wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa sprzętu komputerowego |
Data zamieszczenia: | 2023-12-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu ul. Wojska Polskiego 41 78-600 Wałcz powiat: wałecki Tel./Fax (67) 258 50-66/67/68/69, nr telefonu kom (+48) 576 846 572 sekretariat@walcz.pup.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Wałcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./Fax (67) 258 50 |
Termin składania ofert: | 2023-12-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPRASZA do złożenia oferty na zadanie pn. ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" 2. Opis przedmiotu zamówienia: KODY CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe ZADANIE I Zakup i dostawa dysku twardego - 4 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania 1. Typ Dysk Twardy 2. Pojemność dysku twardego 2TB 3. Prędkość obrotowa 5400obr/min. 4. Interfejs SATA III 5. Typ dysku HDD 6. Działanie 24/h Przystosowany do pracy ciągłej 24/7 7. Stan Fabrycznie nowy 8. Gwarancja Min. 24 miesiące ZADANIE II Zakup i dostawa komputera przenośnego -1 szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania 1. Typ Komputer przenośny 2. Przekątna ekranu 15,6 cali Full HD 3. Częstotliwość odświeżania ekranu 144Hz 4. Procesor AMD Ryzen 7 7735HS (8 rdzeni, 16 wątków, 3.20-4.70 GHz, 20 MB cache) 5. Pamięć RAM 32GB SO-DIMM DDR5 4800 MHz 6. Karta Graficzna NVIDIA GeForce RTX 4060 8GB 7. Dysk twardy 1 512 GBSSD M.2 8. Dysk twardy 2 1TB SSD M.2 9. Złącza Min. USB 3.2 Gen.l (USB 3.0): 2 szt, USB-C, HDMI, RJ-45 10. Komunikacja Bluetooth, LAN lGbps, Wifi 6 11. Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 11 12. Klawiatura Podświetlana, wydzielona numeryczna 13. Pojemność baterii 4 komorowa, 90Wh 13. Stan Fabrycznie nowy 14. Gwarancja Min. 24 miesiące ZADANIE III Zakup i dostawa zestawu komputerowego - 2szt. Lp. Nazwa komponentu Wymagania 1. Typ Zestaw komputerowy (Jednostka Centralna, Monitor, UPS, akcesoria) 2. Typ i seria Procesora Intel Core i5-12XXX 3. Ilość rdzeni procesora 6 4. Karta Graficzna Intel UHD Graphics 730 5. Złącza karty graficznej 1 x Display Port lxHDMI 6. Ilość pamięci RAM 16GB DDR4-3200 7. Dysk Twardy SSD 500GB M.2 8. System Operacyjny Windows 11 PRO 9. Chipset płyty głównej Intel B660 10. Złącza na tylnym panelu Min. lx RJ45 2xUSB 2 x USB 3.2 Gen 1 Audio 11. Typ obudowy Midi Tower 12. Złącza na przednim panelu 2 x USB 2.0 2 x USB 3.2 Gen 1 audio 13. Karta sieciowa 10/100/100 14. Standard łączności bezprzewodowej Bluetooth Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax) 14. Szyfrowanie szyfrowanie TPM 2.0 15 Akcesoria w komplecie klawiatura mysz 16. Przekątna monitora 24 cali 17. Rozdzielczość monitora 1920 x 1080 (Full HD) 18. Powłoka matrycy Antyrefleksyjna 19. Typ Matrycy VA 20. Format obrazu 16:9 21. Rodzaj podświetlenia LED 22. Możliwość regulacji pochył 23. Standard portów D-Sub HDMI 24. Standard VESA 100 x100 25. Czas reakcji 12 ms (8 ms szybki, 5 ms ekstremalny) 26. Kabel HDMI w zestawie 27. Typ zasilacza awaryjnego Zasilacz wolnostojący 28. Moc wyjściowa pozorna 700VA 29. Moc wyjściowa czynna 360W 30. Napięcie wejściowe 230V 31. Czas podtrzymania 4 min (50%obciązenia) 32. Czas przełączania na UPS 6 ms. 33. Rodzaj gniazd IEC 320 C13 34. Ilość gniazd wyjściowych 4 szt. 35. Zimny start tak 36. Gwarancja Min. 24 miesiące CPV: 30200000-1 Dokument nr: 2720/9/2023 Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 grudnia 2023 r. o godz. 12.00 Składanie ofert: 2. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do niniejszego zapytania ofertowego i przesłać w zamkniętej kopercie z adnotacją ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Wałczu Ul. Wojska Polskiego 41 78-600 Wałcz lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail Urzędu: sekretariat@walcz.pup.gov.pl z adnotacją w temacie ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego". 1) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 05 grudnia 2023 r. o godz. 12.00. Wymagania: 1. Tryb udzjelenia zamówienia: Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zarządzeniem nr 1/2021 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Wałczu z dnia 25.01.2021r. w sprawie zasad organizacyjnych udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.l ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania : 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności w zakresie: 1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności z zakresu przedmiotu zamówienia 2) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizacje przedmiotu zamówienia. 4. Kryteria oceny oferty, wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium: 1. Zamawiający będzie oceniał i porównywał oferty według następującego kryterium: 1) najniższa cena brutto każdego zadania wyszczególnionego w opisie przedmiotu zamówienia od nr I do III przy zachowaniu zgodności z parametrami wskazanymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. 2) najniższa cena w każdym zadaniu otrzyma 100 pkt. Cena oferty w zadaniach od I do III będzie oceniana wg następującego wzoru: najniższa oferowana cena Cena =------------------------------------ x 100 punktów =.........punktów cena oferty ocenianej 3) Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym za części uważa się zadania określone w opisie przedmiotu zamówienia od nr Ido III. 5) Oferta zostanie wybrana na podstawie najwyższej przyznanej ilości punktów uzyskanych wg określonego kryterium oceny oferty w każdym zadaniu. 6) Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny przedstawionej w ofercie. 3. Inne istotne warunki realizacji zamówienia: 1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę w podziale na poszczególne zadania. 3) Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając im nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz cenę wybranej oferty. 4) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. 5) Projekt wzoru umowy stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego, przy czym Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian w projekcie umowy. Kontakt: 7) Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest Robert Juszkiewicz Informatyk Urzędu tel./fax 672585066 wew.121 w godz. od 7^ do 15^. 8) W przypadku pytań Zmawiający dopuszcza możliwość przesyłania pism drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025