Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów okresowych budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów okresowych budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Koluszkach
ul. Mickiewicza 4
95-040 Koluszki
powiat: łódzki wschodni
447140495
sekretariat@zukkoluszki.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Koluszki
Wadium: odstępuje
Nr telefonu: 447140495
Termin składania ofert: 2024-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie przeglądów okresowych budowlanych
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie na podstawie art. 62 ustawy z dnia 07- 07-1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) rocznego przeglądu technicznego budynków wymienionych w Załączniku 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Okresowa kontrola ma polegać na sprawdzeniu stanu technicznego i wartości użytkowej całego obiektu budowlanego wraz z przynależnymi komórkami wolno- stojącymi.
- sporządzenie protokółu dla każdego kontrolowanego budynku osobno (wg wzoru z załącznika).
- Dokonanie wpisu zatwierdzonych protokołów z kontroli do książki obiektu budowlanego.

CPV: 71356100-9

Otwarcie ofert: 5) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19-02-2024 r. o godz. 12.30 w Zakładzie Usług Komunalnych w Koluszkach Ul. Mickiewicza 4 pok. 3
6) Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
VII. Miejsce, termin składania oraz otwarcia ofert.

1) Oferty należy składać w kancelarii Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach Ul. Mickiewicza 4 pok. 1 do dnia 19-02-2024 do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia:

do dnia 15 maja 2024 roku

Wymagania:
Tryb postępowania : Postępowanie poniżej kwoty 130 tyś złotych bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
dysponują co najmniej jedna osobą posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach:
- konstrukcujno budowalnej
- instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i CO
II. Inne informacje dotyczące przetargu:

1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, każdy z Wykonawców musi złożyć ofertę kompleksową na wszystkie zadania.
2) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
5) - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9) Adres strony internetowej Zamawiającego https://zuk-koluszki.bip.gov.pl/
10) Zamawiający nie dopuszcza, aby przy realizacji zadania wykonawca zastosował rozwiązania równoważne opisywanym.
11) Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
12) Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy u których ponad 50 % zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej, oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
IV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert :
cena - 100 %

Najtańsza oferta otrzyma 100 pkt., a pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów obliczoną wg wzoru:

cena oferty najniższej
--------------------------------- x 100 pkt.
cena oferty badanej

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za
realizację niniejszego zamówienia na poszczególnych zadaniach.
Z oferentem, który wygra przetarg zostanie zawarta umowa, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

V. Płatności

1) Rozliczenie następować będzie po cenach zaoferowanych w ofercie przetargowej po dokonaniu odbioru należytego wykonania zadania potwierdzonego protokołem odbioru, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury.
VI . Opis sposobu przygotowania ofert
1) Oferta powinna być sporządzona pisemnie w języku polskim.
2) Wszystkie strony oferty powinny być spięte i podpisane przez osobę / osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
3) Oferta musi być podpisana czytelnie imieniem i nazwiskiem, albo zaparafowana wraz z pieczątka imienną tak, aby można było stwierdzić tożsamość osoby podpisującej ofertę. 4)Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem.
5) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione.
6) Wymagane pełnomocnictwo musi być przedłożone do oferty w formie oryginału, lub kopii
poświadczonej notarialnie.
7) Zaleca się ponumerowanie stron ofertowych.
8) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby ( lub osób ) uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy.
9) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
10) Oferty należy składać w zaklejonych kopertach lub opakowaniach.
11) Ofertę należy zapakować w kopertę lub opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne.
12) Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres :
...............................................................................................................
i opatrzona napisem: ,, oferta na przeglądy techniczne" oraz ,, Nie otwierać przed dniem 19-02-2024 r. do godz. 1230 "
13) Koperta wewnętrzna powinna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy, aby
można było ją odesłać nie otwartą, w przypadku złożenia danej oferty po wymaganym terminie.
2) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę, jednocześnie informując pisemnie o tym fakcie Zamawiającego.
3) Oferta zmieniona powinna być także złożona w zaklejonej kopercie lub opakowaniu oraz
prawidłowo opisana z dopiskiem ,, oferta zmieniona".
4) Do zmienionej oferty należy dołączyć pismo przewodnie podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy informujące o zaistniałej zmianie.
7) Na otwarciu ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, oraz zaoferowane ceny.

VIII. Termin związania ofertą.

1) Wykonawcy zostają związani złożoną przez siebie ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert.
2) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

Opis sposobu obliczenia ceny i informacja dotycząca walut obcych.

1. Cena oferty musi być wyrażona w walucie polskiej.
2. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą w walutach obcych.
3. Cena ofertowa w wysokości netto oraz brutto za 1 tonę tłucznia kamiennego powinna być podana liczbowo i słownie, jako równowartość wynagrodzenia za tłuczeń wraz z dowozem i rozładowaniem.

IX. Tryb udzielania wyjaśnień na temat dokumentów przetargowych.
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ZAPROSZENIA. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
4) Pytania Wykonawców oraz odpowiedzi Zamawiającego muszą być sformułowane na piśmie - wymiana korespondencji może odbywać się przy pomocy połączeń faxowych lub e-maila ( wymaga się pisemnego potwierdzenia treści przesłanych faxów lub e - maila ).
5) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający publikuje na stronie internetowej, na której udostępniona zostało Zaproszenie.
6) W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia.
7) Dokonaną zmianę zaproszenia Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zaproszenie, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej zamieszcza ją także na tej stronie.
8) Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz zamieszcza informacje na stronie internetowej, jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona na tej stronie.
9) Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.

X. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1. Wypełniony formularz ofertowy,
2. Zestawienie kosztów dla poszczególnych budynków,
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
4. Kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego osoby, która będzie wykonywać przeglądy, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawione osoby.
5. Aktualny wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualny wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej. Wyżej Wymienione dokumenty muszą być wystawione co najmniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

XI. Badanie kompletności ofert i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2) Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać
spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
3) W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4) Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem przypadków ujętych w punkcie XII ppkt. 5
5) Zamawiający poprawia w ofercie:
5.a) oczywiste omyłki pisarskie,
5.b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
5.c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

XI. Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający odstępuje od żądania wpłaty wadium przetargowego.

XII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XIII. Informacje o formalnościach jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .

1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informację o wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę ( firmę ), albo imię i nazwisko, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy ( firmy ) , albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. Informacja ta będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach ul. Mickiewicza 4 oraz na stronie internetowej Zamawiającego https://zuk-koluszki.bip.gov.pl/

2) Zawarcie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego lub poprzez wymianę podpisanych dokumentów np. kurierem.
3) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia przed zawarciem umowy Wykonawcy będą zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

XVI . Ogólne warunki umowy. Dopuszczalne przypadki zmian postanowień zawartej umowy.

Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy załączony do zaproszenia - Załącznik nr 3
2) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
2.a) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zamówienia,
2.b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
2.c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
2.d) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu dostaw, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego po cenach wynikających ze złożonej oferty,
2.e) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT ) cena
netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi.

XVII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego
z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje powinny być przekazywane przez zamawiającego i wykonawcę pisemnie:
1. drogą pocztową,
2. osobiście poprzez złożenie w kancelarii Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 4
3. faksem na numer (044) 7140495
4. e -mailem na adres sekretariat@zukkoluszki.pl
2) Informacje uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
3) W przypadku przekazywania informacji drogą faksową lub e - mailem, każda ze stron na żądanie drugiej strony powinna niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania.
.Informacje dotyczące przetargu udzielane są w godzinach 9.00 -14.00

Kontakt:
4) Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony jest :
Jacek Łaszczyk

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.