Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2023-11-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Sokółce , Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka powiat: sokólski tel. 85-711-08-76, tel. 857110826, fax. 857112008 dorota.kazmierowicz@sokolka-powiat.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Sokółka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 85-711-08-76, t |
Termin składania ofert: | 2023-12-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę wyposażenia pomieszczeń na potrzeby utworzenia domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń na potrzeby utworzenia domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży w Suchowoli Ul. Augustowska 2, 16-150 Suchowola (woj. podlaskie) - poddasze w budynku Zespołu Szkół w Suchowoli: - komplet pościeli - 26 kpl., - prześcieradło - 14 szt., - prześcieradło - 4 szt. - komplet kołdra + poduszka - 26 kpl. , - pościel dziecięca - 8 kpl., - kołdra i poduszka dziecięca - 4 kpl., - prześcieradło 120x60 - 8 szt., - ręczniki kąpielowe komplet - 26 kpl., - ręczniczek dziecięcy z kapturkiem - 6 szt., - lampka nocna - 10 szt., - zegar ścienny - 12 szt., - suszarka do naczyń - 4 szt., - szklanki (komplet) - 5 kpl., - zestaw obiadowy - 3 kpl., - kubki ceramiczne - 30 szt., - zestaw garnków - 2 kpl., - noże blok - 2 kpl., - sztućce komplet - 4 kpl.; - komplet misek kuchennych - 2 kpl., - komplet desek do krojenia - 2 kpl., - cukiernica z łyżeczką- 2 szt., - waza - 2 szt., - patelnie komplet- 2 kpl., - deska do prasowania - 5 szt., - mop z wiadrem - 4 szt., - kosz na śmieci - 4 szt., - kosz na śmieci łazienkowy 10 szt., - basen dziecięcy z piłeczkami - 1 szt., - pudła na zabawki - 4 szt., - pojemnik na zabawki - 4 szt., - tablice sensoryczne - panele manipulacyjne - 2szt., - kosz na bieliznę - 10 szt., - suszarka rozkładana - 2 szt., - akcesoria łazienkowe - zestaw - 10 szt., - wanienka dziecięca - 4 szt., - nakładka na sedes - 4 szt, - przewijak - 4 szt, - krzesełko do karmienia - 4 szt., - nocnik- 4szt., - łóżeczko turystyczne - 4 szt., - koce - 26 szt., - dywan - 1 szt., Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania wobec parametrów technicznych i użytkowych, jakie musi spełniać oferowany przedmiot, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi. Oferowany przedmiot musi być wolny od wad prawnych i fizycznych, fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie, kompletny. Zamawiający wymaga udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Zamawiane wyposażenie jest niezbędne do zapewnienia całodobowego pobytu skierowanych tam mieszkańców, zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 17 stycznia 2022 r. w sprawie domów dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży (Dz.U. z 2022 r. poz. 150). Zamawiający informuje, że zastrzega sobie prawo uruchomienia tzw opcji, która polegać będzie na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia do 20% ceny ofertowej. Ceny jednostkowe w opcji nie mogą być inne od cen jednostkowych zaoferowanych w ofertach. Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenie w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Dokument nr: OR-IV.272.22.2023.DK Otwarcie ofert: Zamawiający otworzy oferty w dniu 5 grudnia 2023 r. po godz. 10:15. Składanie ofert: Rozdział IX Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać drogą mailową na adres: dorota.kazmierowicz@sokolka-powiat.pl do dnia 5 grudnia 2023 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Ul. Augustowska 2, 16-150 Suchowola (woj. podlaskie) - poddasze w budynku Zespołu Szkół w Suchowoli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego. Wymagania: Rozdział II Tryb udzielenia zamówienia Zamówienia udziela się z pominięciem stosowania procedur określonych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023r. poz. 1605 ze zm.) - zwanej dalej ,,ustawą pzp", ze względu na fakt, że szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp). Zamówienie jest współfinansowane ze środków Ministra Rodziny i Polityki Społecznej w związku z działaniem 1.4 "Programu kompleksowego wsparcia rodzin "Za życiem". Postępowanie prowadzi się z zachowaniem zasady konkurencyjności. Rozdział IV Termin realizacji zamówienia Zamówienie musi być zrealizowane w terminie 15 dni kalendarzowych od podpisania umowy nie później jednak niż do dnia 28 grudnia 2023r. Za dzień wykonania zamówienia uważany będzie dzień, w którym nastąpi podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Rozdział V Warunki udziału w postępowaniu 1.W zapytaniu ofertowym oferty mogą złożyć osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. 2. 3.Nie wyklucza się udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. Zamawiający nie stawia Wykonawcom szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Rozdział VII Okres związania ofertą Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferta złożona w niniejszym postępowaniu przestaje wiązać przed upływem 30- dniowego terminu z chwilą zawarcia umowy. Rozdział VIII Opis sposobu przygotowania oferty i obliczania ceny 1. Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała: wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz specyfikacji technicznej oferowanych przedmiotów. wypełniony Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz ofertowy, pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania Formularza ofertowego w przypadku, gdy Formularz ofertowy podpisze osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy na zasadach ogólnych. 2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (zł) i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, Formularz ofertowy musi być podpisany przez te osoby. We wszystkich przypadkach, gdzie mowa jest o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie firmy i siedziby. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie, a następnie parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. W przypadku, gdy do oferty nie zostaną dołączone wymagane dokumenty lub oświadczenia, czy też dokumenty te lub oświadczenia będą niekompletne, zawierać będą błędy lub budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnianiu lub poprawianiu. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Zamawiający, w toku czynności oceny ofert nie będzie poddawał badaniu wszystkich złożonych ofert, lecz tylko ofertę z najniższą ceną. Jeżeli badana oferta będzie ważna Zamawiający dokona jej wyboru poprzedzonego ewentualnym wezwaniem do złożenia, uzupełnienia, poprawienia wymaganych dokumentów. W przypadku odrzucenia badanej oferty, Zamawiający przystąpi do badania oferty z najwyższą liczbą punktów spośród pozostałych ofert. Mechanizm ten będzie powielany w przypadku konieczności odrzucenia kolejnych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 1) oferta będzie niezgodna z prawem, 2)treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego, w szczególności, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym producenta oferowanego produktu 3)oferta zostanie złożona po upływie terminu składania ofert. Plik zawierający ofertę winien być zatytułowany ,,Oferta na dostawę wyposażenia" Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie zeskanowanych dokumentów podpisanych wcześniej w formie papierowej, jak i w formie elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca może przesłać ofertę zaszyfrowaną lub nie zaszyfrowaną. W przypadku przesłania oferty niezaszyfrowanej, Wykonawca nie może postawić Zamawiającemu zarzutu, że ten mógł zapoznać się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przesłania oferty zaszyfrowanej Wykonawca nie później niż do dnia 5 grudnia 2023 r. do godziny 10:15 prześle Zamawiającemu na adres dorota.kazmierowicz@sokolka-powiat.pl hasło do odszyfrowania oferty . Oferta złożona po terminie, jak również oferta złożona w terminie do odszyfrowania której hasło zostanie przesłane po terminie - zostaną odrzucone. Rozdział XI Odwołanie lub zamknięcie postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert oraz prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. Rozdział XII Istotne postanowienia umowy Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Rozdział XIII Zawiadomienie o wynikach postępowania Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu zapytania ofertowego bez dokonania wyboru. Zamawiający po opublikowaniu wyników postępowania na stronie internetowej skontaktuje się z wybranym Wykonawcą w celu ustalenia terminu i miejsca podpisania umowy Uwagi: Rozdział X Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty Kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest cena - 100%: 1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez Wykonawców, 2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, 3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: P = (Cn/Cob) x 100 gdzie: P - ilość punktów Cn - cena najniższa Cob - cena oferty badanej 4) Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie ww. kryterium w skali 0 - 100 punktów. Oferta zostanie oceniona w oparciu o wyżej zamieszczony wzór. 5) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego oferty dodatkowej. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. W przypadku, gdy ceny dodatkowe również będą takie same Zamawiający podzieli proporcjonalnie zamówienie między wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty dodatkowe. 6) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. 7) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następującą procedurę: W pierwszej kolejności Zamawiający sprawdzi, czy oferty zostały złożone w terminie i czy zostały podpisane przez upoważnionych przedstawicieli. Zamawiający sprawdzi oferty pod kątem wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i oczywistych omyłek rachunkowych i błędów w obliczeniu ceny. W dalszej kolejności Zamawiający ustali, która ze złożonych ofert, jest ofertą potencjalnie najkorzystniejszą (w oparciu o przyjęte kryterium - cena 100%) i przeprowadzi jej badanie pod kątem zgodności złożonej oferty z warunkami zapytania ofertowego, w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający uzna ofertę potencjalnie najkorzystniejszą za ważną dokona jej wyboru, bez badania pozostałych ofert. W przypadku, gdy Zamawiający uzna, że badana oferta podlega odrzuceniu, przystępuje do badania oferty innego z Wykonawców, która otrzymała największą liczbę punktów, a w przypadku uznania oferty za podlegającą odrzuceniu będzie badał pozostałe oferty w kolejności wynikającej z liczby otrzymanych punktów. Kontakt: Rozdział VI Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami: - Dorota Kaźmierowicz tel. 857110826, fax. 857112008, e-mail: dorota.kazmierowicz@sokolka-powiat.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025