podlaskie (Białystok)
mazowieckie (Piastów)
wielkopolskie (Obrzycko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SĄD REJONOWY W MYSZKOWIE ul. Kwiatkowskiego 2 42-300 Myszków powiat: myszkowski (34) 315-98-14, 881-45-40-40 zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Myszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (34) 315-98-14, 881- |
Termin składania ofert: | 2024-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją remontu polegającego na: demontażu sufitów podwieszanych w pomieszczeniach, gdzie będą wykonywane prace skucie odspojonych tynków sufitowych nad powieszonymi sufitami, oznaczonymi w załączonym projekcie w kolorze żółtym i pomarańczowym wywóz powstałego gruzu I. Szczegółowy opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru nad robotami realizowanymi w ramach remontu, polegającego na demontażu sufitów podwieszanych w pomieszczeniach, gdzie będą wykonywane prace, skucie odspojonych tynków sufitowych nad podwieszonymi sufitami, oznaczonymi w załączonym projekcie w kolorze żółtym i pomarańczowym oraz wywóz powstałego gruzu. W załączniku nr 7. przedstawione są dane techniczne sufitów do skucia na parterze, pierwszym piętrze oraz drugim piętrze budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie. W pomieszczeniach zaznaczonych na rysunkach kolorami pomarańczowym i żółtym zaleca się całkowite skucie tynków. Nie należy odtwarzać skutych tynków. 2. Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88..), a w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego podczas wykonywania remontu przez sprawowanie kontroli zgodności jego realizacji z przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej - wymagana ilość pobytu podczas realizacji prac remontowych - minimum dwa razy w tygodniu. 2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie prowadzonych robót w celu sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy Prawo budowlane), oraz akceptacja sprzętu używanego przez Wykonawcę robót w ramach ich realizacji, 3) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót , 4) uczestnictwo w przekazaniu przez Zamawiającego terenu robót Wykonawcy remontu, 5) dokonywanie kontroli jakości i potwierdzenie zgodności z dokumentacją, specyfikacjami i przepisami wszystkich partii materiałów w ramach każdej dostawy, 6) kontrola procesów przygotowawczych pod kątem ich zabezpieczenia, 7) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, w terminie 2 dni roboczych od daty powiadomienia przez Wykonawcę robót, 8) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę robót wad stwierdzonych w ramach wykonywania i przy odbiorach robót oraz powiadomienie Zamawiającego o usunięciu wad, 9) informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją robót, w szczególności mogących stanowić podstawę do naliczania przez Zamawiającego kar umownych należnych od Wykonawcy robót, 10) pisemne potwierdzenie gotowości odbiorowej po jej uzyskaniu przez Wykonawcę robót, 11) bezzwłoczny przyjazd do siedziby Zamawiającego na każde jego wezwanie, w sytuacjach wymagających nadzoru przy niezbędnych działaniach Wykonawcy podczas realizacji remontu,12) kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP i p.poż oraz utrzymania porządku podczas wykonywanych robót, 13) uczestniczenie w odbiorze robót, zgromadzenie dokumentacji powykonawczej oraz podpisanie protokołu z realizacji wykonanych robót. 14) Inne zadania wynikające z przepisów prawa. 3. Ponadto w trakcie trwania okresu gwarancyjnego: 1) nadzorowania realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenia ich wykonania, 2) oceny wykonania robót w okresie gwarancyjnym, 3) uczestniczenia w odbiorze ostatecznym. CPV: 71520000-9 Dokument nr: OFIN.260.08.2024, RC/07/2024 Składanie ofert: III. Skan oferty należy złożyć na adres Zamawiającego w terminie do 09.02.2024 r. do godz. 23:59 na adres: zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia - Czas pełnienia nadzoru będzie tożsamy z czasem realizacji robót przez Wykonawcę robót remontowych w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie, łącznie z ich końcowym odbiorem. Okres realizacji umowy określa się od daty podpisania umowy do czasu dokonania ostatecznego odbioru robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz usunięcia usterek, włącznie z udziałem w odbiorze pousterkowym i gwarancyjnym. Planuje się wykonanie robót remontowych w budynku Sądu w terminie do 20 lutego 2024r. Wymagania: Uwzględniając art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) 1. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji Umowy Wykonawca nadzoru zapewnił co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe jako inspektor nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowaniarobotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, sprawującą funkcję inspektora nadzoru. Osoba przewidziana do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie musi posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt. 4, ust. 6, ust. 7, art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.) i ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117, z 2022 r. poz. 1557). Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego posiadała znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. 4. Informacje dodatkowe Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia, dokumentacją dotyczącą wykonania prac remontowych w budynku Sądu i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na przedmiot zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Niezbędnych oględzin można dokonać w godzinach od 900 - 1400 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu takiej wizyty. II. Oferta powinna zawierać: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 - z podpisem i pieczątką osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zawierający nazwę i adres Wykonawcy, NIP, cenę netto, cenę brutto, termin realizacji zamówienia itd. 2. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 3. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3 4. Zaakceptowany wzór oświadczenia zgodnie art 13 lub 14 RODO -załącznik nr 4 5. Zaakceptowany wzór oświadczenia w zakresie przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę - załącznik nr 56. Dane techniczne sufitów do skucia na parterze, pierwszym piętrze oraz drugim piętrze budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie- załącznik nr 6. 7. Obowiązek informacyjny zgodnie z RODO - Załącznik nr 7 8. do oferty należy dołączyć również: a) kopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.) , b) potwierdzenie członkowska właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2020 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa praz urbanistów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117, z 2022 r. poz. 1557) - aktualne na dzień składania oferty, IV. Kryterium oceny ofert stanowi Cena = 100% . Z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę zostanie zawarta umowa, której minimalne warunki określone są w Załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia. V. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawia w ofercie: 1)oczywiste omyłki pisarskie, 2)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. VI. Zamawiający wzywa Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów. VII.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. VIII.Zaproszenie do składania ofert oraz wszystkie załączniki są do pobrania na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Myszkowie www.myszkow.sr.gov.pl w zakładce zamówienia publiczne - zamówienia poniżej 130000zł. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu - P. Martyna Olczyk - 881-45-40-40. |
© eurobudowa.pl 2004-2024