Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-02-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Tarnobrzeg ul. Kościuszki 32 39-400 Tarnobrzeg powiat: Tarnobrzeg tel. (015) 822-65-70, fax (015) 822-25-04, tel. 15 81 81 258 techniczny@um.tarnobrzeg.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Tarnobrzeg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (015) 822-65-70 |
Termin składania ofert: | 2024-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. "Wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg gminnych w Tarnobrzegu". 2. " Wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg powiatowych w Tarnobrzegu". 3. " Wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg wojewódzkich w Tarnobrzegu". Rodzaj zamówienia: robota budowlana (usługa/dostawa/robota budowlana) 1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. "Wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg gminnych w Tarnobrzegu". Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg gminnych o łącznej długości -106 233,00 m. Szczegółowy wykaz dróg, ich numer, klasę, długość zawiera wykaz - załącznik nr 1 2. "Wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg powiatowych w Tarnobrzegu". Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg powiatowych o łącznej długości -51 667,00 m . Szczegółowy wykaz dróg, ich numer, klasę, długość zawiera wykaz - załącznik nr 2 3. "Wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg wojewódzkich w Tarnobrzegu". Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pięcioletnich dróg wojewódzkich o łącznej długości- 27 229,00 m. Szczegółowy wykaz dróg, ich numer, klasę, długość zawiera wykaz - załącznik nr 3 Otwarcie ofert: 7. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7 w dniu 07.02.2024 r. o godz. 11:30 w pok. 29 Składanie ofert: 6. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7, Kancelaria Ogólna osobiście, pocztą w terminie do dnia 07.02.2024 r. do godz. 11:00 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia - 21 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: dla zamówień o wartości netto nie przekraczającej kwoty 130 000 zł 4. Opis wymagań stawianych wykonawcy: O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia do prowadzenia tego typu usług. 5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: Oferta z najniższą ceną złożoną przez Wykonawców, zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza. Oferta winna być sporządzona na ,,Formularzu oferty cenowej" - załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. 8. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www. tarnobrzeg.eobip.pl najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert. 9. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano. Uwagi: 10. Ochrona danych osobowych Na podstawie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej ,,RODO", informuje się, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega jest Prezydent Miasta Tarnobrzega, z siedzibą przy ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, (nr. tel.15 822-11-49; e-mail: prezydent@um.tarnobrzeg.pl). 2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 15 818-15-10; lub adresem e-mail: iod@um.tarnobrzeg.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenie złożonej przez Panią/Pana oferty. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. ((t.j . Dz.U.2018.1330 ze zm) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w procedurze zapytania ofertowego będzie: art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem ważności oferty i ewentualnego zawarcia umowy. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ** Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 8. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. 9. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEiDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Urzędu Miasta Tarnobrzega w celu udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 11. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia : Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, pok. Nr 29 lub telefonicznie pod numerem tel. 15 81 81 258 Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Dawid Wydra, |
© eurobudowa.pl 2004-2024