kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
śląskie (Świnna)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont łazienki |
Data zamieszczenia: | 2024-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Braciejówce Braciejówka 60 32-300 Olkusz powiat: olkuski tel./fax32 6457217 sp.braciejowka@wp.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Olkusz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax32 6457217 |
Termin składania ofert: | 2024-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE zapraszamy do złożenia oferty na remont łazienki w tym na dostosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych w budynku Ze- społu Szkolno-Przedszkolnego w Braciejówce III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienki na parterze - łazienka dziewcząt w tym dostosowanie jej dla osób niepełnosprawnych w budynku zespołu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej wymienione części: 1) Prace rozbiórkowe: - demontaż urządzeń sanitarnych- ustępów - 4 kpl. , umywalek -3 kpl - demontaż baterii umywalkowych - 3 kpl. - demontaż skrzydeł drzwiowych - 5 szt. - wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 1,110 m2 - rozebranie wykładzin ściennych z płytek - 30,80 m2 - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych -15,50 m2 - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach z zaprawy cementowo -wapiennej 25 m2 - rozebranie ścian filarów, kolumn wykonanych z cegieł - 1,543 m3- rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o gr. do 15 cm - 1,545 m3 - demontaż lamp oświetleniowych punktowych - 3 szt. - demontaż gniazd elektrycznych - 2 szt. - wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek- 5 szt. - wywiezienie gruzu i jego utylizacja - wymiana rur przyłącznych do grzejnika - 2 kpl -demontaż grzejnika, zaworu grzejnikowego lub dwuzłączki - 2 kpl. 2) Instalacje sanitarne: - wykucie bruzd pochyłych - 2 m - ułożenie rurociągów z polipropylenu wraz z dodatkami o średnicy zewnętrznej 20 mm - 1 m - płukanie instalacji i próba szczelności - demontaż zaworu czerpalnego - 3 szt. i podejścia wodociągowego do miski ustępowej - 1 szt. - zamontowanie baterii umywalkowej, umywalki z syfonem gruszkowym dla osób niepełno-sprawnych - po 1 szt. - montaż urządzenia sanitarnego porcelanowego na stelażu dla osób niepełnosprawnych - 1 szt. - montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych przy umywalce i ustępie - 2 szt. - wklejenie w ścianę lustra - 1 szt. 3) Instalacje elektryczne - ręczne przebicie otworów w ścianach lu stropach - 2 otwory - mechaniczne wykucie bruzd dla rur - 15 m - montaż w rozdzielnicach rozłącznika 1 -biegunowego -2 szt. - podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce - 6 szt. - ułożenie przewodów w szafach i na tablicach - 30 m - zaprawianie bruzd - 15 m - przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny - 6 szt. - montaż puszek instalacyjnych - 12 szt. - montaż opraw oświetleniowych - świetlówki - 4 szt., kinkiety - 2 szt. - montaż wentylatora łazienkowego - 1 szt. - montaż przyścienny rozdzielnic, szaf - 1 szt. - wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego - pomiar rezystencji izolacji - 2 pomiary - pomiar skuteczności zerowani - 2 pomiary 4) Roboty montażowe i wykończeniowe - wykonanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego gr. 6 cm- 9,150 m2 - położenie tynków - 89,60 m2 - równanie posadzki, wykonanie izolacji - 15,50 m2 - montaż ościeżnic wraz z dostosowanie otworu - 3 szt. - montaż skrzydeł drzwiowych z szyldem i wkładką - 5 m2. - gruntowanie podłoża przy wykonaniu izolacji z folii w płynie Folbit - 89,60 m2 - wykonanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych - 15,50 m2 - ułożenie płytek na ścianach -83,00 m2- dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 50,50 m2 - montaż : dozowników mydła - 4 szt., uchwytów na ręczniki - 2 szt., uchwytów na papier toaletowy -3 szt. - montaż drzwiczek i krat w ścianach- 4 szt. - montaż umywalek z syfonem gruszkowym - 3 szt. - montaż baterii umywalkowych - 3 szt. - montaż sedesów ze spłuczkami - 2 szt. 3. Materiały wykorzystane podczas prac remontowych mają być fabrycznie nowe, bez wad, dopuszczone do obrotu na terytorium Polski. Cena materiałów i wyposażenia ma oscylować w średnią cenę rynkową. Wybór materiałów zostanie uzgodniony z zamawiającym. 4. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym przy obliczaniu ceny ofertowej. Otwarcie ofert: 6. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 16.02.2024 r. godz. 12:00 a wyniki i wybór naj- korzystniejszej oferty zostanie ogłoszony niezwłocznie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej pod adresem http://www.spbraciejowka.pl oraz http://spbraciejowka.pl/bip/ Specyfikacja: 5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://www.spbraciejowka.pl oraz http://spbraciejowka.pl/bip/ oferty zostaną również rozesłane mailem do firm zaintereso- wanych złożeniem oferty. Składanie ofert: VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA ORAZ OTWARCIA OFERTY: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie ZSP w Braciejówce - Sekretariat , Braciejówka 60, 32- 300 Olkusz lub wysłać na pocztę elektroniczną:sp.braciejowka@wp.pl do dnia 14.02.2024 do godz. 13:00. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczą- cych treści złożonych ofert. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 kwietnia 2024 r. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMOWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA Zapytanie ofertowe - postępowanie o wartości poniżej 130 000,00 zł. Rodzaj zamówienia: robota budowlana V. OKRES GWARANCJI: Wykonawca zobowiązuję się do udzielenia na wykonane prace 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia odbioru prac. VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Ofertę należy złożyć w języku polskim, napisanym w sposób czytelny na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres siedziby: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Braciejówce, Braciejówka 60, 32-300 Olkusz lub elektronicznie na adres sp.braciejówka@wp.pl, w tytule należy wpisać ,,OFERTA". 3. Przesłana oferta drogą elektroniczną powinna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy i zeskanowana w formacie pdf. 4. W formularzu ofertowym Wykonawca określa cenę ofertową brutto dla całego zamówie- nia, podatek Vat oraz cenę netto uwzględniając warunki określone w niniejszym zapyta- niu. 5. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy. Cenę oferty należy podać cyframi w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7. Treść oferty powinna odpowiadać treści zapytania ofertowego. W przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona. 8. W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do re- prezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo ma być podpisane zgodnie z zasadami re- prezentacji przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie wła- ściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e. 7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w trakcie prowadzonego postępowania: 1) zapytania odnośnie prowadzonego postępowania ofertowego należy kierować pisemnie/drogą elektroniczną na adres e-mail: sp.braciejowka@wp.pl do dnia 12.02.2024 r. r. do godz. 12.00; 2) zamawiający udzieli odpowiedzi na zadane pytanie niezwłocznie, nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert; 3) zamawiający informuje, że nie będzie reagował na inne formy zadawania pytań, w szczególności poprzez kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie. VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Wykonawca poświadcza, iż posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym z wpisem do CEIDG. IX. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność je- żeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów (pdf). XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ. Wykonawca związany jest swoją ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XII. Warunki płatności: Płatność zostanie dokonana przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę po dokonaniu odbioru prac w terminie 30 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury. XIII. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający informuje, że może dokonać wyboru oferty w prowadzonym trybie zapytania ofertowego o ile wpłynie jedna ważna oferta. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawcą. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wyłonionego Wykonawcę dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą, którego oferta została zbadana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna. 3. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania m.in. w przypadku gdy: 1) nie złożono żadnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,3) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, 4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego/interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, m.in. niemożność wyłonienia wykonawcy robót budowlanych procesu inwestycyjnego. 4. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Uwagi: X. KRYTERIA OCENY OFERT. INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERT. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT: 1) Kryterium oceny ważnych ofert stanowi: 1. cena - 100 pkt. Sposób obliczania punktów - sposób obliczania punktów dla kryterium 1. cena: ? poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:cena oferty - max 100 pkt. cena brutto oferty z najniższą ceną C = x 100 pkt cena brutto oferty badanej Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów. 2) Jeżeli w wyniku badania złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tych samych wagach punktowych Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w ofertach pierwotnych. 3) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania. 4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsza - uzyskując najwyższą liczbę punktów. 5) W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów. |
© eurobudowa.pl 2004-2024