Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
758z dziś
6965z ostatnich 7 dni
23839z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont łazienki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łazienki

Data zamieszczenia: 2024-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Braciejówce
Braciejówka 60
32-300 Olkusz
powiat: olkuski
tel./fax32 6457217
sp.braciejowka@wp.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Olkusz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax32 6457217
Termin składania ofert: 2024-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zapraszamy do złożenia oferty na
remont łazienki w tym na dostosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych w budynku Ze-
społu Szkolno-Przedszkolnego w Braciejówce

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienki na parterze - łazienka dziewcząt
w tym dostosowanie jej dla osób niepełnosprawnych w budynku zespołu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej wymienione części:
1) Prace rozbiórkowe:
- demontaż urządzeń sanitarnych- ustępów - 4 kpl. , umywalek -3 kpl
- demontaż baterii umywalkowych - 3 kpl.
- demontaż skrzydeł drzwiowych - 5 szt.
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 1,110 m2
- rozebranie wykładzin ściennych z płytek - 30,80 m2
- rozebranie posadzek z płytek ceramicznych -15,50 m2
- odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach z zaprawy cementowo -wapiennej
25 m2
- rozebranie ścian filarów, kolumn wykonanych z cegieł - 1,543 m3- rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o gr. do 15 cm - 1,545 m3
- demontaż lamp oświetleniowych punktowych - 3 szt.
- demontaż gniazd elektrycznych - 2 szt.
- wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek- 5 szt.
- wywiezienie gruzu i jego utylizacja
- wymiana rur przyłącznych do grzejnika - 2 kpl
-demontaż grzejnika, zaworu grzejnikowego lub dwuzłączki - 2 kpl.
2) Instalacje sanitarne:
- wykucie bruzd pochyłych - 2 m
- ułożenie rurociągów z polipropylenu wraz z dodatkami o średnicy zewnętrznej
20 mm - 1 m
- płukanie instalacji i próba szczelności
- demontaż zaworu czerpalnego - 3 szt. i podejścia wodociągowego do miski ustępowej
- 1 szt.
- zamontowanie baterii umywalkowej, umywalki z syfonem gruszkowym dla osób
niepełno-sprawnych - po 1 szt.
- montaż urządzenia sanitarnego porcelanowego na stelażu dla osób niepełnosprawnych -
1 szt.
- montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych przy umywalce i ustępie - 2 szt.
- wklejenie w ścianę lustra - 1 szt.
3) Instalacje elektryczne
- ręczne przebicie otworów w ścianach lu stropach - 2 otwory
- mechaniczne wykucie bruzd dla rur - 15 m
- montaż w rozdzielnicach rozłącznika 1 -biegunowego -2 szt.
- podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce - 6 szt.
- ułożenie przewodów w szafach i na tablicach - 30 m
- zaprawianie bruzd - 15 m
- przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny - 6 szt.
- montaż puszek instalacyjnych - 12 szt.
- montaż opraw oświetleniowych - świetlówki - 4 szt., kinkiety - 2 szt.
- montaż wentylatora łazienkowego - 1 szt.
- montaż przyścienny rozdzielnic, szaf - 1 szt.
- wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego
- pomiar rezystencji izolacji - 2 pomiary
- pomiar skuteczności zerowani - 2 pomiary
4) Roboty montażowe i wykończeniowe
- wykonanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego gr. 6 cm- 9,150 m2
- położenie tynków - 89,60 m2
- równanie posadzki, wykonanie izolacji - 15,50 m2
- montaż ościeżnic wraz z dostosowanie otworu - 3 szt.
- montaż skrzydeł drzwiowych z szyldem i wkładką - 5 m2.
- gruntowanie podłoża przy wykonaniu izolacji z folii w płynie Folbit - 89,60 m2
- wykonanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych - 15,50 m2
- ułożenie płytek na ścianach -83,00 m2- dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 50,50 m2
- montaż : dozowników mydła - 4 szt., uchwytów na ręczniki - 2 szt., uchwytów na
papier toaletowy -3 szt.
- montaż drzwiczek i krat w ścianach- 4 szt.
- montaż umywalek z syfonem gruszkowym - 3 szt.
- montaż baterii umywalkowych - 3 szt.
- montaż sedesów ze spłuczkami - 2 szt.
3. Materiały wykorzystane podczas prac remontowych mają być fabrycznie nowe, bez wad,
dopuszczone do obrotu na terytorium Polski. Cena materiałów i wyposażenia ma oscylować
w średnią cenę rynkową. Wybór materiałów zostanie uzgodniony z zamawiającym.
4. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym przy obliczaniu ceny ofertowej.

Otwarcie ofert: 6. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 16.02.2024 r. godz. 12:00 a wyniki i wybór naj-
korzystniejszej oferty zostanie ogłoszony niezwłocznie na tablicy ogłoszeń w siedzibie
Zamawiającego oraz na stronie internetowej pod adresem http://www.spbraciejowka.pl oraz
http://spbraciejowka.pl/bip/

Specyfikacja:
5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://www.spbraciejowka.pl oraz
http://spbraciejowka.pl/bip/ oferty zostaną również rozesłane mailem do firm zaintereso-
wanych złożeniem oferty.

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA ORAZ OTWARCIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie ZSP w Braciejówce - Sekretariat , Braciejówka 60, 32-
300 Olkusz lub wysłać na pocztę elektroniczną:sp.braciejowka@wp.pl do dnia 14.02.2024
do godz. 13:00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczą-
cych treści złożonych ofert.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 kwietnia 2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMOWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe - postępowanie o wartości poniżej 130 000,00
zł.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana

V. OKRES GWARANCJI:
Wykonawca zobowiązuję się do udzielenia na wykonane prace 36 miesięcznej gwarancji,
licząc od dnia odbioru prac.

VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć w języku polskim, napisanym w sposób czytelny na formularzu
ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres siedziby: Zespół Szkolno -
Przedszkolny w Braciejówce, Braciejówka 60, 32-300 Olkusz lub elektronicznie na
adres sp.braciejówka@wp.pl, w tytule należy wpisać ,,OFERTA".
3. Przesłana oferta drogą elektroniczną powinna być podpisana przez osoby umocowane do
reprezentowania Wykonawcy i zeskanowana w formacie pdf.
4. W formularzu ofertowym Wykonawca określa cenę ofertową brutto dla całego zamówie-
nia, podatek Vat oraz cenę netto uwzględniając warunki określone w niniejszym zapyta-
niu.
5. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy. Cenę oferty należy podać cyframi w złotych
polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Treść oferty powinna odpowiadać treści zapytania ofertowego. W przeciwnym wypadku
oferta zostanie odrzucona.
8. W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do re-
prezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo ma być podpisane zgodnie z zasadami re-
prezentacji przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie wła-
ściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie
wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e.

7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w trakcie prowadzonego
postępowania:
1) zapytania odnośnie prowadzonego postępowania ofertowego należy kierować
pisemnie/drogą elektroniczną na adres e-mail: sp.braciejowka@wp.pl do dnia
12.02.2024 r. r. do godz. 12.00;
2) zamawiający udzieli odpowiedzi na zadane pytanie niezwłocznie, nie później niż na 1
dzień przed upływem terminu składania ofert;
3) zamawiający informuje, że nie będzie reagował na inne formy zadawania pytań,
w szczególności poprzez kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.

VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.
Wykonawca poświadcza, iż posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
z wpisem do CEIDG.

IX. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ:
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność je-
żeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów
(pdf).

XI.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Wykonawca związany jest swoją ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

XII. Warunki płatności:
Płatność zostanie dokonana przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę po
dokonaniu odbioru prac w terminie 30 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej
faktury.

XIII. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający informuje, że może dokonać wyboru oferty w prowadzonym trybie zapytania
ofertowego o ile wpłynie jedna ważna oferta.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z
Wykonawcą. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wyłonionego Wykonawcę
dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą, którego
oferta została zbadana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do unieważnienia postępowania m.in. w przypadku gdy:
1) nie złożono żadnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia,3) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy,
a zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród
pozostałych ofert,
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego/interesie publicznym,
czego nie można było wcześniej przewidzieć, m.in. niemożność wyłonienia wykonawcy
robót budowlanych procesu inwestycyjnego.
4. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia
w stosunku do Zamawiającego.

Uwagi:
X. KRYTERIA OCENY OFERT. INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH LUB
PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY
OFERT. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO
KRYTERIUM OCENY OFERT:
1) Kryterium oceny ważnych ofert stanowi:
1. cena
- 100 pkt.
Sposób obliczania punktów - sposób obliczania punktów dla kryterium
1. cena:
? poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego
wzoru:cena oferty - max 100 pkt.
cena brutto oferty z najniższą ceną
C
=
x 100 pkt
cena brutto oferty badanej
Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.
2) Jeżeli w wyniku badania złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tych samych wagach
punktowych Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia
w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie
mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w ofertach pierwotnych.
3) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne
zasady zaokrąglania.
4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach
wyboru jako najkorzystniejsza - uzyskując najwyższą liczbę punktów.
5) W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający
może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego
i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.