kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja infrastruktury sportowej |
Data zamieszczenia: | 2024-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Głuszyca ul. Parkowa 9 58-340 Głuszyca powiat: wałbrzyski sekretariat@gluszyca.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/883265 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Głuszyca |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Modernizacja infrastruktury sportowej przy Ul. Dolnej w Głuszycy" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji z uwzględnieniem dwóch zadań: Zadanie 1: Modernizacja boiska miejskiego przy Ul. Dolnej w Głuszycy - etap III Zadanie 2: Modernizacja kąpieliska miejskiego przy Ul. Dolnej w Głuszycy Zadanie 1: Modernizacja boiska miejskiego przy Ul. Dolnej w Głuszycy - etap III Realizacja inwestycji obejmuje wykonanie prac budowlanych, w szczególności: 1. Wykonanie prac rozbiórkowych istniejącego budynku dawnej kasy w strefie wjazdowej od Ul. Dolnej. 2. Wymiana ogrodzenia zewnętrznego betonowego na systemowe o wysokości do 2.0m wraz z bramą rozsuwaną. 3. Modernizacja istniejących budynków kubaturowych : a) budynek magazynowy - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wykonanie termoizolacji budynku wraz z tynkiem zewnętrznym, wymiana pokrycia dachowego, b) budynek szatniowo - sanitarny - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wykonanie termoizolacji budynku wraz z tynkiem zewnętrznym, wymiana pokrycia dachowego, wymiana podłogi wewnętrznej, wykonanie malatury ścian wewnętrznych. 4. Wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem muru oporowego - kosze gabionowe z kruszywem bazaltowym. 5. Wykonanie nawierzchni utwardzonych pieszo - jezdnych z kostki betonowej oraz nawierzchni ażurowej betonowej. 6. Montaż systemowych elementów małej architektury w zakresie zadaszeń z krzesełkami dla zawodników sportowych, trybun sportowych o konstrukcji stalowej - systemowych wraz z ich zadaszeniem. 7. Montaż systemowych piłko chwytów o wysokości do 6.0 m. 8. Infrastruktura techniczna - wykonanie nawadniania boiska sportowego, instalacji oświetlenia zewnętrznego oraz wykonanie systemu nagłośnienia. Zadanie 2: Modernizacja kąpieliska miejskiego przy Ul. Dolnej 2 w Głuszycy . Realizacja inwestycji obejmuje opracowanie niezbędnej dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnych umożliwiających realizację zadania oraz wykonanie prac budowlanych i montażowych. DODATKOWE UWAGI: do wyceny należy przyjąć jedynie zakres dotyczący: 1) wymiany pokrycia dachu w budynku B (pomieszczenia techniczno - magazynowe). 2) wymiany stropu w budynku C (szatnie, siłownia, wc + natryski). Pozostały zakres został wyłączony z realizacji zadania. CPV: 45000000-7, 45330000-9-,45310000-3,71320000-7,71323100-9,45000000-7,45260000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00089001, NIBITZKiZP.271.3.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-19 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Szczegółowe opisy w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest: Gmina Głuszyca reprezentowana przez Burmistrza Miasta Głuszycy z siedzibą Ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Głuszyca jest Pan Kacper Lepiocha - kontakt: iod@eduodo.pl 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679; 5) osoba fizyczna posiada: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; Szczegółowe zapisy w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/883265 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-19 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 30.000 zł 2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Świdnicy o/Głuszyca nr rachunku 13 9531 1016 2007 7000 9928 0006. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: NIBITZKiZP.271.3.03.2024 SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: NIBITZKiZP.271.3.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji z uwzględnieniem dwóch zadań: Zadanie 1: Modernizacja boiska miejskiego przy ul. Dolnej w Głuszycy - etap III Zadanie 2: Modernizacja kąpieliska miejskiego przy ul. Dolnej w Głuszycy Zadanie 1: Modernizacja boiska miejskiego przy ul. Dolnej w Głuszycy - etap III Realizacja inwestycji obejmuje wykonanie prac budowlanych, w szczególności: 1. Wykonanie prac rozbiórkowych istniejącego budynku dawnej kasy w strefie wjazdowej od ul. Dolnej. 2. Wymiana ogrodzenia zewnętrznego betonowego na systemowe o wysokości do 2.0m wraz z bramą rozsuwaną. 3. Modernizacja istniejących budynków kubaturowych : a) budynek magazynowy - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wykonanie termoizolacji budynku wraz z tynkiem zewnętrznym, wymiana pokrycia dachowego, b) budynek szatniowo - sanitarny - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wykonanie termoizolacji budynku wraz z tynkiem zewnętrznym, wymiana pokrycia dachowego, wymiana podłogi wewnętrznej, wykonanie malatury ścian wewnętrznych. 4. Wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem muru oporowego - kosze gabionowe z kruszywem bazaltowym. 5. Wykonanie nawierzchni utwardzonych pieszo - jezdnych z kostki betonowej oraz nawierzchni ażurowej betonowej. 6. Montaż systemowych elementów małej architektury w zakresie zadaszeń z krzesełkami dla zawodników sportowych, trybun sportowych o konstrukcji stalowej - systemowych wraz z ich zadaszeniem. 7. Montaż systemowych piłko chwytów o wysokości do 6.0 m. 8. Infrastruktura techniczna - wykonanie nawadniania boiska sportowego, instalacji oświetlenia zewnętrznego oraz wykonanie systemu nagłośnienia. Zadanie 2: Modernizacja kąpieliska miejskiego przy ul. Dolnej 2 w Głuszycy . Realizacja inwestycji obejmuje opracowanie niezbędnej dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnych umożliwiających realizację zadania oraz wykonanie prac budowlanych i montażowych. DODATKOWE UWAGI: do wyceny należy przyjąć jedynie zakres dotyczący: 1) wymiany pokrycia dachu w budynku B (pomieszczenia techniczno - magazynowe). 2) wymiany stropu w budynku C (szatnie, siłownia, wc + natryski). Pozostały zakres został wyłączony z realizacji zadania. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45000000-7 - Roboty budowlane 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 30.000 zł 2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Świdnicy o/Głuszyca nr rachunku 13 9531 1016 2007 7000 9928 0006. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: NIBITZKiZP.271.3.03.2024 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności określone w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest niedopuszczalna. 4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 24 godzin od chwili, w której Wykonawca dowiedział się o okoliczności mogącej spowodować opóźnienie wykonania prac objętych umową. Szczegółowe zapisy we wzorze umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-18 |
© eurobudowa.pl 2004-2024