kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kompleksowych badań sozologicznych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A ul. Nowy Świat 6/12 00-400 Warszawa powiat: Warszawa Telefon: 22 695 36 00 zakupy@arp.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | Telefon: 22 695 36 0 |
Termin składania ofert: | 2024-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ROZDZIAŁ IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych badań sozologicznych pod kątem identyfikacji potencjalnych zanieczyszczeń w obrębie istniejącego na działkach nasypu o kubaturze 721 m3 (+/-5m3) w celu szacunkowego określenia kosztu utylizacji wydobytego w trakcie prac budowlanych gruntu. Powyższe badania powinny zostać wykonane zgodnie z metodyką i referencjami badań zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 r. w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (Dz.U. 2016 poz. 1395). Zakres badań stanowiącyprzedmiot zamówienia określony został w Załączniku nr 1 projektu Umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do Instrukcji. 2. Badania o których mowa w pkt. 1 powyżej, dotyczą terenu położonego w Gdańsku na Wyspie Ostrów. 3. Szczegółowy zakres wymaganych badań określony został w treści projektu Umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do Instrukcji. Dokument nr: BAZ.262.2.2024 Otwarcie ofert: 16. Niejawne otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu, w którym upływa termin składania ofert o godz. 1000. Składanie ofert: 15. Złożenie Oferty: 1) Skan podpisanej oferty lub ofertę w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, - zabezpieczonej hasłem - wraz z załącznikami należy przesłać na adres zakupy@arp.pl w tytule maila należy wpisać: ,,Oferta BAZ.262.2.2024". 2) Hasło umożliwiające otwarcie pliku oferty należy przesłać w osobnej wiadomości, w tytule maila należy wpisać: ,,Hasło BAZ.262.2.2024". 3) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 7 lutego 2024 r. o godz. 900. 4) Dla oceny zachowania powyższego terminu przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty i hasła na adres: zakupy@arp.pl z zastrzeżeniem, iż w przypadku gdy serwer pocztowy Zamawiającego zarejestruje wpływ oferty, to za moment wpływu oferty przyjmuje się ten moment niezależnie od podjętej przez serwer akcji (wstrzymane/ spam/ przekazano na adres: zakupy@arp.pl). 5) W przypadku przesłania przez Wykonawcę pliku oferty niezabezpieczonego hasłem, przypadkowe otwarcie oferty nie ma wpływu na tok postępowania i nie będzie skutkować jego unieważnieniem. 6) W przypadku przesłania oferty zabezpieczonej hasłem, ale nie przekazania hasła przed upływem terminu otwarcia ofert, Zamawiający nie będzie oceniał takiej oferty.7) Zamawiający informuje, iż pliki w formie wypełnionego formularza oferty wraz z ww. wymaganymi dokumentami (dalej ,,przesyłka") ze względów technicznych nie może być większa niż 25 MB. Zamawiający nie przyjmie przesyłki dzielonej na części. Oferta tak złożona będzie podlegała odrzuceniu. Miejsce i termin realizacji: ROZDZIAŁ V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie powinno zostać zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 8 tygodni od daty zawarcia umowy. Wymagania: ROZDZIAŁ II. KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM I WYKONAWCĄ 1. Kontaktowanie się Zamawiającego i Wykonawcy odbywa się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: izabela.grudzien@arp.pl, z wyjątkiem przekazania oferty, którą należy złożyć w sposób opisany w Rozdziale X. 2. Zamawiający i Wykonawca są zobowiązani niezwłocznie potwierdzić, na żądanie drugiej Strony, fakt otrzymania przekazanych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesyłanych drogą elektroniczną. ROZDZIAŁ III. WYJAŚNIENIA I ZMIANY INSTRUKCJI 1. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany treści niniejszej Instrukcji w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Instrukcji. Jeżeli pytanie nie będzie dotyczyło wyjaśnienia treści Instrukcji lub termin, w którym pytanie zostanie zadane nie będzie umożliwiał udzielenia odpowiedzi, Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi. 3. Zamawiający treść wyjaśnień lub zmiany Instrukcji zamieści na stronie https://arp.bip.gov.pl/ ROZDZIAŁ VI. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) podpisaną OFERTĘ w formie skanu lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Instrukcji, w tym oświadczenia wymienione w tym załączniku; 2)pełnomocnictwo, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z KRS lub CEIDG; 3)pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy ISO 17025. ROZDZIAŁ VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY 1. Cenę należy podać w sposób określony w Załączniku nr 2 do Instrukcji - Formularz oferty. 2.Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich. 3.Wszystkie ceny wyszczególnione w ofercie winny zostać podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Przy obliczaniu ceny należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług. 5. Cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty i opłaty związane z wykonaniem przedmiotu Zamówienia, w szczególności zysk Wykonawcy, ubezpieczenia, podatki, sprzęt używany przez Wykonawcę do wykonywania prac, wszelkie niezbędne narzędzia, materiały i środki związane z należytym wykonaniem umowy. 6. Wykonawca ma obowiązek uzyskać informacje konieczne i przydatne do wyceny, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.ROZDZIAŁ VIII. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena oferty brutto - 100%. W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: (najniższa cena oferty brutto / cena brutto badanej oferty) x 100 pkt x 100% 2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 3. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na uzyskanie przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 4. Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, którego oferta w toku badania i oceny ofert nie zostanie odrzucona i zostanie uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium. ROZDZIAŁ IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. ROZDZIAŁ X. OFERTA 1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość Zamówienia. 2.Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do Instrukcji. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający dopuszcza realizację Zamówienia przy udziale podwykonawców. 6.Oferta musi odpowiadać treści i wymaganiom określonym w Instrukcji. 7.Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wszystkie strony oferty, na których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, muszą być parafowane przy miejscu naniesienia tych poprawek (korekt) przez osoby podpisujące ofertę. 9. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym Wykonawcom, muszą być oznaczone przez Wykonawcę klauzulą: ,,Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z 16.04.1993 r. o zwalczaniunieuczciwej konkurencji". Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem ,,Tajemnica przedsiębiorstwa". Brak zastrzeżenia lub brak spełniania przez zastrzeżoną informację przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ww. ustawy oznaczać będzie, że oferta może być ujawniona w całości albo części. 10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. Oferta ze zmianami, oprócz oznaczeń jak w pkt. 14, musi być dodatkowo oznaczona określeniem: ,,ZMIANA". 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązuje się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego. 13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 13, o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 17. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o przesłaniu oferty po terminie. 18. Zamawiający nie powiadamia ani o liczbie złożonych ofert, ani o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu. ROZDZIAŁ XI. BADANIE OFERT 1. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. 2. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny być aktualne i potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań. 3. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz innych dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego. 4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, w wyznaczonym terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących ceny. 5. Zamawiający może poprawiać w ofercie omyłki. ROZDZIAŁ XII. ODRZUCENIE OFERTY 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1)została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunku udziału w Postępowaniu; 2)została złożona przez Wykonawcę, który nie przedłożył bądź nie uzupełnił wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełnił innych wymagań określonych w Instrukcji; 3) Wykonawca złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego Postępowania; 4)jej treść nie odpowiada treści Instrukcji; 5)Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą; 6)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 7)zawiera błędy rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić; 8)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu Zamówienia; 9)pomimo wezwania, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 1 Instrukcji, oferta nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów, lub jeżeli złożone dokumenty zawierają błędy. 2. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o odrzuceniu jego oferty.ROZDZIAŁ XIII. NEGOCJACJE 1.Zamawiający może przeprowadzić negocjacje. 2.Negocjacje prowadzi się z każdym Wykonawcą, którego oferta nie zostanie odrzucona, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców. ROZDZIAŁ XIV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA 1. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli: 1)wszystkie oferty zostaną odrzucone; 2)cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższać kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację Zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie, zakończenia Postępowania bez wyboru Wykonawcy oraz niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą - bez prawa Wykonawcy do zgłaszania roszczeń odszkodowawczych. 3. Nie przewiduje się Postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzucenia oferty, zakończenia Postępowania bez wyboru oferty lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyny. 4. Po zakończeniu Postępowania Zamawiający poinformuje o jego wyniku Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając punktację przyznaną ofertom w kryteriach. ROZDZIAŁ XV. ZAWARCIE UMOWY 1.Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu zawarcia umowy. 2.Niedopełnienie obowiązku zawarcia umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do zawarcia umowy w terminie, zostanie uznane za uchylanie się od jej zawarcia. W takim wypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu. ROZDZIAŁ XVI. INNE INFORMACJE 1. Wykonawca nie jest uprawniony do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku z prowadzonym Postępowaniem, w tym z tytułu poniesionych przez Wykonawcę kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od Postępowania lub wyboru innego Wykonawcy. 2.Zastrzega się, że Instrukcja nie stanowi zobowiązania do udzielenia Zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega prawo do niepodawania kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia. |
© eurobudowa.pl 2004-2024