Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa środków trwałych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
DC CENTRUM SP. Z O.O ul. Reglowa 3 60-113 Poznań powiat: Poznań p.lewandowski@dc-centrum.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/180715 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kopia ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/1.4.3/2023 dotyczące dostawy środków trwałych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania powstałej infrastruktury inkubatora przedsiębiorczości w gm. Żnin Powstaje w kontekście projektu RPKP.01.04.03-04-0002/20 - SYNERGIA INKUBATOR - łączymy biznes i kulturę (budowa inkubatora przedsiębiorczości w gm. Żnin) Część 1 MEBLE Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania powstałej infrastruktury inkubatora przedsiębiorczości w gm. Żnin. Za miejsce odbioru przedmiotu zamówienia uznaje się adres: Ul. Fabryczna 10, 88-400 Żnin. I część MEBLE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Krzesło z regulowaną wysokością (50 szt.) Wymagania: - możliwość regulacji wysokości; - możliwe obciążenie do 110 kg; - głębokość krzesła od 65 do 75 cm. 2. Biurko z regulowaną wysokością (50 szt.) Wymagania: - możliwość regulacji wysokości; - szerokość w przedziale 65-80 cm; - długość w przedziale 140-160 cm. 3. Krzesło-fotel do czterech salek konferencyjnych czterech (6 szt. w jednej salce) (łącznie 24 szt.) Wymagania: - krzesło-fotel; - wyprofilowane oparcie; - głębokość od 55 do 70 cm. 4. Stół do salek konferencyjnych (1 szt. w jednej salce) (łącznie 4 szt.) Wymagania: - materiał: drewno; - miejsce przy stole dla 6-8 osób; - długość stołu od 160 do 200 cm. 5. Krzesło do jadalni (32 szt.) Wymagania: - możliwe obciążenie do 110 kg; - możliwość złożenia/nałożenia krzeseł na siebie (krzesła sztaplowane); - głębokość od 53 do 65 cm. 6. Długi stół do jadalni (4 szt.) Wymagania: - miejsce przy stole dla 8 osób; - długość od 180 do 250 cm. 7. Blat roboczy do prac konserwatorskich (1 szt.) Wymagania: - blat drewniany pokryty silnym środkiem zabezpieczającym przed zniszczeniem; - minimalne wymiary blatu: 2x3 m. Zalecamy zapoznać się z treścią zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia, który zawiera m.in. niezbędne informacje dotyczące sposobu przygotowania i składania ofert. Okres gwarancji 24 miesiące Część 2 URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania powstałej infrastruktury inkubatora przedsiębiorczości w gm. Żnin. Za miejsce odbioru przedmiotu zamówienia uznaje się adres: Ul. Fabryczna 10, 88-400 Żnin. II część URZĄDZENIA ELEKTRONICZNE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna + projektor) do salek konferencyjnych (4 zestawy) Wymagania: - w skład jednego zestawu wchodzi tablica interaktywna oraz projektor); - projektor krótkoogniskowy; - energooszczędna lampa; - światło o maksymalnej jasności 2600-2800 lumenów. 2. Zestaw green screen ( 2 zestawy) Wymagania: - w skład jednego zestawu wchodzi 2 lampy soft box z 2 statywami i 2 żarówkami; - 2 x parasol ze statywami; - green screen: Szerokość od 200 do 250 cm; - wysokość od 180 do 220 cm. 3. Aparat z funkcją nagrywania filmów wysokiej jakości (2 szt.) Wymagania: - możliwość nagrywania filmów w 4K; - wbudowana lampa błyskowa; - rozdzielczość minimum 24 Mpix; - zapis na kartach pamięci SDHC i microSDHC; - czułość iso min 100-32000; - nagrywanie materiału wideo o rozdzielczości max. 3840x2160; - bluetooth, wi-fi, - w zestawie z obiektywem. 4. Specjalistyczny laptop umożliwiający sprawną działalność kreatywną (1 szt.) Wymagania: - ekran min. 16 cali; - min 2 porty thunderbolt 4/ USB 4; - procesor graficzny z min 40 rdzeniami; - zużycie energii w pełnym obciążeniu max 100 W; - minimum 32 GB RAM o prędkości min 2666 MHz, - minimum 1 TB dysk SSD o transferze min 520 MB/s odczyt, Karta Graficzna z min. 8GB VRAM, Wyjścia Thunderbolt 3, HDMI, DisplayPort. Dedykowana stacja graficzna do obróbki materiałów zdjęciowych, filmów. Wydajne środowisko umożliwiające tworzenie zaawansowanych materiałów w rozdzielczości 4K i wyższej. Wydajność urządzenia ma kluczowe znaczenie do efektywności pracy operatora. System musi być zoptymalizowany pod kątem oprogramowania na nim funkcjonującego a czas wymiany urządzenia na nowe musi być możliwie jak najdłuższy. 5. Laptop tradycyjny (3 szt.) Wymagania: - ekran min 15,6 "; - rozdzielczość ekranu min 1920x1080; - dysk twardy SSD pojemność min 512 GB; - pamięć RAM min 8 GB; - procesor min 12000 pkt w teście PassMark. Standardowa stacja robocza pozwalająca na wykonywanie czynności biurowych takich jak obsługa klienta, tworzenie prezentacji, edycja tekstu czy praca na arkuszach kalkulacyjnych. 6. Skaner ręczny do digitalizacji zabytków (1 szt.) Wymagania: - minimalne dokładności skanowania: ręczny skan HD: 0,05 mm; ręczny szybki skan: 0,1 mm, automatyczny i statyczny: 0,04 mm; - diody światło białe; - łączność: USB 3; - waga skanera do 2 kg. Zalecamy zapoznać się z treścią zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia, który zawiera m.in. niezbędne informacje dotyczące sposobu przygotowania i składania ofert. Okres gwarancji 24 miesiące Część 3 SPRZĘT AGD Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania powstałej infrastruktury inkubatora przedsiębiorczości w gm. Żnin. Za miejsce odbioru przedmiotu zamówienia uznaje się adres: Ul. Fabryczna 10, 88-400 Żnin. III część SPRZĘT AGD: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Lodówka do kuchni (1 szt.) Wymagania: - lodówka pod zabudowę; - poziom hałasu od 30 do 40 decybeli; - minimalna klasa wydajności energetycznej A++; - lodówko-zamrażarka; - wysokość od 180 do 195 cm. 2. Mikrofalówka (1 szt.) Wymagania: - funkcje: gotowanie, grill, rozmrażanie; - maksymalna moc mikrofali od 650 do 750W. Zalecamy zapoznać się z treścią zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia, który zawiera m.in. niezbędne informacje dotyczące sposobu przygotowania i składania ofert. Okres gwarancji 24 miesiące Część 4 PRODUKTY KONSERWATORSKIE Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania powstałej infrastruktury inkubatora przedsiębiorczości w gm. Żnin. Za miejsce odbioru przedmiotu zamówienia uznaje się adres: Ul. Fabryczna 10, 88-400 Żnin. IV część PRODUKTY KONSERWATORSKIE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zestaw produktów niezbędnych do prowadzenia prac konserwatorskich (4 zestawy) Wymagania: W skład jednego zestawu wchodzi 16 nw. elementów: 1. Półmaska Lakiernicza - pochłaniacz w klasie ochrony A1 filtry w klasie ochrony P1; 2. Pochłaniacz w klasie ochrony A2 2 szt.; 3. Kombinezon biologiczny typ 5/6 z normą EN 14126; 4. Okulary ochronne - 2 szt.; 5. Szlifierka wielofunkcyjna - moc 175 W, 35000 obrotów na min z min 5 przystawkami oraz z min 100 akcesoriami; 6. Opalarka - moc 2300 W, temp od 80-650 stopni C, rura wylotowa 34 mm; 7. Zestaw akcesoriów składający się z: frez - 1 szt., trzpień - 3 szt., koncówka szybkotnąca - 1 szt., kamień szlifierski - 3szt., ściernice z tlenku węgla - 4 szt., element polerujący - 1 szt., filcowe tarcze polerskie - 16 szt., trzpień polerski - 2 szt. szczotka szczecinowa - 1 szt., szczotka ze stali węglowej - 1 szt., tarcza do cięcia 24 mm - 56 szt., tarcze tnące do metalu - 3 szt., tarcza szlifierska grys 180 - 10 szt, tarcza szlifierska grys 240 - 10 szt., trzpień 6,4 mm wraz z taśmą szlifierską- 1 szt., taśmy szlifierskie 6,4 mm ziarnistość 60 - 7 szt., taśmy szlifierskie 6,4 mm ziarnistość 120 - 10 szt., trzpień 13 mm wraz z taśmą szlifierską ziarnistośc 120 mm - 1 szt., 8 taśm szlifierskich 13 mm ziarnistość 60, 10 taśm szlifierskich 13 mm ziarnistość 120, 8. Lampa dermatologiczna z lupą - szkło 8 dpi, moc 18 W; 9. Zestaw 4 zacisków - rozstaw szczęk 300 mm wysokość szczęk 60 mm; 10. Zestaw 3 dłut rzeźbiarskich snycerskich - profil V szerokość 3 mm, Profil U szerokość 6 mm, nóż rzeźbiarksi; 11. Farby akwarelowe 24 szt. - wielkość pojedyńczeń farbki - półkostka, pigmenty min. 6 szt., werniks i medium akrylowe po 2 szt.; 12. Zestaw dłut rzeźbiarskich 6 szt. - płaskie - 4 mm szer, płaskie - 6 mm szer, płaskie - 10 mm szer, półokrągłe - 6mm szer, półokrągłe - 10 mm szer, V - kąt 75 stopni szerokość 4 mm; 13. Zestaw pędzli 5 szt. - do farb akrylowych, 4 pędzle o rozmiarze 8 jeden o rozmiarze 5 z różnym ułożeniem włosia; 14. Zestaw pędzli 10 szt. - okrągłe - 2,6,10,14 koci język - 8 i 12, płaskie - 6,10,14,18; 15. Środek biobójczy - 1L oraz środek do czyszczenia - 1L; 16. Zaprawa i spoiwo - 1 kg, kleje (naturalny - 1 szt. i syntetyczny - 1 szt.), silikon formierski - 1 kg. Zalecamy zapoznać się z treścią zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia, który zawiera m.in. niezbędne informacje dotyczące sposobu przygotowania i składania ofert. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 39100000-3, 39121000-6, 39130000-2, 30200000-1, 32321200-1, 38520000-6, 38650000-6, 38651000-3, 38653000-7, 39710000-2 Dokument nr: 2023-20830-180715, 1/1.4.3/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-11-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat żniński Gmina Żnin Miejscowość Żnin Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-11-28 Koniec realizacji 2023-12-15 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy): od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą do dnia 15.12.2023 r. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat żniński Gmina Żnin Miejscowość Żnin Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-11-28 Koniec realizacji 2023-12-15 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy): od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą do dnia 15.12.2023 r. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat żniński Gmina Żnin Miejscowość Żnin Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-11-28 Koniec realizacji 2023-12-15 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy): od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą do dnia 15.12.2023 r. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat żniński Gmina Żnin Miejscowość Żnin Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-11-28 Koniec realizacji 2023-12-15 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Planowany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy): od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą do dnia 15.12.2023 r. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a. zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Zarządem Województwa Kujawsko-Pomorskiego, jeżeli umowa ta została zawarta, zmieniona po udzieleniu zamówienia lub Zamawiający otrzymał pisemną zgodę na dokonanie zmian; b. zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy będzie ona następstwem konieczności wykonania prac dodatkowych lub zmian technologicznych, albo przerw w realizacji przedmiotu umowy, których strony nie mogły przewidzieć na etapie zawierania umowy (np. działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie bądź połączenie zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, które zasadniczo utrudniają wykonywanie jego zobowiązań wynikających z umowy, a których Wykonawca nie mógł przewidzieć oraz którym nie mógł zapobiec, a także ich przezwyciężyć poprzez działanie z należytą starannością); c. dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, a okoliczności te uniemożliwią wykonanie przedmiotu umowy na warunkach określonych w dokumentacji przetargowej; d. zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; e. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; ii. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. f. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. g. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: i. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy; ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziały w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; iii. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. h. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Za nienależyte wykonanie zamówienia publicznego, np. z tytułu opóźnień z winy wykonawcy, nieprawidłowej realizacji zamówienia publicznego, niekompletnego wykonania zamówienia publicznego (w tym nieprzestrzegania warunków gwarancji) stosowane są kary, które zostaną wskazane w umowie zawartej z wykonawcą: a. za opóźnienie za opóźnienie lub zwłokę w wykonaniu przedmiotu Umowy w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za dany przedmiot zamówienia, za każdy rozpoczęty dzień kalendarzowy opóźnienia lub zwłoki liczony od dnia upływu terminu realizacji danego przedmiotu zamówienia; b. za opóźnienie lub zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze w wysokości 0,2% wynagrodzenia za dany przedmiot zamówienia, za każdy rozpoczęty dzień kalendarzowy opóźnienia lub zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad; c. z tytułu odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia. d. maksymalna wartość kar umownych nie przekroczy 25% łącznego wynagrodzenia brutto. e. z tytułu odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia brutto. Kara umowna z tytułu opóźnienia i/lub zwłoki przysługuje za każdy rozpoczęty dzień kalendarzowy opóźnienia i/lub zwłoki i jest wymagalna od dnia następnego po upływie terminu zapłaty. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli przedłoży podpisane oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: b. posiadania potencjału technicznego i zawodowego w zakresie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli przedłoży podpisane oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: c. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli przedłoży podpisane oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: b. posiadania potencjału technicznego i zawodowego w zakresie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli przedłoży podpisane oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: d. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową i terminową realizację zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli przedłoży podpisane oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Z udziału w postępowaniu (w celu uniknięcia konfliktu interesów) wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO (Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym - Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego); - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2 . O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497), art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE.L Nr 229 z 31.07.2014, str. 1, z późn. zm.) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE nr L 111, str. 1). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu, jeśli przedłoży podpisane oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykaz dokumentów składających się na ofertę: a. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (składany w oryginale); b. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument rejestracyjny pozwalający na weryfikację osoby składającej oświadczenie woli; c. w przypadku, gdy dokumenty nie zostaną podpisane przez osoby do tego uprawnione - widniejące w dokumentach rejestrowych, a przez pełnomocników - do dokumentacji należy również dołączyć pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie prawne. d. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w sekcji VII punkcie 3 zapytania ofertowego - pisemne zobowiązanie podmiotu/podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzających faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-11-20 Data ostatniej zmiany 2023-11-20 23:01:21 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Zasady oceny Kryterium 1. ,,Cena brutto" punkty (wartość punktowa ofert) przyznaje się w skali od 0 do 100 w następujący sposób: - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 100 punktów; - pozostałe oferty są punktowane liniowo według następującej formuły arytmetycznej: Pn=(Cmin/Cn)*100 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Zasady oceny Kryterium 1. ,,Cena brutto" punkty (wartość punktowa ofert) przyznaje się w skali od 0 do 100 w następujący sposób: - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 100 punktów; - pozostałe oferty są punktowane liniowo według następującej formuły arytmetycznej: Pn=(Cmin/Cn)*100 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Zasady oceny Kryterium 1. ,,Cena brutto" punkty (wartość punktowa ofert) przyznaje się w skali od 0 do 100 w następujący sposób: - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 100 punktów; - pozostałe oferty są punktowane liniowo według następującej formuły arytmetycznej: Pn=(Cmin/Cn)*100 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Zasady oceny Kryterium 1. ,,Cena brutto" punkty (wartość punktowa ofert) przyznaje się w skali od 0 do 100 w następujący sposób: - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 100 punktów; - pozostałe oferty są punktowane liniowo według następującej formuły arytmetycznej: Pn=(Cmin/Cn)*100 Kontakt: Osoby do kontaktu Paweł Lewandowski tel.: - e-mail: p.lewandowski@dc-centrum.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025