Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1022z dziś
7229z ostatnich 7 dni
24103z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów placów zabaw i siłowni zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów placów zabaw i siłowni zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11
11-400 Kętrzyn
powiat: kętrzyński
89 752 05 11
k.krynicka@miastoketrzyn.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Kętrzyn
Wadium: ---
Nr telefonu: 89 752 05 11
Termin składania ofert: 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie przeglądów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Kętrzyn".
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z wykonaniem przeglądów ogólnodostępnych placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Kętrzyn. Wykaz placów zabaw i siłowni stanowi załącznik nr 1 do zapytania.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie rocznej okresowej kontroli technicznej placów zabaw i siłowni zewnętrznych
- sprawdzenie ogólnego stanu urządzeń w celu ujawnienia i usunięcia oczywistych zagrożeń mogących być wynikiem zużycia sprzętu, wandalizmu lub warunków pogodowych w szczególności:
- sprawdzenie stabilności wyposażenia, jego funkcjonalność oraz bieżący stopień zużycia urządzeń i podzespołów;
- prześwity między urządzeniami a powierzchnią gruntu, odsłonięte fundamenty, ostre krawędzie, brak elementów konstrukcyjnych, kompletność konstrukcji, stan połączeń śrubowych, stan powierzchni drewnianych, stan łożysk i ich smarowanie,
- wpływ na urządzenia wilgoci z wód podziemnych lub ze stagnującej czasowo wody w pobliżu urządzeń,
- stan olinowania na wszelkich urządzeniach, na których ono występuje.
2. Kontrola okresowa - roczna ma na celu szczegółowe zbadanie stanu technicznego wszystkich elementów znajdujących się w obrębie placu zabaw stanowiących jego wyposażenie oraz urządzeń siłowni zewnętrznej.
3. Do każdego placu zabaw i siłowni należy założyć książkę kontroli obiektu dla każdego oddzielnie.
4. Przeprowadzone kontrole należy potwierdzić wpisem w książce kontroli i przeglądów urządzeń zabawowych, wraz z dołączona dokumentacją fotograficzną urządzeń - minimum dwa zdjęcia obejmujące cały plac zabaw, a także po jednym zdjęciu dla każdego z urządzeń oraz detali urządzeń w przypadku potrzeby udokumentowania uszkodzenia.
5. Po zakończonym przeglądzie książki kontroli należy dostarczyć dla Zamawiającego.
6. Kontrole muszą być przeprowadzone zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176 i PN-EN 16899 oraz w oparciu o Ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane Dz. U. 2023r. póz. 682 t.j.
7. Czynności kontrolne należy udokumentować i wykonać przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania kontroli okresowych rocznych na podstawie Ustawy Prawo Budowlane art. 62 ust. 4.

Dokument nr: BKO.7021.5.3.2024

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.02.2024r., do godz. 14:00, na adres e-mail k.krynicka@miastoketrzyn.pl lub pisemnie na adres Gmina Miejska Kętrzyn,
ul. Wojska Polskiego 11,11 -400 Kętrzyn

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN REALIZACJI
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.03.2024r.

Wymagania:
Płatność w terminie 21 dni od dnia wystawienia rachunku / faktury VAT
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w formie pisemnej/za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Składana oferta w postaci elektronicznej powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie skanów (np. pdf, jpg) wszystkich wymaganych dokumentów.
4. Oferta i wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy oraz zawierać nazwę wykonawcy i siedzibę lub pieczątkę nagłówkową firmy.
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
6. Ofertę stanowi FORMULARZ OFERTY, stanowiący załącznik nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
7. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) wypełniony FORMULARZ OFERTY - załącznik nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO,
2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo) - jeżeli dotyczy.
8. W przypadku złożenia ofert po wyznaczonym przez zamawiającego terminie składania ofert lub
nie spełniających wymogów określonych przez zamawiającego, oferty takie nie będą brane pod uwagę.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
a) Cena -100%.
b) Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców.
c) Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów.
d) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, podana cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi zawierać należny podatek VAT.
3. Wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
4. Wszystkie ceny określone przez wykonawcę nie będą podlegały zmianom.
5. Wykonawca usługi zobowiązany jest uwzględnić w kosztach przede wszystkim:
a) Materiały niezbędne do realizacji zamówienia.
b) Koszty dojazdu.
c) Koszty zakupu książek przeglądów i kontroli urządzeń zabawowych.
d) Inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Kontakt:
VII. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
Kontakt z zamawiającym jest możliwy drogą telefoniczną lub e-mail: k.krynicka@miastoketrzyn.pl
Katarzyna Krynicka 89 752 05 11

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.