małopolskie (Tarnów)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
wielkopolskie (Kalisz)
łódzkie (Zapolice)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzątanie pomieszczeń biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi ul. Lipowa 16 90-743 Łódź powiat: Łódź tel.: 42 633 33 43; faks: 42 633 33 33, tel.: 43 822 37 60 wew. 203 lub 721 810 151 zaopatrzenie@wios.lodz.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | tel.: 42 633 33 43; |
Termin składania ofert: | 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprzątanie pomieszczeń biurowych należących do WIOŚ w Łodzi Delegatura w Sieradzu przy Ul. POW 70/72 Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie WIOŚ w Łodzi, Delegatury w Sieradzu przy Ul. POW 70/72. opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do zaproszenia ofertowego. Dokument nr: WAT.2601/4/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.02.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy Ul. Lipowej 16 w pok. 312. Składanie ofert: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: WIOŚ w Łodzi przy Ul. Lipowej 16, 90-743 Łódź, termin składania ofert upływa dnia 15.02.2024 r. o godz. 10:00 Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Łodzi ul. Lipowa 16, 90-743 Łódź ,, Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie WIOŚ w Łodzi, Delegatury w Sieradzu przy Ul. POW 70/72" nr sprawy: AT.2601/4/2024 Otworzyć w dniu 15.02.2024 r. o godz. 10:15 " Miejsce i termin realizacji: termin wykonania zamówienia: od dnia 01-03-2024 do dnia 28-02-2025. Wymagania: warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: ? posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. ? posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie. ? dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. ? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. ? nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). ? nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ? i ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach ? w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. ? Zamawiający wymaga, aby osoby świadczące usługi w zakresie sprzątania były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.). ? oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. ? wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". 4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: ? wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik Nr 1, ? oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 2, ? oświadczenie, że osoby świadczące usługi w zakresie sprzątania były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1510 ze zm.), Załącznik nr 3, ? kopia aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisu do KRS. ? parafowany przez Wykonawcę wzór umowy Załącznik Nr 4 ? parafowany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 ? wypełniony i podpisany formularz dot. doświadczenie wykonawcy - wykaz wykonanych usług (wraz z referencjami) - Załącznik Nr 6 oświadczenia lub dokumenty przekazujemy faksem lub pocztą elektroniczną. 6)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7)Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8)Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia ofert. 9)Opis sposobu przygotowywania ofert: Wykonawca może złożyć jedną ofertę w formie pisemnej której treść jest zgodna z zaproszeniem do złożenia oferty. 11) Opis sposobu obliczenia ceny: cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z usługą. 12) Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: cena - 100 %. 13) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 14) Istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy załączony do zapytania ofertowego. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska z siedzibą w Łodzi, przy ul. Lipowej 16 (dalej: ,,Administrator"); 32. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Administrator w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@wios.lodz.pl. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane: ? w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także nadzorem nad przebiegiem oraz realizacją udzielonego zamówienia prowadzonym w trybie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej: ,,ustawa PZP") - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; ? w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a także w celach dowodowych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO; ? w celach archiwalnych, zgodnie z obowiązkiem ciążącym na Administratorze jako podmiocie publicznym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z brzmieniem ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe: ? w zakresie i przez okres prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przez okres przewidziany przepisami prawa, tj. okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP); ? w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; ? w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa do czasu upływu okresu zapewniającego realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z brzmieniem ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach); Pani/Pana dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych (art. 10 RODO) będą przetwarzane przez Administratora w celu umożliwienia korzystania z ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy PZP (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w zakresie i przez okres upływu terminu do ich wniesienia. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: ? osoby lub podmioty, którym Administrator ma obowiązek udostępnienia dokumentacji postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP, a także osoby z pomocą, których realizowane jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, rozpatrzenie oferty oraz nadzór nad realizacją udzielonego zamówienia; ? osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r o dostępie do informacji publicznej - realizacja obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO); ? osoby lub podmioty, którym Administrator ma obowiązek udostępnienia dokumentacji postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP, a także osoby z pomocą, których realizowane jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, rozpatrzenie oferty oraz nadzór nad realizacją udzielonego zamówienia; ? podmioty zewnętrzne współpracujące z Administratorem na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów ustawy PZP, regulujących udzielanie zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ww. przepisów prawnych; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - jednakże, jeżeli udzielnie informacji wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku ze strony Administratora, możemy poprosić o sprecyzowanie żądania w szczególności o podanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania bądź poprawienia Pani/Pana danych osobowych - jednakże skorzystanie z powyższego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - jednakże skorzystanie z tego prawa nie ogranicza przetwarzania Pani/Pana danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu**; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Administratora jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami regulującymi udzielanie zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. podpis kierownika zamawiającego Kontakt: Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest Arkadiusz Ograbek, tel.: 43 822 37 60 wew. 203 lub 721 810 151 w godzinach 800-1500, |
© eurobudowa.pl 2004-2024