kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Rybnik)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inwestora zastępczego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ul. Dworcowa 31 44-145 Pilchowice powiat: gliwicki Tel.: 32 331-99-01 przetargi@szpital-pilchowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pilchowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 32 331-99-01 |
Termin składania ofert: | 2024-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby laboratorium z wyposażeniem, w tym aparaturę do badań genetycznych (w kierunku gruźlicy, SARS CoV-2 i innych drobnoustrojów)." 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby laboratorium z wyposażeniem, w tym aparaturę do badań genetycznych (w kierunku gruźlicy, SARS CoV-2 i innych drobnoustrojów). 2. Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na adaptacji wolnostojącego budynku administracyjnego na potrzeby laboratorium wraz z wyposażeniem. W związku z wielobranżowym zakresem robót budowlanych, w tym w zakresie prac o charakterze renowacji zabytku Szpital zamierza powierzyć przeprowadzenie realizacji inwestycji profesjonalnemu i doświadczonemu podmiotowi specjalizującemu się w pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego i dysponującego kadrą pracowników zdolnych do: 1) przeanalizowania projektu posiadanego przez Szpital, zaktualizowania i ewentualnego uzupełnienia kosztorysów inwestorskich o prace lub urządzenia, które mogły zostać przeoczone w procesie projektowania, aby do minimum ograniczyć roboty dodatkowe jakie mogłyby się pojawiać wskutek braków lub błędów projektowych, 2) przygotowanie i przeprowadzenie w imieniu Szpitala postępowania przetargowego zgodnego z przepisami ustawy PZP na wyłonienie Wykonawcy Robót lub Wykonawców Robót z terminem wykonania inwestycji ,,pod klucz", 3) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad całym procesem inwestycyjnym we wszystkich branżach wraz z doradztwem technologicznym i materiałowym, 4) wsparcie Szpitala w przygotowaniu danych do rozliczeń dofinansowania, 5) przydzielenie do przygotowania i realizacji inwestycji zespołu pracowników posiadających właściwe kompetencje zawodowe, niezbędne uprawnienia oraz doświadczenie pozwalające na sprawne, terminowe i dobre jakościowo przeprowadzenie inwestycji. Szczegóły dotyczące zasad współpracy oraz wymagane terminy zawarto we wzorze umowy. CPV: 71520000-9 Dokument nr: 03/ZP/2024/Z Składanie ofert: 2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Szpitala w Pilchowicach, w zamkniętej kopercie opisanej ,,Oferta do Zaproszenia do składania ofert - Znak sprawy: 03/ZP/2024/Z", albo drogą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@szpital- pilchowice.pl, w terminie do dnia 08.02.2024 r. do godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 8. Miejsce realizacji: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach. 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Od dnia zawarcia umowy do dnia 06.12.2024 r. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 - wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. 2022 poz. 896), osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. 2020 poz. 344). 4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. WYKLUCZENIE 1. W związku z wejściem w życie w dniu 16 kwietnia 2022 r. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę orazsłużących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023, poz. 1497) na zamawiających nałożony został obowiązek weryfikacji wykonawców ubiegających się o zamówienie pod kątem udziału w zamówieniu czynnika rosyjskiego. 2. W związku z powyższym wprowadzony został obowiązek wykluczeniu z postępowania: a) wykonawców i uczestników postępowań i konkursów figurujących na listach sankcyjnych Unii Europejskiej, przyjętych wobec Rosji i Białorusi; b) wykonawców i uczestników postępowań i konkursów figurujących na krajowej liście sankcyjnej, prowadzonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji; c) wykonawców i uczestników postępowań i konkursów, których beneficjentem rzeczywistym jest osoba figurująca na jednej z ww. list sankcyjnych; d) wykonawców i uczestników postępowań i konkursów, których jednostką dominującą jest podmiot figurujący na jednej z ww. list sankcyjnych. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023 poz. 1497). 4. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia. 5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta winna być sporządzona przez Wykonawcę na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia - według treści postanowień niniejszego Zaproszenia. 2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim. 3. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 4. Oferta winna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. Zawartość oferty: a) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do Zaproszenia) - ofertę należy złożyć podpisaną przez osobę uprawnioną b) Aktualny odpis lub informacja z KRS/CEiDG - jeżeli Wykonawca nie załączy KRS/CEiDG do oferty, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. c) Pełnomocnictwo - o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) d) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023 poz. 1497) (wzór stanowi załącznik nr 3 do Zaproszenia) 2. W celu przygotowania oferty Oferent winien zadać wszelkie niezbędne w tym zakresie pytania. 3. Oferent może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze sposobem przygotowania oferty osobiście lub na piśmie, przesyłając pytania na adres e-mail: przetargi@szpital-pilchowice.pl4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do Udzielającego zamówienia nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego Zaproszenia wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 5. Odpowiedzi na zapytania skierowane przez Oferentów do Zamawiającego dotyczące Zaproszenia do składania ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego Zaproszenia oraz podpisana przez osobę upoważnioną. 3. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty w Zaproszeniu. 4. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. 8. KRYTERIA OCENY OFERT Kryterium oceny ofert: 60% cena 40% doświadczenie Kierownika zespołu: o 2 inwestycje w branży medycznej 10 pkt, o 3 inwestycje w branży medycznej 20 pkt, o 4 inwestycje w branży medycznej 30 pkt, o 5 inwestycji w branży medycznej 40 pkt 9. POZOSTAŁE WARUNKI I POSTANOWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. 4) zdolności technicznej i zawodowej: a) Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia: w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonujenależycie co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru w inwestycjach w branży medycznej, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każda; Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi wykonywanej wspólnie z innymi wykonawcami, należy uwzględnić usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. b) Osoba wyznaczona do realizacji zamówienia jako inspektor nadzoru winna posiadać: o minimum 5 lat doświadczenia liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych, o aktualna przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumenty potwierdzające (np. referencje) spełnianie warunków udziału w postępowania o których mowa w ppkt 4a) należy przedłożyć wraz z ofertą. Zamawiający wymaga, żeby przynajmniej 50% zakresu przedmiotu umowy wykonał przy pomocy pracowników, którzy z Wykonawcą mają zawartą umowę o pracę. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków w oparciu o kompletność oraz prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń jakich żąda Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego, w tym w zakresie zgodności ze stanem faktycznym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4. W toku weryfikacji i oceny ofert Zapraszający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert, w tym wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. 5. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki: o rachunkowe, o pisarskie, o inne nie powodujące istotnej zmiany treści oferty. 6. Zapraszający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru Wykonawcy i unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 7. Zapraszający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z zaproszonymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w ramach niniejszego postępowania. W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji, Zapraszający może przeprowadzić je ze wszystkimi lub wybranymi Wykonawcami. Do negocjacji zaprasza się wyłącznie Wykonawców, których oferty spełniają wymagania wynikające z Zaproszenia oraz nie podlegają odrzuceniu z innych przyczyn. Uwagi: 10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zamawiający oświadcza, że spełni wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 05 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2. Zamawiający informuje, że:a) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, tel.: 32 331 99 01, e-mail: szpital@szpital-pilchowice.pl; b) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem telefonu 32 331-99-41 lub adresu e-mail: iod@szpital-pilchowice.pl; c) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - znak sprawy: 03/ZP/2024/Z oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania; d) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania; e) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego; b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, że: a) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; b) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; c) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; d) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; e) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. Kontakt: 6. KONTAKT Z WYKONAWCĄ 1. Wszelka korespondencja w ramach niniejszego postępowania powinna być kierowana na adres e-mail: przetargi@szpital-pilchowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024