małopolskie (Tarnów)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Miastków Kościelny)
śląskie (Katowice)
małopolskie (Osiek)
śląskie (Jaworzno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 21-040 Świdnik powiat: świdnicki (lubelski) tel. 081 46 48 701 jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Świdnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 081 46 48 701 |
Termin składania ofert: | 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie prac remontowych na rzecz Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku prowadzone w trybie konkurencyjnym zwykłym Nazwa przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w pomieszczeniach pokojów gościnnych na I piętrze w budynku Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zaproszenia. CPV: 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.41.00-5 Dokument nr: LWOG.262.11.2024 Składanie ofert: Ofertę należy: złożyć w formie pisemnej w terminie do 16 lutego 2024 r. do godz. 12:00 (osobiście - pok.114 (pierwsze piętro) lub e-mailem: jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl według wzoru Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia - do dnia 26 kwietnia 2024 r. Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 1/21 Dyrektora Sądu dotyczącego zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł 00/100). 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmiany postanowień Zaproszenia do złożenia oferty przed terminem składania ofert, b) odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. ,,unieważnienie postępowania" w każdym czasie do momentu rozstrzygnięcia postępowania. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. Wymagania związane z wykonaniem: 1) Przedmiot zamówienia musi być świadczony przez osoby: a) niekarane - nie skazane za popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, b) przeciwko, którym nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo karne lub karne skarbowe. 2) Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Prace mogą być prowadzone w sobotę i niedzielę 24h/dobę, natomiast w dni powszednie: od poniedziałku do piątku od godziny 15:30 do 6:00 z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa. Inne wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca musi posiadać doświadczenie i odpowiednią wiedzę techniczną związaną z wykonaniem przedmiotu zamówienia; 2) oferowane ceny nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy; 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dzieła zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż; 4) Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów budowlanych zgodnie z zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 - o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.); 5) w cenie podanej poniżej powinny zostać ujęte wszystkie koszy mające wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia m.in. koszty dojazdu, materiałów. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w Zaproszeniu. 2. Wykonawca, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zaproszenia, kierując swoje zapytania w formie pisemnej. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści Zaproszenia należy składać najpóźniej na dwa dni robocze przed terminem składania ofert. 3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie. 5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła zapytania. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonana zmiana zostaje zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania. 7. Zmiany Zaproszenia są każdorazowo wiążące dla Wykonawców. 8. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania. Kryteria oceny ofert 1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spośród ofert nieodrzuconych. 2. Cena brutto stanowi 100 % kryterium wyboru. Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę brutto przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym zapytaniu. 3. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty, a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty. 4. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert. 5. Zamawiający ustali ranking ofert i udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu oraz w Załącznikach i która została oceniona zgodnie z postanowieniem ust. 1 jako najkorzystniejsza. W przypadku uchylenia się przez tego Wykonawcę od zawarcia umowy - zostanie wybrana oferta Wykonawcy następnemu w kolejności oferującemu najniższą cenę. 6. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyskało taką sama liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 7. Oferty nie spełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane. 8. Oferty, które wpłyną po terminie będą odrzucane. 9. W przypadku nie złożenia żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, Zamawiający zamyka postępowanie bez wyboru oferty. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Pod pojęciem ceny rozumieć należy cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 1 do Zaproszenia. 2. W cenie winny być uwzględnione wszystkie inne koszty, jakie powstaną w związku z wykonywaniem usługi. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. W przypadku nie podpisania Umowy przez wybranego Wykonawcę w terminie określonym w ust. 1, zostanie wybrana kolejna oferta z najniższą ceną. 3. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca złoży następujące dokumenty oraz oświadczenia osób, które będą bezpośrednio realizowały usługę, tj.: 1) wykaz osób, które będą bezpośrednio realizowały prace remontowe zawierający co najmniej imię i nazwisko osoby; 2) oświadczenie, iż osoby ujęte w wykazie osób są niekarane tj. nie skazane za popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego oraz przeciwko osobom ujętym w wykazie nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo karne lub karne skarbowe; 3) oświadczenia osób ujętych w wykazie, że wyrażają oni zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych. Postanowienia końcowe. 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 2. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego postępowania jest Sąd Rejonowy Lublin - Zachód z siedzibą w Lublinie albo Sąd Okręgowy w Lublinie. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Informacja zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówień publicznych jest Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, reprezentowany przez Dyrektora Sądu, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik. 2. Inspektor ochrony danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: o mailowo na adres: iod@lublin-wschod.sr.gov.pl o ePUAP:https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalogspraw/opisuslugi/skargi- wnioski-zapytania-do-urzedu/SRLublinWschod o korespondencyjnie na adres administratora danych. 3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych: Przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego w szczególności weryfikacja okoliczności uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 4. Okres przechowywania danych: Dane osobowe przechowywane będą przez okres przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. okres, o którym mowa w art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W przypadku wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie krótszy jednak niż do dnia rozstrzygnięcia roszczeń stron. Następnie dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.). 5. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców: Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Prawa osób, których dane są przetwarzane: Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia wniosku: o na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą żądać od Administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; o na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy prawa. 7. Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej: Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa. 8. Informacja o wymogu podania danych: Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu: Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych. Kontakt: Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia: Jacek Kowalski. |
© eurobudowa.pl 2004-2024