kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Miastków Kościelny)
śląskie (Katowice)
śląskie (Jaworzno)
dolnośląskie (Lubin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa ulicy |
Data zamieszczenia: | 2024-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Trzcianka Sikorskiego 7 64-980 Trzcianka powiat: czarnkowsko-trzcianecki ratusz@trzcianka.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/884630 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Trzcianka |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa Ul. Orzechowej w Trzciance Krótki opis przedmiotu zamówienia 5.1 Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: o wykonaniu kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami, o wykonaniu podbudowy pod zjazdy i jezdnię, o wykonaniu nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, o ułożeniu krawężnika ulicznego 15x 30 cm a na zjazdach 15x22 cm, 5.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: o projekt architektoniczno-budowlany: branża drogowa ,,Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance osiedle Fałata I, opracowanie z października 2022 r., o projekt zagospodarowania terenu: branża drogowa ,,Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance osiedle Fałata I, opracowanie z października 2022 r., o Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty : branża drogowa ,,Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance osiedle Fałata I", o Informacja BIOZ ,,Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance, osiedle Fałata I", o Projekt zagospodarowania terenu, sieć kanalizacji deszczowej, branża sanitarna, Ul. Orzechowa, Trzcianka, o Projekt architektoniczno-budowlany, sieć kanalizacji deszczowej, branża sanitarna, Ul. Orzechowa, Trzcianka, o Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, sieć kanalizacji deszczowej branża sanitarna, Ul. Orzechowa, Trzcianka, 5.3 Pomocniczo przedmiot zamówienia określa o szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża sanitarna, o szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża drogowa, o przedmiar robót: branża drogowa, o przedmiar robót branża sanitarna. UWAGA : 1. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania budowy, 2. Wykonawca ma obowiązek wykonania i montażu tablicy informacyjnej w ilości 2 szt. (treść należy uzgodnić z Zamawiającym). Poglądowy wzór tablicy informacyjnej stanowi załącznik nr 11 do SWZ 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania. 2. Płatność nastąpi 3 fakturami : 3.1. nie więcej niż 600.000 zł brutto 3.2. nie więcej niż 600.000 zł brutto 3.3. pozostała część wynagrodzenia CPV: 45200000-9, 45100000-8,45233000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00094102, RI.271.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 11:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się pisemnie, w języku polskim. 9.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus. 9.3. Ilekroć w SWZ jest mowa o środkach komunikacji elektronicznej należy przez to rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 9.4. Postepowanie prowadzone jest za pośrednictwem pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka 9.5. Korzystanie przez wykonawcę z platformy zakupowej Open Nexus jest bezpłatne. 9.6. Ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Open Nexus sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, usług nieodpłatnych dla konta użytkownika drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformazakupowa.pl opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl dla użytkowników (wykonawców), dostępnym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl 9.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 9.7.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący; 9.7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na stronie internetowej platformazakupowa.pl. 9.8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 9.9. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247): 9.9.1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf; 9.9.2. w celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z; 9.9.3. wśród formatów powszechnych, a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie; Pozostała treść - rozdział nr 9 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 25 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 25 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/884630 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: 8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływy terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 8.3.1. pieniądzu; 8.3.2. gwarancjach bankowych; 8.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Trzcianki w PeKaO S.A. I Oddział w Trzciance NR 36-1240-3741-1111-0000-4456-5295. Na przelewie należy umieścić informację ,,wadium - RI.271.9.2024". 8.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji / poręczenia za pośrednictwem Platformy. 8.6. Z treści gwarancji lub poręczeń musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Utworzenie przychodni lekarskiej w miejscowości Siedlisko. 8.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Trzcianka. 8.8. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być nieodwołalne i gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium nie może być utrudnione. W szczególności termin do wniesienia żądania wypłaty wadium, który upływa z chwilą upływu terminu związania ofertą, i który jest ostatnim dniem do złożenia takiego żądania zostanie zachowany, jeśli uprawniony wyśle gwarantowi pisemne żądanie wypłaty w tym dniu, przy czym liczyć się będzie data wysłania żądania (data stempla pocztowego), a nie data jego doręczenia gwarantowi. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku braku takiego zapisu uzna gwarancję wadialną za wystarczającą, jeśli termin jej ważności będzie wydłużony o minimum 7 dni ponad termin związania ofertą. 8.9. Wadium, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z wykonawców, z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.9.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 5.1 Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: o wykonaniu kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami, o wykonaniu podbudowy pod zjazdy i jezdnię, o wykonaniu nawierzchni jezdni i zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, o ułożeniu krawężnika ulicznego 15x 30 cm a na zjazdach 15x22 cm, 5.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: o projekt architektoniczno-budowlany: branża drogowa ,,Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance osiedle Fałata I, opracowanie z października 2022 r., o projekt zagospodarowania terenu: branża drogowa ,,Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance osiedle Fałata I, opracowanie z października 2022 r., o Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty : branża drogowa ,,Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance osiedle Fałata I", o Informacja BIOZ ,,Budowa ulicy Orzechowej w Trzciance, osiedle Fałata I", o Projekt zagospodarowania terenu, sieć kanalizacji deszczowej, branża sanitarna, ul. Orzechowa, Trzcianka, o Projekt architektoniczno-budowlany, sieć kanalizacji deszczowej, branża sanitarna, ul. Orzechowa, Trzcianka, o Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, sieć kanalizacji deszczowej branża sanitarna, ul. Orzechowa, Trzcianka, 5.3 Pomocniczo przedmiot zamówienia określa o szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża sanitarna, o szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża drogowa, o przedmiar robót: branża drogowa, o przedmiar robót branża sanitarna. UWAGA : 1. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania budowy, 2. Wykonawca ma obowiązek wykonania i montażu tablicy informacyjnej w ilości 2 szt. (treść należy uzgodnić z Zamawiającym). Poglądowy wzór tablicy informacyjnej stanowi załącznik nr 11 do SWZ 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania. 2. Płatność nastąpi 3 fakturami : 3.1. nie więcej niż 600.000 zł brutto 3.2. nie więcej niż 600.000 zł brutto 3.3. pozostała część wynagrodzenia 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 17.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 17.1.1.1. w okresie ostatnich 3 lat licząc do dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie ulicy/drogi o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto, (na potwierdzenie spełniania warunku należy załączyć referencje, lub protokół bezusterkowego odbioru robót) oraz zapewni kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w myśl ustawy Prawo budowlane., 17.1.1.2. zatrudniają co najmniej jedną osobę wykonującą roboty w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) zgodnie z art. 95 Pzp. 17.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców lub powoływania się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaga się, by warunek określony w punkcie 17.1, spełniał samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców lub tych podmiotów. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływy terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 8.3.1. pieniądzu; 8.3.2. gwarancjach bankowych; 8.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Trzcianki w PeKaO S.A. I Oddział w Trzciance NR 36-1240-3741-1111-0000-4456-5295. Na przelewie należy umieścić informację ,,wadium - RI.271.9.2024". 8.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę gwarancji / poręczenia za pośrednictwem Platformy. 8.6. Z treści gwarancji lub poręczeń musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Utworzenie przychodni lekarskiej w miejscowości Siedlisko. 8.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Trzcianka. 8.8. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być nieodwołalne i gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium nie może być utrudnione. W szczególności termin do wniesienia żądania wypłaty wadium, który upływa z chwilą upływu terminu związania ofertą, i który jest ostatnim dniem do złożenia takiego żądania zostanie zachowany, jeśli uprawniony wyśle gwarantowi pisemne żądanie wypłaty w tym dniu, przy czym liczyć się będzie data wysłania żądania (data stempla pocztowego), a nie data jego doręczenia gwarantowi. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku braku takiego zapisu uzna gwarancję wadialną za wystarczającą, jeśli termin jej ważności będzie wydłużony o minimum 7 dni ponad termin związania ofertą. 8.9. Wadium, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, może być wniesione wspólnie przez te podmioty lub przez jednego z wykonawców, z tym że z treści dokumentu musi wynikać, że wadium dotyczy oferty składanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: §15 zał. nr 2 istotne postanowienia umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024