lubelskie (Goraj)
śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SOSNOWICA ul. Spokojna 10 21-230 Sosnowica powiat: parczewski tel. / fax. 82- 59-12-152, 59-12-145 sosnowica@sosnowica.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Sosnowica |
Wadium: | 1000 zł |
Nr telefonu: | tel. / fax. 82- 59-1 |
Termin składania ofert: | 2024-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę Pełnienie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Nazwa inwestycji: Rewitalizacja zdegradowanej infrastruktury na terenach po pegeerowskich - etap II . Obszar inwestycyjny: Infrastruktura drogowa Inwestycja przewidziana do realizacji w ramach - Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja6PGR/2023/4658/PolskiLad Podstawa prawna: w trybie i na zasadach ustalonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Sosnowica, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 PLN I. Opis zadania: Pełnienie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Nazwa inwestycji: Rewitalizacja zdegradowanej infrastruktury na terenach po pegeerowskich - etap II . Obszar inwestycyjny: Infrastruktura drogowa Opis inwestycji: Odtworzenie właściwości użytkowych drogi w miejscowości Turno oraz miejscowości Zienki. Inwestycja przewidziana do realizacji w ramach - Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja6PGR/2023/4658/PolskiLad Szczegółowy zakres usług określają: - Opis Przedmiotu Zamówienia/OPZ/ - załącznik nr 2; - Projekt umowy - załącznik nr 3, stanowiące integralną część niniejszego zapytania ofertowego. CPV: 71520000-9, 71248000-8, 71247000-1, 71530000-2, 71631000-0 Dokument nr: IG.271.PGR.PŁ.RZI.EII.NI. Składanie ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 09 luty 2024r. do godz. 13:00 w Urzędzie Gminy Sosnowica Ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica (Sekretariat pok. Nr 9). Oferty można składać w godz.ch pracy Urzędu lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sosnowica@sosnowica.pl. W formie pisemnej; Elektroniczna składana drogą elektroniczną na adres e-mail: sosnowica@sosnowica.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy Zakończenie: do daty odbioru końcowego robót budowlanych. Wymagania: Termin ten może ulec zmianie w przypadku zmiany: a)terminu zakończenia inwestycji wynikającego Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, b)terminu zakończenia robót budowlano-montażowych realizowanych w ramach inwestycji. UWAGA: Zamawiający zastrzega obowiązek Wykonawcy świadczenia nieodpłatnych usług na jego rzecz do czasu usunięcia wszystkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego i rozliczenia inwestycji oraz w okresie gwarancji/rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych jak również wynikających z wymagań Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. III. Warunek udziału w postępowaniu w sprawie wyboru wykonawcy oraz sposób dokonywania oceny spełniania danego warunku: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń(Koordynator) - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, o których mowa w Rozdziale 2(art. 12 - 16) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12 ze zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831 z dnia 2019.05.06 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j. z dnia 2023.02.23 ze zm.) oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do oferty dane personalne osób przewidzianych do pełnienia w/w funkcji wraz z uprawnieniami budowlanymi i potwierdzeniem przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. III.A. Wymagania dotyczące wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1000 zł (tysiąc złotych) pod rygorem odrzucenia oferty. 2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Sosnowica: Bank Spółdzielczy w Parczewie Oddział w Sosnowicy nr rachunku: 40 8042 0006 0130 0231 2000 0270 Dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty/ tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację postępowania, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane. Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy w formie oryginału dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. 6) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy. IV. Kryterium oceny ofert: Cena ofertowa - 100% V. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium oceny ofert: Kryterium Cena ofertowa - znaczenie 100pkt. KC ? CN ?100 COB Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium cena ofertowa CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert VI. Zmiana zapytania ofertowego. VI.1. 1. Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem terminu składania ofert, jeżeli: 1) zmienione zapytanie ofertowe zostanie udostępnione różnym podmiotom przed upływem tego terminu; 2) w zmienionym zapytaniu ofertowym przedłużony zostanie termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, o ile przedłużenie tego terminu jest konieczne z uwagi na istotną zmianę zapytania ofertowego polegającą w szczególności na zmianie: a) opisu zadania, b) warunku udziału w postępowaniu lub sposobu dokonywania oceny spełniania danego warunku w tym postępowaniu, c) kryterium oceny ofert. VI.2. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego: Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami zamawiającego publikowana jest w procedurze jak dla zapytania ofertowego. VII. Sposób obliczenia ceny oferty. Sposób sporządzenia oferty Wskazanie miejsca i terminu składania ofert. VII.1. Sposób obliczenia ceny oferty: 1. Wykonawca określi - mając na względzie treść niniejszego zapytania - cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 2. Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art. 632 kodeksu cywilnego). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, bez których nie można wykonać zamówienia. 3. Wartość wynagrodzenia musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania usług wymaganej jakości i w oferowanym terminie, włączając w to koszty prowadzenia działalności gospodarczej, kalkulowany zysk, ryzyko oraz wszelkie inne koszty, opłaty i należności, związane z wykonywaniem usług, odpowiedzialnością materialną i zobowiązaniami Wykonawcy wymienionymi lub wynikającymi z warunków umowy oraz przepisów dotyczących wykonywania usługi objętej zamówieniem. VII.2. Sposób sporządzenia oferty 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę. 2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej pod rygorem nieważności. 3. Treść oferty musi być zgodna z treścią niniejszego zapytania. 4. Oferta (wraz z załącznikami) musi być sporządzona w sposób czytelny. 5. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane/podpisane przez wykonawcę. 6. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 7. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty. 8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Zaleca się, aby Wykonawca składając ofertę wykorzystał druk Formularza oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 11. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. 12. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez wykonawcę. 13. W przypadku formy pisemnej ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. 14. Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia: ,, OFERTA NI BW przy SP w Sosnowicy". 15. Zawartość oferty: Na ofertę składają się następujące dokumenty: ? Formularz ofertowy ? Potwierdzenie wniesienia wadium ? Dane personalne osób przewidzianych do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z uprawnieniami budowlanymi i potwierdzeniem przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. ? Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 16. W przypadku oferty składanej elektronicznie Zamawiający wymaga opatrzenia dokumentów składających się na ofertę podpisami elektronicznymi typu: profil zaufany, certyfikat kwalifikowany itp. 17. Okres związania ofertą wynosi 30 dni. 2. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt 1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. Zamawiający wyklucza możliwość złożenia oferty faxem. 4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. Oferty złożone po terminie, o którym mowa w punkcie 1, zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom. VII. Badanie i ocena ofert: VII.1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający i wykonawca nie mogą prowadzić negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywać jakiejkolwiek zmiany w jej treści. VII.2. Zastrzeżenie Zamawiającego dotyczące poprawienia w ofercie oczywistych i innych omyłek: Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. VIII. Wskazanie przesłanek odrzucenia oferty: 1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub 2) została złożona przez podmiot: a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu, 3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. IX. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania: ofert częściowych, ofert wariantowych. X. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy: Zawiera projekt umowy stanowiący integralną cześć niniejszego zapytania ofertowego. XI. Zastrzeżenie możliwości zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert: Zamawiający zastrzega możliwość zakończenie postepowania bez wyboru żadnej z ofert. XII. Wybór Wykonawcy: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, złożoną przez wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria oceny. Niezwłocznie po zakończeniu postępowania w sprawie wyboru wykonawcy Zamawiający udostępnia przez zamieszczenie na stronie internetowej-BIP-ie i na tablicy ogłoszeń UG Sosnowica, informację o wyniku postępowania. XIII. Zawarcie umowy: 1. Po przeprowadzeniu procedury uregulowanej w niniejszym zapytaniu nastąpi podpisanie umowy z wybranym wykonawcą. 2. W przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. 3. Zawarcie umowy nastąpi w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy na odległość tj. umowy zawieranej bez jednoczesnej obecności obu stron z użyciem środków komunikacji elektronicznej. W takiej sytuacji Zamawiający nadaje rzeczonej umowie numer, wskazuje zakres ewentualnych uzupełnień i przekazuję ją Wykonawcy drogą elektroniczną. Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie w/w umowę, uzupełnić w zakresie określonym przez Zamawiającego, wydrukować, podpisać i odesłać na adres Zamawiającego. Uwagi: XIV. Informacje związane z ochroną danych osobowych. 1. Informacje dotyczące administratora danych Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Gmina Sosnowica. Mogą się Państwo z nami kontaktować listownie na adres: ul. Spokojna 10, 21 - 230 Sosnowica. 2. Inspektor ochrony danych Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: - listownie na ww. adres Administratora - poprzez e-mail: IOD@sosnowica.pl 3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w 4. Okres przechowywania danych Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez czas przewidziany przepisami prawa. 5. Komu przekazujemy Państwa dane? 1). Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 2). Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz jeśli to są dane szczególnej kategorii. 3). Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 ppkt 2). 7. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; (jeśli wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) - prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych (nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP) - prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; - prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, ( nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych. 6. Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale jest warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. 9. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. |
© eurobudowa.pl 2004-2024