Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego

Data zamieszczenia: 2024-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
ul. Dworcowa 31
44-145 Pilchowice
powiat: gliwicki
Tel.: 32 331-99-01
przetargi@szpital-pilchowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Pilchowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 32 331-99-01
Termin składania ofert: 2024-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń na
potrzeby laboratorium z wyposażeniem, w tym aparaturę do badań genetycznych (w kierunku
gruźlicy, SARS CoV-2 i innych drobnoustrojów)."
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.:
Modernizacja pomieszczeń na potrzeby laboratorium z wyposażeniem, w tym aparaturę
do badań genetycznych (w kierunku gruźlicy, SARS CoV-2 i innych drobnoustrojów).
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na adaptacji
wolnostojącego budynku administracyjnego na potrzeby laboratorium wraz z wyposażeniem.
W związku z wielobranżowym zakresem robót budowlanych, w tym w zakresie prac
o charakterze renowacji zabytku Szpital zamierza powierzyć przeprowadzenie realizacji
inwestycji profesjonalnemu i doświadczonemu podmiotowi specjalizującemu się w pełnieniu
funkcji Inwestora Zastępczego i dysponującego kadrą pracowników zdolnych do:
1) przeanalizowania projektu posiadanego przez Szpital, zaktualizowania i ewentualnego
uzupełnienia kosztorysów inwestorskich o prace lub urządzenia, które mogły zostać
przeoczone w procesie projektowania, aby do minimum ograniczyć roboty dodatkowe jakie
mogłyby się pojawiać wskutek braków lub błędów projektowych,
2) przygotowanie i przeprowadzenie w imieniu Szpitala postępowania przetargowego
zgodnego z przepisami ustawy PZP na wyłonienie Wykonawcy Robót lub Wykonawców
Robót z terminem wykonania inwestycji ,,pod klucz",
3) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad całym procesem inwestycyjnym we wszystkich
branżach wraz z doradztwem technologicznym i materiałowym,
4) wsparcie Szpitala w przygotowaniu danych do rozliczeń dofinansowania,
5) przydzielenie do przygotowania i realizacji inwestycji zespołu pracowników posiadających
właściwe kompetencje zawodowe, niezbędne uprawnienia oraz doświadczenie
pozwalające na sprawne, terminowe i dobre jakościowo przeprowadzenie inwestycji.
Szczegóły dotyczące zasad współpracy oraz wymagane terminy zawarto we wzorze umowy.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 03/ZP/2024/Z

Składanie ofert:
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Szpitala w
Pilchowicach, w zamkniętej kopercie opisanej ,,Oferta do Zaproszenia do składania ofert - Znak
sprawy: 03/ZP/2024/Z", albo drogą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@szpital-
pilchowice.pl, w terminie do dnia 08.02.2024 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
8. Miejsce realizacji: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od dnia zawarcia umowy do dnia 06.12.2024 r.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), na podstawie
zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 - wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych.
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa
się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo
pocztowe (tj. Dz. U. 2022 poz. 896), osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (tj. Dz. U. 2020 poz. 344).
4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. WYKLUCZENIE
1. W związku z wejściem w życie w dniu 16 kwietnia 2022 r. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę orazsłużących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023, poz. 1497) na zamawiających
nałożony został obowiązek weryfikacji wykonawców ubiegających się o zamówienie pod kątem
udziału w zamówieniu czynnika rosyjskiego.
2. W związku z powyższym wprowadzony został obowiązek wykluczeniu z postępowania:
a) wykonawców i uczestników postępowań i konkursów figurujących na listach sankcyjnych
Unii Europejskiej, przyjętych wobec Rosji i Białorusi;
b) wykonawców i uczestników postępowań i konkursów figurujących na krajowej liście
sankcyjnej, prowadzonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;
c) wykonawców i uczestników postępowań i konkursów, których beneficjentem rzeczywistym
jest osoba figurująca na jednej z ww. list sankcyjnych;
d) wykonawców i uczestników postępowań i konkursów, których jednostką dominującą jest
podmiot figurujący na jednej z ww. list sankcyjnych.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023 poz. 1497).
4. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta winna być sporządzona przez Wykonawcę na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik
nr 1 do Zaproszenia - według treści postanowień niniejszego Zaproszenia.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
3. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
4. Oferta winna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. Zawartość oferty:
a) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do Zaproszenia) - ofertę należy złożyć podpisaną przez
osobę uprawnioną
b) Aktualny odpis lub informacja z KRS/CEiDG - jeżeli Wykonawca nie załączy
KRS/CEiDG do oferty, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany
przez Wykonawcę dokument.
c) Pełnomocnictwo - o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy,
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie (pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej
notarialnie za zgodność z oryginałem)
d) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023
poz. 1497) (wzór stanowi załącznik nr 3 do Zaproszenia)
2. W celu przygotowania oferty Oferent winien zadać wszelkie niezbędne w tym zakresie pytania.
3. Oferent może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości
związanych ze sposobem przygotowania oferty osobiście lub na piśmie, przesyłając pytania na
adres e-mail: przetargi@szpital-pilchowice.pl4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do
Udzielającego zamówienia nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania
ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego Zaproszenia wpłynie po upływie terminu
składania wniosku, o którym mowa powyżej, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo
pozostawić wniosek bez rozpoznania.
5. Odpowiedzi na zapytania skierowane przez Oferentów do Zamawiającego dotyczące
Zaproszenia do składania ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna być sporządzona przez Wykonawcę
według treści postanowień niniejszego Zaproszenia oraz podpisana przez osobę upoważnioną.
3. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty w Zaproszeniu.
4. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informacje o:
a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
8. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium oceny ofert:
60% cena
40% doświadczenie Kierownika zespołu:
o 2 inwestycje w branży medycznej 10 pkt,
o 3 inwestycje w branży medycznej 20 pkt,
o 4 inwestycje w branży medycznej 30 pkt,
o 5 inwestycji w branży medycznej 40 pkt
9. POZOSTAŁE WARUNKI I POSTANOWIENIA
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
a) Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie
zamówienia:
w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonujenależycie co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru
w inwestycjach w branży medycznej, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł
brutto każda;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi wykonywanej
wspólnie z innymi wykonawcami, należy uwzględnić usługę, w której Wykonawca
bezpośrednio uczestniczył.
b) Osoba wyznaczona do realizacji zamówienia jako inspektor nadzoru winna posiadać:
o minimum 5 lat doświadczenia liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych,
o aktualna przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Dokumenty potwierdzające (np. referencje) spełnianie warunków udziału w postępowania
o których mowa w ppkt 4a) należy przedłożyć wraz z ofertą.
Zamawiający wymaga, żeby przynajmniej 50% zakresu przedmiotu umowy wykonał przy
pomocy pracowników, którzy z Wykonawcą mają zawartą umowę o pracę.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków w oparciu o kompletność
oraz prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń jakich żąda Zamawiający. Ocena zostanie
dokonana na podstawie treści tych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenia
i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, a także, czy informacje w nich
zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego, w tym w zakresie zgodności ze stanem
faktycznym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił
ww. warunki.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W toku weryfikacji i oceny ofert Zapraszający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
złożonych ofert, w tym wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny.
5. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki:
o rachunkowe,
o pisarskie,
o inne nie powodujące istotnej zmiany treści oferty.
6. Zapraszający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru Wykonawcy i unieważnienia
przedmiotowego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
7. Zapraszający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z zaproszonymi
Wykonawcami, którzy złożyli oferty w ramach niniejszego postępowania. W przypadku podjęcia
decyzji o przeprowadzeniu negocjacji, Zapraszający może przeprowadzić je ze wszystkimi lub
wybranymi Wykonawcami. Do negocjacji zaprasza się wyłącznie Wykonawców, których oferty
spełniają wymagania wynikające z Zaproszenia oraz nie podlegają odrzuceniu z innych przyczyn.

Uwagi:
10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zamawiający oświadcza, że spełni wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 05 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.
UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę
będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiający informuje, że:a) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa
w Pilchowicach, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, tel.: 32 331 99 01, e-mail:
szpital@szpital-pilchowice.pl;
b) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem telefonu 32 331-99-41 lub adresu e-mail:
iod@szpital-pilchowice.pl;
c) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - znak sprawy: 03/ZP/2024/Z oraz
w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
d) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania;
e) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i
związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do
obowiązków tych należą:
a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których
dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał
Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
4. Zamawiający informuje, że:
a) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych
ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne
lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych
genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby
fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),
zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
b) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z
prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są
dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o
odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z
przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii
danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby
występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
c) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych),
nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
d) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania;
e) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole
postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Kontakt:
6. KONTAKT Z WYKONAWCĄ
1. Wszelka korespondencja w ramach niniejszego postępowania powinna być kierowana na adres
e-mail: przetargi@szpital-pilchowice.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.