mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt |
Data zamieszczenia: | 2023-12-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Rudna Pl. Zwycięstwa 15 59-305 Rudna powiat: lubiński tel. 76/74 92 100 (131, 132), tel. 76 74 92 132 sekretariat@rudna.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Rudna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 76/74 92 100 (1 |
Termin składania ofert: | 2023-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT zapraszamy do składania ofert na realizację zadania pn.: ,,Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt z terenu gminy Rudna" w 2024 r. 2. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zbieranie, transport i przekazanie do utylizacji zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt z terenu gminy Rudna, w tym z dróg gminnych. Zamawiający przewiduje utylizację 35 szt. zwierząt (20 szt. z dróg gminnych i 15 szt. z pozostałych terenów gminnych). Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór, poddanych eutanazji, bezdomnych zwierząt z gabinetu weterynaryjnego wybranego przez Gminę Rudna na podstawie zaproszenia do składania ofert, tj.: Gabinet Weterynaryjny i DDD Krzysztof Żurawicz, ul. Kominka 2, 59 - 100 Polkowice. Dodatkowo, w przypadku małych dzikich zwierząt, tj. lis, kuna, borsuk, jenot itp. Zamawiający przewiduje możliwość przekazania zwierząt do Inspekcji Weterynaryjnej w Lubinie, Ul. Paderewskiego 100, w związku z monitoringiem biernym wścieklizny. 2) Zakres usług obejmować będzie: a) Zabranie zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt z terenu gminy Rudna, w tym również z gabinetu weterynaryjnego, o którym mowa w ppkt 1. b) Wywóz (tj. załadunek, transport i rozładunek) odpadu opisanego w ppkt 1. c) Przekazanie odpadu opisanego w ppkt 1 do utylizacji lub Inspekcji Weterynaryjnej, o której mowa w ppkt 1. 3) Informacje dodatkowe: a) Wykonawca będzie zobowiązany do zbierania i przewożenia zwłok zwierząt oraz przekazywania ich do utylizacji w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; w przypadku zwierząt przekazanych do Inspekcji Weterynaryjnej w Lubinie Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia protokołu przekazania padłych zwierząt. b) Za pojedynczą interwencję uważa się załadunek, wywóz i przekazanie do utylizacji z miejsca zdarzenia zwłok 1 bezdomnego lub 1 dzikiego zwierzęcia lub jego części. c) Wykonawca będzie dokonywał usunięcia zwłok zwierząt bez względu na panujące warunki pogodowe i terenowe oraz utrudnienia i ograniczenia w ruchu drogowym. d) Wykonawca podejmie czynności w ciągu 3 godzin w okresie letnim oraz 6 godzin w okresie zimowym, od chwili zgłoszenia telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przez upoważnionych pracowników Referatu Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej, Rolnictwa i Leśnictwa, Urzędu Gminy Rudna, a poza godz.mi pracy Urzędu, a także w dni wolne od pracy, po zgłoszeniu przez Policję. Dokument nr: SOŚ.6140.3.25.1 2023 Składanie ofert: 5. Miejsce i termin złożenia oferty 1) Oferta powinna być przesłana za pomocą: poczty, kuriera, dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna lub elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@rudna.pl do dnia 19 grudnia 2023 r. do godz.12 00 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji: od 01 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. Wymagania: 4. Kryteria wyboru oferty: Najniższa łączna cena brutto określona w formularzu ofertowym. 2) Do formularza ofertowego należy dołączyć poniżej wymienione dokumenty: a) aktualną decyzję wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu podmiotu prowadzącego działalność nadzorowaną w zakresie zbierania i transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego; b) aktualną umowę pomiędzy oferentem, a legalnym punktem odbioru martwych zwierząt, na odbiór i utylizację padłych zwierząt. UWAGA: W przypadku przesłania oferty za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia oryginału formularza ofertowego oraz pozostałych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4) Oferent może przed upływem terminu zmienić lub wycofać ofertę. 5) W toku badania lub oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzielenia zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert lub unieważnienia postępowania bez uzasadnienia. 7) Zaproszenie do składania ofert zamieszczono na stronie internetowej www.bip.rudna.pl, w zakładce zamówienia publiczne niepodlegające ustawie / zamówienia niepodlegające ustawie - 2023 r. 6. Dodatkowe wymogi stawiane wykonawcom nie dotyczy Kontakt: 7. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Emilia Lis - Główny specjalista w Referacie Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej, Rolnictwa i Leśnictwa, tel. 76 74 92 132, e mail: elis@rudna.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025