Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt

Data zamieszczenia: 2023-12-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Rudna
Pl. Zwycięstwa 15
59-305 Rudna
powiat: lubiński
tel. 76/74 92 100 (131, 132), tel. 76 74 92 132
sekretariat@rudna.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Rudna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76/74 92 100 (1
Termin składania ofert: 2023-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zapraszamy do składania ofert na realizację zadania pn.:
,,Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt z terenu
gminy Rudna" w 2024 r.
2. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zbieranie, transport i przekazanie do utylizacji zwłok bezdomnych
i dzikich zwierząt z terenu gminy Rudna, w tym z dróg gminnych.
Zamawiający przewiduje utylizację 35 szt. zwierząt (20 szt. z dróg gminnych i 15 szt. z pozostałych
terenów gminnych). Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór, poddanych
eutanazji, bezdomnych zwierząt z gabinetu weterynaryjnego wybranego przez Gminę Rudna na
podstawie zaproszenia do składania ofert, tj.: Gabinet Weterynaryjny i DDD Krzysztof Żurawicz,
ul. Kominka 2, 59 - 100 Polkowice. Dodatkowo, w przypadku małych dzikich zwierząt, tj. lis,
kuna, borsuk, jenot itp. Zamawiający przewiduje możliwość przekazania zwierząt do Inspekcji
Weterynaryjnej w Lubinie, Ul. Paderewskiego 100, w związku z monitoringiem biernym
wścieklizny.
2) Zakres usług obejmować będzie:
a) Zabranie zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt z terenu gminy Rudna, w tym również
z gabinetu weterynaryjnego, o którym mowa w ppkt 1.
b) Wywóz (tj. załadunek, transport i rozładunek) odpadu opisanego w ppkt 1.
c) Przekazanie odpadu opisanego w ppkt 1 do utylizacji lub Inspekcji Weterynaryjnej, o której
mowa w ppkt 1.
3) Informacje dodatkowe:
a) Wykonawca będzie zobowiązany do zbierania i przewożenia zwłok zwierząt oraz przekazywania
ich do utylizacji w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;
w przypadku zwierząt przekazanych do Inspekcji Weterynaryjnej w Lubinie Wykonawca
zobowiązany będzie do przedłożenia protokołu przekazania padłych zwierząt.
b) Za pojedynczą interwencję uważa się załadunek, wywóz i przekazanie do utylizacji z miejsca
zdarzenia zwłok 1 bezdomnego lub 1 dzikiego zwierzęcia lub jego części.
c) Wykonawca będzie dokonywał usunięcia zwłok zwierząt bez względu na panujące warunki
pogodowe i terenowe oraz utrudnienia i ograniczenia w ruchu drogowym.
d) Wykonawca podejmie czynności w ciągu 3 godzin w okresie letnim oraz 6 godzin w okresie
zimowym, od chwili zgłoszenia telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przez
upoważnionych pracowników Referatu Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej, Rolnictwa
i Leśnictwa, Urzędu Gminy Rudna, a poza godz.mi pracy Urzędu, a także w dni wolne od pracy,
po zgłoszeniu przez Policję.

Dokument nr: SOŚ.6140.3.25.1 2023

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty
1) Oferta powinna być przesłana za pomocą: poczty, kuriera, dostarczona osobiście na adres: Urząd
Gminy Rudna, Plac Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna lub elektronicznie na adres e-mail:
sekretariat@rudna.pl do dnia 19 grudnia 2023 r. do godz.12
00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji: od 01 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.

Wymagania:
4. Kryteria wyboru oferty:
Najniższa łączna cena brutto określona w formularzu ofertowym.
2) Do formularza ofertowego należy dołączyć poniżej wymienione dokumenty:
a) aktualną decyzję wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu podmiotu
prowadzącego działalność nadzorowaną w zakresie zbierania i transportowania ubocznych
produktów pochodzenia zwierzęcego;
b) aktualną umowę pomiędzy oferentem, a legalnym punktem odbioru martwych zwierząt, na
odbiór i utylizację padłych zwierząt.
UWAGA: W przypadku przesłania oferty za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca, którego
oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia oryginału
formularza ofertowego oraz pozostałych dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Oferent może przed upływem terminu zmienić lub wycofać ofertę.
5) W toku badania lub oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udzielenia zamówienia bez wyboru
którejkolwiek ze złożonych ofert lub unieważnienia postępowania bez uzasadnienia.
7) Zaproszenie do składania ofert zamieszczono na stronie internetowej www.bip.rudna.pl,
w zakładce zamówienia publiczne niepodlegające ustawie / zamówienia niepodlegające ustawie -
2023 r.
6. Dodatkowe wymogi stawiane wykonawcom
nie dotyczy

Kontakt:
7. Osoba do kontaktu z Wykonawcami:
Emilia Lis - Główny specjalista w Referacie Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej, Rolnictwa
i Leśnictwa, tel. 76 74 92 132, e mail: elis@rudna.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.