Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa dźwigu |
Data zamieszczenia: | 2023-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o Hubalczyków 1 76-200 Słupsk powiat: Słupsk zp@szpital.slupsk.pl https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.slupsk/proceedings |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Słupsk |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawa dźwigu zlokalizowanego w kompleksie szpitala przy Ul. Hubalczyków 1 w Słupsku, w budynku E, nr fab. P06E0576 ze względu na brak cierności pomiędzy kołem a linami- 90/TP/2023 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa dźwigu zlokalizowanego w kompleksie szpitala przy Ul. Hubalczyków 1 w Słupsku, w budynku E, nr fab. P06E0576 ze względu na brak cierności pomiędzy kołem a linami - zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. CPV: 50710000-5, 50750000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00394684, 90/TP/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-22 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.slupsk 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.slupsk 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 10 Instrukcja dla Wykonawców (IDW) Część I SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.slupsk/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-22 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.slupsk Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 90/TP/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 135095,00 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa dźwigu zlokalizowanego w kompleksie szpitala przy ul. Hubalczyków 1 w Słupsku, w budynku E, nr fab. P06E0576 ze względu na brak cierności pomiędzy kołem a linami - zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami: 1) Kryterium ceny: Pc = (Cn : Co) x 100 gdzie: Pc - ilość punktów za cenę (max. 100) Cn - cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN Co - cena danego Wykonawcy - w PLN 3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta: 1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie. 2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ. 3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna lub zawodowa Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże iż na etapie realizacji zamówienia, będzie dysponował osobami spełniającymi poniższe wymagania: - min. 1 osoba posiadająca aktualne uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów; - min. 1 osoba posiadająca ważne świadectwo kwalifikacyjne E i D (eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV) wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392). Zamawiający uzna również w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami spośród których 1 osoba posiada ważne świadectwo kwalifikacyjne E i 1 osoba posiada ważne świadectwo kwalifikacyjne D, spełniające wyżej wymienione warunki. Wykonawca będzie obowiązany zaangażować w ramach zawartej umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia oraz umówionego wynagrodzenia również inne wymagane przepisami prawa osoby, o ile okaże się to konieczne dla realizacji przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby biorącej udział w wykonaniu niniejszego zamówienia (imiennie wskazanej w ofercie), która może nastąpić za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego, wskazując powody i konieczność dokonania takiej zmiany, a przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na to stanowisko musi spełniać odpowiednio warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z punktem 9 niniejszego IDW. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień ich złożenia, tj: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto we wzorze umowy § 8 ust. 3 część II SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami: 1) Kryterium ceny: Pc = (Cn : Co) x 100 gdzie: Pc - ilość punktów za cenę (max. 100) Cn - cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN Co - cena danego Wykonawcy - w PLN 3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta: 1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie. 2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ. 3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-10-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2025