Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i dostawa mobilnych miasteczek rowerowych ruchu drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa mobilnych miasteczek rowerowych ruchu drogowego

Data zamieszczenia: 2023-09-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Latowicz
Rynek 6
05-334 Latowicz
powiat: miński
25 752 10 90
g-socko@gmina-latowicz.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/174034
Województwo: mazowieckie
Miasto: Latowicz
Wadium: ---
Nr telefonu: 25 752 10 90
Termin składania ofert: 2023-10-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakupi i dostawa 2szt mobilnych miasteczek rowerowych ruchu drogowego w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa w pobliżu przejść dla pieszych na newralgicznych odcinkach dróg w gminie Latowicz"
Powstaje w kontekście projektu
POIS.03.01.00-00-0279/22 - Poprawa bezpieczeństwa w pobliżu przejść dla pieszych na newralgicznych odcinkach dróg w gminie Latowicz" nr POIS.03.01.00-00-0279/22

Część 1
Zakupi i dostawa 2 szt mobilnych miasteczek rowerowych ruchu

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. mobilnych miasteczek rowerowych ruchu drogowego
dla 2 placówek Szkół Podstawowych w gminie Latowicz
Mobilne miasteczka rowerowe są to zestawy obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim
do nauki jazdy na rowerze.
W skład mobilnego miasteczka rowerowego wchodzi zestaw składający się z mat, sygnalizatorów, znaków drogowych opisany w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostawę oraz wniesienie zamawianych produktów. Wszystkie produkty winny spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie
lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących
te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostawą.
Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak
towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy,
iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający wymaga udzielenie 60 miesięcy gwarancji na dostarczany sprzęt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 34922100-7, 39162200-7, 43327000-1, 43329000-5

Dokument nr: 2023-50885-174034

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-10-02

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-10

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
miński
Gmina
Latowicz
Miejscowość
Wielgolas
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
miński
Gmina
Latowicz
Miejscowość
Latowicz
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-12-08

Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do 2 placówek Szkół Podstawowych:
- Szkoła Podstawowa im. K.S.Wyszyńskiego w Latowiczu
- Szkoła Podstawowa im. Rodziny Wyleżyńskich w Wielgolesie

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zmiany treści umowy wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana adresu do kontaktu oraz osoby upoważnionej do kontaktu nie wymaga aneksu do umowy.
3. Zmiana adresu do kontaktu oraz osoby upoważnionej do kontaktu wymaga pisemnego poinformowania drugiej Strony umowy.
4. W razie niepoinformowania drugiej Strony o zmianie adresu, doręczenie korespondencji pod dotychczasowy adres ma skutek doręczenia.
5. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga pisemnego aneksu do umowy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z niniejszą umową i Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
2) wartość zmiany nie przekracza 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującej okoliczności: zmiany w zakresie poszczególnych elementów będących częścią przedmiotu umowy w sytuacji gdy dany
sprzęt zaoferowany w ofercie, zostanie w trakcie wykonywania umowy wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, i zostanie wycofany z produkcji, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany poszczególnych elementów wchodzących w zakres przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż dany sprzęt został wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały i został wycofany z produkcji, jednocześnie proponując odpowiedni zamiennik, spełniający wymogi Zamawiającego określone w Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający, nie określa żadnych szczegółowych warunków w tym zakresie.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający nie określa zdanych szczegółowych warunków w tym zakresie.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Czy występuje płatność częściowa
NIE

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-09-22
Data ostatniej zmiany
2023-09-22 12:17:02

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto 100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Grzegorz Soćko
tel.: 25 752 10 90
e-mail: g-socko@gmina-latowicz.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.