Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
12z dziś
6225z ostatnich 7 dni
23099z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzątanie pomieszczeń biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie pomieszczeń biurowych

Data zamieszczenia: 2024-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi
ul. Lipowa 16
90-743 Łódź
powiat: Łódź
tel.: 42 633 33 43; faks: 42 633 33 33, tel.: 43 822 37 60 wew. 203 lub 721 810 151
zaopatrzenie@wios.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel.: 42 633 33 43;
Termin składania ofert: 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprzątanie pomieszczeń biurowych należących do WIOŚ w Łodzi
Delegatura w Sieradzu przy Ul. POW 70/72
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi
zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie WIOŚ w Łodzi, Delegatury
w Sieradzu przy Ul. POW 70/72.
opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do zaproszenia ofertowego.

Dokument nr: WAT.2601/4/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert
nastąpi w dniu 15.02.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w Łodzi
przy Ul. Lipowej 16 w pok. 312.

Składanie ofert:
Oferty
należy
złożyć
w siedzibie Zamawiającego: WIOŚ w Łodzi przy Ul. Lipowej 16, 90-743 Łódź,
termin składania ofert upływa dnia 15.02.2024 r. o godz. 10:00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego
i oznakować w następujący sposób:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi
ul. Lipowa 16, 90-743 Łódź
,, Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie
WIOŚ w Łodzi, Delegatury w Sieradzu przy Ul. POW 70/72"
nr sprawy: AT.2601/4/2024
Otworzyć w dniu 15.02.2024 r. o godz. 10:15 "

Miejsce i termin realizacji:
termin wykonania zamówienia: od dnia 01-03-2024 do dnia 28-02-2025.

Wymagania:
warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków - o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy:
? posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
? posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
? dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
? nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ustawy z dnia 11 września 2019r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
? nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1
? i ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
? w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
? Zamawiający wymaga, aby osoby świadczące usługi w zakresie sprzątania były
w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
(tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.).
? oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie
z przedstawionym aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
? wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność
z oryginałem".
4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na ofertę składają się
następujące dokumenty i załączniki:
? wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik Nr 1,
? oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 2,
? oświadczenie,
że osoby świadczące usługi w zakresie sprzątania były
w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
(Dz. U. z 2020 r., poz. 1510 ze zm.), Załącznik nr 3,
? kopia aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisu
do KRS.
? parafowany przez Wykonawcę wzór umowy Załącznik Nr 4
? parafowany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5
? wypełniony i podpisany formularz dot. doświadczenie wykonawcy - wykaz
wykonanych usług (wraz z referencjami) - Załącznik Nr 6
oświadczenia
lub
dokumenty
przekazujemy
faksem
lub
pocztą
elektroniczną.
6)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7)Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
8)Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia ofert.
9)Opis sposobu przygotowywania ofert: Wykonawca może złożyć jedną ofertę
w formie pisemnej której treść jest zgodna z zaproszeniem do złożenia oferty.
11) Opis sposobu obliczenia ceny: cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie
koszty związane z usługą.
12) Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: cena - 100 %.
13) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zamawiający udzieli
zamówienia Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
14) Istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy załączony do zapytania
ofertowego.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania
zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2 ust.1
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r.
poz. 1605 ze zm.).

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dot. postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
z siedzibą w Łodzi, przy ul. Lipowej 16 (dalej: ,,Administrator");
32.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Administrator w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych,
z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@wios.lodz.pl.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
? w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
a także nadzorem nad przebiegiem oraz realizacją udzielonego zamówienia prowadzonym
w trybie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej: ,,ustawa
PZP") - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
? w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a także
w celach dowodowych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
? w celach archiwalnych, zgodnie z obowiązkiem ciążącym na Administratorze jako podmiocie
publicznym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z brzmieniem ustawy z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe:
? w zakresie i przez okres prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz przez okres przewidziany przepisami prawa, tj. okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielnie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP);
? w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego;
? w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa do czasu upływu okresu
zapewniającego realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym
obowiązku archiwizacyjnego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z brzmieniem
ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach);
Pani/Pana dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych (art. 10 RODO)
będą przetwarzane przez Administratora w celu umożliwienia korzystania z ochrony prawnej,
o których mowa w dziale VI ustawy PZP (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w zakresie i
przez okres upływu terminu do ich wniesienia.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
? osoby lub podmioty, którym Administrator ma obowiązek udostępnienia dokumentacji
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP, a także osoby z pomocą,
których realizowane jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, rozpatrzenie
oferty oraz nadzór nad realizacją udzielonego zamówienia;
? osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego - w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r o dostępie
do informacji publicznej - realizacja obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
(zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
? osoby lub podmioty, którym Administrator ma obowiązek udostępnienia dokumentacji
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP, a także osoby z pomocą,
których realizowane jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, rozpatrzenie
oferty oraz nadzór nad realizacją udzielonego zamówienia;
? podmioty zewnętrzne współpracujące z Administratorem na mocy stosownych umów
powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww.
podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę
danych.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem wynikającym z przepisów ustawy PZP, regulujących udzielanie zamówień
publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ww. przepisów prawnych;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących -
jednakże, jeżeli udzielnie informacji wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku ze strony
Administratora, możemy poprosić o sprecyzowanie żądania w szczególności o podanie nazwy
lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania bądź poprawienia Pani/Pana danych
osobowych - jednakże skorzystanie z powyższego uprawnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO -
jednakże skorzystanie z tego prawa nie ogranicza przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu**;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
10.
Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Administratora jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z przepisami regulującymi udzielanie zamówień publicznych oraz nie może naruszać
integralności dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
podpis kierownika zamawiającego

Kontakt:
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z wykonawcami:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego
jest Arkadiusz Ograbek, tel.: 43 822 37 60 wew. 203 lub 721 810 151 w godzinach
800-1500,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.