podlaskie (Białystok)
mazowieckie (Piastów)
wielkopolskie (Obrzycko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup mieszanki kruszyw |
Data zamieszczenia: | 2024-02-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Nadbrzeżna 11 57-500 Bystrzyca Kłodzka powiat: kłodzki tel.: +48 74 8110 415, tel. 887173552, tel. 887173555 zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Bystrzyca Kłodzka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 74 8110 41 |
Termin składania ofert: | 2024-02-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Przedmiot zamówienia: Zakup mieszanki kruszyw dla zadania przebudowa drogi leśnej, na dojazd pożarowy w Leśnictwie Jemna 3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. 3.2. 3.3. 3.4. 3.5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa 0/31,5 w ilości 3100 ton oraz miału kamiennego w ilości 215 ton na przebudowę drogi leśnej, na dojazd pożarowy w Leśnictwie Jemna. Kruszywa powinny spełniać normy: o PN-B-11112 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych o PN-B-11111 Kruszywa mineralne. Kruszywa naturalne do nawierzchni drogowych. Żwir i mieszanka o BN-66/6774-01 Kruszywo naturalne do nawierzchni drogowych Zamawiający zezwoli na dostawę tylko te materiały, które są dopuszczone do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2024 roku ,,O wyrobach budowlanych" CPV: 14212200-2, 14210000-6 Dokument nr: A.270.04.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.02.2024 r. o godz. 11.30 Składanie ofert: 5. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT 5.1. 5.2. Ofertę należy złożyć do 26.02.2024 r. do godz. 11.00 Wykonawca może złożyć ofertę: a. w formie elektronicznej na adres Zamawiającego: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl lub b. w formie papierowej w zaklejonej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub 5.3. 5.4. osobiście na adres Zamawiającego: Ul. Nadbrzeżna 11 (w Sekretariacie); 57-500 Bystrzyca Kłodzka Na kopercie z ofertą złożoną w formie papierowej powinien widnieć napis: ,,Postępowanie A.270.04.2024" Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 4.1. Realizacja zamówienia odbędzie się w okresie do 01.07.2024 r. Wymagania: 2. NAZWA I TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: Zakup mieszanki kruszyw dla zadania przebudowa drogi leśnej, na dojazd pożarowy w Leśnictwie Jemna 2. Postępowanie jest prowadzone w trybie "procedury otwartej" na podstawie pkt. 5 załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 13/2023 Dyrektora Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej z dnia 12.09.2023 w sprawie wdrożenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto 3.5.1. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący analogiczne czynności jak w opisie przedmiotu zamówienia. 3.5.2. Zamawiający zleci Wykonawcy realizację dostaw w ramach opcji w przypadku, gdy wyczerpany zostanie limit któregoś z kruszywa będących przedmiotem zamówienia 3.5.3. Dodatkowe zlecenia w ramach "Opcji" mogą zostać zlecone do wysokości 20% wartości przedmiotu zamówienia wynikającej ze złożonej oferty (ceny ofertowej). 3.5.4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę w sposób pisemny o realizacji zamówienia w ramach opcji. 3.5.5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego i nie rodzi obowiązku do jego realizacji. 6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 6.1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 21 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 7.1. 7.2. 7.3. 7.4. 7.5. 7.6. 7.7. 7.8. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na adres Zamawiającego zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający przekaże drogą elektroniczną na adres mail wskazany przez Wykonawcę w ofercie. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości domniema się, iż pismo wysłane na adres poczty elektronicznej zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z jego treścią. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmieniać treść Zaproszenia, a dokonaną zmianę treści Zaproszenia Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zaproszenia konieczna będzie zmiana oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert nie więcej niż o trzy dni robocze. 8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 8.1. 8.2. 8.3. 8.4. 8.5. 8.6. Oferta musi zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta musi być napisania w języku polskim. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Na ofertę składają się: a. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z zał. Nr 1 do Zapytania. a.1. Formularz ofertowy składany w formie elektronicznej musi być, pod rygorem nieważności i odrzucenia oferty, podpisany podpisem elektronicznych (podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym lub podpisem osobistym) a.2. Formularz ofertowy składany w formie papierowej musi być, pod rygorem nieważności i odrzucenia oferty, podpisany w formie oryginalnej przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy b. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane kruszywo norm określonych w opisie przedmiotu zamówienia c. Dokumenty potwierdzające legalizację wagi na której Wykonawca będzie dokonywał ważenia sprzedawanego kruszywa. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 9.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny - max. 100 %, 9.2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez siebie ofert dodatkowych. 9.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył w terminie wskazanym w wezwaniu wyjaśnień. 10. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY 10.1. Od wykonawcy wymagane jest spełnienie poniższych warunków: a. Posiadał wagę z aktualna legalizacje na której będzie dokonywał ważenia sprzedawanego kruszywa 11. INFORMACJA O PODMIOTOWYCH I PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 11.1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z ofertą poniższych dokumentów: a. Dokumenty potwierdzające posiadanie wagi z aktualna legalizacje na której będzie dokonywał ważenia sprzedawanego kruszywa b. Certyfikaty na znak bezpieczeństwa, potwierdzające, wskazujące że zapewniono zgodność oferowanego kruszywa z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie polskich Norm lub aprobat technicznych właściwych przepisów i dokumentów technicznych, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Polską Normą Przenoszącą Normy Zharmonizowane dla wszystkich kruszyw objętych zamówieniem; aprobaty techniczne w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy - dla wszystkich kruszyw objętych zamówieniem 11.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, który do oferty nie załączył dokumentów, o których mowa w pkt. 11.1. do ich złożenia, a w przypadku gdy wymagają uzupełnienia do ich uzupełnienia. 11.3. Zamawiający na każdym etapie postępowania ma prawo wezwać Wykonawcę, do złożenia wyjaśnień treści złożonych dokumentów o których mowa w pkt. 11.1. do ich uzupełnienia. Uwagi: 13. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 13.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. - dalej ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej, e-mail: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl, tel. 74 811 04 15. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: piotrkensicki.iod@interia.eu 13.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 13.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 13.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 13.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 - 19 oraz 74 - 76 PZP. 13.6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.7. Niezależnie od postanowień pkt 20.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp. 13.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 13.10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 13.11. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 13.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 13.13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Kontakt: Osoba do kontaktu po stronie Zamawiającego: a. w zakresie procedury zamówienia - Piotr Kensicki zulbystrzyca@wroclaw lasy.gov.pl; tel. 887173552 b. w zakresie przedmiotu zamówienia - Marek Kicuła zulbystrzyca@wroclaw lasy.gov.pl; tel. 887173555 |
© eurobudowa.pl 2004-2024