Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
775z dziś
5807z ostatnich 7 dni
24561z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego

Data zamieszczenia: 2023-12-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz
powiat: wałecki
Tel./Fax (67) 258 50-66/67/68/69, nr telefonu kom (+48) 576 846 572
sekretariat@walcz.pup.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Wałcz
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel./Fax (67) 258 50
Termin składania ofert: 2023-12-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn. ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego"
2. Opis przedmiotu zamówienia:
KODY CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe
ZADANIE I
Zakup i dostawa dysku twardego - 4 szt.
Lp. Nazwa komponentu Wymagania
1. Typ Dysk Twardy
2. Pojemność dysku twardego 2TB
3. Prędkość obrotowa 5400obr/min.
4. Interfejs SATA III
5. Typ dysku HDD
6. Działanie 24/h Przystosowany do pracy ciągłej 24/7
7. Stan Fabrycznie nowy
8. Gwarancja Min. 24 miesiące
ZADANIE II Zakup i dostawa komputera przenośnego -1 szt.
Lp. Nazwa komponentu Wymagania
1. Typ Komputer przenośny
2. Przekątna ekranu 15,6 cali Full HD
3. Częstotliwość odświeżania ekranu 144Hz
4. Procesor AMD Ryzen 7 7735HS (8 rdzeni, 16 wątków, 3.20-4.70 GHz, 20 MB cache)
5. Pamięć RAM 32GB SO-DIMM DDR5 4800 MHz
6. Karta Graficzna NVIDIA GeForce RTX 4060 8GB
7. Dysk twardy 1 512 GBSSD M.2
8. Dysk twardy 2 1TB SSD M.2
9. Złącza Min. USB 3.2 Gen.l (USB 3.0): 2 szt, USB-C, HDMI, RJ-45
10. Komunikacja Bluetooth, LAN lGbps, Wifi 6
11. Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 11
12. Klawiatura Podświetlana, wydzielona numeryczna
13. Pojemność baterii 4 komorowa, 90Wh
13. Stan Fabrycznie nowy
14. Gwarancja Min. 24 miesiące
ZADANIE III
Zakup i dostawa zestawu komputerowego - 2szt.
Lp. Nazwa komponentu Wymagania
1. Typ Zestaw komputerowy (Jednostka Centralna, Monitor, UPS, akcesoria)
2. Typ i seria Procesora Intel Core i5-12XXX
3. Ilość rdzeni procesora 6
4. Karta Graficzna Intel UHD Graphics 730
5. Złącza karty graficznej 1 x Display Port lxHDMI
6. Ilość pamięci RAM 16GB DDR4-3200
7. Dysk Twardy SSD 500GB M.2
8. System Operacyjny Windows 11 PRO
9. Chipset płyty głównej Intel B660
10. Złącza na tylnym panelu Min. lx RJ45 2xUSB 2 x USB 3.2 Gen 1 Audio
11. Typ obudowy Midi Tower
12. Złącza na przednim panelu 2 x USB 2.0 2 x USB 3.2 Gen 1 audio
13. Karta sieciowa 10/100/100
14. Standard łączności bezprzewodowej Bluetooth Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax)
14. Szyfrowanie szyfrowanie TPM 2.0
15 Akcesoria w komplecie klawiatura mysz
16. Przekątna monitora 24 cali
17. Rozdzielczość monitora 1920 x 1080 (Full HD)
18. Powłoka matrycy Antyrefleksyjna
19. Typ Matrycy VA
20. Format obrazu 16:9
21. Rodzaj podświetlenia LED
22. Możliwość regulacji pochył
23. Standard portów D-Sub HDMI
24. Standard VESA 100 x100
25. Czas reakcji 12 ms (8 ms szybki, 5 ms ekstremalny)
26. Kabel HDMI w zestawie
27. Typ zasilacza awaryjnego Zasilacz wolnostojący
28. Moc wyjściowa pozorna 700VA
29. Moc wyjściowa czynna 360W
30. Napięcie wejściowe 230V
31. Czas podtrzymania 4 min (50%obciązenia)
32. Czas przełączania na UPS 6 ms.
33. Rodzaj gniazd IEC 320 C13
34. Ilość gniazd wyjściowych 4 szt.
35. Zimny start tak
36. Gwarancja Min. 24 miesiące

CPV: 30200000-1

Dokument nr: 2720/9/2023

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 grudnia 2023 r. o godz. 12.00

Składanie ofert:
2. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do niniejszego zapytania ofertowego i przesłać w zamkniętej kopercie z adnotacją ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Wałczu Ul. Wojska Polskiego 41 78-600 Wałcz lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail Urzędu: sekretariat@walcz.pup.gov.pl z adnotacją w temacie ,,Zakup i dostawa sprzętu komputerowego".
1) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 05 grudnia 2023 r. o godz. 12.00.

Wymagania:
1. Tryb udzjelenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zarządzeniem nr 1/2021 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Wałczu z dnia 25.01.2021r. w sprawie zasad organizacyjnych udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałczu o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust.l ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.)
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania :
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności w zakresie:
1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności z zakresu przedmiotu zamówienia
2) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizacje przedmiotu zamówienia.
4. Kryteria oceny oferty, wagi punktowe lub procentowe przypisane do poszczególnych kryteriów oceny oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
1. Zamawiający będzie oceniał i porównywał oferty według następującego kryterium:
1) najniższa cena brutto każdego zadania wyszczególnionego w opisie przedmiotu zamówienia od nr I do III przy zachowaniu zgodności z parametrami wskazanymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2) najniższa cena w każdym zadaniu otrzyma 100 pkt.
Cena oferty w zadaniach od I do III będzie oceniana wg następującego wzoru:
najniższa oferowana cena
Cena =------------------------------------ x 100 punktów =.........punktów
cena oferty ocenianej
3) Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym za części uważa się zadania określone w opisie przedmiotu zamówienia od nr Ido III.
5) Oferta zostanie wybrana na podstawie najwyższej przyznanej ilości punktów uzyskanych wg określonego kryterium oceny oferty w każdym zadaniu.
6) Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji ceny przedstawionej w ofercie.
3. Inne istotne warunki realizacji zamówienia:
1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę w podziale na poszczególne zadania.
3) Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając im nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz cenę wybranej oferty.
4) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
5) Projekt wzoru umowy stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego, przy czym Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian w projekcie umowy.

Kontakt:
7) Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest Robert Juszkiewicz Informatyk Urzędu tel./fax 672585066 wew.121 w godz. od 7^ do 15^.
8) W przypadku pytań Zmawiający dopuszcza możliwość przesyłania pism drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@walcz.pup.gov.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.