Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6003z ostatnich 7 dni
22240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie rocznych okresowych przeglądów technicznych obiektów placówek oświatowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie rocznych okresowych przeglądów technicznych obiektów placówek oświatowych

Data zamieszczenia: 2024-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pszczyna
ul. Rynek 2
43-200 Pszczyna
powiat: pszczyński
tel.(032) 449-39-00
pszczyna@pszczyna.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Pszczyna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.(032) 449-39-00
Termin składania ofert: 2024-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 130 000 tys zł netto
,,Wykonanie rocznych okresowych przeglądów technicznych obiektów placówek oświatowych Gminy Pszczyna."
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zadanie obejmuje przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli zgodnie z art 62 ust. 1 pkt .1 ppkt. a) i b) ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Z 2023r., poz. 682 z późn. zm.), budynków placówek oświatowych Gminy Pszczyna zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
Usługa polega na wykonaniu rocznych przeglądów okresowych stanu technicznego obiektów placówek oświatowych Gminy Pszczyna - elementów budynków , budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektów , instalacji i urządzeń technicznych.
2. Przeglądy roczne polegają na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu.
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska ( w tym instalacja sanitarna oraz szamba bezodpływowe) z wyłączeniem instalacji gazowych i przewodów kominowych ( objęte osobnym postępowaniem)
3. Z przeprowadzonego przeglądu należy sporządzić protokół z okresowej kontroli dla każdego obiektu oddzielnie. Każdy protokół okresowej kontroli powinien zawierać wnioski pokontrolne co do wykonania niezbędnych prac remontowych i utrzymaniowych, a także określenie stanu obiektu. Do protokołów należy dołączyć dokumentację fotograficzną stwierdzonych uszkodzeń.
Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

CPV: 71315400-3

Składanie ofert:
6. Składanie ofert
Pisemnie w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Pszczynie, Ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna lub drogą elektroniczną na adres e-mail: pszczyna@pszczyna.pl do dnia 22.01.2024

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: a) rozpoczęcie - od podpisania umowy b) zakończenie - 30.04.2024r.

Wymagania:
3. Składanie ofert częściowych : Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Wymagane doświadczenie zawodowe : Zamawiający wymaga, aby w okresie ostatnich trzech lat Wykonawca wykazał się zrealizowaniem min. 2 zadań polegających na przeglądzie stanu technicznego obiektów użyteczności publicznej.
6. Warunki udziału w postępowaniu :
a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków PUB;
b) z wykonanych przeglądów należy sporządzić protokoły ( wg załącznika nr 3) z uwzględnieniem wszystkich wymaganych prawem budowlanym informacji. Protokół należy dostarczyć w formie pisemnej oraz elektronicznej (pdf) do siedziby Zamawiającego;
c) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią protokołów z lat poprzednich oraz wynikającymi z nich zaleceniami,
d) przeprowadzenie przeglądu należy udokumentować poprzez odpowiedni wpis do książki obiektu.
5. Zawartość oferty
a) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia;
b) oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, dokument potwierdzający nadanie tych uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do PUB;
c) wykaz zrealizowanych zamówień.
13. Ogłoszenie wyników - wyniki zostaną ogłoszone na stronie www.bip.pszczyna.pl
7. Opis sposobu obliczenia ceny
7.1. W ofercie należy wyszczególnić:
a) Wykonawca w cenie powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia , mogące powstać w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty mogące powstać w trakcie realizacji zamówienia m.in. koszty dojazdu
b) cenę brutto należy ustalić jako cenę ryczałtową dla wszystkich obiektów zgodnie z załącznikiem nr 4 do zaproszenia
7.2. Cenę oferty należy podać w następujący sposób:
a) cenę bez podatku VAT (netto)
b) należny podatek VAT
c) cenę łącznie z należnym podatkiem VAT (brutto)
8. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wyłącznie z uwzględnieniem waluty polskiej tj: w PLN.
Nie dopuszcza się możliwości rozliczenia się w walucie obcej (innej niż w polskich złotych).
9. Kryteria oceny i punktacji ofert Kryterium- cena 100 %
9.1 Cena oferty - waga w rozbiciu na: Cena ryczałtowa - waga 100 %
punktacja - 100 pkt dla oferty najtańszej, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej
wg wzoru : PC= Cn/Cof.b.xl00 = ilość punktów, gdzie :
Cn - najniższa cena brutto
Cof.b. - cena oferty badanej brutto
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10. Warunki zawarcia umowy
10.1. Projekt umowy, na której warunkach nastąpi zawarcie umowy z wybranym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą jest integralną częścią zaproszenia i stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia .
10.3. Wymaga się podpisania umowy w terminie 5 dni od daty ogłoszenia wyników postępowania
10.4. Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10.5. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie, w przypadku gdy Wykonawca narusza ciążące na nim obowiązki lub prawa Zamawiającego wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawnych albo postanowień niniejszej umowy, a w szczególności
gdy wykonywanie przedmiotu umowy będzie prowadzone przez osoby nie posiadające wymaganych prawem uprawnień.
10.6. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać przelewu wierzytelności wynikających z umowy.
10.7 Zamawiający nie dopuszcza w postępowaniu uczestnictwa podwykonawców.
11. Postanowienia ogólne
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką.
2. Wszystkie zapisane strony oferty muszą być ponumerowane i podpisane przez osoby uprawnione, oraz trwale spięte tak, aby tworzyły jedną całość.
3. Do oferty muszą być dołączone wszystkie załączniki określone w niniejszym zaproszeniu .
4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia, dokumenty i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
5. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osób podpisujących ofertę.
7. Zamawiający uznaje, ze podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać zgodnie z aktualnym dokumentem tożsamości imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska, to musi być uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
8. Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo
z wyszczególnionym zakresem pełnomocnictwa i podpisem osób reprezentujących Wykonawcę..
9. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.

Kontakt:
12. Zapytania oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego, tj.:Urząd Miejski w Pszczynie, ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ppromny@pszczyna.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.