Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
604z dziś
6812z ostatnich 7 dni
23685z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Monitorowanie i usuwanie zabrudzeń ścian zabezpieczonych powłoką antygrafitti

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Monitorowanie i usuwanie zabrudzeń ścian zabezpieczonych powłoką antygrafitti

Data zamieszczenia: 2024-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 652-98-37, tel: 61-652-98-37
oferty@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 652-98-37, t
Termin składania ofert: 2024-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa postępowania
Dot.: Monitorowanie i usuwanie zabrudzeń ścian zabezpieczonych powłoką antygrafitti na obiektach inżynierskich
w Poznaniu.
1. Opis przedmiotu umowy
Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na monitorowaniu i usuwaniu zabrudzeń powierzchni zabezpieczonych powłoką anty-
graffiti na obiektach inżynierskich.
2. Zakres umowy:
Zamówienie obejmuje utrzymanie powłok anty-graffiti 56 obiektów podzielonych na Grupę I, Grupę II.
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obiektów Grupy I:
W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
przedstawienia harmonogramu monitorowania (kontroli) obiektów obejmujący czas jednego tygodnia pod kątem zabrudzeń graffiti i
innych zabrudzeń,
usuwania graffiti z powierzchni zabezpieczonych nie później niż w terminie 7 dni od momentu pojawienia się zabrudzeń,
uzupełnienie traconych powłok antygraffiti po każdorazowym usunięciu zabrudzeń z takiej powłoki,
uzupełniania powłok antygraffiti w miejscach, w których zostanie ona zniszczona mechanicznie, systemem antygraffiti odpowiednim jaki
jest na obiekcie,
usuwanie graffiti i innych zabrudzeń mających istotny wpływ na estetykę obiektu na wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 h,
usuwanie innych zabrudzeń ścian,
w uzasadnionych przypadkach po konsultacji z Inwestorem usuwanie graffiti i zabrudzeń poprzez zamalowanie w kolorze zbliżonym do
kolorystyki obiektu i odtworzenie powłoki anty-graffiti,
kompletowania dokumentacji fotograficznej na płycie CD ze zdjęciami dokumentującymi wykonanie zlecenia, obejmujący każdy tydzień
w harmonogramie (zdjęcia winny przedstawiać obiekty przed i po wykonaniu usługi wraz z datą wykonania zdjęć), płytę CD z
dokumentacją fotograficzną podzieloną na poszczególne tygodnie należy dostarczyć na początku każdego miesiąca do siedziby ZDM,
Usunięcie graffiti obejmuje usługę usunięcia graffiti z powierzchni zabezpieczonych przy pomocy mediów zapewnionych przez
Wykonawcę oraz przy pomocy specjalistycznych środków chemicznych zgodnie z technologią i instrukcjami producentów materiałów.
Równocześnie z likwidacją graffiti Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia pleśni, grzybów, glonów, mchów oraz innych wykwitów
biologicznych oraz wszystkich innych zabrudzeń takich jak kurz, sadza, pozostałości po klejach, nielegalnych plakatach i ogłoszeniach oraz
wykonania datowanej dokumentacji fotograficznej wykonanych prac. W przypadku wykonania w/w prac przy uszkodzeniu nietrwałej lub
trwałej powłoki anty-graffiti należy ją odtworzyć zgodnie z zastosowaną technologią dla danego obiektu inżynierskiego.
Na koniec każdego miesiąca przedstawiciel Zamawiającego wyznaczony do kontroli w zakresie prawidłowości prowadzonych usług
sporządzi protokół odbioru robót będący załącznikiem do faktury.
Grupa I - (45 obiektów):
Przejścia podziemne
1.
Słowiańska PST - ściany wewnętrzne i zewnętrzne 3 przejść podziemnych - powierzchnia do monitoringu - 1060 m2
(zabezpieczone trwałą powłoką),
2.
Al. Solidarności PST - ściany wewnętrzne i zewnętrzne 3 przejść podziemnych - powierzchnia do monitoringu - 940 m2
(zabezpieczone traconą powłoką),
3.
Kurpińskiego PST - ściany wewnętrzne i zewnętrzne 3 przejść podziemnych - powierzchnia do monitoringu - 810 m2,
(zabezpieczone trwałą powłoką) oraz ściany oporowe wzdłuż schodów prowadzących z przejścia podziemnego na przystanek
autobusowy oraz słupy schodów do wysokości 2,5m - powierzchnia do monitoringu - 440,0 m2 (zabezpieczone trwałą powłoką).
4.
Szymanowskiego PST - ściany wewnętrzne i zewnętrzne oraz sufit 3 przejść podziemnych - powierzchnia do monitoringu -
1720,00 m2, (zabezpieczone traconą powłoką),
5.
Międzyosiedlowa PST - ściany wewnętrzne i zewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do monitoringu - 1157 m2
(zabezpieczone traconą powłoką),
6.
Breille'a PST - ściany wewnętrzne i zewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do monitoringu - 738 m2 (zabezpieczone
traconą powłoką),
7.
Leśnowolska - pod Ul. Dąbrowskiego - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego- powierzchnia do
monitoringu - 560,50 m2, (zabezpieczone traconą powłoką),
8.
Chodzieska - pod Ul. Dąbrowskiego - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego- powierzchnia do
monitoringu - 580 m2, (zabezpieczone powłoką traconą)
9.
Tatrzańska - pod Ul. Dąbrowskiego - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego- powierzchnia do
monitoringu - 330 m2, (zabezpieczone traconą powłoką),
10.
Pilotów - pod Ul. Dąbrowskiego - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego- powierzchnia do
monitoringu - 410 m2, (zabezpieczone traconą powłoką),
11.
Bużańska - pod Ul. Dąbrowskiego - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego- powierzchnia do
monitoringu - 410 m2, (zabezpieczone trwałą powłoką),
12.
Wieżowa - pod Ul. St. Wyszyńskiego -ściany i mury oporowe 345m2 - (zabezpieczone trwałą powłoką)
13.
Rondo Śródka - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego -powierzchnia do monitoringu - 1050 m2
(w tym okładziny kamienne 620 m2 - powłoka trwała, ściany przy schodach - powłoka tracona)
14.
Novotel - pod Ul. Warszawską - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do
monitoringu - 970 m2, (zabezpieczone traconą powłoką),
15.
Mogileńska - pod Ul. Warszawską - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do
monitoringu - 580 m2, (zabezpieczone traconą powłoką),
16.
Miłostowo pod Ul. Warszawską - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do
monitoringu - 240 m2, (zabezpieczone traconą powłoką),
17.
Antoninek (Volkswagen) - pod Ul. Warszawską - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego do
wyjścia na Peron PKP 760 m2 (zabezpieczone traconą powłoką).
18.
Matyi - przy ZCK - ściany przy pochylniach, windach, klatkach schodowych i w przejściu podziemnym - 2601 m2 -
(zabezpieczone traconą powłoką)
19.
Towarowa - przy PKS - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do monitoringu -
580 m2, (zabezpieczone trwałą powłoką),
20.
Tysiąclecia - pod Ul. Chartowo - ściany i sufit 477 m2 - (zabezpieczone traconą powłoką),
21.
Lecha - Czecha - pod Ul. Chartowo - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do
monitoringu - 570 m2, (zabezpieczone powłoką traconą),
22.
Ostrowska - ściany wewnętrzne i zewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do monitoringu - 350 m2 (powłoka trwała)
23.
Górczyn - pod torami PKP - ściany i sufit - 1434 m2 (zabezpieczone trwałą powłoką),
24.
Murawa - pod Ul. Murawa - ściany i sufit - 275 m2 (zabezpieczone traconą powłoką),
25.
Mury oporowe i ściany zjazdu serwisowego (droga przeciwpożarowa) na Rondzie Kaponiera w ciągu Ul. Roosevelta w
Poznaniu - powierzchnia do monitoringu - 350 m2 (zabezpieczone trwałą i traconą powłoką).
26.
Okładziny kamienne przy wjeździe na przystanek tramwajowy na poziomie -2 na Rondzie Kaponiera w ciągu Ul. Roosevelta
w Poznaniu - 80 m2 (zabezpieczone trwałą powłoką).
27.
Milczańska pod Ul. B. Krzywoustego - powierzchnia do monitoringu - 437,8 m2 (zabezpieczone trwałą powłoką).
Mosty
28.
29.
30.
31.
Most Królowej Jadwigi - balustrady betonowe oraz przyczółki i filary - powierzchnia do monitoringu - 1000 m2, (zabezpieczone
trwałą powłoką),
Most Św. Rocha - Przyczółki, filary oraz balustrady betonowe, konstrukcja łuku stalowego do wysokości 3m - powierzchnia do
monitoringu - 1200 m2, (zabezpieczone trwałą powłoką),
Most Jordana - łuk stalowy do wys. 3 m oraz ściany przyczółków-498m2 (zabezpieczone traconą powłoką),
Most Lecha płn. w ciągu Ul. Lechickiej - ściany przyczółków oraz filarów - powierzchnia do monitoringu - 304,0m2
(zabezpieczone trwałą powłoką),
Węzły komunikacyjne:
32.
Czechosłowacka- mury oporowe wzdłuż Czechosłowackiej wraz z zejściem na przystanki i ścianami pochylni pieszo rowerowej -
powierzchnia do monitoringu - 5672 m2 (zabezpieczone trwałą powłoką),
Wiadukty:
33.
Estakada Katowicka oraz wiadukt Chartowo w ciągu Ul. B. Krzywoustego - Przyczółki, filary do wysokości 3m. - powierzchnia
do monitoringu - 3217 m2, (zabezpieczone powłoką trwałą) oraz ekrany akustyczne na Estakadzie Katowickiej - powierzchnia
do monitoringu - 1846 m2 (zabezpieczone powłoką trwałą)
34.
Wiadukty Słowiańska PST - filary schodów oraz ściany przy schodach zabiegowych - powierzchnia do monitoringu - 705 m2,
(zabezpieczone powłoką tracona),
35.
Wiadukty Al. Solidarności PST - filary schodów oraz ściany przy schodach zabiegowych - powierzchnia do monitoringu - 150 m2,
(zabezpieczone powłoką tracona),
36.
Wiadukty 9 Maja PST - filary schodów - powierzchnia do monitoringu - 90 m2, (zabezpieczone powłoką traconą),
37.
Wiadukty Kurpińskiego PST - filary schodów oraz ściany przy schodach zabiegowych - powierzchnia do monitoringu - 150 m2,
(zabezpieczone powłoką traconą),
38.
Wiadukty Teatralne (2 obiekty) - balustrady betonowe i oporęczowanie - powierzchnia do monitoringu - 450 m2, (zabezpieczone
traconą powłoką),
39.
Wiadukt Dworcowy południowy- ściana oporowa strona południowo - wschodnia od strony dworca PKS - 671 m2
(zabezpieczone powłoką traconą) oraz ściany wind w ilości 2 szt. - 20 m2 (zabezpieczone powłoką trwałą),
40.
Wiadukt Szymanowskiego/PST - ściany przyczółków filarów, stożków, murów oporowych, konstrukcji schodów - powierzchnia do
monitoringu - 1870,0m2 (zabezpieczone trwałą powłoką),
41.
Węzeł drogowy w Ul. Grunwaldzkiej w Poznaniu - powierzchnia okładzin ścian szczelinowych do wys. 2,5 m oraz klatki
schodowe wraz z szybami windowymi - ściana przy schodach oraz szyb windowy do wys. 2,5 m - powierzchnia do monitoringu
682m2 (zabezpieczone trwałą powłoką)
Mury oporowe i schody:
42.
43.
44.
45.
Mur oporowy przy schodach - przy skrzyżowaniu Chwaliszewo / Estkowskiego - powierzchnia do monitoringu 78 m2
(zabezpieczone trwałą powłoką),
Mur oporowy pochylni dla osób niepełnosprawnych prowadzącej z osiedla Dębina na przystanek autobusowy przy
ul. 28 czerwca 1956r. w Poznaniu - powierzchnia do monitoringu 17m2 (zabezpieczone trwałą powłoką).
Schody skarpowe w Ul. Spychalskiego - ściany oporowe wzdłuż schodów z obu stron - powierzchnia do monitoringu 675 m2
(zabezpieczone trwałą powłoką),
Mur oporowy na skwerze przy Rynku Łazarskim - powierzchnia do monitoringu 215 m2 (zabezpieczone trwałą powłoką),
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obiektów Grupy II:
W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
przedstawienia harmonogramu monitorowania (kontroli) obiektów obejmujący okres 14 dni pod kątem zabrudzeń graffiti i innych
zabrudzeń,
usuwania graffiti z powierzchni zabezpieczonych nie później niż w terminie 14 dni od momentu pojawienia się zabrudzeń,
uzupełnienie traconych powłok antygraffiti po każdorazowym usunięciu zabrudzeń z takiej powłoki,
uzupełniania powłok antygraffiti w miejscach, w których zostanie ona zniszczona mechanicznie, systemem antygrafitti odpowiednim jaki
jest na obiekcie,
usuwanie innych zabrudzeń ścian,
w uzasadnionych przypadkach po konsultacji z Inwestorem usuwanie graffiti i zabrudzeń poprzez zamalowanie w kolorze zbliżonym do
kolorystyki obiektu i odtworzenie powłoki anty-graffiti,
kompletowania dokumentacji fotograficznej na płycie CD ze zdjęciami dokumentującymi wykonanie zlecenia, obejmujący okres w
harmonogramie (zdjęcia winny przedstawiać obiekty przed i po wykonaniu usługi wraz z datą wykonania zdjęć), płytę CD z
dokumentacją fotograficzną podzieloną na okresy dwutygodniowe należy dostarczyć na początku każdego miesiąca do siedziby ZDM.
Grupa II - (11 obiektów):
Wiadukty, mosty, kładki, przejścia podziemne:
1. Wiadukty Dolna Wilda (3 obiekty) w ciągu Ul. Hetmańskiej - słupy, przyczółki i mury oporowe - powierzchnia do monitoringu - 855 m2,
(zabezpieczone traconą powłoką),
2. Wiadukty Kotowo (2 obiekty) w ciągu Ul. Głogowskiej - filary i przyczółki - 890 m2 (zabezpieczone traconą powłoką),
3. Wiadukt Górczyn (2 obiekty) w ciągu Ul. Głogowskiej nad torami PKP - filary i przyczółki - 2050 m2 (zabezpieczone traconą
powłoką),
4. Wiadukt Santocka nad Ul. Dąbrowskiego - filary, przyczółki i mury oporowe - 881 m2 (zabezpieczone traconą powłoką),
5. Wiadukt Ostatnia (2 obiekty) nad Ul. Głogowską - filary, przyczółki - 1650 m2 (zabezpieczone traconą powłoką),
6. Kładka Wilczak - filary i płyta pomostowa 749 m2, (zabezpieczone traconą powłoką),
7. Kładka Wyłom - filary , przyczółek wschodni oraz gzymsy - 705 m2 (zabezpieczone traconą powłoką),
8. Wiadukt Antoninek (5 obiektów) w ciągu Ul. Warszawskiej - filary do wysokości 3 m i ściany przyczółków- 12590 m2 (zabezpieczone
powłoką traconą).
9. Wiadukt w Ul. Kurlandzkiej nad Ul. B. Krzywoustego w Poznaniu - ściany z okładzin kamiennych oraz powierzchnie betonowe
przyczółków oraz filarów - powierzchnia do monitoringu (zabezpieczone trwałą powłoką),
10. Wiadukt w Ul. Naramowickiej nad Ul. Lechicką w Poznaniu - powierzchnie betonowe przyczółków oraz filarów - powierzchnia do
monitoringu 550m2(zabezpieczone trwałą powłoką),
11. Przejście podziemne Łomżyńska - pod Ul. Warszawską - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego -
powierzchnia do monitoringu - 443 m2, (zabezpieczone trwałą powłoką),
Wykonane prace zostaną komisyjnie odebrane, a miejsca gdzie usunięcie zabrudzeń okaże się utrudnione ze względu na aktualną porę roku
i występowanie niskich temperatur zostaną protokolarnie spisane z podaniem terminu ich ostatecznego usunięcia.
2.4. Usunięcie graffiti powstałych przed dniem obowiązywania umowy (miesiąc styczeń, luty)
Wykonawca w miesiącu marcu przeprowadzi przegląd wszystkich 56 obiektów pod kątem występujących tam graffiti (dokumentacja
fotograficzna) i przeprowadzi usunięcie zabrudzeń do dnia 31.03.2024r. W szczególnych przypadkach sposób usunięcia zostanie uzgodniony
z Zamawiającym.

Dokument nr: UOI.342.01.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert dnia 14.02.2024r. (środa) o godz. 13:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 13.02.2024r. (wtorek) do godz. 14:00
Pouczenie: Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczane do ZDM na Ul. Wilczak 17, 61-623 w
Poznaniu w różny sposób np. osobiście lub pocztą tradycyjną w zamkniętej kopercie. W celu łatwej identyfikacji, koperty
powinny być opatrzone nazwą zadania, nazwą wydziału lub/i numerem postępowania danymi oferenta oraz informacją ,,nie
otwierać przed 14.02.2024 godz. 13:00- oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego".
Uwaga: Nie wyklucza się możliwości składania ofert np. drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl, z zaznaczeniem w
temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania, jednakże wówczas pominięty zostaje zapis ,,nie
otwierać przed 14.02.2024 r. godz. 13:00- oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego".
Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego
oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji umowy: od dnia 01.03.2024 do dnia 31.12.2024.(10 miesięcy).
Odbiór końcowy obiektów z grupy I, II
Zamawiający w miesiącu grudniu 2024r. dokonana odbioru końcowego wszystkich obiektów których dotyczy ww. umowa.
Wykonawca zobowiązany jest kompleksowo doczyścić wszystkie obiekty przed końcem obowiązywania umowy tj. do dnia 30.12.2024r.
Termin wykonania: od dnia 01.03.2024 r. do dnia 30.12.2024r. (10 miesięcy)

Wymagania:
3. Wymagania
Oferent winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywał przynajmniej przez okres
minimum 3 kwartałów usługę polegającą na stałym utrzymaniu tego typu obiektów o wartości min. 100.000,00 zł. dla jednostek
samorządowych lub państwowych. W celu potwierdzenia wykonywania w/w usługi do oferty należy załączyć wykaz usług lub jednej usługi o
której mowa powyżej z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa
wskazana w wykazie została wykonana terminowo i w sposób należyty. Dowodami potwierdzającymi należyte i terminowe wykonanie usługi
są poświadczenia lub inne dokumenty potwierdzone przez podmiot na rzecz którego usługa lub usługi wykazane w wykazie zostały
wcześniej wykonane. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługa lub usługi wykazane w wykazie zostały
wcześniej wykonane oferent nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej.
4. Złożenie oferty.
1.
2.
3.
4.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Złożenie oferty obejmującej całość przedmiotu zamówienia stanowi jeden
z warunków ważności oferty. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto za wykonanie usługi,
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Złożona oferta powinna zostać sporządzona w formie tabeli i zawierać wszystkie pozycje jak przykład poniżej:
LP
zadanie
5Zatrudnienie 2 pracowników do wykonania
zamówienia w tym jednego pracownika na
umowę o pracę na pełen etat
Paliwo do samochodu szacunkowy przejazd
200km w przeciągu miesiąca + paliwo do
agregatu 30 litrów
Preparaty do usuwania graffiti, nowe powłoki,
farby itp.
Amortyzacja sprzętu
6Zysk
1
2
3
Ilość
miesięcy
wartość
miesięczna
brutto
wartość
roczna
brutto
10
10
10
10
10
RAZEM
5. W ofercie podać imienną listę pracowników zatrudnionych dla realizacji powyższej umowy oraz osobę do kontaktu z
Zamawiającym.

Kontakt:
Wydział Utrzymania Obiektów Inżynierskich; tel. 61 652-98-37;
Zbyszko Kamiński; zkaminski@zdm.poznan.pl
Osoba wprowadzająca zaproszenie do składania ofert:
Zbyszko Kamiński
Wydział Utrzymania Obiektów Inżynierskich
tel: 61-652-98-37

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.