wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup sprzętu i umundurowania |
Data zamieszczenia: | 2023-11-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Proszowice ul. 3 Maja 72 32-100 Proszowice powiat: proszowicki tel.: (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55 bso@um.proszowice.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Proszowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (12) 386-10-05 |
Termin składania ofert: | 2023-11-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty "Zakup sprzętu i umundurowania dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Koczanowie" znak sprawy: WSO.5540.1.95.2023.WD ZAPROSZENIE ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (oznaczane dalej jako ZAPROSZENIE) w postępowaniu o wartości wyrażonej w złotych nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 130 000 zł Nazwa zamówienia: Zakup sprzętu i umundurowania dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Koczanowie Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 130 000 zł CZĘŚĆ I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i umundurowania dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Koczanowie. Zakres zamówienia obejmuje: - wąż W-52 - sztuk 8; - wąż W-75 - sztuk 8; - prądownica turbo Rosenbouer - 1 sztuka; - rozdzielacz kulowy K-75/52-75-52 - 1 sztuka; - aparat Fenzy AERIS XPRO + maska + butla kompozytowa - 2 sztuki; - czujnik bezruchu - 4 sztuki; - pompa szlamowa WT-40X - 1 sztuka; - radiotelefon Motorola DP4600e - 2 sztuki; - mikrofonoglośnik do radiotelefonu Motorola - 2 sztuki; - latarka NIGHTSTICK INTRANT XPR-5568 RX ATEX - 5 sztuk; - latarka dedykowana do hełmu HEROS TITAN - 5 sztuk; - zestaw PSP R1 z deską ortopedyczną i szynami Kramera - 1 sztuka; - buty strażackie WINNER BASIC - 10 par; - agregat prądotwórczy - 1 sztuka; - przedłużacz na zwijadle - 2 sztuki; - drabina nasadkowa 4 przęsła - 1 sztuka; - zestaw narzędzi akumulatorowych - 1 sztuka; - przecinarka Stihl TS 420 - 1 sztuka; - zestaw ratownictwa wysokościowego - 1 sztuka; - szelki bezpieczeństwa - 2 sztuki; - pilarka spalinowa Stihl - 1 sztuka; - zestaw sprzętu burzącego - 1 sztuka; - wodery - 2 sztuki; - kamizelka asekuracyjna - 4 sztuki; - linka strażacka z workiem - 1 sztuka; - rękawice techniczne - 7 par; Dokument nr: WSO.5540.1.95.2023.WD Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, Ul. 3 Maja 72, pok. 36 dnia 30.11.2023 r. do godz. 10.15. Składanie ofert: CZĘŚĆ VII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, Ul. 3 Maja 72, Biuro Obsługi Interesanta (Dziennik Podawczy, parter) lub przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: bso@um.proszowice.pl w terminie do dnia 30.11.2023 r. do godz.10.00. Miejsce i termin realizacji: CZĘŚĆ II TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający przewiduje realizację usługi dostawy od dnia zawarcia umowy do dnia 20.12.2023r. Wymagania: Zamówiony sprzęt i umundurowanie strażackie w ramach realizacji umowy mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane zgodnie z normami jakościowymi. Zawierać odpowiednie normy i certyfikaty zgodnie z rozporządzeniem UE. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. CZĘŚĆ III OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik 2) stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Zaproszenia. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2 do Zaproszenia. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie. CZĘŚĆ IV INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Zgodnie z wyborem Zamawiającego, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. Dz. U. z 2019 r. poz. 123). Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona jest Pan Wojciech Dzikowski e-mail: wdzikowski@um.proszowice.pl, tel. 12 386-41-30 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00. CZĘŚĆ V TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonego w części IX Zaproszenia. CZĘŚĆ VI OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY Wykonawca poda cenę (brutto) oferty. W cenie, o której mowa w ust. 1, należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązujących stawek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia m.in. transportu. CZĘŚĆ VII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis albo co najmniej podpis skrócony i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna). Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści których wynikać będzie umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do oferty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy. Do sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz ,,Oferta" (Załącznik 1 do Zaproszenia), wypełniając wszystkie rubryki formularza. Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w szczególności więcej niż jednej ceny. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w części IV Zaproszenia. Ofertę wraz z oświadczeniem należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym: Gmina Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72 ,,Zakup sprzętu i umundurowania dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Koczanowie" - OFERTA oraz opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy. CZĘŚĆ IX FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia umowy. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie obowiązany przekazać Zamawiającemu informacje niezbędne do przygotowania projektu umowy, zgodnie ze wzorem umowy (Załącznik 3 do Zaproszenia), CZĘŚĆ XII WZÓR UMOWY Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy - warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy. Wzór umowy zawarty jest w Załączniku 3 do Zaproszenia. Uwagi: CZĘŚĆ VIII KRYTERIA OCENY OFERT, ICH WAGI ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT kryterium waga cena oferty 100% Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów i ich wag określonych wyżej w następujący sposób: według kryterium ,,cena oferty" ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem: pc = (cm/c)*100 pkt, gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, pc -liczba punktów przyznana ofercie ocenianej, zaś c oznacza cenę ocenianej oferty. Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może otrzymać wynosi 100 pkt. Ta spośród ofert, która uzyska największą liczbę punktów (która zostanie najwyżej oceniona), będzie ofertą najkorzystniejszą. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w Proszowicach, 32-100 Proszowice ul. 3 Maja 72, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Proszowicach jest Pan Damian Król, tel. (12) 385-12-23, e-mail: iodo@proszowice.pl, 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, 4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, 5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu, 7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, 8) posiadają Państwo: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2025