Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa budynku mieszkalno-administracyjnego - budowa schodów zewnętrznych wraz z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa budynku mieszkalno-administracyjnego - budowa schodów zewnętrznych wraz z przebudową wejścia

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
ul. Rynek 3
63-708 Rozdrażew
powiat: krotoszyński
627221305, faks 627221370
przetargi@rozdrazew.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Rozdrażew
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 627221305, faks 6272
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Przebudowa budynku mieszkalno-administracyjnego (budowa schodów zewnętrznych wraz z przebudową wejścia)"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalno-administracyjnego (budowa schodów zewnętrznych wraz z przebudową wejścia).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
- Roboty rozbiórkowe konstrukcji betonowych schodów i podestu 1,44 m3
- wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwi wejściowych 3,5 m2
- wykucie z muru drzwi wewnętrznych 2 szt
- rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej z cokolikami 22,57 m2
- Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 2 cm na podłogach 22,57 m2
- Demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych 6 szt
- Demontaż opraw oświetleniowych 3 szt
- Demontaż i ponowny montaż czujek 2 szt
- Usunięcie farby z lamperii 35,51 m2
- Wywiezienie gruzu i zagospodarowanie odpadów 5,34 m3
- Zeskrobanie i zmycie starej farby - oczyszczenie ścian i sufitów 53,84 m2
- Nałożenie podkładowej masy tynkarskiej pod lamperię 35,51 m2
- Wyrównanie powierzchni lamperii zaprawą klejową 35,51 m2
- Zatopienie fizeliny 21,8 m2
- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach 21,8 m2
- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach (powyżej lamperii wraz z wnękami) 76,55 m2
- Jednokrotne gruntowanie ścian i sufitów 98,35 m2
- Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów 62,84 m2
- Dwukrotne malowanie zwykłe farbą olejną lub ftalową tynków wewnętrznych 35,51 m2
- Przygotowanie podłoża cementowego - odtłuszczenie powierzchni - impregnowanie - wzmacnianie 21,8 m2
- Wyrównanie powierzchni korytarza przy drzwiach wejściowych - grubości 14 cm i zbrojenie siatką stalową 1,30 m2
- Wykonywanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu o gr. 10-15 mm 21,80 m2
- Układanie płytek z kamieni sztucznych 60x60 cm metodą kombinowaną 21,80 m2
- Układanie cokołów z płytek ceramicznych o wys. 10 cm 22,57 m
- Listwa dylatacyjne i progowe 6 m
- DOSTAWA i montaż pochwytów - stal nierdzewna 3 mb
- Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III-IV 6,95 m2
- Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej - grubość warstwy po zag. 10 cm 6,95 m2
- Ręczne układanie betonu - podbudowa pod stopnie i podest 1,35 m3
- Ułożenie stopni blokowych typu BrukBet granit szary jasny 6,2 m2
- Ułożenie stopni blokowych typu BrukBet granit szary jasny o wym. 100x35x15 (w tym 6 stopni kątowych) 19,47 m
- Ułożenie płyty podestowej typu BrukBet granit szary jasny 160x100x60 0,85 m2
- Montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych, termicznie izolowanych, przeszkolonych z obróbką 3,50 m2
- Ościeżnice drewniane regulowane - dostawa i montaż 10,40 m
- Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone z okuciami 3,69 m2
- DOSTAWA i montaż opraw sufitowych LED 3,0 kpl.
- DOSTAWA i montaż wyłączników 6 szt

CPV: 45450000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00238362, GK.271.1.2024.A.K

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d6f8756-df75-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/,
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, za wyjątkiem dokumentów wskazanych w Rozdziale XI może również
odbywać się za pomocą poczty elektronicznej przetargi@rozdrazew.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
,,Wykonawca" na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z
platformy e-Zamówienia określa Regulamin platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacja zamieszczona w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Sposób komunikowania się za pośrednictwem platformy e-Zamówienia został opisany pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-zamówienia dostępnego na stronie
internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce Centrum pomocy.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Uwagi dotyczące postaci składanych dokumentów:
1) Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) przez dokument elektroniczny lub oświadczenie należy rozumieć dokument/oświadczenie wytworzony/e w postaci elektronicznej,
zapisany/e w formacie danych np. .pdf (zalecany format) bądź innym rekomendowanym formatem np. .doc, .xls., .jpg .jpeg, i oraz
podpisany/e kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (np.: dokument
pełnomocnictwa przygotowany w formie elektronicznej, zapisany w formacie danych np.: .pdf, a następnie podpisany kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania
Wykonawcy).
3) przez elektroniczną kopię dokumentu lub oświadczenia należy rozumieć oryginalny dokument w formie pisemnej, który
zeskanowano do pliku w formacie danych np.: .pdf, a następnie podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym (np.: dokument pełnomocnictwa sporządzony w formie pisemnej i podpisany przez osobę/y
upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, który został zeskanowany do pliku w formacie np.: .pdf i podpisany kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez notariusza).
4) w przypadku składania większej liczby elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, wszystkie zeskanowane dokumenty
można skompresować do jednego pliku archiwum (np.: zip, .7Z), a następnie skompresowany plik podpisać kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) W przypadku składania większej liczby dokumentów elektronicznych i oświadczeń oraz elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń wszystkie dokumenty można skompresować do jednego pliku archiwum (np.: zip, .7Z), a następnie skompresowany plik
podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) Zamawiający, zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz.U. z 2017r. poz. 1320) w sprawie użycia środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego ja-ko:
- Dokument w formacie ,,.pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
- Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,.pdf, wtedy należy użyć formatu XAdES.
7) W przypadku podpisu jakiegokolwiek dokumentu kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym formatu XAdES (zewnętrzny podpis), niezbędne jest by prócz podpisywanego dokumentu był do niego dołączony również
plik z tym podpisem.
8) Jeżeli oferta zawiera elementy niejawne zastrzeżone przez Wykonawcę, wówczas Zamawiający zaleca Wykonawcy by w katalogu
głównym został utworzony podkatalog o nazwie: CZĘŚĆ NIEJAWNA, zawierający wszelkie zastrzeżone przez Wykonawcę
dokumenty (pliki) oraz podkatalog o nazwie: CZĘŚĆ JAWNA, zawierający wszystkie pozostałe dokumenty (pliki).
9) Przed wysłaniem oferty, Wykonawca dokonuje jednokrotnego zaszyfrowania, przygotowanego wcześniej i spakowanego do
formatu np.: zip, .7Z katalogu plików (formularz oferty + wymagane załączniki).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Rozdrażew, Ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew, tel. 62 7221305, e-mail: sekretariat@rozdrazew.pl
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych , można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: hszczecinska@rozdrazew.pl
3) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Przebudowa budynku mieszkalno-administracyjnego (budowa schodów zewnętrznych wraz z przebudową wejścia)" znak sprawy GK.271.1.2024.A.K. oraz w celu archiwizacji dokumentacji dot. tego postępowania.
4) Odbiorcami przekazanych danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) Zamawiający informuje, że;
a) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
b) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jedno-znacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żąda-niem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzie-lenie zamówienia;
d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub za-łącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiają-cy nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-27 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Portalu e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.1.2024.A.K.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalno-administracyjnego (budowa schodów zewnętrznych wraz z przebudową wejścia).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
- Roboty rozbiórkowe konstrukcji betonowych schodów i podestu 1,44 m3
- wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwi wejściowych 3,5 m2
- wykucie z muru drzwi wewnętrznych 2 szt
- rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej z cokolikami 22,57 m2
- Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 2 cm na podłogach 22,57 m2
- Demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych 6 szt
- Demontaż opraw oświetleniowych 3 szt
- Demontaż i ponowny montaż czujek 2 szt
- Usunięcie farby z lamperii 35,51 m2
- Wywiezienie gruzu i zagospodarowanie odpadów 5,34 m3
- Zeskrobanie i zmycie starej farby - oczyszczenie ścian i sufitów 53,84 m2
- Nałożenie podkładowej masy tynkarskiej pod lamperię 35,51 m2
- Wyrównanie powierzchni lamperii zaprawą klejową 35,51 m2
- Zatopienie fizeliny 21,8 m2
- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach 21,8 m2
- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach (powyżej lamperii wraz z wnękami) 76,55 m2
- Jednokrotne gruntowanie ścian i sufitów 98,35 m2
- Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów 62,84 m2
- Dwukrotne malowanie zwykłe farbą olejną lub ftalową tynków wewnętrznych 35,51 m2
- Przygotowanie podłoża cementowego - odtłuszczenie powierzchni - impregnowanie - wzmacnianie 21,8 m2
- Wyrównanie powierzchni korytarza przy drzwiach wejściowych - grubości 14 cm i zbrojenie siatką stalową 1,30 m2
- Wykonywanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu o gr. 10-15 mm 21,80 m2
- Układanie płytek z kamieni sztucznych 60x60 cm metodą kombinowaną 21,80 m2
- Układanie cokołów z płytek ceramicznych o wys. 10 cm 22,57 m
- Listwa dylatacyjne i progowe 6 m
- Dostawa i montaż pochwytów - stal nierdzewna 3 mb
- Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III-IV 6,95 m2
- Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej - grubość warstwy po zag. 10 cm 6,95 m2
- Ręczne układanie betonu - podbudowa pod stopnie i podest 1,35 m3
- Ułożenie stopni blokowych typu BrukBet granit szary jasny 6,2 m2
- Ułożenie stopni blokowych typu BrukBet granit szary jasny o wym. 100x35x15 (w tym 6 stopni kątowych) 19,47 m
- Ułożenie płyty podestowej typu BrukBet granit szary jasny 160x100x60 0,85 m2
- Montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych, termicznie izolowanych, przeszkolonych z obróbką 3,50 m2
- Ościeżnice drewniane regulowane - dostawa i montaż 10,40 m
- Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone z okuciami 3,69 m2
- Dostawa i montaż opraw sufitowych LED 3,0 kpl.
- Dostawa i montaż wyłączników 6 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego - na zasadach jak zamówienie podstawowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami :
1) cena brutto
2) okres gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach okre-ślonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działal-ności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zło-tych),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie ,przebudowie lub rozbudowie budynków o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukoń-czone.
Uwagi:
1) Pod pojęciami ,,budowa, przebudowa, rozbudowa", rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowied-nio w art. 3 pkt. 6, 7a i 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz.1333 z późn. zm.).
2) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) reali-zowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Za-mawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający za-strzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wyko-nywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
3) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiające-go.
4) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:
o jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w bu-downictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831);
Uwagi:
1) Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, na-dane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami bu-dowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być po-twierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
3) Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu za-wodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).
4) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamó-wienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnie-nia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno-ści, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia:
2) spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w ww. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, podmiotowe środki dowodowe określone w pkt 1) i 2) składa również podmiot udostępniający zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia:
2) spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:
3 wykaz robót budowlanych spełniających wymagania określone w rozdziale VII pkt 2 ppkt 4) lit. a) SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
4 Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w rozdziale VII pkt 2 ppkt 4) lit. b) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ
5 Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł;
6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w Rozdziale XII SWZ, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wstępne oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX Pkt A ppkt. 1) lit. a) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z które-go wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, wymienione
w Rozdziale IX Pkt B.2 ppkt 1) i 2) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w
przypadkach:
a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze
zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości
stawki podatku VAT);
b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
- z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków
klimatycznych lub
- działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub
- wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych
przez Wykonawcę lub
- koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub
c) niezbędnego rozszerzenia zakresu rzeczowego robót w związku z realizacją przedmiotu
niniejszej umowy, których strony nie mogły przewidzieć na dzień jej zawarcia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami :
1) cena brutto
2) okres gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.