Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa materiałów do bieżącego remontu oraz zadań inwestycyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,USKOM" sp. z o.o ul. Elektryczna 9 67-120 Kożuchów powiat: nowosolski tel. 68/355-22-08 sekretariat@uskom.eu |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Kożuchów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 68/355-22-08 |
Termin składania ofert: | 2023-12-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do bieżącego remontu oraz zadań inwestycyjnych, w zakresie infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kożuchów, prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,USKOM" Sp. z o.o. w Kożuchowie. III. Uwagi ogólne 1. Szczegółowy asortyment oraz ilość materiałów zawiera załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2. 2. Zamawiający będzie dokonywał zakupów wg bieżących potrzeb. UWAGA! Wielkość zamówienia i rodzaje zamawianych materiałów wodociągowo -kananalizacyjnych stanowią średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 miesięcy. Ilości wskazane w załącznikach nr 1 oraz nr 2 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi do celów porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia dostaw wybranego asortymentu po cenach zawartych w ofercie cenowej w załączniku nr 1 i nr 2, złożonej przez Wykonawcę. W przypadku zmniejszenia ilości faktycznie zamawianych materiałów podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia. 3. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego na podstawie zamówień mailowych w ciągu 3 dni roboczych, liczonych po dniu złożenia zamówienia. 4. Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. 5. DOSTAWA przedmiotu umowy zostanie potwierdzona każdorazowo dokumentem odbioru towaru, wystawionym przez Dostawcę, podpisanym przez obie strony. Dokument nr: 8/ZWIK-DT/2023 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2023 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: Ofertę sporządzoną w języku polskim zawierającą nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis ,,Zapytanie ofertowe Nr 8/ZWIK-DT/2023" należy złożyć do dnia 07.12.2023 r. do godz. 9:00 w sekretariacie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych USKOM Sp. z o.o., Ul. Elektryczna 9, 67-120 Kożuchów lub na adres e - mail: sekretariat@uskom.eu. Miejsce i termin realizacji: 6. Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,USKOM" Sp. z o.o. Ul. Elektryczna 9, 67-120 Kożuchów. 1. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Wymagania: Postępowanie obejmuje zamówienie poniżej progów stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) i prowadzone będzie w trybie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych, obowiązującym w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych USKOM sp. z o.o. oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 1610 ze zm.). 7. Wszystkie materiały do sieci wodociągowej muszą posiadać: - dopuszczenie Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie, - certyfikat zgodności, bądź deklaracje zgodności z PN lub AT, - dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane. 8. Wszystkie materiały do sieci kanalizacyjnej muszą posiadać: - certyfikat zgodności, bądź deklaracje zgodności z PN lub AT, - dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określi umowa. IV. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który spełniają następujące warunki: 1. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane zamówienie na okres minimum 24 miesięcy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania przyczyny. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony asortyment w terminie określonym wpkt. III. 7. Oświadcza, że materiały będą fabrycznie nowe i będą pochodziły z legalnych źródeł. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych. 9. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, odpis KRS lub aktualny na dzień składania oferty wypis z ewidencji gospodarczej. V. Warunki płatności 1. Należność za dostawę zamówionych materiałów zgodnie z umową Zamawiający ureguluje w terminie 30 dni kalendarzowych po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT przelewem na wskazany numer rachunku bankowego, zgłoszony do Urzędu Skarbowego, na co Wykonawca przedkłada wydruk potwierdzenia zgłoszenia ze strony Ministra Finansów www.podatki.gov.pl (najpóźniej w dniu podpisania umowy). 2. Wykonawca wyraża zgodę na wystawianie i przysłanie faktur VAT, duplikatów faktur oraz korekt faktur w formie elektronicznej na adres e - mail: sekretariat@uskom.eu. 3. Wykonawca składa zgodę w załączniku nr 6 (najpóźniej w dniu podpisania umowy). 4. Zamawiający zobowiązuje się przyjmować faktury, o których mowa w pkt V ppkt 2. 2. Dostawy będą realizowane na zasadzie sukcesywnych dostaw materiałów. 2. Wykonawca składa tylko jedną ofertę. VIII. Forma oferty 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej. 2. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. 3. Wszystkie zapisane strony oferty oraz załączniki do zapytania ofertowego zaleca się ponumerować. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającego (np. prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane. 4. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. 5. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 6. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. IX. Zawartość oferty. Kompletna oferta musi zawierać: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 oraz złącznika nr 1 i nr 2. 2. Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo potwierdzenia wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (oryginał lub kopia potwierdzona przez Notariusza). 3. Wykonawca przedłoży w załączeniu do oferty odpis KRS bądź aktualny wpis do właściwego rejestru firm. 4. Sporządzone oświadczenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4. 5. Zaparafowane wszystkie strony wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5. 6. Zaparafowane oświadczenie stanowiące załącznik nr 6. X. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji: 1. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca powinien umieścić w nieprzeźroczystej kopercie i dołączyć na końcu oferty. 3. Koperta, w której będą umieszczone dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinna być opisana (spis dokumentów). XI. Opis sposobu obliczenia ceny. 1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty. XII. Kryteria oceny ofert. 1. Ocenie poddane zostanąjedynie oferty niepodlegające odrzuceniu. 2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Kryterium wyboru oferty -100 % cena: 1. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 2. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. XIII. Termin związania ofertą Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni od terminu składania ofert. XIV. Rozstrzyganie sporów Spory będą w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie, w przypadku braku porozumienia między Stronami, spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy terytorialnie dla Zamawiającego. Uwagi: XV. Ochrona danych osobowych. W postępowaniu obowiązują przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury, zobowiązany jest wykonać wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności w zakresie wszystkich obowiązków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowiązek ten dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób (pracowników Wykonawcy, uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w całym okresie trwania procedury. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzjelenia zamówienia publicznego oraz w związku z obowiązkami nałożonymi na Zamawiającego w obowiązujących go przepisach, w tym w szczególności: ustawie Prawo zamówień publicznych, ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przepisach dotyczących zakupów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i niepodlegających zwrotowi środków udzielonych przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Walnym Handlu (EFTA). Dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania procedury i okres wykonania zamówienia (jeśli dotyczy), a następnie przez okres wynikający z obowiązujących Zamawiającego przepisów prawnych, w tym w szczególności: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przepisów dotyczących zakupów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i niepodlegających zwrotowi środków udzielonych przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Walnym Handlu (EFTA). Administratorem danych osobowych jest USKOM sp. z o.o. |
© eurobudowa.pl 2004-2025