Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji w formule zaprojektuj i wybuduj |
Data zamieszczenia: | 2024-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA POŚWIĘTNE ul. Krótka 1 05-326 Poświętne powiat: wołomiński 257520390 przetargi2@ugposwietne.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Poświętne |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 257520390 |
Termin składania ofert: | 2024-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Międzylesiu w ramach ,,Programu Olimpia", w formule zaprojektuj i wybuduj Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia: jest wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej i robót budowalnych dla zadania ,,Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Międzylesiu", w ramach rządowego programu wieloletniego pod nazwą ,,Program Olimpia - Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich". Miejsce realizacji zamówienia: działka nr 940 obręb Międzyleś. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ,,Program Funkcjonalno-Użytkowy,, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy: I ETAP - wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu ostatecznej dokumentacji projektowej ( projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z pozyskaniem zgody właściwego organu na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia na budowę ), II ETAP - realizacja robót budowlanych i montażowych związanych z zagospodarowaniem terenu i budową wielofunkcyjnego boiska wraz z zapleczem, budową zadaszenia oraz łącznikiem. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla całości zadania. CPV: 45212000-6, 71221000-3,71000000-8, 71320000-7,71242000-6, 71244000-0, 71248000-8,45000000-7,45100000-8,45110000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00093703, ZP.271.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-21 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne, adres e mail: przetargi2@ugposwietne.pl, przetargi@ugposwietne.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ - XIII. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Poświętne, Ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ugposwietne.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-21 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A., ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa nr rachunku 23 1240 1037 1111 0011 2561 2422 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania ZP.271.5.2024 " UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia: jest wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej i robót budowalnych dla zadania ,,Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Międzylesiu", w ramach rządowego programu wieloletniego pod nazwą ,,Program Olimpia - Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich". Miejsce realizacji zamówienia: działka nr 940 obręb Międzyleś. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ,,Program Funkcjonalno-Użytkowy,, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy: I ETAP - wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu ostatecznej dokumentacji projektowej ( projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z pozyskaniem zgody właściwego organu na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia na budowę ), II ETAP - realizacja robót budowlanych i montażowych związanych z zagospodarowaniem terenu i budową wielofunkcyjnego boiska wraz z zapleczem, budową zadaszenia oraz łącznikiem. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla całości zadania. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45000000-7 - Roboty budowlane 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45350000-5 - Instalacje mechaniczne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Lp. kryterium waga 1 Cena (C) 60 % 2 Okres gwarancji (G) 40 % Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + G Po -punktacja oferty C -liczba punktów w kryterium cena oferty G -liczba punktów w kryterium okres gwarancji o CENA (C) 60% punkty za kryterium ,,Cena" - maksymalnie 60 pkt - zostaną obliczone w następujący sposób: (C) = C of min. / C of. bad. x 60 gdzie: (C) ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,Cena"; C of, min najniższa cena (łączna z podatkiem VAT) spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; C of, bad cena oferty badanej (łącznie z podatkiem VAT). o OKRES GWARANCJI (G) - waga 40% a) najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego ( warunek konieczny) - 36 miesięcy, rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, b) najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 60 miesięcy, rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu Umowy, c) okres gwarancji należy proponować jedynie w pełnych miesiącach. Okres gwarancji będzie oceniany wg następującej formuły: 36 miesięcy - ,,0 pkt", od 37 do 44 miesięcy - ,,10 pkt", od 45 do 52 miesięcy - ,,20 pkt", od 53 do 59 miesięcy - ,,30 pkt", 60 miesięcy - ,,40 pkt" . W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował 36 miesięcy. W takiej sytuacji oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów wyliczona jako suma punktów uzyskanych w ww. kryteriach. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub rozbudowie lub budowie hali lub sali sportowej o kubaturze min. 3 000 m3; b) Zdolność zawodowa: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanych na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję projektanta branży architektonicznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności architektonicznej. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ; 3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A., ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa nr rachunku 23 1240 1037 1111 0011 2561 2422 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania ZP.271.5.2024 " UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z § 19 PPU oraz określone w SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Lp. kryterium waga 1 Cena (C) 60 % 2 Okres gwarancji (G) 40 % Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + G Po -punktacja oferty C -liczba punktów w kryterium cena oferty G -liczba punktów w kryterium okres gwarancji o CENA (C) 60% punkty za kryterium ,,Cena" - maksymalnie 60 pkt - zostaną obliczone w następujący sposób: (C) = C of min. / C of. bad. x 60 gdzie: (C) ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,Cena"; C of, min najniższa cena (łączna z podatkiem VAT) spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; C of, bad cena oferty badanej (łącznie z podatkiem VAT). o OKRES GWARANCJI (G) - waga 40% a) najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego ( warunek konieczny) - 36 miesięcy, rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, b) najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 60 miesięcy, rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu Umowy, c) okres gwarancji należy proponować jedynie w pełnych miesiącach. Okres gwarancji będzie oceniany wg następującej formuły: 36 miesięcy - ,,0 pkt", od 37 do 44 miesięcy - ,,10 pkt", od 45 do 52 miesięcy - ,,20 pkt", od 53 do 59 miesięcy - ,,30 pkt", 60 miesięcy - ,,40 pkt" . W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował 36 miesięcy. W takiej sytuacji oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów wyliczona jako suma punktów uzyskanych w ww. kryteriach. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2024