Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
6721z ostatnich 7 dni
23595z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania SDIP oraz systemu monitoringu i systemu komunikacji alarmowej

Data zamieszczenia: 2024-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego
Pl. Stary Rynek 1
09-400 Płock
powiat: Płock
tel. 24 3671617, 22 1010202
https://platformazakupowa.pl/transakcja/884761
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 24 3671617, 22
Termin składania ofert: 2024-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Szacowanie wartości zamówienia na usługę administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania SDIP oraz systemu monitoringu i systemu komunikacji alarmowej na terenie miasta Płocka
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szacowanie wartości zamówienia na usługę administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania SDIP oraz systemu monitoringu i systemu komunikacji alarmowej na terenie miasta Płocka Należy podać zryczałtowaną stawkę miesięczną za wykonanie usługi łączącej obydwa zadania. 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 884761

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/884761
Składania : 13-02-2024 09:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Szacowanie wartości zamówienia na usługę administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania SDIP oraz systemu monitoringu i systemu komunikacji alarmowej na terenie miasta Płocka polegająca na połączeniu dwóch poniższych zadań:
1. Szacowanie wartości zamówienia na usługę administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania SDIP oraz systemu monitoringu i systemu komunikacji alarmowej na dwudziestu przystankach na terenie miasta Płocka (według załącznika "OPZ I")
2. Szacowanie wartości zamówienia na usługę administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania SDIP oraz systemu monitoringu i systemu komunikacji alarmowej na jedenastu przystankach na terenie miasta Płocka (według załącznika "OPZ II")
Proszę o podanie szacowanej miesięcznej wartości ryczałtowej netto na usługę, której szczegółowy opis zawarty jest w załącznikach do postępowania. Zadanie realizowane będzie na okres 8-10 miesięcy.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 243671617.
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego
Pl. Stary Rynek 1
09-400 Płock
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.