podkarpackie (Tarnobrzeg)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie rocznych okresowych przeglądów technicznych obiektów placówek oświatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Pszczyna ul. Rynek 2 43-200 Pszczyna powiat: pszczyński tel.(032) 449-39-00 pszczyna@pszczyna.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pszczyna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.(032) 449-39-00 |
Termin składania ofert: | 2024-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 130 000 tys zł netto ,,Wykonanie rocznych okresowych przeglądów technicznych obiektów placówek oświatowych Gminy Pszczyna." 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie obejmuje przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli zgodnie z art 62 ust. 1 pkt .1 ppkt. a) i b) ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Z 2023r., poz. 682 z późn. zm.), budynków placówek oświatowych Gminy Pszczyna zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. Usługa polega na wykonaniu rocznych przeglądów okresowych stanu technicznego obiektów placówek oświatowych Gminy Pszczyna - elementów budynków , budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektów , instalacji i urządzeń technicznych. 2. Przeglądy roczne polegają na sprawdzeniu stanu technicznego: a) elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu. b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska ( w tym instalacja sanitarna oraz szamba bezodpływowe) z wyłączeniem instalacji gazowych i przewodów kominowych ( objęte osobnym postępowaniem) 3. Z przeprowadzonego przeglądu należy sporządzić protokół z okresowej kontroli dla każdego obiektu oddzielnie. Każdy protokół okresowej kontroli powinien zawierać wnioski pokontrolne co do wykonania niezbędnych prac remontowych i utrzymaniowych, a także określenie stanu obiektu. Do protokołów należy dołączyć dokumentację fotograficzną stwierdzonych uszkodzeń. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. CPV: 71315400-3 Składanie ofert: 6. Składanie ofert Pisemnie w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Pszczynie, Ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna lub drogą elektroniczną na adres e-mail: pszczyna@pszczyna.pl do dnia 22.01.2024 Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: a) rozpoczęcie - od podpisania umowy b) zakończenie - 30.04.2024r. Wymagania: 3. Składanie ofert częściowych : Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Wymagane doświadczenie zawodowe : Zamawiający wymaga, aby w okresie ostatnich trzech lat Wykonawca wykazał się zrealizowaniem min. 2 zadań polegających na przeglądzie stanu technicznego obiektów użyteczności publicznej. 6. Warunki udziału w postępowaniu : a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków PUB; b) z wykonanych przeglądów należy sporządzić protokoły ( wg załącznika nr 3) z uwzględnieniem wszystkich wymaganych prawem budowlanym informacji. Protokół należy dostarczyć w formie pisemnej oraz elektronicznej (pdf) do siedziby Zamawiającego; c) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią protokołów z lat poprzednich oraz wynikającymi z nich zaleceniami, d) przeprowadzenie przeglądu należy udokumentować poprzez odpowiedni wpis do książki obiektu. 5. Zawartość oferty a) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia; b) oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, dokument potwierdzający nadanie tych uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do PUB; c) wykaz zrealizowanych zamówień. 13. Ogłoszenie wyników - wyniki zostaną ogłoszone na stronie www.bip.pszczyna.pl 7. Opis sposobu obliczenia ceny 7.1. W ofercie należy wyszczególnić: a) Wykonawca w cenie powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia , mogące powstać w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty mogące powstać w trakcie realizacji zamówienia m.in. koszty dojazdu b) cenę brutto należy ustalić jako cenę ryczałtową dla wszystkich obiektów zgodnie z załącznikiem nr 4 do zaproszenia 7.2. Cenę oferty należy podać w następujący sposób: a) cenę bez podatku VAT (netto) b) należny podatek VAT c) cenę łącznie z należnym podatkiem VAT (brutto) 8. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wyłącznie z uwzględnieniem waluty polskiej tj: w PLN. Nie dopuszcza się możliwości rozliczenia się w walucie obcej (innej niż w polskich złotych). 9. Kryteria oceny i punktacji ofert Kryterium- cena 100 % 9.1 Cena oferty - waga w rozbiciu na: Cena ryczałtowa - waga 100 % punktacja - 100 pkt dla oferty najtańszej, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru : PC= Cn/Cof.b.xl00 = ilość punktów, gdzie : Cn - najniższa cena brutto Cof.b. - cena oferty badanej brutto Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 10. Warunki zawarcia umowy 10.1. Projekt umowy, na której warunkach nastąpi zawarcie umowy z wybranym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą jest integralną częścią zaproszenia i stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia . 10.3. Wymaga się podpisania umowy w terminie 5 dni od daty ogłoszenia wyników postępowania 10.4. Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10.5. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie, w przypadku gdy Wykonawca narusza ciążące na nim obowiązki lub prawa Zamawiającego wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawnych albo postanowień niniejszej umowy, a w szczególności gdy wykonywanie przedmiotu umowy będzie prowadzone przez osoby nie posiadające wymaganych prawem uprawnień. 10.6. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać przelewu wierzytelności wynikających z umowy. 10.7 Zamawiający nie dopuszcza w postępowaniu uczestnictwa podwykonawców. 11. Postanowienia ogólne 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. 2. Wszystkie zapisane strony oferty muszą być ponumerowane i podpisane przez osoby uprawnione, oraz trwale spięte tak, aby tworzyły jedną całość. 3. Do oferty muszą być dołączone wszystkie załączniki określone w niniejszym zaproszeniu . 4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia, dokumenty i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 5. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osób podpisujących ofertę. 7. Zamawiający uznaje, ze podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać zgodnie z aktualnym dokumentem tożsamości imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska, to musi być uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego. 8. Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo z wyszczególnionym zakresem pełnomocnictwa i podpisem osób reprezentujących Wykonawcę.. 9. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. Kontakt: 12. Zapytania oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego, tj.:Urząd Miejski w Pszczynie, ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ppromny@pszczyna.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025