Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych

Data zamieszczenia: 2024-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Koluszki
ul. 11 Listopada 65
95-040 Koluszki
powiat: łódzki wschodni
44 7256700, tel. 44 725-67-75, tel. 44 725-67-19
um@koluszki.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Koluszki
Wadium: ---
Nr telefonu: 44 7256700, tel. 44
Termin składania ofert: 2024-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY / ZAPYTANIE OFERTOWE
(postępowanie poniżej kwoty 130 000,00 zł)
na
Mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek
rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na
terenie Gminy Andrespol.
1. Przedmiot zamówienia:
1.1.
Pozimowe mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic,
chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki
oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol.
Przedmiotem zamówienia jest pozimowe mechaniczne i ręczne zamiatanie
ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz
dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Zamiatane będą tylko
ulice, chodniki oraz ścieżki rowerowe o nawierzchni utwardzonej, które są
okrawężnikowane lub mają przylegający do jezdni chodnik. Zamawiający
przewiduje, aby pozimowe zamiatanie odbyło się w terminie od dnia
podpisania umowy do dnia 26 kwietnia 2024 roku. Wykonanie przedmiotu
umowy odbywać się będzie na zasadzie zlecenia przesłanego pocztą
elektroniczną, telefonicznie lub osobiście. W zleceniu Zamawiający określi
miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany
jest rozpocząć wykonanie zleconych prac nie później niż w terminie 3 dni
od dnia poinformowania przez Zamawiającego, chyba że warunki
atmosferyczne (np. deszcz, śnieg) uniemożliwi rozpoczęcie realizacji.
Termin wykonania prac będzie każdorazowo określony w zleceniu (w za-
leżności od zakresu prac) jednak nie będzie krótszy niż 10 dni (termin mo-
że ulec zmianie z uwagi na panujące warunki atmosferyczne). Strony usta-
lą termin odbioru zleconych ulic do zamiatania (jednak nie później niż 3
dni od zakończenia prac). Ilość dróg została określona w tabeli poniżej:
Lp.
1
2
Wyszczególnienie robót
Zamiatanie ulic jednokrawężnikowych wraz z
zatokami postojowymi
Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych wraz z
zatokami postojowymi
Jednostka
miaryOgółem
ilość do
wykonania
km40
km
50
3Zamiatanie chodnikówkm80
4Zamiatanie ścieżek rowerowychkm25
5Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych z kostki
brukowejkm
5
1.2.
Letnie mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników
oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg
powiatowych na terenie Gminy Andrespol.
Przedmiotem zamówienia jest letnie mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic,
chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg
powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Zamiatane będą tylko ulice,
chodniki oraz ścieżki rowerowe o nawierzchni utwardzonej, które są
okrawężnikowane lub mają przylegający do jezdni chodnik. Zamawiający
przewiduje, aby letnie zamiatanie odbyło się w terminie od 01 sierpnia do
dnia 31 sierpnia 2024 roku . Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się
będzie na zasadzie zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną,
telefonicznie lub osobiście. W zleceniu Zamawiający określi miejsca
wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest
rozpocząć wykonanie zleconych prac nie później niż w terminie 3 dni od
dnia poinformowania przez Zamawiającego, chyba że warunki
atmosferyczne (np. deszcz) uniemożliwi rozpoczęcie realizacji.
Termin wykonania prac będzie każdorazowo określony w zleceniu (w za-
leżności od zakresu prac) jednak nie będzie krótszy niż 10 dni (termin mo-
że ulec zmianie z uwagi na panujące warunki atmosferyczne). Strony usta-
lą termin odbioru zleconych ulic do zamiatania (jednak nie później niż 3
dni od zakończenia prac). Ilość dróg została określona w tabeli poniżej:
Lp.
1
2
Wyszczególnienie robót
Zamiatanie ulic jednokrawężnikowych wraz z
zatokami postojowymi
Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych wraz z
zatokami postojowymi
Jednostka
miaryOgółem
ilość do
wykonania
km25
km
30
3Zamiatanie chodnikówkm55
4Zamiatanie ścieżek rowerowychkm15
5Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych z kostki
brukowejkm
5
1.3.
Interwencyjne mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic,
chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki
oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol.
Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne mechaniczne i ręczne
zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy
Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Zamiatane
będą tylko ulice, chodniki oraz ścieżki rowerowe o nawierzchni
utwardzonej, które są okrawężnikowane lub mają przylegający do jezdni
chodnik. Zamawiający przewiduje, że interwencyjne zamiatanie może
zostać zlecone w dowolnym momencie trwania umowy. Wykonanie
przedmiotu umowy odbywać się będzie na zasadzie zlecenia przesłanego
pocztą elektroniczną, telefonicznie lub osobiście. W zleceniu Zamawiający
określi miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca
zobowiązany jest rozpocząć wykonanie zleconych prac nie później niż w
terminie 2 dni od dnia poinformowania przez Zamawiającego, chyba że
warunki atmosferyczne (np. deszcz, śnieg) uniemożliwi rozpoczęcie
realizacji. Wykonawca będzie miał 7 dni na wykonanie zleconych prac
(termin może ulec zmianie z uwagi na panujące warunki atmosferyczne).
Strony ustalą termin odbioru zleconych ulic do zamiatania (jednak nie
później niż 3 dni od zakończenia prac). Ilość dróg została określona w
tabeli poniżej:
Lp.
1
2
Wyszczególnienie robót
Zamiatanie ulic jednokrawężnikowych wraz z
zatokami postojowymi
Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych wraz z
zatokami postojowymi
Jednostka
miaryOgółem
ilość do
wykonania
km5
km
5
3Zamiatanie chodnikówkm10
4Zamiatanie ścieżek rowerowychkm5
5Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych z kostki
brukowejkm
5
2. Zakres prac obejmuje:
? Czyszczenie mechaniczne jezdni, które polega m.in. na sprzątaniu
jezdni ze szczególnym uwzględnieniem pasa przykrawężnikowego,
cieków przykrawężnikowych, zatok przystankowych oraz zatok
parkingowych przy użyciu zamiatarki i obejmuje drogi, ulice pokryte
asfaltem, betonem i kostką brukową. Oczyszczanie drogi powinno
skutecznie usuwać m.in. piasek, pył kamienny, liście itp. Przy
mechanicznym czyszczeniu ulic należy uwzględnić również ręczne
czyszczenie z większych zanieczyszczeń takich jak np. gałęzie, gruz,
błoto oraz oczyszczanie z nakładów ziemi, przerostów traw i
chwastów.
? Czyszczenie ręczne oraz mechaniczne chodników oraz ścieżek
rowerowych polega na zamiataniu chodników przy użyciu m.in.
zamiatarki, szczotek, odkurzaczy itd. W ramach oczyszczania
chodników oraz ścieżek rowerowych wykonawca prac zobowiązany
jest do usuwania m.in. piasku, pyłu kamiennego, liści, gruzu, gałęzi,
błota oraz ze szczególnym uwzględnieniem przerostów trawy i
chwastów (za pomocą kos mechanicznych wyposażonych w głowice
do usuwania chwastów) . Czyszczenie chodników należy wykonać
przed przystąpieniem do prac polegających na czyszczeniu dróg.
Zabrania się używania dmuchaw do powyższych prac.
? Zgromadzone nieczystości, śmieci należy gromadzić przy krawężniku
i wywozić sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest
zagospodarować zebrane odpady we własnym zakresie.
Zgromadzone śmieci nie mogą być pozostawione w pasach
drogowych do uprzątnięcia na następny dzień.
? Zamawiający przyjmuje oczyszczenie pasa ruchu po jednej stronie
ulicy o szerokości pasa ruchu drogowego od 2,5 m - 3m.
? Zamawiający przyjmuje oczyszczenie chodnika po jednej stronie ulicy
na całej szerokości.
? Zamawiający przyjmuje oczyszczenie zatok parkingowych oraz
ścieżek rowerowych na całej ich szerokości.
? Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu prac
do wykonania w ramach zawartej umowy jednak nie mniej niż do
wysokości 50%.
? Dla kontroli poprawności wykonywanych prac Zamawiający żąda od
Wykonawcy wykonania dokumentacji fotograficznej (minimum 2
zdjęcia z każdej ulicy) po zakończeniu prac. Wykonaną dokumenta-
cje należy przesłać na adresy mailowe osób upoważnionych w
postepowaniu do kontaktu z Wykonawcą.
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a. Podpisanie umowy nastąpi w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia
niniejszego postępowania.

c. Zaleca się, żeby zamiatanie odbywało się w godz.ch
popołudniowych i wieczornych, aby przeprowadzane prace nie
powodowały utrudnień w ruchu pojazdów i pieszych (wyjątkiem są
osiedla z budynkami wielorodzinnymi, gdzie zamiatanie powinno
odbywać się w godz.ch porannych).
d. Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
powinien dokonać wszelkich starań żeby wykonywać prace tak, aby
zapobiegać nadmiernemu kurzeniu i pyleniu uciążliwemu dla
mieszkańców.
e. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum dwie zamiatarki,
w tym jedną przystosowaną do mechanicznego zamiatania
chodników (o masie całkowitej, która nie spowoduje uszkodzeń
konstrukcji chodnika).
f. Zamawiający zastrzega sobie, że z postępowania zostanie
wykluczony Wykonawca, który w sposób zawiniony poważnie
naruszył obowiązki zawodowe w szczególności, gdy Wykonawca w
wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie
wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest
w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów.

Dokument nr: GID.7234.Z.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 lutego 2024 roku o godz. 10.20
w pokoju nr 215 II piętro.
? Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
? Oferty można składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach
przy Ul. 11 Listopada 65.
? Oferty można składać w terminie do dnia 05 lutego 2024 roku do
godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Czas realizacji na wykonanie przedmiotu umowy - od dnia
podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku.

Wymagania:
Niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr
3/2021 Burmistrza Koluszek z dnia 04 stycznia 2021 roku w sprawie
wprowadzenia regulaminu zamówień publicznych o wartości poniżej
kwoty 130 000,00 zł.
4. Opis kryteriów oceny oferty
100% cena.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
? Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
? Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez
Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki
należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym
przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez
wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
? Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku
postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za
koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
? W przypadku, gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu,
musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę (zaleca się, aby Wykonawca na każdej zapisanej stronie
kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem
,,za zgodność z oryginałem"). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy
upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów
muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby.
? Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w
sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz
zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Oferta powinna być umieszczona w kopercie oznakowanej w
następujący sposób:
,,Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11 Listopada 65, 95-040 Koluszki.
Oferta na: Mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników
oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg po-
wiatowych na terenie Gminy Andrespol.
Nie otwierać przed dniem 05 lutego 2024 roku do godz. 10.00"
6. Oferta powinna zawierać:
a. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1
b. Wypełniony formularz cen jednostkowych - Załącznik nr 2
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeżeli zostało
ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub
kopii poświadczonej przez notariusza.
7. Płatność:
? Należność zostanie uregulowana ze środków budżetowych Gminy
Koluszki na rok 2024.
? Z wykonawcą, który zaoferował najkorzystniejszą cenę w danym
sektorze zostanie zawarta umowa, której projekt zawiera załącznik
nr 3 do niniejszego zaproszenia.
? Zapłata za wykonanie usługi nastąpi w terminie do 30 dni od daty
otrzymania prawidłowo wystawionego oryginału faktury VAT.
? Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru wykonanych
prac podpisany przez każdą ze stron.
? Usługa realizowana w ramach przedmiotu umowy rozliczana będzie
fakturami za każde zlecenie
8. Postanowienia końcowe:
a) Do niniejszej specyfikacji nie mają zastosowania przepisy Ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023
poz. 1605 ze zmianami).
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania
na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Kontakt:
9. Do kontaktów z oferentami upoważnieni są:
1. Referat Gospodarki Komunalnej:
? Adam Olek, Iwona Jałmużna tel. 44 725-67-75, e-mail:
a.olek@koluszki.pl
? Tomasz Stachlewski tel. 44 725-67-19, e-mail:
t.stachlewski@koluszki.pl
2. Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w
Koluszkach.
poniedziałek, środa, czwartek: w godz.8.00 - 16.00
wtorek: w godz. 8.00 - 17.00
piątek: w godz. 8.00 - 15.00

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.