Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawę i montaż urządzeń klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawę i montaż urządzeń klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
powiat: Opole
tel. 77 4624700, 77 4624702 fax 77 4624701
przetargi@sm.opole.pl.
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 77 4624700, 77
Termin składania ofert: 2024-03-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
POSTĘPOWANIE W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
na dostawę i montaż urządzeń klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych Administracji Osiedla nr I i II
Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 5 urządzeń klimatyzacji typu split, w pomieszczeniach biurowych Administracji Osiedla nr I przy Ul. Sosnkowskiego 40-42 oraz Administracji Osiedla nr II przy Ul. Jana Bytnara ,,Rudego" 19, w tym:
ZAKRES NR 1 - dostawa i montaż dwóch klimatyzatorów o mocy chłodniczej 2,6-3,5 kW w budynku Administracji Osiedla nr I przy Ul. Sosnkowskiego 40-42, wariantowo: dwie jednostki typu split oraz multisplit.
o dostawa, montaż dwóch jednostek wewnętrznych we wskazanym miejscu - schemat rozmieszczenia jednostek wewnętrznych stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
o dobór mocy urządzeń - klimatyzatory będą obsługiwać dwa pomieszczenia biurowe o powierzchni 22,5 m2(3 osoby), 22,0 m2(2 osoby) i wysokości 3,0 m,
o montaż jednostki/ek zewnętrznej/ych na dachu, jednostki zewnętrzne mają być posadowione na dedykowanych podstawach do pokryć papowych ustawionych na podkładkach z papy termozgrzewalnej wierzchniej gr. min. 5,2mm,
o wykonanie instalacji freonowej, elektrycznej i odprowadzenia skroplin, w pomieszczeniach instalacje należy wykonać w n/tynkowym jednym korytku dostosowanym do ilości instalacji,
o podłączenie klimatyzatorów do wydzielonych obwodów rozdzielni elektrycznej, zasilanie elektryczne jest wykonane i doprowadzone do miejsc montażu jednostek wewnętrznych,
o podłączenie odpływu skroplin do instalacji kanalizacji sanitarnej znajdującej się pod zlewozmywakiem w pomieszczeniu socjalnym, Zamawiający preferuje odprowadzenie skroplin bez pompek skroplin,
o uruchomienie oraz sprawdzenie działania klimatyzacji, próba szczelności,
o przeszkolenie użytkownika w zakresie obsługi, montaż uchwytu na pilota.
ZAKRES NR 2 - dostawa i montaż trzech klimatyzatorów o mocy chłodniczej 2,6 - 3,5 kW w budynku Administracji Osiedla nr II przy Ul. Jana Bytnara ,,Rudego" 19, wariantowo 3 jednostki typu split oraz multisplit:
o demontaż i utylizacja aktualnie zamontowanych dwóch jednostek klimatyzacji wewnętrznych i zewnętrznych umieszczonych na elewacji budynku wraz z demontażem zbędnej instalacji chłodniczej,
o dobór mocy urządzeń - klimatyzatory będą obsługiwać trzy pomieszczenia biurowe o powierzchni 23,9m2 (2 osoby), 26,5m2(2 osoby) oraz 26,7m2 (2 osoby) i wysokości 3,0 m,
o dostawa i montaż trzech nowych jednostek wewnętrznych klimatyzacji z montażem na elewacji budynku oraz wykonaniem nowej instalacji chłodniczej w korytkach i doprowadzeniem zasilania; montaż jednostek zewnętrznych na wieszakach z podkładkami amortyzującymi, dedykowanych do danego typu jednostki/ek zewnętrznych,
szacunkowa długość instalacji freonowej doprowadzającej wynosi około 20mb, przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokładne pomiary w naturze, wykonanie zasilania elektrycznego klimatyzatorów z wydzielonych obwodów w tablicy rozdzielczej w Administracji,
opcjonalnie, wykorzystanie istniejącej instalacji freonowej w przypadku demontowanych klimatyzatorów,
wykorzystanie istniejącej instalacji odprowadzenia skroplin z dwóch jednostek wewnętrznych; zamawiający preferuje odprowadzenie skroplin bez pompek skroplin, uruchomienie oraz sprawdzenie działania klimatyzacji, próba szczelności, przeszkolenie użytkownika w zakresie obsługi.
o klasa energetyczna jednostek (dla chłodzenia) min. A++ lub wyższa,
o jednostka wewnętrzna musi posiadać tryb ,,cichej pracy" < 20dB,
o jednostki zewnętrznych o niskim poziomie ciśnienia akustycznego s 53 dB i niskiej mocy akustycznej < 58dB,
o klimatyzatory winny posiadać opcję grzania,
o czynnik chłodniczy stosowany w klimatyzacji musi spełniać wymogi ekologiczne i mieć niski lub zerowy potencjał niszczenia warstwy ozonowej,
o wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na zamontowane urządzenia i wykonane roboty,
o wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów o częstotliwości wynikającej z warunków gwarancji, co najmniej jeden raz na 12 miesięcy, oferta powinna dodatkowo zawierać koszty jednorazowego przeglądu, czyszczenia i konserwacji każdego klimatyzatora w okresie gwarancji.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 marca 2024r. o godz. 10:30 w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 211.

Składanie ofert:
X. PRZYGOTOWANIE OFERTY
1. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem: Nazwa wykonawcy
ZAMAWIAJĄCY: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu Ul. K. Sosnkowskiego 40-42,45-273 Opole OFERTA
PRZETARG - dostawa i montaż klimatyzacji TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 19.03.2024r. do godz. 10:00
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni, pok. 114, w terminie do 19 marca 2024 r., do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMIN REALIZACJI I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Oczekiwany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 kwietnia 2024r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielone zostanie w trybie zapytania o cenę, którego zasady określa Regulamin udzielania zamówień na roboty budowlane, remontowe, dostawy i usługi przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu. Regulamin dostępny na stronie http://sm.opole.pl/24/53/przepisv-spoldzielcze.html
2. W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
3. Specyfikacja warunków została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, tj. http://sm.opole.pl/44/63/przetargi-remontowo-budowlane.html oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
IV. USTALENIE CENY ZAMÓWIENIA
1. Cena zamówienia winna być ustalona z uwzględnieniem Wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej specyfikacji.
2. Zaproponowana cena powinna obowiązywać w całym okresie realizacji.
3. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa będzie stanowić wynagrodzenie ryczałtowe (art.632 kodeksu cywilnego).
4. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym cenę urządzeń wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi do montażu wraz z robotami instalacyjnymi i towarzyszącymi oraz cenę i częstotliwość przeglądu okresowego klimatyzacji.
5. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
6. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę wykonania zamówienia.
7. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie.
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z wybranymi wykonawcami, którzy złożyli oferty i zaoferowali kolejno najniższą cenę w oparciu o przyjęte kryteria.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót a tym samym ceny zamówienia. Cena oferty skorygowana zostanie do określonych zakresów.
11. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia robót dodatkowych i zamiennych, po potwierdzeniu powyższego zakresu przez Zamawiającego.
12. Cena w/w robót ustalona będzie na podstawie kosztorysów dodatkowych, przy czym w przypadku robót zamiennych kosztorys ofertowy będzie skorygowany o roboty, z których się zrezygnuje.
13. Podstawą do opracowania kosztorysów dodatkowych będą ceny jednostkowe przyjęte w ofercie.
14. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania robót podwykonawcy, pod warunkiem, że wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ Wykaz podwykonawców.
V. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA
1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 5 lat.
2. Oferent zobowiąże się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy z Wykonawcą.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH SPEŁNIENIE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
2. Oferent ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć dokumenty i oświadczenia opisane w pkt. IX
3. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum (Oferenci wspólnie składający ofertę):
a) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia udzielone przez pozostałych członków konsorcjum a określające skład konsorcjum, wskazanie lidera konsorcjum (podmiotu upoważnianego), zakresu pełnomocnictwa (do złożenia wspólnej oferty i zawarcia wspólnej umowy), oznaczenie czasu trwania konsorcjum oraz czasu na jaki pełnomocnictwo zostało udzielone (oba te okresy nie mogą być krótsze niż czas realizacji przedmiotu zamówienia i okres udzielonej gwarancji),
b) za spełnienie warunków, o których mowa w punktach VI.2 uznaje się łączne wypełnienie niniejszych wymogów przez członków konsorcjum,
c) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia każdego członka konsorcjum o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i udzieloną gwarancję.
4. W przypadku gdy Oferent zamierza powierzyć część robót podwykonawcy, zobowiązany jest
przedstawić:
a) nazwę podwykonawcy,
b) zakres prac powierzanych podwykonawcy,
c) wartość prac powierzanych podwykonawcy,
5. Oferta może zostać odrzucona wówczas, gdy cechować ją będą znamiona nieuczciwej konkurencji, przejawiającej się w szczególności podaniem nieprawdziwych danych oraz przy zaoferowaniu ceny znacząco odbiegającej od średniej ceny złożonych ofert.
2. Zamawiający wymaga aby roboty były prowadzone w sposób ciągły bez zbędnych przerw, dopuszcza się jedynie przerwy, które wynikają z technologii prowadzonych robót.
3. Oferta winna zawierać czas realizacji przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy
4. Za dzień zakończenia robót uważa się dzień, w którym Wykonawca zakończył wszystkie roboty objęte umową, uporządkował teren robót, usunął poza teren budowy wszystkie wytworzone odpady i pozostałości oraz przedstawił wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty.
5. Oferent wyraża zgodę na następujące warunki płatności: 1 faktura nadany Zakres z terminem płatności 14 dni. Faktura płatna po wykonaniu całego zakresu robót. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego bez uwag.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 1 do SWZ, z propozycją ceny brutto przedmiotu zamówienia opracowaną zgodnie z niniejszą SWZ.
Proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy, przedstawiony zgodnie z punktem VII niniejszej SWZ (zawarte w formularzu ofertowym).
Oświadczenia (zawarte w formularzu ofertowym): o przyjęciu warunków specyfikacji i projektu umowy, o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o niezaleganiu w płatnościach w Urzędzie Skarbowym i ZUS,
o ubezpieczeniu się od odpowiedzialności cywilnej jeżeli oferta zostanie wybrana lub posiadaniu ubezpieczenia i przedłożenia polisy OC przed podpisaniem umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 zł,
o wizji lokalnej oraz uzyskaniu informacji koniecznych do przygotowania oferty, o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn wskazanych w punkcie VI. SWZ, o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianym w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05,2016, str. 1), dalej ,,RODO" wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w toku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego . (jeśli dotyczy)
4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
5. Dane techniczne/specyfikacja techniczna/karty katalogowe oferowanych klimatyzatorów.
6. Kalkulacja cenowa obejmująca w szczególności podanie cen jednostkowych urządzeń klimatyzacji jednostek wewnętrznych, zewnętrznych oraz robót towarzyszących, w tym demontaż (jeśli dotyczy) i montaż.
7. Wykaz podwykonawców, wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2
W przypadku przesłania ofert drogą pocztową, decyduje data doręczenia. Oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Oferentom.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie elektronicznej na adres e-mail przetargi@sm.opole.pl. Przesłane dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane do pliku *.pdf oraz spakowane do pliku w formacie *.zip zaszyfrowanego hasłem. Hasło do rozpakowania plików oferty należy wysłać na wyżej wskazany adres e-mail, w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godziny 10:00. Informujemy, że w przypadku wysłania oferty na adres e-mail, oferta uznana jest za doręczoną jeśli została dostarczona do serwera poczty odbiorcy. Po stronie Oferenta jest uzyskanie potwierdzenia czy oferta została prawidłowo dostarczona i odczytana.
Oferent, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, zobowiązany będzie dostarczyć ofertę w oryginale na adres Zamawiającego.
9. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma na piśmie powiadomienie o chęci wprowadzenia zmian lub wycofania oferty. Ofertę można wycofać lub wprowadzić do niej zmiany przed ostatecznym terminem składania ofert.
10. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, zaparafowane i ułożone w kolejności wynikającej z punktu IX niniejszej SWZ. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami (oryginały bądź kserokopie) powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
XI. TERMIN I WYBÓR OFERT
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa na posiedzeniu zamkniętym.
2. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie do 12.04.2024r. O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
4. Zapytania powinny być składane w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub mailem na adres przetargi@sm.opole.pl.

Kontakt:
1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami są w sprawach formalnych: Pani Anna Feruś, tel. 77 4624741, 77 4624702.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.