mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej |
Data zamieszczenia: | 2024-02-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA OROŃSKO ul. Szkolna 8 26-505 Orońsko powiat: szydłowiecki tel.: 48 618 59 00 -10, fax 48 618 59 59, (48) 618 59 25, (48) 618 59 22 inwestycje2@oronsko.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Orońsko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 48 618 59 00 - |
Termin składania ofert: | 2024-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na realizację zamówienia: ,,Profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej przy pomocy równiarki drogowej na terenie Gminy Orońsko". I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wynajmem równiarki drogowej wraz z operatorem do profilowania dróg o nawierzchni gruntowej o średniej szerokości ok. 5 m. Profilowanie dróg należy wykonać równiarką samojezdną. Ze względu na różny stopień zniszczenia nawierzchni, rodzaj gruntu i sposób profilowania, liczbę przejazdów równiarką należy dostosować do uzyskania należytego profilu drogi. Wykonawca zapewni Zamawiającemu co najmniej jedną równiarkę na realizację zamówienia, obsługiwaną przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni z jezdni wyciągniętych w wyniku profilowania i złożenia na poboczu drogi. Wykonawca określi cenę brutto za 1 godzinę pracy równiarki drogowej. Cena musi zawierać koszt przejazdów do miejsca realizacji robót. Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia to 100 godzin, przy czym ilość godzin może ulec zmniejszeniu w zależności od realnych potrzeb Zamawiającego. Zakres robót będzie ustalany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić podstawienie sprzętu na każde wezwanie zamawiającego w ciągu 3 dni od chwili powiadomienia (telefonicznie lub drogą elektroniczną). Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywanych robót i do utrzymania ruchu publicznego w ich obrębie. Wykonawca zapewni wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Dokument nr: RGK.271.7.R.2024.TR Składanie ofert: III. Miejsce i termin złożenia ofert: Oferty należy złożyć pisemnie do dnia 28.02.2024 r. do godz. 10:00: ? osobiście w Urzędzie Gminy w Orońsku, Ul. Szkolna 8, 26-505 Orońsko, pokój nr 2 (sekretariat); ? pocztą na adres Urzędu Gminy w Orońsku (liczy się data wpływu do Urzędu). Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany, zgodnie z Umową i powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do 30.11.2023 r. Wymagania: IV. Kryterium oceny ofert Kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za jedną godzinę pracy równiarki drogowej, przy prawidłowości złożonych wymaganych dokumentów do niniejszej oferty. Cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie zostaną wzięte pod uwagę. V. Warunki płatności 1. Wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić cenę brutto za jedną godzinę pracy równiarki drogowej pomnożoną przez ilość faktycznie wykonanych przez Wykonawcę i odebranych przez Zamawiającego robót. 2. Wykonawca oświadcza, że gwarantuje stałość stawki do czasu zakończenia zadania. 3. Termin płatności wynosić będzie 30 dni od prawidłowo wystawionej faktury. VI. Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty: 1. Formularz ofert stanowiący załącznik nr 1 do zapytania. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 2 do zapytania. 3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa Narodowego. VII. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zastrzega, iż łączny zakres zamówienia w czasie trwania umowy może ulec zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie. 2. Rozliczenia finansowe w ramach zamówienia będą realizowane na podstawie faktycznie wykonanych przez Wykonawcę i odebranych przez Zamawiającego robót. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz zastrzega sobie prawo niezwiązania się z żadną ofertą bez podania przyczyn. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie jego trwania, bez podania przyczyny. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Piotr Grela, tel. (48) 618 59 25, e-mail: zamowienia@oronsko.pl Tomasz Rojek. Tel. (48) 618 59 22, e-mail: inwestycje2@oronsko.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025