wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów do badań pilotażowych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Eco Harpoon-Recycling spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Cząstków Mazowiecki 128 05-152 Czosnów powiat: nowodworski (mazowiecki) marek.murmylo@ekoharpoon.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/172788 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Czosnów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA materiałów do badań pilotażowych (m.in. materiały konstrukcyjne, mocujące, łączące) Powstaje w kontekście projektu POIR.01.02.00-00-0113/19 - Opracowanie nowatorskiej technologii i wdrożenie do zastosowań w warunkach morskich wielofunkcyjnego materiału izolacyjnego na bazie pian metalowo-ceramicznych Część 1 DOSTAWA materiałów do badań pilotażowych (......) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do badań pilotażowych (m.in. materiały konstrukcyjne, mocujące, łączące). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przewód LgCu wraz z trwałymi osłonami odpornymi na wysokie temperatury i zaciśniętymi lub zalanymi stopem końcówkami - sztuk 6, długości 12 m 2. Przewód kabel gumowy OW 3x1 H05RR-F siłowy 10m - ilość 2 sztuki 3. Przewód instalacyjny YDYp 3x2,5, 450/750V - 100m - ilość 2 sztuki 4. Przewód elektryczny ziemny drut YKY 0,6/1kV 3x2,5mm2, 100m - ilość 4 sztuki 5. Połączenia elastyczne z pojedynczych drutów 0,2 mm - z ocynowaniem, 120x15x600 - ilość 10 sztuk 6. Wtyczka siłowa przenośna wtyk 125A 5P IP67 125/5 - ilość 8 sztuk 7. Przejściówka, adapter siłowy 32A na 63A - ilość 2 sztuki 8. Gniazdo Siłowe Stałe 125A 5P 400V Siła IP67 CEE - ilość 8 sztuk 9. Wąż techniczny zbrojony 8MM - ilość 4 sztuki 10. Wąż pneumatyczny - ilość 2 sztuki 11. Olej hydrauliczny według norm: DIN 51524 cz.1, NO-91-A231: 1998 - 60 litrów 12. Olej hydrauliczny typu HVLP - 40 litrów 13. 0dlewnicze aluminium, wg następujących norm: Europejska norma: PN-EN 1676, Polska norma: PN-76/h-88027, ZN-86/MN-260-14, Inne normy, tj.: DIN 1725, JIS, ASTM, BS - ilość 1700 kg Szczegółowa specyfikacja techniczna, warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego, tj. Specyfikacja techniczna. W ramach zamówienia dopuszcza się składanie ofert częściowych - na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca realizacji projektu (Eco Harpoon-Recycling sp. z o.o., Województwo Lubelskie, Rejowiec Fabryczny, Ul. Cementowa 20). Ceny deklarowane w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, powinny uwzględniać całkowite koszty dostawy przedmiotu. Okres gwarancji Nie dotyczy CPV: 09211600-7, 14721000-1, 44100000-1, 44165100-5, 44320000-9, 44322000-3, 44322200-5 Dokument nr: 2023-2414-172788 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-09-21 2.1. Ofertę należy złożyć do dnia 21 września 2023 do godz. 15:00 2.4. Oferta musi być sporządzona na formularzu oferty (stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) oraz zostać złożona w wersji papierowej w obiekcie Zamawiającego: Cząstków Mazowiecki 128, 05-152 Czosnów lub w wersji elektronicznej na adres email: marek.murmylo@ekoharpoon.pl lub bezpośrednio za pomocą portalu Baza Konkurencyjności (liczy się data wpływu). Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubelskie Powiat chełmski Gmina Rejowiec Fabryczny Miejscowość Rejowiec Fabryczny Harmonogram realizacji zamówienia: 1. Termin realizacji dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych. 2. Ostateczny termin realizacji dostaw zostanie określony na podstawie terminów realizacji deklarowanych przez wybranego Dostawcę oraz z uwzględnieniem terminu wskazanego w pkt 1. 3. Zadeklarowanie terminu realizacji dłuższego niż 7 dni kalendarzowych skutkować będzie odrzuceniem oferty bez możliwości poprawy. Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów: a. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: - zmiany zakresu dostawy, - ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług - w takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian, a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Dostawcę faktury VAT, b. zmiany terminu realizacji dostaw oraz zakresu/specyfikacji zamówienia w przypadku: - gdy zmiana terminu realizacji spowodowana została siłą wyższą, rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, - gdy zmiana jest następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, - trudności w nabyciu materiałów i urządzeń wynikających z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obu Stron Umowy, - działań osób trzecich uniemożliwiających realizację dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy Zamawiającego i Dostawcy, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości realizacji dostaw w terminie i zakresie określonym w niniejszym zapytaniu. c. wszelkich zamian wynikających z otrzymania decyzji Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów ich realizacji, czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany. d. rozwiązania umowy z Dostawcą w przypadku, gdy Dostawca nie wywiązuje się z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, lub gdy przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub nie spełnia wymogów wskazanych w ofercie Dostawcy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Lista dokumentów wymaganych od Dostawcy: - Załącznik nr 1 do zapytania - Formularz oferty (wypełnione i podpisany), - Załącznik nr 2 do zapytania - Oświadczenie o braku powiązania osobowego i/lub kapitałowego Dostawcy z Zamawiającym, - Załącznik nr 3 do zapytania - Specyfikacja zamówienia, zawierający oświadczenie Dostawcy, iż przedmiot dostaw spełnia minimalne wymagania i parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 2. Sposób składania ofert: 2.2.Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 2.3. Oferta musi zostać podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy. 2.5. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Dostawca. 2.7. Oferta powinna zawierać termin jej obowiązywania (minimum 14 dni kalendarzowych). 2.8. Podstawą określenia ceny ofertowej Dostawcy jest zakres zamówienia wskazany w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz załącznik nr 3 do zapytania, tj. Specyfikacja. Zamawiający dopuszcza składanie ofert tylko w PLN. 2.9. W przypadku oczywistych braków lub omyłek w złożonej ofercie Zamawiający może wezwać Dostawcę do poprawy lub uzupełnienia oferty. Dostawca zostanie wezwany do uzupełnienia dokumentacji ofertowej w terminie do 2 dni roboczych. Sposób przekazywania dokumentów uzupełniających/poprawionych odbywać się będzie drogą elektroniczną. Zamawiający będzie komunikował się z oferentami za pomocą adresu email Dostawcy, wskazanego w Formularzu oferty. W sytuacjach, kiedy: - pomimo wezwania do uzupełnienia/poprawy Dostawca nie złoży uzupełnionej/poprawionej oferty, - złożona dokumentacja ofertowa w dalszym ciągu będzie zawierała braki lub omyłki, wówczas oferta zostanie odrzucona, a Dostawca wykluczony z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne. 2.10. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. 2.11. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. 2.12. Zamawiający udzieli zamówienia Dostawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania oraz otrzyma największą liczbę punktów. W przypadku, gdy w procesie oceny punktowej, dwie (lub więcej) ofert uzyskałoby największą (równą) liczbę punktów, kryterium rozstrzygającym (pomocniczym) będzie najkrótszy termin dostawy, deklarowany przez Dostawców w formularzu oferty. 2.13 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania ofertowego na każdym etapie w przypadkach: - gdy wartość zwycięskiej oferty znacznie przekroczy cenę rynkową lub przekroczy zakładaną przez Zamawiającego wartość danej pozycji w budżecie realizowanego projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej; - gdy w toku prac badawczo-rozwojowych w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu nastąpi istotna zmiana koncepcji badawczej projektu, co wymagać będzie modyfikacji parametrów/specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia. 2.14. Zamawiający po otrzymaniu ofert dokona oceny najkorzystniejszej oferty, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.15. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie portalu Baza Konkurencyjności. 2.16. Zamawiający planuje podpisanie umowy z Dostawcą, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. W przypadku niepodpisania umowy z Dostawcą wybranym w drodze niniejszego postępowania (z winy Dostawcy), Zamawiający zastrzega, iż umowa zostanie zaproponowana Dostawcy, którego oferta była kolejną pod względem liczby uzyskanych punktów. 2.17. Zamawiający zastrzega, iż w umowie z Dostawcą wybranym w niniejszym postępowaniu może zastosować zapisy dotyczące kar finansowych z tytułu niewywiązywania się z warunków gwarancji, deklarowanych w złożonej ofercie. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Warunki płatności - przelew na rachunek Dostawcy, w tym płatności zaliczkowe lub częściowe. 2. Zamawiający zastrzega, iż na etapie oceny ofert może wystąpić o dodatkowe dokumenty potwierdzające prawdziwość deklaracji każdego z warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty uzupełniające Oferenci powinni wnosić w terminie do 2 dni roboczych od momentu otrzymania wezwania do uzupełnienia złożonej oferty (sposób przekazywania dokumentów uzupełniających odbywać się będzie drogą elektroniczną). W przypadku braku odpowiedzi na wezwanie do uzupełnień lub przedstawienie dokumentów, które w oczywisty sposób nie potwierdzają treści i prawdziwości złożonych oświadczeń, skutkować będzie odrzuceniem oferty i wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wykluczenia: 3.1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 3.2. Z udziału w postępowaniu wykluczony jest podmiot w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Dostawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791). 3.3 Zamówienie nie może być udzielone podmiotom i osobom, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne i podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie następujących przepisów: - Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. U. UE L 134 z 20.5.2006, str. 1, z późn. zm.); - Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. U. UE L 78 z 17.3.2014, str. 6, z późn. zm.); - Rozporządzenie (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE L 229 z 31.07.2014, str. 1. z późn. zm.); - Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-09-13 Data ostatniej zmiany 2023-09-13 10:50:05 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Oferty zostaną ocenione w skali od 0 do 100 pkt., w oparciu o kryterium: - Cena - max liczba punktów 100 Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty - Cena: Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert badanych (wartość wynagrodzenia netto) - Cof - cena podana w ofercie badanej (wartość wynagrodzenia netto) Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Złożone oferty będą podlegać ocenie wg kryterium: cena, osobno dla każdej części zamówienia, przedstawionej w zapytaniu ofertowym oraz załączniku nr 3, tj. Specyfikacji zamówienia. Czy kryterium cenowe NIE Opis Podstawą oceny poszczególnych części zamówienia będą wartości dostaw deklarowane przez Dostawców dla każdej z pozycji zamówienia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Kontakt: Osoby do kontaktu Marek Murmyło tel.: e-mail: marek.murmylo@ekoharpoon.pl 2.6. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na firmowy adres e-mail: marek.murmylo@ekoharpoon.pl. Osobą uprawnioną do kontaktu z Dostawcami jest Pan Marek Murmyło. |
© eurobudowa.pl 2004-2025