mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Koluszki ul. 11 Listopada 65 95-040 Koluszki powiat: łódzki wschodni 44 7256700, tel. 44 725-67-75, tel. 44 725-67-19 um@koluszki.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Koluszki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 44 7256700, tel. 44 |
Termin składania ofert: | 2024-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY / ZAPYTANIE OFERTOWE (postępowanie poniżej kwoty 130 000,00 zł) na Mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Pozimowe mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Przedmiotem zamówienia jest pozimowe mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Zamiatane będą tylko ulice, chodniki oraz ścieżki rowerowe o nawierzchni utwardzonej, które są okrawężnikowane lub mają przylegający do jezdni chodnik. Zamawiający przewiduje, aby pozimowe zamiatanie odbyło się w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 26 kwietnia 2024 roku. Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na zasadzie zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną, telefonicznie lub osobiście. W zleceniu Zamawiający określi miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonanie zleconych prac nie później niż w terminie 3 dni od dnia poinformowania przez Zamawiającego, chyba że warunki atmosferyczne (np. deszcz, śnieg) uniemożliwi rozpoczęcie realizacji. Termin wykonania prac będzie każdorazowo określony w zleceniu (w za- leżności od zakresu prac) jednak nie będzie krótszy niż 10 dni (termin mo- że ulec zmianie z uwagi na panujące warunki atmosferyczne). Strony usta- lą termin odbioru zleconych ulic do zamiatania (jednak nie później niż 3 dni od zakończenia prac). Ilość dróg została określona w tabeli poniżej: Lp. 1 2 Wyszczególnienie robót Zamiatanie ulic jednokrawężnikowych wraz z zatokami postojowymi Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych wraz z zatokami postojowymi Jednostka miaryOgółem ilość do wykonania km40 km 50 3Zamiatanie chodnikówkm80 4Zamiatanie ścieżek rowerowychkm25 5Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych z kostki brukowejkm 5 1.2. Letnie mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Przedmiotem zamówienia jest letnie mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Zamiatane będą tylko ulice, chodniki oraz ścieżki rowerowe o nawierzchni utwardzonej, które są okrawężnikowane lub mają przylegający do jezdni chodnik. Zamawiający przewiduje, aby letnie zamiatanie odbyło się w terminie od 01 sierpnia do dnia 31 sierpnia 2024 roku . Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na zasadzie zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną, telefonicznie lub osobiście. W zleceniu Zamawiający określi miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonanie zleconych prac nie później niż w terminie 3 dni od dnia poinformowania przez Zamawiającego, chyba że warunki atmosferyczne (np. deszcz) uniemożliwi rozpoczęcie realizacji. Termin wykonania prac będzie każdorazowo określony w zleceniu (w za- leżności od zakresu prac) jednak nie będzie krótszy niż 10 dni (termin mo- że ulec zmianie z uwagi na panujące warunki atmosferyczne). Strony usta- lą termin odbioru zleconych ulic do zamiatania (jednak nie później niż 3 dni od zakończenia prac). Ilość dróg została określona w tabeli poniżej: Lp. 1 2 Wyszczególnienie robót Zamiatanie ulic jednokrawężnikowych wraz z zatokami postojowymi Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych wraz z zatokami postojowymi Jednostka miaryOgółem ilość do wykonania km25 km 30 3Zamiatanie chodnikówkm55 4Zamiatanie ścieżek rowerowychkm15 5Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych z kostki brukowejkm 5 1.3. Interwencyjne mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Zamiatane będą tylko ulice, chodniki oraz ścieżki rowerowe o nawierzchni utwardzonej, które są okrawężnikowane lub mają przylegający do jezdni chodnik. Zamawiający przewiduje, że interwencyjne zamiatanie może zostać zlecone w dowolnym momencie trwania umowy. Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na zasadzie zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną, telefonicznie lub osobiście. W zleceniu Zamawiający określi miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonanie zleconych prac nie później niż w terminie 2 dni od dnia poinformowania przez Zamawiającego, chyba że warunki atmosferyczne (np. deszcz, śnieg) uniemożliwi rozpoczęcie realizacji. Wykonawca będzie miał 7 dni na wykonanie zleconych prac (termin może ulec zmianie z uwagi na panujące warunki atmosferyczne). Strony ustalą termin odbioru zleconych ulic do zamiatania (jednak nie później niż 3 dni od zakończenia prac). Ilość dróg została określona w tabeli poniżej: Lp. 1 2 Wyszczególnienie robót Zamiatanie ulic jednokrawężnikowych wraz z zatokami postojowymi Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych wraz z zatokami postojowymi Jednostka miaryOgółem ilość do wykonania km5 km 5 3Zamiatanie chodnikówkm10 4Zamiatanie ścieżek rowerowychkm5 5Zamiatanie ulic dwukrawężnikowych z kostki brukowejkm 5 2. Zakres prac obejmuje: ? Czyszczenie mechaniczne jezdni, które polega m.in. na sprzątaniu jezdni ze szczególnym uwzględnieniem pasa przykrawężnikowego, cieków przykrawężnikowych, zatok przystankowych oraz zatok parkingowych przy użyciu zamiatarki i obejmuje drogi, ulice pokryte asfaltem, betonem i kostką brukową. Oczyszczanie drogi powinno skutecznie usuwać m.in. piasek, pył kamienny, liście itp. Przy mechanicznym czyszczeniu ulic należy uwzględnić również ręczne czyszczenie z większych zanieczyszczeń takich jak np. gałęzie, gruz, błoto oraz oczyszczanie z nakładów ziemi, przerostów traw i chwastów. ? Czyszczenie ręczne oraz mechaniczne chodników oraz ścieżek rowerowych polega na zamiataniu chodników przy użyciu m.in. zamiatarki, szczotek, odkurzaczy itd. W ramach oczyszczania chodników oraz ścieżek rowerowych wykonawca prac zobowiązany jest do usuwania m.in. piasku, pyłu kamiennego, liści, gruzu, gałęzi, błota oraz ze szczególnym uwzględnieniem przerostów trawy i chwastów (za pomocą kos mechanicznych wyposażonych w głowice do usuwania chwastów) . Czyszczenie chodników należy wykonać przed przystąpieniem do prac polegających na czyszczeniu dróg. Zabrania się używania dmuchaw do powyższych prac. ? Zgromadzone nieczystości, śmieci należy gromadzić przy krawężniku i wywozić sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zebrane odpady we własnym zakresie. Zgromadzone śmieci nie mogą być pozostawione w pasach drogowych do uprzątnięcia na następny dzień. ? Zamawiający przyjmuje oczyszczenie pasa ruchu po jednej stronie ulicy o szerokości pasa ruchu drogowego od 2,5 m - 3m. ? Zamawiający przyjmuje oczyszczenie chodnika po jednej stronie ulicy na całej szerokości. ? Zamawiający przyjmuje oczyszczenie zatok parkingowych oraz ścieżek rowerowych na całej ich szerokości. ? Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu prac do wykonania w ramach zawartej umowy jednak nie mniej niż do wysokości 50%. ? Dla kontroli poprawności wykonywanych prac Zamawiający żąda od Wykonawcy wykonania dokumentacji fotograficznej (minimum 2 zdjęcia z każdej ulicy) po zakończeniu prac. Wykonaną dokumenta- cje należy przesłać na adresy mailowe osób upoważnionych w postepowaniu do kontaktu z Wykonawcą. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Podpisanie umowy nastąpi w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. c. Zaleca się, żeby zamiatanie odbywało się w godz.ch popołudniowych i wieczornych, aby przeprowadzane prace nie powodowały utrudnień w ruchu pojazdów i pieszych (wyjątkiem są osiedla z budynkami wielorodzinnymi, gdzie zamiatanie powinno odbywać się w godz.ch porannych). d. Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia powinien dokonać wszelkich starań żeby wykonywać prace tak, aby zapobiegać nadmiernemu kurzeniu i pyleniu uciążliwemu dla mieszkańców. e. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum dwie zamiatarki, w tym jedną przystosowaną do mechanicznego zamiatania chodników (o masie całkowitej, która nie spowoduje uszkodzeń konstrukcji chodnika). f. Zamawiający zastrzega sobie, że z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów. Dokument nr: GID.7234.Z.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 lutego 2024 roku o godz. 10.20 w pokoju nr 215 II piętro. ? Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: ? Oferty można składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy Ul. 11 Listopada 65. ? Oferty można składać w terminie do dnia 05 lutego 2024 roku do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Czas realizacji na wykonanie przedmiotu umowy - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku. Wymagania: Niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr 3/2021 Burmistrza Koluszek z dnia 04 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł. 4. Opis kryteriów oceny oferty 100% cena. 5. Opis sposobu przygotowania oferty: ? Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. ? Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę. ? Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. ? W przypadku, gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zaleca się, aby Wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem"). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. ? Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Oferta powinna być umieszczona w kopercie oznakowanej w następujący sposób: ,,Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11 Listopada 65, 95-040 Koluszki. Oferta na: Mechaniczne oraz ręczne zamiatanie ulic, chodników oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg po- wiatowych na terenie Gminy Andrespol. Nie otwierać przed dniem 05 lutego 2024 roku do godz. 10.00" 6. Oferta powinna zawierać: a. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 b. Wypełniony formularz cen jednostkowych - Załącznik nr 2 c. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 7. Płatność: ? Należność zostanie uregulowana ze środków budżetowych Gminy Koluszki na rok 2024. ? Z wykonawcą, który zaoferował najkorzystniejszą cenę w danym sektorze zostanie zawarta umowa, której projekt zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. ? Zapłata za wykonanie usługi nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego oryginału faktury VAT. ? Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru wykonanych prac podpisany przez każdą ze stron. ? Usługa realizowana w ramach przedmiotu umowy rozliczana będzie fakturami za każde zlecenie 8. Postanowienia końcowe: a) Do niniejszej specyfikacji nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zmianami). b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Kontakt: 9. Do kontaktów z oferentami upoważnieni są: 1. Referat Gospodarki Komunalnej: ? Adam Olek, Iwona Jałmużna tel. 44 725-67-75, e-mail: a.olek@koluszki.pl ? Tomasz Stachlewski tel. 44 725-67-19, e-mail: t.stachlewski@koluszki.pl 2. Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Koluszkach. poniedziałek, środa, czwartek: w godz.8.00 - 16.00 wtorek: w godz. 8.00 - 17.00 piątek: w godz. 8.00 - 15.00 |
© eurobudowa.pl 2004-2025