Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1085z dziś
7292z ostatnich 7 dni
24166z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sobków
Plac Wolności 12
28-305 Sobków
powiat: jędrzejowski
sekretariat@sobkow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sobków
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie zarządzenia Wójta Gminy Sobków Nr 1.2024 z dnia 2 stycznia 2024 roku w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) oraz z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.) Zamawiający zaprasza do złożenie oferty.

2. Określenie przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz wykonywanie innych czynności powierzonych inspektorowi nadzoru dotyczących realizacji inwestycji pn. ,,Przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Chomentowie".

Warunkiem prawidłowej realizacji zamówienia jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi w zapytaniu ofertowym, umowie z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych (dalej: GW) oraz w dokumentacji projektowej, która została umieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym [URL]:
littps://sobkow.ezamawiajacy.pl/pii/sobkow/(lemand/iiotice/public/120438/(letails
znak postępowania:
BI.271.3.2024 pn.: ,,Przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Chomentowie".

CPV: 71520000-9, 71247000-1, 71540000-5

Dokument nr: BI.271.15.2024

Otwarcie ofert: 5. Termin otwarcia ofert: 16.02.2024 r. godz. 12J0 Urząd Gminy w Sobkowie - sala konferencyjna.
Zamawiający przy otwarciu ofert nie przewiduje udziału Oferentów.

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin złożenia oferty:
4.1. Ofertę należy złożyć do dnia 16.02.2024 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Sobkowie, Pl. Wolności 12, 28-305 Sobków lub elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@sobkow.pl z opisem: Oferta na świadczenie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu pn. ,,Przebudowa i wyposażenie obiektu kultury w Chomentowie".
4.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 16.02.2024 r. do godz. 12.00
4.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
3.1. Przewidywalny termin realizacji robót budowlanych: do 7 miesięcy po podpisaniu umowy przez GW.
3.2. Przewidywalny termin realizacji usługi:
a) Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy.
b) Zakończenie: po wykonaniu całości zadania przez GW i sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej przedłożonej przez GW oraz po podpisaniu protokołu odbiorowego końcowego robót.
c) Za termin wykonania całości zamówienia przez GW uznaje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego, który zostanie podpisany po uzyskania nieprawomocnej decyzji pozwalającej na użytkowanie, a jeżeli przedmiot zamówienia nie wymaga uzyskania takiej decyzji, po potwierdzeniu przyjęcia przez właściwy organ zawiadomienia o zakończeniu budowy.
3.3. Szczegółowy termin Zamawiający określi w umowie zawieranej z GW robót budowlanych
- co nastąpi po zawarciu umowy na roboty budowlane objęte nadzorem.

Wymagania:
2.2. Opis zadania inwestycyjnego:
Przedmiotem zadania inwestycyjnego (nazywanego dalej Inwestycją), wobec którego
świadczone będą usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest wykonanie robót budowlanych w zakresie budowlano - termomodernizacyjnych wraz z dostawą i montażem paneli fotowoltaicznych i wyposażeniem obiektu, realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na operacje typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania "Podstawowe usługi
i odnowa wsi na obszarach wiejskich" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Prace wykończeniowe wewnętrzne
2) Dach
3) Termomodernizacja
4) Wymiana stolarki okiennej
5) Teren zewnętrzny
6) Instalacja CO
7) Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
8) Wyposażenie obiektu
2.3. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
2.3.1.Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności m.in.:
1) Prowadzenie bieżącego, pełno branżowego nadzoru inwestorskiego w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, sanitarnym i elektrycznym.
2) Wykonanie wszystkich obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25, 26 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm).
3) Pełnienie usług doradztwa technicznego w zakresie monitorowania prawidłowości procesu realizacji Inwestycji.
4) Wydawanie poleceń i instrukcji GW celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z GW.
5) Prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy GW nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartych w umowie.
6) Kontrola, jakości używanych materiałów zgodnie z obowiązującym prawem.
7) Żądanie usunięcia przez GW ujawnionych wad, w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad.
8) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestnictwo wspólnie z Zamawiającym w inspekcjach technicznych.
9) Udział w czynnościach odbioru robót wykonanych w latach 2024/2025 tj. w odbiorach częściowych i końcowym oraz gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
2.3.2. W ramach ww. czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do:
1) reprezentowania Zamawiającego w miejscu wykonywania robót przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z zawartą umową z GW oraz z dokumentacja projektową, normami i zasadami wiedzy technicznej,
2) kontroli zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej,
3) stwierdzenia gotowości do odbioru częściowego lub końcowego,
4) sprawdzenia dokumentów przedłożonych przez GW robót budowlanych do odbiorów częściowych lub odbioru końcowego, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
5) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanych robót,
6) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
7) sprawdzanie obmiaru robót wraz z zatwierdzeniem kosztorysu powykonawczego,
8) sprawdzenie oraz potwierdzenie wykonywanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia GW,
9) dokonanie analizy i zatwierdzania harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez GW robót budowlanych,
10) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych,
11) udział w czynnościach przekazania GW zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych organizowanych przez GW robót budowlanych lub Zamawiającego.
12) dokonywania regularnych wpisów do dziennika budowy;
13) bieżącej kontroli realizacji robót na terenie budowy w okresie realizacji robót, co najmniej raz w tygodniu w godzinach pracy Urzędu (wyłączone przerwy w realizacji robót) oraz ponadto w każdym innym terminie, jeżeli będzie to wymagane i niezbędne dla prawidłowej realizacji inwestycji.
14) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby (na żądanie Zamawiającego), w czasie kiedy na budowie będą prowadzone prace oraz przygotowywanie notatek, protokołów lub raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Inwestycję.
2.4. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia.
2.4.1. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2.4.2.Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 2.4.1 niniejszego zapytania ofertowego podlegają:
a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE
L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) ni" 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2.4.3. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 2.4.2 niniejszego zapytania ofertowego następuje na okres trwania ww. okoliczności.
2.4.4. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 2.4.2 niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
2.4.5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, w oparciu o przesłanki, o których mowa w pkt 2.4.2 niniejszego zapytania ofertowego, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł.
2.4.6.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca posiadający następujące kwalifikacje i doświadczenie:
osoby pełniące funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad w/w zadaniem muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w danej branży zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z aktualna przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
doświadczenie zawodowe min. 5 lat w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy na inwestycji obejmującej zakres budowlano- termomodernizacyjny budynków. - na poświadczenie spełnienia tego warunku Wykonawca dołączy do oferty stosowane dokumenty - kopie: uprawnień budowlanych, przynależność do izby inżynierów, referencje itp.
2.5. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. W takim przypadku, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach. Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego Zamawiający będzie publikował / przekazywał zgodnie ze sposobem upublicznienia / przekazania niniejszego zapytania ofertowego.
2.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny, zmiany (ograniczenia lub zwiększenia) zakresu zamówienia oraz unieważnienie postępowania w przypadku braku wystarczającej ilości środków finansowych na zrealizowanie zadania lub bez podania przyczyny.
2.7. Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia dodatkowych ofert w zakresie dotyczącym ceny, w określonym przez siebie terminie. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonej wcześniej ofercie.
7. Warunki płatności: przelew w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.

8. Sposób przygotowania oferty.
8.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
- Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w zapytaniu ofertowym i załącznikach).
- Oświadczenia, o których mowa w pkt 2.4.1 wg wymogów Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.
- Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału określone w pkt. 2.4.6 niniejszego zapytania ofertowego.
8.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w pkt 8.1 niniejszego zapytania lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.3. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, o którym mowa w pkt 8.1 niniejszego zapytania budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
8.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w określonym przez siebie terminie.
9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
9.1. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w PLN).
9.2. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
9.3. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną lyczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
11. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu udzjelenia zamówienia:
11.1. Informację o dokonaniu wyboru Wykonawcy Zamawiający prześle faksem na numer wskazany w formularzu oferty lub pocztą na adres wskazany w formularzu oferty.
11.2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie o terminie podpisania umowy.
11.3. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z posiadanymi środkami.
11.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców którzy złożyli ofertę do uzupełnienia ewentualnych braków formalnych.
12. Gwarancja: nie dotyczy.

Uwagi:
10. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierować przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny.
10.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierować kryterium najniższej ceny - CENA 100%.
Liczba punktów = Cn/Cb x 100 gdzie:
-Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych -Cb - cena oferty badanej -100 wskaźnik stały
10.2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
10.3. Punkty będą przyznawane wg. następujących zasad: 1 % = 1 pkt.
10.4. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 punktów.
10.5. Cena ma wpływ na punktację badanej oferty oraz jej ewentualny wybór jako oferty najkorzystniejszej. Wykonawca nie może, w trakcie badania i oceny ofert przez
Zamawiającego, dokonać zmiany, poprawy lub uzupełnienia ww. elementów oferty w sposób, który mógłby wpłynąć na punktację, gdyż naruszałoby to zasady równego traktowania Wykonawców, uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania.
13. Klauzula informacyjna dotycząca RODO na okoliczność pozyskania danych osobowych od osoby fizycznej, której dane te dotyczą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:
Administrator Danych
Administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt Gminy Sobków z siedzibę w Sobkowie, przy pl. Wolności 12. Możesz się z nami skontaktować:
-- listowanie: pl. Wolności 12; 28-305 Sobków;
-- przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie http://www.sobkow.pl;
-- telefonicznie: +48 41 387 10 37
-- drogą mailową: sekretariat@sobkow.pl
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest pan Mariusz Piskorczyk. Można się z nim skontaktować emailem: biuro@ochrona-danych.net lub telefonicznie pod numerem telefonu: 66 55 86 173.
Cel i podstawa przetwarzania oraz okres przetwarzania:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.);
2. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
3. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
4. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
6.1. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
- PanAi Wioletta Konieczna.
- Pan/-i Grzegorz Ziętal.
6.2. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w siedzibie zamawiającego w godzinach:
-poniedziałek 1000- 1800
- wtorek - piątek 7.30 - 15.30

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.