Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa mobilnych miasteczek rowerowych ruchu drogowego |
Data zamieszczenia: | 2023-09-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Latowicz Rynek 6 05-334 Latowicz powiat: miński 25 752 10 90 g-socko@gmina-latowicz.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/174034 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Latowicz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 25 752 10 90 |
Termin składania ofert: | 2023-10-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakupi i dostawa 2szt mobilnych miasteczek rowerowych ruchu drogowego w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa w pobliżu przejść dla pieszych na newralgicznych odcinkach dróg w gminie Latowicz" Powstaje w kontekście projektu POIS.03.01.00-00-0279/22 - Poprawa bezpieczeństwa w pobliżu przejść dla pieszych na newralgicznych odcinkach dróg w gminie Latowicz" nr POIS.03.01.00-00-0279/22 Część 1 Zakupi i dostawa 2 szt mobilnych miasteczek rowerowych ruchu Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. mobilnych miasteczek rowerowych ruchu drogowego dla 2 placówek Szkół Podstawowych w gminie Latowicz Mobilne miasteczka rowerowe są to zestawy obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim do nauki jazdy na rowerze. W skład mobilnego miasteczka rowerowego wchodzi zestaw składający się z mat, sygnalizatorów, znaków drogowych opisany w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostawą. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenie 60 miesięcy gwarancji na dostarczany sprzęt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Okres gwarancji 60 miesięcy CPV: 34922100-7, 39162200-7, 43327000-1, 43329000-5 Dokument nr: 2023-50885-174034 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-10-02 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-10 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat miński Gmina Latowicz Miejscowość Wielgolas adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat miński Gmina Latowicz Miejscowość Latowicz Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2023-12-08 Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do 2 placówek Szkół Podstawowych: - Szkoła Podstawowa im. K.S.Wyszyńskiego w Latowiczu - Szkoła Podstawowa im. Rodziny Wyleżyńskich w Wielgolesie Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 1. Zmiany treści umowy wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana adresu do kontaktu oraz osoby upoważnionej do kontaktu nie wymaga aneksu do umowy. 3. Zmiana adresu do kontaktu oraz osoby upoważnionej do kontaktu wymaga pisemnego poinformowania drugiej Strony umowy. 4. W razie niepoinformowania drugiej Strony o zmianie adresu, doręczenie korespondencji pod dotychczasowy adres ma skutek doręczenia. 5. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga pisemnego aneksu do umowy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z niniejszą umową i Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostaną spełnione łącznie następujące warunki: 1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 2) wartość zmiany nie przekracza 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującej okoliczności: zmiany w zakresie poszczególnych elementów będących częścią przedmiotu umowy w sytuacji gdy dany sprzęt zaoferowany w ofercie, zostanie w trakcie wykonywania umowy wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, i zostanie wycofany z produkcji, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany poszczególnych elementów wchodzących w zakres przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż dany sprzęt został wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały i został wycofany z produkcji, jednocześnie proponując odpowiedni zamiennik, spełniający wymogi Zamawiającego określone w Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający, nie określa żadnych szczegółowych warunków w tym zakresie. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający nie określa zdanych szczegółowych warunków w tym zakresie. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Typ Potencjał techniczny Opis Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Czy występuje płatność częściowa NIE Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-09-22 Data ostatniej zmiany 2023-09-22 12:17:02 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto 100% Kontakt: Osoby do kontaktu Grzegorz Soćko tel.: 25 752 10 90 e-mail: g-socko@gmina-latowicz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025