podlaskie (Białystok)
mazowieckie (Piastów)
wielkopolskie (Obrzycko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa |
Data zamieszczenia: | 2024-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD GMINY ŚWIESZYNO Świeszyno 71 76-024 Świeszyno powiat: koszaliński tel. 94 31 60 120, tel. 94 31 60 121, Fax. 94 31 61 491, tel. 94 31 60 147 g.gorski@swieszyno.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świeszyno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 94 31 60 120, t |
Termin składania ofert: | 2024-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Świeszyno zaprasza do złożenia oferty na: ,,Dostawę kruszywa". 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2024r. W zależności od potrzeb wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia polegający na: sukcesywnej (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawie kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm do naprawy dróg wraz z dowozem do miejscowości na terenie Gminy Świeszyno sołectwa: Konikowo, Niekłonice, Świeszyno, Strzekęcino, Mierzym, Giezkowo, Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwęcz, Dunowo - do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. DOSTAWA obejmuje: kruszywo łamane frakcji 0-31,5mm, w łącznej ilości około 850,00 ton. Kruszywo łamane dostarczane będzie każdorazowo (w ilości nie mniej niż 10 ton) na pisemne, telefoniczne lub w formie e-mail zgłoszenie Zamawiającego, przy czym należy założyć, że ok. 1/4 całości zamówienia musi być dostarczona samochodami ciężarowymi w ilości 10-15 ton ze względu na brak możliwości wjazdu na drogi gruntowe pojazdów z większą ilości kruszywa. Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszywa w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania, wraz z dokumentem wz potwierdzonym przez Zamawiającego. Zamawiający w zgłoszeniu, o którym mowa powyżej, każdorazowo określi: ilość zamawianego kruszywa, jakie należy dostarczyć do miejsc wskazanych powyżej. Koszt załadunku, transportu i rozładunku kruszywa łamanego leży po stronie Wykonawcy Kruszywo powinno spełniać wymagania wg obowiązujących norm oraz powinno posiadać certyfikaty lub świadectwa, potwierdzające spełnienie tych norm. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art.10 ustawy z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym określonym w STWiORB stanowiących załącznik do SIWZ nr 1. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywo spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę, doświadczenie oraz niezbędną infrastrukturę techniczną i kwalifikowanych pracowników do wykonania przedmiotu umowy w sposób gwarantujący dotrzymanie wymagań jakościowych i terminów umownych. Wykonawca zapewni Zamawiającego, że kruszywo każdorazowo zostanie dostarczone Zamawiającemu w stanie wolnym od wad tak fizycznych jak i prawnych oraz w ilości, a także zgodnie z jakością oraz innymi warunkami określonymi w umowie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody, jakie mogą powstać dla Zamawiającego wskutek dostarczenia przedmiotu umowy wadliwego i/lub niezgodnie z warunkami umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania badania próbki kruszywa przy każdorazowym stwierdzeniu, że kruszywo nie spełnia w/w wymagań. Ww. prace mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie za wykonane dostawy następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych robót po ryczałtowych cenach jednostkowych zaoferowanych w ofercie przetargowej, proporcjonalnie do wykonanego zakresu. Elementami składowym przedmiotu zamówienia są wszelkie roboty, dostawy i usługi ,,towarzyszące" realizacji, a w szczególności: przejazd, transport maszyn i materiału, odszkodowanie za powstałe szkody podczas robót, zakup i transport materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w związku z wykonywanymi pracami wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia. Składanie ofert: Oferty należy złożyć do dnia 09 lutego 2024 r. godz. 11:00. Dopuszcza się złożenie oferty: ? osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesanta, parter. ? pocztą na adres Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesanta, parter, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy. ? pocztą elektroniczną na adres: g.gorski@swieszyno.pl, gmina@swieszyno.pl Oferty dostarczane osobiście lub pocztą należy składać w kopercie opisanej w następujący sposób: ,,DOSTAWA kruszywa". Nie otwierać przed dniem 09 lutego 2024 r. godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 3.3. Miejsce realizacji Sołectwa: Konikowo, Niekłonice, Świeszyno, Strzekęcino, Mierzym, Giezkowo, Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwęcz, Dunowo, 3. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 15.12.2024r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy Wymagania: UWAGA: Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w specyfikacji. Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 4. Warunki udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać: a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 zamówienia polegającego na dostawie kruszywa w ilości min 500,00 ton. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku wykonawca winien złożyć wykaz wykonanych usług wraz z referencjami. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia 5. Kryterium wyboru oferty: 5.1. Kryteria oceny ofert: A. Cena -waga 100% (max 100 pkt.) 6. Sposób wyliczenia punktów: W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru: cena jednostkowa brutto najniższa spośród badanych ofert ilość punktów = _____________________________________________________________________ x 100pkt. x 100% cena jednostkowa brutto badanej oferty Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (według zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół). Zamówienie zostanie zlecone oferentowi, który uzyska w największą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożony oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po najkorzystniejszej oferty droga elektroniczną. W przypadku ofert składanych pocztą decyduje data wpływu do Urzędu Gminy. wyborze 8. Warunki płatności; Płatność dokonywana będzie za wykonane zlecenie, na podstawie wystawionej faktury po potwierdzeniu przez Zamawiającego wykonanej dostawy. Płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury za wykonane zlecenie cząstkowe. W przypadku złożenia błędnej faktury termin płatności liczony będzie od dnia złożenia u Zamawiającego poprawionej faktury. 10.Sposób przygotowania oferty: a. Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. b. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. c. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym. d. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzami załączonymi do niniejszego zapytania ofertowego. e. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę oraz zapisaną datą naniesienia zmiany. f. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie. g. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno - prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia. h. Rozliczenie następuje tylko w PLN. i. Termin związania ofertą - 30 dni j. Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawiera projekt umowy dołączony do zapytania ofertowego - załącznik nr 4. 11. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Do oferty należy załączyć: a. Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. b. Wykaz dostaw wraz z referencjami - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Uwagi: Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuję, iż: 12.1. Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świeszyno z siedzibą - Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 (dalej zwany jako Administrator). Z administratorem można się skontaktować: 1) listownie na adres: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71; 2) telefonicznie 94 31 60 120 3) fax - 94 31 61 491 4) przez email: gmina@swieszyno.pl. 12.2. Inspektor ochrony danych Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@swieszyno.pl 12.3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą) oraz art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach - na podstawie tych przepisów mamy obowiązek zarchiwizowania sprawy. 12.4. Okres przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa 12.5. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy) 12.6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich. 12.7. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: 1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych; 2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych. 12.8. Prawo wniesienia skargi do organu Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 12.9. Wymóg podania danych Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi propozycje cenowe jest Grzegorz Górski, inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 94 31 60 147, 94 31 60 120, g.gorski@swieszyno.pl Anna Michalczyk, podinspektor ds. inwestycji i budownictwa, tel. 94 31 60 131, a.michalczyk@swieszyno.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024