Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i montaż wind towarowych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POLSKIE TATRY S.A ul. Droga do Białego 7c 34-500 Zakopane powiat: tatrzański Telefon: (18) 20 63 730 Faks: (18)20 15 770, tel. 602-227-401 zarzad@polskietatry.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Zakopane |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (18) 20 63 |
Termin składania ofert: | 2024-02-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOTYCZĄCE: Zakupu i montażu wind towarowych w Kompleksie Antałówka Termy & Med II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: demontaż starych oraz montaż nowych wind towarowych (2 sztuk) znajdujących się w Kompleksie Antałówka Termy & Med, należącym do Spółki POLSKIE TATRY S.A. 2. Zakres prac obejmuje: a) demontaż i utylizację starych wind (2 sztuki) b) dostawę i montaż nowych wind towarowych z konstrukcją nośną o parametrach: o Typ 100.45/0-2 szt. ? udźwig: 100 kg ? prędkość podnoszenia: 0,45 m/s ? wysokość podnoszenia: 7,0 m ? ilość przystanków: 3 ? ilość dojść: 3 ? kabina: przelotowa na wprost o wymiarach: szerokość 650 mm głębokość 700 mm wysokość 800 mm " drzwi szybowe: gilotynowe o wymiarach 650 mm x H 800 mm ? próg drzwi: na wysokości 700 mm ? maszynownia: górna w szybie ? minimalne wymiary otworu w stropie niezbędne do wstawienia konstrukcji nośnej szybu: szerokość 970 mm głębokość 880 mm * minimalna wysokość nadszybia (górnej kondygnacji): 2700 mm ? minimalna głębokość podszybia:--------- ? standard wykonania: - kabina z wyjmowaną półką, drzwi szybowe - 3 szt., osłony na przelotach - 3 szt. i drzwi do maszynowni ze stali nierdzewnej szczotkowanej ? moc silnika wciągarki: 0,75KW c) sporządzenie i przekazanie dokumentacji technicznej w wersji elektronicznej d) zgłoszenie i odbiór wind przez Urząd Dozoru Technicznego 3. Przed sporządzeniem oferty, Oferent powinien dokonać oględzin miejsca prac, w celu omówienia szczegółów zlecenia. Podczas oględzin Oferent jest zobowiązany do wykonania pomiarów i szacunków, niezbędnych do prawidłowego sporządzenia oferty. 4. Wszystkie prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z PN oraz sztuką budowlaną oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami!!! Dokument nr: AN/INW/24/3 Składanie ofert: V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferta powinna być złożona osobiście w Sekretariacie Spółki, za pomocą poczty lub kuriera na adres: POLSKIE TATRY S. A., Ul. Droga do Białego 7c, 34-500 Zakopane lub za pomocą poczty elektronicznej na adres zarzad@polskietatry.pl 2. Oferta powinna być złożona w terminie do dnia 01.02.2024 r. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 02.02.2024 r .do 29.03.2024 r. Wymagania: IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferent powinien sporządzić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania. Oferta powinna być: - opatrzona pieczęcią firmową, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON, - zawierać wartość oferty (netto i brutto), - podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji oferenta lub osobę upoważnioną na mocy ważnego pełnomocnictwa. Do oferty należy dołączyć: - odpis z KRS Oferenta lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie potwierdzające okres działalności firmy na rynku. VI. KRYTERIA OCENY OFERT Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena netto za całość zamówienia - waga 90 % Cmin C= .............x 100x90% Cb gdzie: C - wartość punktowa kryterium ,, cena " Cmin - najniższa cena ze wszystkich ważnych badanych ofert; Cb -- cena badanej oferty Gwarancja -10 % 2 lata gwarancji - 0% 3 lata gwarancji - 5% 4 lata gwarancji - 7 % 5 lat gwarancji - 10% Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez obowiązku podawania przyczyny. Kontakt: VII. DODATKOWE INFORMACJE: Dodatkowe informacje udzielane są przez następujące osoby: Paweł Pyż - Kierownika Działu Obsługi Technicznej, Inwestycji i Zaopatrzenia - tel. 602-227-401 Protokół z wyboru ofert będzie do wglądu w siedzibie Spółki POLSKIE TATRY S. A. w Dziale Obsługi Technicznej Inwestycji i Zaopatrzenia, ul. Droga do Białego 7c, 34-500 Zakopane. |
© eurobudowa.pl 2004-2025