dolnośląskie (Legnica)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji koordynatora przy inwestycji |
Data zamieszczenia: | 2023-09-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie Wrocławska 1-3 30-901 Kraków powiat: Kraków zam@5wszk.com.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie funkcji koordynatora przy inwestycji ,,Budowa budynku szpitala dla potrzeb bloku centralnego, oddziałów szpitalnych, zaplecza diagnostyczno-laboratoryjnego i rehabilitacji" Krótki opis przedmiotu zamówienia pełnienie funkcji kordynatora z ramienia Zamawaijącego przy realizacji inwestycji 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką w Krakowie - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej pod nazwą ,,Budowa Zintegrowanego Bloku Operacyjnego" zadanie nr 91575 na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ. SWZ na roboty budowlane w tym umowa na realizację inwestycji ,,budowa budynku szpitala dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziałów szpitalnych, zaplecza diagnostyczno-laboratoryjnego i rehabilitacji" wraz z dostawą sprzętu - zadanie nr 91575 dostępne są pod linkiem https://pre.5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne - przetarg nieograniczony nr 31/ZP/2022 CPV: 71540000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00410200, 65/ZP/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-02 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16073305-5945-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Strona internetowa prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/, adres strony internetowej prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-16073305-5945-11ee-a60c-9ec5599dddc1 2.1 Strona internetowa na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia : https://5wszk.com.pl/zamowienia oraz https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności zgodnie z niniejszą SWZ. 1. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona przy pomocy Formularza ofertowego i cenowego (Załącznik nr 1 i nr 2 do SWZ) udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na stronie internetowej e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ w zakładce ,,składanie ofert". 2. Aby złożyć ofertę Wykonawca musi posiadać aktywne konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, określone w Regulamin Platformy e- Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego Regulaminu. 4. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. 5. Zamawiający zamieścił link do postępowania oraz ID postępowania w Rozdziale 2 SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e- Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy") 6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików. 7. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce ,,Oferty/Wnioski". UWAGA: Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na platformie e- Zamówienia i należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty, iż ,,Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. 8. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać/zmienić ofertę. 9. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce ,,Oferty/wnioski" używając przycisku ,,Wycofaj ofertę". 10. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na stronie internetowej e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ w zakładce ,,składanie ofert". 11. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie pdf oraz podpisana wewnętrznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych udostępnionych w ramach postępowania jest Zamawiający. 2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: adres e-mail: rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego: 5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30- 901Kraków 3.Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust.1lit.c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(,,RODO") w zw. z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) (,,PZP"); 4. W razie realizacji zamówienia publicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6 ust. 1 lit b) RODO. 5. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja przetargowa) oraz odpowiedniorgany kontrole w zakresie ich kompetencji; 6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn.zm.)i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane: o prawo dostępu do danych osobowych; o prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)o prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy; 11. nie przysługuje Pani/Panu: oprawo do usunięcia danych osobowych; oprawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Prawa osób których dane są przetwarzane: oprawo dostępu do danych osobowych;o prawo do sprostowania danych osobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)oprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy; Nieprzysługuje Pani/Panu: oprawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-02 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 65/ZP/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia pełnienie funkcji kordynatora z ramienia Zamawaijącego przy realizacji inwestycji 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką w Krakowie - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej pod nazwą ,,Budowa Zintegrowanego Bloku Operacyjnego" zadanie nr 91575 na zasadach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ. SWZ na roboty budowlane w tym umowa na realizację inwestycji ,,budowa budynku szpitala dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziałów szpitalnych, zaplecza diagnostyczno-laboratoryjnego i rehabilitacji" wraz z dostawą sprzętu - zadanie nr 91575 dostępne są pod linkiem https://pre.5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne - przetarg nieograniczony nr 31/ZP/2022 4.2.6.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto - 100 % znaczenia (Wc) Sposób dokonania oceny wg wzoru: WC = (Cn : Cb) x 100 pkt WC - wartość punktowa ceny brutto Cn - cena brutto najniższa Cb - cena brutto badanej oferty 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. a) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, koordynował proces budowalny - z ramienia/lub w imieniu inwestora - inwestycji publicznej (przez którą należy rozumieć roboty budowlane) o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych). Uwaga!!! Przez: - ,,inwestycję publiczną" rozumie się inwestycję budowlaną finansowaną co namniej w 50 % ze środków publicz-nych, - ,,koordynowanie" rozumie się zarządzanie procesem budowlanym w imieniu, lub na rzecz inwestora (przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe techniczne o kierunku: architektura lub budownictwo, a zarządzanie to dotyczy-ło całego okresu prowadzenia inwestycji publicznej (tj. od chwili rozpoczęcia robót do ich odbioru). - przez ,,koordynatora" Zamawiający rozumie w szczególności następujące funkcje /stanowiska: Pro-ject/Program Manager, koordynator inspektorów nadzoru. b) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami : o uprawnienia budowlane, o wykształcenie wyższe, techniczne o kierunku: architektura, budownictwo, o co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, o doświadczenie zawodowe polegające na tym, że koordynował proces budowalny - z ramienia/lub w imieniu inwestora - inwestycji publicznej (przez którą należy rozumieć roboty budowlane) o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł (słownie : dziesięć milionów złotych). Definicje jak w lit. a) powyżej. UWAGA!!! Zamawiający wymaga by warunki udziału w postępowaniu były spełnione przez jedną tę samą osobę, lub przez podmiot który dysponuje taką osobą. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa 9.2.4 lit. a) SWZ; 1.2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa 9.2.4 SWZ lit. b 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : 10.1.1 Podpisany Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia podpisany, formularz ofertowy podpisany - Załącznik nr 2 10.1.2 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, 10.1.3 Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców 16. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: wzór umowy stanowi załącznik do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto - 100 % znaczenia (Wc) Sposób dokonania oceny wg wzoru: WC = (Cn : Cb) x 100 pkt WC - wartość punktowa ceny brutto Cn - cena brutto najniższa Cb - cena brutto badanej oferty 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-10-31 |
© eurobudowa.pl 2004-2025