pomorskie (Rumia)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z wymianą drzwi |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie Żeromskiego 52 84-120 Władysławowo powiat: pucki przetargi.wladyslawowo@cos.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Władysławowo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wraz z wymianą drzwi w Dziale Rehabilitacji, Odnowy Biologicznej i Pływalni w budynku krytej pływalni I piętro - etap II - w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA wraz z wymianą drzwi w Dziale Rehabilitacji, Odnowy Biologicznej i Pływalni w budynku krytej pływalni I piętro - etap II - w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie 1. Wymagania ogólne: drzwi wewnętrzne bezprzylgowe pełne rozwierne sztuk 38 ze światłem przejścia minimum 2 metry wysokości Drzwi ze światłem przejścia 100 cm szerokości- 2 sztuki Drzwi ze światłem przejścia 90 cm szerokości- 16 sztuk Drzwi ze światłem przejścia 80 cm szerokości- 19 sztuk Drzwi ze światłem przejścia 70 cm szerokości- 1 sztuka Wkładki patentowe- 28 sztuk Zamki WC- 10 sztuk - drzwi przesuwne z automatycznym napędem 17 sztuk ze światłem przejścia minimum 2 metry wysokości skrzydła drzwiowe 100 cm szerokości ze światłem przejścia 90 cm szerokości Zakres prac: dokonanie szczegółowych pomiarów stolarki; demontaż istniejącej stolarki; utylizacja zdemontowanej stolarki; przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż; zamontowanie nowej ościeżnicy z drzwiami dopasowanej rozmiarem do otworu w ścianie; uzupełnienie ubytków w murze i nadprożu wraz z obróbkami murarsko- tynkarskim- przygotowanie ścian pod malowanie; zabezpieczenie i oznakowanie strefy prowadzonych prac w użytkowanym obiekcie; doprowadzenie do stanu poprzedniego obszarów nie objętych remontem, a użytkowanych przez wykonawcę; podłączenie automatycznego napędu do centrali sygnalizacji pożaru tak aby nastąpiło samoczynne rozsuniecie drzwi przesuwnych i pozostanie w pozycji otwartej w wyniku alarmu II stopnia przez system centrali sygnalizacji pożaru; w miejscu montażu napędu automatycznego doprowadzenie zasilania 230 V 50/60 Hz przewodem 3x 1,5 mm 2 z wydzieloną linią zabezpieczenia 10/16 A do każdej sztuki drzwi przesuwnych mocowany w tynku; poprowadzenie przewodu podającego sygnał z napędu automatycznego do centrali sygnalizacji pożaru HTKSH 2 x 2,08 PH 90 mocowany w tynku lub na uchwytach systemowych ; przygotowanie ścian pod malowanie po robotach instalacyjnych. W czasie prac montażowych pomieszczenia będą funkcjonowały w normalnym trybie, wykonawca musi wziąć pod uwagę konieczność bieżącego usuwania pozostałości po remoncie. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe zabezpieczenia miejsca realizacji prac montażowych zgodnie z przepisami bhp. Wykonawca jest zobowiązany pozostawić miejsce prac w stanie przed remontem. Wymagania szczegółowe w wersji tabelarycznej: Lp. Asortyment Opis wymagań Uzasadnienie wymagań 1 2 3 4 1. Drzwi rozwierne Materiał płyta otworowa wytrzymałość, wzmocnienie konstrukcji skrzydeł drzwiowych Okleina CPL kolor dąb naturalny odporność na zarysowania oraz przetarcia, estetyka Ościeżnica stalowa malowana na kolor biały matowy trwałość, odporność na wilgotność, estetyka Wentylacja cyrkulacja powietrza w pomieszczeniach wc i hydroterapii 3 Zawiasy czopowe standardowe wyposażenie Klamka ze stali nierdzewnej trwałość, odporność Atest higieniczny wymóg spełnienia normy 2. Drzwi przesuwne System naścienny metalowy malowany na kolor biały mat współpraca z drzwiami przesuwnymi, wytrzymałość, estetyka Materiał płyta otworowa wytrzymałość, wzmocnienie konstrukcji skrzydeł drzwiowych Okleina CPL kolor dąb naturalny odporność na zarysowania oraz przetarcia, estetyka Uchwyt standardowe wyposażenie Atest higieniczny wymóg spełnienia normy 3. Napęd do drzwi przesuwnych Wysokość obudowy: 100mm- 120mm wąska wysokość, estetyka Regulowana szybkość otwierania i zamykania: pomiędzy: 10-50 cm/s ograniczenie przeciągów Zasilanie 230 V 50/60 Hz Pobór mocy 250 W standardowe zasilanie Stopień zabezpieczenia min. IP 20 bezpieczeństwo Belka napędu Aluminiowa z wymiennym profilem jezdnym wyposażenie standardowe Zestaw wózków jezdnych wraz z przeciwrolką (Na jedne skrzydło przypadają dwa wózki z dwiema rolkami jezdnymi) wyposażenie standardowe Pas napędowy wyposażenie standardowe Pokrywa napędu aluminiowa w kolorze ral biały mat plus pokrywy boczne estetyka pod kolor ościeżnic Przełącznik programowy Min. 5-pozycyjny kluczykowy lub membranowy, (wyłączone, automatyka, stałe otwarcie, częściowe otwarcie, wyjście, otwarcie nocne) łatwość w użytkowaniu Prowadzenie dolne skrzydła standardowe wyposażenie, praca w linii Zabezpieczenie strefy przejścia w postaci bariery podczerwieni bezpieczeństwo Układ sterujący z: Systemem awaryjnego otwarcia bezpieczeństwo Testowany na min. 1 000 000 cykli niezawodność PN-EN 16005 wymóg spełnienia normy Aktywacja przyciskiem bezdotykowym łatwość użytkowania Zestaw akumulatorów (awaryjne zamykania/otwieranie) bezpieczeństwo Przegląd serwisowy wykonany po 12 miesiącach użytkowania Sprawdzenie funkcjonowania napędu, bezpieczeństwo CPV: 45000000-7, 44221200-7,45421131-1 Dokument nr: 2024/BZP 00243015, 13/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74e4902a-e06c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. - nie dotyczy niniejszego postepowania 11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, Ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "DOSTAWA wraz z wymianą drzwi w Dziale Rehabilitacji, Odnowy Biologicznej i Pływalni w budynku krytej pływalni I piętro - etap II - w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie" odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 08:00 Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 13/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Dostawa wraz z wymianą drzwi w Dziale Rehabilitacji, Odnowy Biologicznej i Pływalni w budynku krytej pływalni I piętro - etap II - w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie 1. Wymagania ogólne: drzwi wewnętrzne bezprzylgowe pełne rozwierne sztuk 38 ze światłem przejścia minimum 2 metry wysokości Drzwi ze światłem przejścia 100 cm szerokości- 2 sztuki Drzwi ze światłem przejścia 90 cm szerokości- 16 sztuk Drzwi ze światłem przejścia 80 cm szerokości- 19 sztuk Drzwi ze światłem przejścia 70 cm szerokości- 1 sztuka Wkładki patentowe- 28 sztuk Zamki WC- 10 sztuk - drzwi przesuwne z automatycznym napędem 17 sztuk ze światłem przejścia minimum 2 metry wysokości skrzydła drzwiowe 100 cm szerokości ze światłem przejścia 90 cm szerokości Zakres prac: dokonanie szczegółowych pomiarów stolarki; demontaż istniejącej stolarki; utylizacja zdemontowanej stolarki; przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż; zamontowanie nowej ościeżnicy z drzwiami dopasowanej rozmiarem do otworu w ścianie; uzupełnienie ubytków w murze i nadprożu wraz z obróbkami murarsko- tynkarskim- przygotowanie ścian pod malowanie; zabezpieczenie i oznakowanie strefy prowadzonych prac w użytkowanym obiekcie; doprowadzenie do stanu poprzedniego obszarów nie objętych remontem, a użytkowanych przez wykonawcę; podłączenie automatycznego napędu do centrali sygnalizacji pożaru tak aby nastąpiło samoczynne rozsuniecie drzwi przesuwnych i pozostanie w pozycji otwartej w wyniku alarmu II stopnia przez system centrali sygnalizacji pożaru; w miejscu montażu napędu automatycznego doprowadzenie zasilania 230 V 50/60 Hz przewodem 3x 1,5 mm 2 z wydzieloną linią zabezpieczenia 10/16 A do każdej sztuki drzwi przesuwnych mocowany w tynku; poprowadzenie przewodu podającego sygnał z napędu automatycznego do centrali sygnalizacji pożaru HTKSH 2 x 2,08 PH 90 mocowany w tynku lub na uchwytach systemowych ; przygotowanie ścian pod malowanie po robotach instalacyjnych. W czasie prac montażowych pomieszczenia będą funkcjonowały w normalnym trybie, wykonawca musi wziąć pod uwagę konieczność bieżącego usuwania pozostałości po remoncie. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe zabezpieczenia miejsca realizacji prac montażowych zgodnie z przepisami bhp. Wykonawca jest zobowiązany pozostawić miejsce prac w stanie przed remontem. Wymagania szczegółowe w wersji tabelarycznej: Lp. Asortyment Opis wymagań Uzasadnienie wymagań 1 2 3 4 1. Drzwi rozwierne Materiał płyta otworowa wytrzymałość, wzmocnienie konstrukcji skrzydeł drzwiowych Okleina CPL kolor dąb naturalny odporność na zarysowania oraz przetarcia, estetyka Ościeżnica stalowa malowana na kolor biały matowy trwałość, odporność na wilgotność, estetyka Wentylacja cyrkulacja powietrza w pomieszczeniach wc i hydroterapii 3 Zawiasy czopowe standardowe wyposażenie Klamka ze stali nierdzewnej trwałość, odporność Atest higieniczny wymóg spełnienia normy 2. Drzwi przesuwne System naścienny metalowy malowany na kolor biały mat współpraca z drzwiami przesuwnymi, wytrzymałość, estetyka Materiał płyta otworowa wytrzymałość, wzmocnienie konstrukcji skrzydeł drzwiowych Okleina CPL kolor dąb naturalny odporność na zarysowania oraz przetarcia, estetyka Uchwyt standardowe wyposażenie Atest higieniczny wymóg spełnienia normy 3. Napęd do drzwi przesuwnych Wysokość obudowy: 100mm- 120mm wąska wysokość, estetyka Regulowana szybkość otwierania i zamykania: pomiędzy: 10-50 cm/s ograniczenie przeciągów Zasilanie 230 V 50/60 Hz Pobór mocy 250 W standardowe zasilanie Stopień zabezpieczenia min. IP 20 bezpieczeństwo Belka napędu Aluminiowa z wymiennym profilem jezdnym wyposażenie standardowe Zestaw wózków jezdnych wraz z przeciwrolką (Na jedne skrzydło przypadają dwa wózki z dwiema rolkami jezdnymi) wyposażenie standardowe Pas napędowy wyposażenie standardowe Pokrywa napędu aluminiowa w kolorze ral biały mat plus pokrywy boczne estetyka pod kolor ościeżnic Przełącznik programowy Min. 5-pozycyjny kluczykowy lub membranowy, (wyłączone, automatyka, stałe otwarcie, częściowe otwarcie, wyjście, otwarcie nocne) łatwość w użytkowaniu Prowadzenie dolne skrzydła standardowe wyposażenie, praca w linii Zabezpieczenie strefy przejścia w postaci bariery podczerwieni bezpieczeństwo Układ sterujący z: Systemem awaryjnego otwarcia bezpieczeństwo Testowany na min. 1 000 000 cykli niezawodność PN-EN 16005 wymóg spełnienia normy Aktywacja przyciskiem bezdotykowym łatwość użytkowania Zestaw akumulatorów (awaryjne zamykania/otwieranie) bezpieczeństwo Przegląd serwisowy wykonany po 12 miesiącach użytkowania Sprawdzenie funkcjonowania napędu, bezpieczeństwo 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44221200-7 - Drzwi 45421131-1 - Instalowanie drzwi 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości za wady na przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Inne środki dowodowe (nie wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych) - Zamawiający przed podpisaniem umowy wzywa wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców występujących wspólnie (w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 PZP) wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. 8. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP oraz oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy polegających na: 1) zmianie terminów wykonania przedmiotu niniejszej umowy ze względu na przyczyny lezące po stronie Zamawiającego, dotyczące np. braku przekazania/przygotowania miejsca realizacji umowy, wstrzymanie prac z przyczyn Zamawiającego, a także konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych; 2) zmianie zakresu przedmiotu niniejszej umowy; 3) wydłużeniu okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres; 4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach, o których mowa w ust. 3. 3. Zmiana wynagrodzenia umownego, zmiana terminu lub zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w następujących przypadkach: 1) wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2) nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części umowy, konieczność wykonania prac dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie ogłoszenia. W przypadku robót zaniechanych wycena prac zostanie wykonana w oparciu o kosztorys nakładczy. W przypadku robót dodatkowych wycena nastąpi poprzez sporządzenie kosztorysu metodą szczegółową, przy zastosowaniu ceny z kosztorysu nakładczego Wykonawcy, a w przypadku braku tych odnośników na podstawie nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku, np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego): a) stawka roboczogodziny ,,R" - średnia dla woj. pomorskiego, b) koszty pośrednie ,,Kp" (R+S) - średnie dla woj. pomorskiego c) zysk kalkulacyjny ,,Z" (R+S+Kp) - średnie dla woj. pomorskiego d) ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp., e) nakłady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR. W przypadku robót dla których brak nakładów w KNR lub te na, będzie zastosowana wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzana przez Zamawiającego. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości za wady na przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024