Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH WE WŁODAWIE
ul. Lubelska 60
22-200 Włodawa
powiat: włodawski
tel./fax.: 82 - 57 25 513
sekretariat@zdpwlodawa.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Włodawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax.: 82 - 57 2
Termin składania ofert: 2024-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.:
,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1729L Piaski - Bukowa Wielka".
Zarząd Dróg Powiatowych we Włodawie zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.:
,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1729L Piaski - Bukowa Wielka".
Wartość umowy na roboty budowlane dla ww. Inwestycji to 2.267.529,23 zł.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1729L Piaski - Bukowa Wielka".
II. Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego
Szczegółowy zakres zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmuje między innymi:
1. Pełny zakres czynności określonych w art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane;
2. Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową.
3. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, które wymagają dodatkowo uzgodnienia z zamawiającym.
4. Kontrola i weryfikacja przedkładanych obmiarów robót, kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji.
5. Dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi - wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego musi być obecny na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i/lub w godz.ch innych nadliczbowych (zgodnie z Kodeksem pracy) nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
6. Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń.
7. Wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody Projektanta/osób, które sporządziły dokumentację projektową na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych,
8. Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb.
9. Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych.
10. Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową.
11. Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu.
12. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
13. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych.
14. Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.
15. Uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym.
16. Po zakończeniu inwestycji Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dokona weryfikacji i przedłoży Zamawiającemu komplet sporządzonej przez Wykonawcę Robót Budowlanych dokumentacji powykonawczej, poprzedzonej sprawdzeniem kompletności i jakości dokumentów odbiorowych (wszystkich dokumentów niezbędnych do przystąpienia do użytkowania) przed podpisaniem protokołu końcowego; w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego.
17. Sprawozdanie końcowe, powinno zawierać:
a) końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót
b) protokół odbioru końcowego,
c) dokumentację do odbioru końcowego zawierającą takie dokumenty jak:
- sprawozdanie techniczne końcowe, wystąpienia Wykonawcy, Wykonawcy Robót Budowlanych, polecenia zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości, warunki gwarancji na urządzenia i ich karty gwarancyjne), dokumentację powykonawczą techniczną:
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami oraz o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także w razie korzystania z - drogi, ulicy, sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu;
d) protokoły z przeprowadzonych prób, protokoły pomiarów, protokoły badań,
e) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sporządzona przez osobę wykonująca samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe;
20. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych.
21. Inne roboty niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia.
22. Informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej.
23. Poświadczenie terminu zakończenia robót.
24. Udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie (ryczałtowe) - bez dodatkowej zapłaty.
25. Dokonanie odbioru ostatecznego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą Robót Budowlanych
26. Przedmiot zamówienia na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją inwestycji, tj. od przekazania placu budowy po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach, aż do wygaśnięcia terminów rękojmi i gwarancji.
27. W celu zapewnienia odpowiedniej jakości kontroli dla przedmiotowej inwestycji Inspektor nadzoru powinien dokonywać własnych pomiarów - pobrać próbki materiałów i prowadzić badania i pomiary w ilości co najmniej 5% wymaganych od wykonawcy robót. Pobranie próbek i prowadzenia badań odbywać się będzie na koszt inspektora Nadzoru w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy na nadzór inwestorski."

CPV: 71247000-1

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym do dnia 12.02.2024r. do godz. 12.00
> dostarczyć osobiście
> pocztą lub kurierem na adres: Zarząd Dróg Powiatowych we Włodawie, 22 - 200 Włodawa, Ul. Lubelska 60
> e-mailem na adres: sekretariat@zdpwlodawa.pl

Miejsce i termin realizacji:
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 10 miesięcy od podpisania umowy przez Wykonawcę robót.
Inspektor będzie pełnił swoją funkcję do czasu ukończenia inwestycji również w przypadku przedłużenia planowanego terminu zakończenia robót, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego z umowy.

Wymagania:
Zamówienie będzie udzielone bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty 130.000 PLN.
3, Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie w okresie wykonywania zamówienia 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.
2. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z infonnacją o posiadanych przez nie uprawnieniach oraz kopią uprawnień - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do zaproszenia.
Oferta powinna zawierać: całkowity koszt brutto wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do zaproszenia
6. Informacje o sposobie porozumiewania się:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego. Zapytania należy kierować na adres mailowy: planowanie@zdpwlodawa.pl
7. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:__________________________________________________________________________________
> najniższa cena ofertowa brutto za całość zamówienia.
8.Warunki umowy oraz określenie zmian umowy zawarte zostały w Załączniku nr 3 do zaproszenia - Wzór umowy.
9. Informacje dodatkowe
1) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
4) Wykonawca jest związany oferta przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.