Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie wymiany wodomierzy wody zimnej i ciepłej z modułami radiowymi kompatybilnymi z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wymiany wodomierzy wody zimnej i ciepłej z modułami radiowymi kompatybilnymi z systemem radiowego odczytu AMR

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Victoria"
os. Kościuszkowskie 5
31-858 Kraków
powiat: Kraków
tel. 12 648-51-83
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 30.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 12 648-51-83
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wykonanie wymiany (dostawa i montaż) wodomierzy wody zimnej i ciepłej z modułami radiowymi
kompatybilnymi z systemem radiowego odczytu AMR firmy Apator Powogaz w lokalach
mieszkalnych w zasobach Spółdzielni.
Szczegółowy zakres prac wg załącznika nr 1 dołączonego do niniejszej specyfikacji.

Otwarcie ofert: Cześć jawna odbędzie się w dniu - 27.03.2024 r. o godz. 1200; w siedzibie Spółdzielni. W otwarciu ofert
może wziąć udział przedstawiciel Oferenta.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 27.03.2024 r. do godz. 11
00 w Sekretariacie S.M. "Victoria".

Miejsce i termin realizacji:
9. Wykona zadanie: zakończenie prac nie później niż - 30.11.2024 r.

Wymagania:
5. Tryb postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu
o obowiązujący u Zamawiającego ,,Regulamin organizowania zamówień na roboty budowlane, dostawy i
usługi wykonywane dla potrzeb S.M. ,,Victoria"."
II. Informacje uzupełniające.
1. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji przeznaczone są wyłącznie w celu
przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób, ani
udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu przetargowym.
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Oferent.
3. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub
uzupełnienia treści Specyfikacji. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu
do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie
przekazana wszystkim Oferentom i będzie dla nich wiążąca.
4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego dla Oferentów.
III. Wadium.
Wadium w wysokości: - 30.000,00 zł, należy wpłacić przelewem na podane konto bankowe do dnia
25.03.2024 r.
IV. Zasady zwrotu wadium.
1. Wadia wykonawców, których oferty nie zostały wybrane zwraca się niezwłocznie, nie później niż w
terminie14 dni od daty rozstrzygnięcia lub unieważnienia przetargu nieograniczonego.
2. Wadium wykonawcy, którego oferta zastała wybrana zwraca się niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu i podpisaniu umowy
V. Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji i
projekcie umowy.
2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
VI. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci.
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Oferenci, którzy spełniają wszystkie
wymagania określone w punkcie VII i VIII.
VII. Wymagane oświadczenia.
Każdy dostawca lub wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że:
1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników
zdolnych do wykonania zamówienia.
4. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej.
5. Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Oferowane materiały i sprzęt posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty.
7. Po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń - załączniki nr 1,2,3.
8. W przypadku wyboru jego oferty, wyraża zgodę na udostępnienie Członkom Spółdzielni danych
zawartych w umowie, zgodnie z art. 81
ustawy z dnia 15.12.2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych
(z późn. zm.).
VIII. Lista wymaganych dokumentów.
Od Oferentów ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie niżej
wymienionych dokumentów zgodnie z Regulaminem organizowania zamówień na roboty budowlane,
dostawy i usługi wykonywane dla potrzeb S.M. ,,Victoria".
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej.
2. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności. Ważność właściwych dokumentów wynosi 90 dni licząc od daty ich wystawienia
do daty otwarcia oferty.
3. Aktualna, na okres planowanych do wykonania robót, polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności
cywilnych prowadzonej działalności gospodarczej .
4. Wymagane uprawnienia i zaświadczenia.
5. Wykaz robót remontowo-budowlanych (o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia), dostaw lub
usług realizowanych przez Oferenta.
6. Referencje potwierdzające, że dostawy, usługi lub roboty budowlane przedstawione w wykazie zostały
wykonane z należytą starannością.
Wyżej wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub uwierzytelnionej
kserokopii. W przypadku przedstawienia uwierzytelnionej kopii, Komisja Przetargowa może zażądać
przedstawienia do wglądu oryginałów ww. dokumentów.
IX. Opis sposobu przedstawienia ceny.
1. Oferent dla ważności oferty winien złożyć ofertę zawierającą ceny na wszystkie pozycje przedmiotu
zamówienia, wyliczoną na podstawie kosztorysu ofertowego (kalkulacji cenowej), stanowiącego
załącznik do oferty.
2. Przed przystąpieniem do sporządzania oferty, Oferent winien bezwzględnie dokonać pomiarów
z natury dla wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 SWZ).
3. Cena ofertowa brutto wyliczona na podstawie załącznika nr 1 do SWZ powinna zawierać wszystkie
koszty związane z realizacją zamówienia bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego
jakichkolwiek dodatkowych kosztów na bieżące utrzymywanie porządku oraz wykonanie robót
porządkowych po zakończeniu przedmiotu zamówienia, kosztów zaplecza socjalnego dla pracowników
(WC), opłat za media itp.
4. Podane ceny brutto obowiązują w całym okresie ważności przetargu i trwania umowy.
X. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych.
3. Oferta winna być dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej treści bez uszkodzenia
opakowania. Koperta winna być opatrzona informacją o adresacie oraz informacją jakiego rodzaju robót
dotyczy.
4. Wymaga się by oferta była podpisana przez osobę lub osoby upoważnione w dokumentach rejestrowych
podmiotu do reprezentacji Oferenta lub posiadające odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania
niniejszej czynności udzielone przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu.
5. Wymaga się, aby składane dokumenty były ułożone zgodnie z kolejnością określoną w pkt. XII, VII
i VIII.
6. Wymaga się, aby oferta była przygotowana w formie pisemnej pod rygorem nieważności w sposób
zapewniający pełną czytelność jej treści oraz aby zapisane strony były kolejno ponumerowane i złączone
w sposób uniemożliwiający wysunięcie lub odłączenie którejkolwiek kartki (np. zszyte, skoroszyt,
zbindowane, przesznurowane).
XI. Zmiany i wycofanie oferty.
Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed
terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej.
XII. Zawartość oferty.
1. Potwierdzenie dowodu wniesienia wadium.
2. Dokumenty, które podano w punkcie VII - Wymagane oświadczenia.
3. Dokumenty wymienione w punkcie VIII - Lista wymaganych dokumentów.
4. NIP Oferenta.
5. Koszt wykonania robót zgodnie z punktem IX.
6. Podstawowe nośniki cenotwórcze, tj.: stawka roboczogodziny, Kp, Zysk.
7. Polisa ubezpieczeniowa.
8. Udzielone gwarancje.
XIII. Kryteria powodujące odrzucenie oferty.
Zamawiający w określonych przypadkach zobowiązany jest odrzucić ofertę a Oferentowi nie przysługują
żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu. Może być ona odrzucona, jeżeli:
1. Jest sprzeczna ze Specyfikacją.
2. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń.
3. Oferent nie wniósł wadium.
2. Wymagany termin ważności ofert 1 miesiąc od terminu składania.
2. Firma i adres Oferenta, którego oferta jest otwierana, a także cena oferty ogłaszane są osobom obecnym
i odnotowane w protokole postępowania przetargowego.
II etap - część niejawna.
Komisja dokona szczegółowej analizy ofert i wybierze najkorzystniejszą z ofert. Ogłoszenie wyników
nastąpi w dniu 29.03.2024 r. o godz. 14
00 w miejscu jw.
XVI. Kryteria oceny ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1. Cena ofertowa - waga kryterium 80%.
2. Gwarancja na wykonane roboty - waga kryterium 10%.
3. Doświadczenie zawodowe Oferenta i referencje - waga kryterium 10%.
XVII. Zawarcie Umowy.
1. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zostanie zawarta z Wykonawcą,
który spełni wszystkie przedstawione wymagania oraz którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie do 7 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyniku
postępowania, o ile nie wpłynie żadne odwołanie. O miejscu i dokładnym terminie zawarcia umowy
Zamawiający powiadomi niezwłocznie wybranego Oferenta.
3. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo wyboru dowolnego Oferenta, zmiany zakresu robót do wysokości
posiadanych środków finansowych oraz do unieważnienia części lub całości przetargu bez podania
przyczyny.

Uwagi:
2. Godziny urzędowania:
Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 7
00
- 15
00
, - w środy nieczynne
3. Godziny pracy Kasy:
Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek - 9
00
- 13
00

Kontakt:
Uprawnionymi
do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami są inspektorzy nadzoru robót ogólnobudowlanych
(pokój nr 6, tel. 12-648-51-83 wew. 6).

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.