Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa wyposażenia pomieszczeń

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2023-11-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sokółce
, Marsz. J. Piłsudskiego 8
16-100 Sokółka
powiat: sokólski
tel. 85-711-08-76, tel. 857110826, fax. 857112008
dorota.kazmierowicz@sokolka-powiat.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Sokółka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 85-711-08-76, t
Termin składania ofert: 2023-12-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę wyposażenia pomieszczeń na potrzeby utworzenia domu dla
matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży

Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego wyposażenia poszczególnych
pomieszczeń na potrzeby utworzenia domu dla matek z małoletnimi dziećmi i
kobiet w ciąży w Suchowoli Ul. Augustowska 2, 16-150 Suchowola (woj.
podlaskie) - poddasze w budynku Zespołu Szkół w Suchowoli:
- komplet pościeli - 26 kpl.,
- prześcieradło - 14 szt.,
- prześcieradło - 4 szt.
- komplet kołdra + poduszka - 26 kpl. ,
- pościel dziecięca - 8 kpl.,
- kołdra i poduszka dziecięca - 4 kpl.,
- prześcieradło 120x60 - 8 szt.,
- ręczniki kąpielowe komplet - 26 kpl.,
- ręczniczek dziecięcy z kapturkiem - 6 szt.,
- lampka nocna - 10 szt.,
- zegar ścienny - 12 szt.,
- suszarka do naczyń - 4 szt.,
- szklanki (komplet) - 5 kpl.,
- zestaw obiadowy - 3 kpl.,
- kubki ceramiczne - 30 szt.,
- zestaw garnków - 2 kpl.,
- noże blok - 2 kpl.,
- sztućce komplet - 4 kpl.;
- komplet misek kuchennych - 2 kpl.,
- komplet desek do krojenia - 2 kpl.,
- cukiernica z łyżeczką- 2 szt.,
- waza - 2 szt.,
- patelnie komplet- 2 kpl.,
- deska do prasowania - 5 szt.,
- mop z wiadrem - 4 szt.,
- kosz na śmieci - 4 szt.,
- kosz na śmieci łazienkowy 10 szt.,
- basen dziecięcy z piłeczkami - 1 szt.,
- pudła na zabawki - 4 szt.,
- pojemnik na zabawki - 4 szt.,
- tablice sensoryczne - panele manipulacyjne - 2szt.,
- kosz na bieliznę - 10 szt.,
- suszarka rozkładana - 2 szt.,
- akcesoria łazienkowe - zestaw - 10 szt.,
- wanienka dziecięca - 4 szt.,
- nakładka na sedes - 4 szt,
- przewijak - 4 szt,
- krzesełko do karmienia - 4 szt.,
- nocnik- 4szt.,
- łóżeczko turystyczne - 4 szt.,
- koce - 26 szt.,
- dywan - 1 szt.,

Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania
wobec parametrów technicznych i użytkowych, jakie musi spełniać oferowany
przedmiot, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia
charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
Oferowany przedmiot musi być wolny od wad prawnych i fizycznych, fabrycznie
nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie,
kompletny.

Zamawiający wymaga udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony
przedmiot zamówienia.

Zamawiane wyposażenie jest niezbędne do zapewnienia całodobowego pobytu
skierowanych tam mieszkańców, zgodnie z wymogami określonymi w
rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 17 stycznia 2022
r. w sprawie domów dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży (Dz.U. z
2022 r. poz. 150).

Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo uruchomienia tzw opcji, która
polegać będzie na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia do 20% ceny
ofertowej. Ceny jednostkowe w opcji nie mogą być inne od cen jednostkowych
zaoferowanych w ofertach. Wykonawcy nie przysługuje względem
Zamawiającego żadne roszczenie w przypadku nie skorzystania przez
Zamawiającego z prawa opcji.

Dokument nr: OR-IV.272.22.2023.DK

Otwarcie ofert: Zamawiający otworzy oferty w dniu 5 grudnia 2023 r. po godz. 10:15.

Składanie ofert:
Rozdział IX Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać drogą mailową na adres:
dorota.kazmierowicz@sokolka-powiat.pl do dnia 5 grudnia 2023 r. do godz.
10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Ul. Augustowska 2, 16-150
Suchowola (woj. podlaskie) - poddasze w budynku Zespołu Szkół w Suchowoli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zapytania
Ofertowego.

Wymagania:
Rozdział II Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienia udziela się z pominięciem stosowania procedur określonych ustawą
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023r. poz. 1605 ze
zm.) - zwanej dalej ,,ustawą pzp", ze względu na fakt, że szacunkowa wartość
zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp).
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Ministra Rodziny i Polityki
Społecznej w związku z działaniem 1.4 "Programu kompleksowego wsparcia rodzin
"Za życiem".
Postępowanie prowadzi się z zachowaniem zasady konkurencyjności.
Rozdział IV Termin realizacji zamówienia
Zamówienie musi być zrealizowane w terminie 15 dni kalendarzowych od
podpisania umowy nie później jednak niż do dnia 28 grudnia 2023r.
Za dzień wykonania zamówienia uważany będzie dzień, w którym nastąpi
podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru przedmiotu
zamówienia.
Rozdział V Warunki udziału w postępowaniu
1.W zapytaniu ofertowym oferty mogą złożyć osoby fizyczne, osoby prawne,
jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej oraz podmioty
występujące wspólnie.
2.
3.Nie wyklucza się udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.
Zamawiający nie stawia Wykonawcom szczegółowych warunków udziału w
postępowaniu.
Rozdział VII Okres związania ofertą
Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert. Oferta złożona w niniejszym postępowaniu przestaje wiązać przed upływem 30-
dniowego terminu z chwilą zawarcia umowy.
Rozdział VIII Opis sposobu przygotowania oferty i obliczania ceny
1.
Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała:
wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz
specyfikacji technicznej oferowanych przedmiotów.
wypełniony Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz
ofertowy,
pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania Formularza ofertowego
w przypadku, gdy Formularz ofertowy podpisze osoba nieuprawniona do
reprezentowania Wykonawcy na zasadach ogólnych.
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z
tłumaczeniem na język polski.
Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną
cenę. Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (zł) i
zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis powinien być
sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z
imienną pieczątką lub czytelny. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny
Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy
upoważnionych jest łącznie kilka osób, Formularz ofertowy musi być podpisany
przez te osoby.
We wszystkich przypadkach, gdzie mowa jest o pieczątkach, Zamawiający
dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co
najmniej oznaczenie firmy i siedziby.
Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie, a następnie
parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę lub osoby podpisujące
ofertę.
W przypadku, gdy do oferty nie zostaną dołączone wymagane dokumenty lub
oświadczenia, czy też dokumenty te lub oświadczenia będą niekompletne,
zawierać będą błędy lub budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości,
Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia
lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo
ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta
wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie
postępowania. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnianiu lub poprawianiu.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Zamawiający, w toku czynności oceny ofert nie będzie poddawał badaniu
wszystkich złożonych ofert, lecz tylko ofertę z najniższą ceną. Jeżeli badana
oferta będzie ważna Zamawiający dokona jej wyboru poprzedzonego
ewentualnym wezwaniem do złożenia, uzupełnienia, poprawienia wymaganych
dokumentów. W przypadku odrzucenia badanej oferty, Zamawiający przystąpi
do badania oferty z najwyższą liczbą punktów spośród pozostałych ofert.
Mechanizm ten będzie powielany w przypadku konieczności odrzucenia
kolejnych ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1)
oferta będzie niezgodna z prawem,
2)treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego, w szczególności,
gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym producenta
oferowanego produktu
3)oferta zostanie złożona po upływie terminu składania ofert.

Plik zawierający ofertę winien być zatytułowany ,,Oferta na dostawę wyposażenia"
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie zeskanowanych dokumentów
podpisanych wcześniej w formie papierowej, jak i w formie elektronicznej podpisanej
podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. Wykonawca może przesłać ofertę zaszyfrowaną lub nie
zaszyfrowaną.
W przypadku przesłania oferty niezaszyfrowanej, Wykonawca nie może postawić
Zamawiającemu zarzutu, że ten mógł zapoznać się z treścią oferty przed upływem
terminu składania ofert.
W przypadku przesłania oferty zaszyfrowanej Wykonawca nie później niż do dnia 5
grudnia 2023 r. do godziny 10:15 prześle Zamawiającemu na adres
dorota.kazmierowicz@sokolka-powiat.pl hasło do odszyfrowania oferty .
Oferta złożona po terminie, jak również oferta złożona w terminie do odszyfrowania
której hasło zostanie przesłane po terminie - zostaną odrzucone.

Rozdział XI Odwołanie lub zamknięcie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków zapytania ofertowego przed
upływem terminu składania ofert oraz prawo do unieważnienia postępowania na
każdym jego etapie bez podania przyczyn.
Rozdział XII Istotne postanowienia umowy
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Rozdział XIII Zawiadomienie o wynikach postępowania
Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie
internetowej Zamawiającego.
Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu
zapytania ofertowego bez dokonania wyboru.
Zamawiający po opublikowaniu wyników postępowania na stronie internetowej
skontaktuje się z wybranym Wykonawcą w celu ustalenia terminu i miejsca podpisania
umowy

Uwagi:
Rozdział X
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
Kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej
oferty jest cena - 100%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny
przedstawionej przez Wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
P = (Cn/Cob) x 100
gdzie:
P - ilość punktów
Cn - cena najniższa
Cob - cena oferty badanej
4) Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie ww. kryterium w skali 0 - 100
punktów. Oferta zostanie oceniona w oparciu o wyżej zamieszczony wzór.
5) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze
względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego oferty dodatkowej. Wykonawcy, składając oferty
dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach. W przypadku, gdy ceny dodatkowe również będą takie same
Zamawiający podzieli proporcjonalnie zamówienie między wykonawców, którzy
złożyli najkorzystniejsze oferty dodatkowe.
6) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
7) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następującą procedurę:
W pierwszej kolejności Zamawiający sprawdzi, czy oferty zostały złożone w terminie i
czy zostały podpisane przez upoważnionych przedstawicieli. Zamawiający sprawdzi
oferty pod kątem wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i oczywistych omyłek
rachunkowych i błędów w obliczeniu ceny.
W dalszej kolejności Zamawiający ustali, która ze złożonych ofert, jest ofertą
potencjalnie najkorzystniejszą (w oparciu o przyjęte kryterium - cena 100%) i
przeprowadzi jej badanie pod kątem zgodności złożonej oferty z warunkami zapytania
ofertowego, w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający uzna ofertę potencjalnie najkorzystniejszą za ważną
dokona jej wyboru, bez badania pozostałych ofert.
W przypadku, gdy Zamawiający uzna, że badana oferta podlega odrzuceniu,
przystępuje do badania oferty innego z Wykonawców, która otrzymała największą
liczbę punktów, a w przypadku uznania oferty za podlegającą odrzuceniu będzie badał
pozostałe oferty w kolejności wynikającej z liczby otrzymanych punktów.

Kontakt:
Rozdział VI Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami: -
Dorota Kaźmierowicz tel. 857110826, fax. 857112008,
e-mail: dorota.kazmierowicz@sokolka-powiat.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.