lubelskie (Puławy)
łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyprodukowanie i dostawa środków trwałych - form odlewniczych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Planetfan sp. z o.o Rzemieślnicza 8 41-407 Imielin powiat: bieruńsko-lędziński 669722144 d.komraus@planetfan.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186471 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Imielin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 669722144 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr DW/02/m21460/DK/2024 na wyprodukowanie i dostawę 5 środków trwałych Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-0058/23 - Transformacja działalności okołogórniczej poprzez wprowadzenie nowego systemu lekkich wentylatorów osiowych niskociśnieniowych dla chłodnictwa Część 1 DOSTAWA 5 środków trwałych - form odlewniczych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem postępowania nr DW/02/m21460/DK/2024 jest wyprodukowanie i dostawa 5 szt. środków trwałych - form do ciśnieniowego odlewania aluminium. Wymagania techniczne przedstawione zostały w załączniku nr 2 - specyfikacji technicznej przedmiotu postępowania. Ze względu na fakt, że wszystkie załączniki publikowane przez Zamawiającego w ogłoszeniu dostępne są dla wszystkich użytkowników Bazy i nie ma technicznych możliwości, by udostępnić wybrane załączniki tylko tym Oferentom, którzy podpisali umowę poufności, konieczna jest komunikacja Zamawiającego z Oferentem poza Bazą Konkurencyjności. Podpisaną umowę poufności należy przesłać drogą elektroniczną w formie skanu na adres e-mail: oferty@planetfan.pl, w celu przyspieszenia procedury przekazania dokumentacji do wyceny środków trwałych. Oryginał podpisanej umowy, należy przesłać pocztą lub kurierem pod adres Zamawiającego, do 3 dni od przesłania jej drogą elektroniczną. Niepodpisanie załącznika nr 1 przez zgłaszającego się Oferenta, skutkować będzie brakiem przekazania załącznika nr 2 oraz rysunków wymiarowych detali oraz odrzuceniem z postepowania ofertowego. Po otrzymaniu drogą elektroniczną w formie skanu podpisanej przez Oferenta umowy poufności, Zamawiający odeśle dokumentację techniczną, na ten sam adres e-mail, z którego wysłano podpisaną umowę poufności, chyba że w treści wiadomości e-mail podano inny adres służący do otrzymania informacji poufnej. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 43415000-5 Dokument nr: 2024-66014-186471, DW/02/m21460/DK/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-03-28 Oferty należy składać poprzez Bazę Konkurencyjności (aplikacja BK2021), adres: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu oferty na stronę https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Oferty, które wpłyną po upływie terminu oraz te, które nie będą posiadały wymaganych załączników nie będą rozpatrywane. Oferty należy składać do dnia 28.03.2024. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat bieruńsko-lędziński Gmina Imielin Miejscowość Imielin Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy Zamawiający może wyrazić zgodę na poniższe zmiany umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego postępowania: - Wystąpienie zmian obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. - Wystąpienie przyczyn niezależnych od Dostawcy lub Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania zamówienia. - W przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny. - Zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Dostawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących jego realizacji. - Wystąpienie ,,siły wyższej", przez co rozumie się wystąpienie zdarzeń nieprzewidywalnych i poza kontrolą stron umowy, wpływających na wykonanie umowy w jej ustalonym brzmieniu. Wszelkich zmian umowy należy dokonać w formie aneksu pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W celu otrzymania dokumentacji technicznej detali, wraz ze specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia przedstawionego w załączniku nr 2, Oferent zobowiązany jest do podpisania umowy o zachowaniu poufności, ograniczeniu wykorzystania informacji oraz niekonkurowaniu, która stanowi załącznik nr 1 niniejszego postepowania ofertowego. Umowę podpisze osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z warunkami uczestnictwa w niniejszym postępowaniu ofertowym, przedstawionymi w załączonym pliku o nazwie: 02m21460_DK_2024 Postępowanie ofertowe.pdf. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferty mogą składać Oferenci, którzy posiadają doświadczenie, wiedzę, potencjał techniczny, kadrowy oraz serwisowo - szkoleniowy w dostawie środków trwałych oraz są bezpośrednim producentem dostarczanych środków trwałych. Typ Potencjał techniczny Opis Oferent uzupełni załącznik nr 5 niniejszego postępowania, w którym oświadczy, że posiada park maszynowy oraz wiedzę techniczną potrzebną do wyprodukowania wymaganych środków trwałych. Wyrazi zgodę na przeprowadzenie przez Zamawiającego audytu technologicznego swojej firmy w celu uzyskania zamówienia w ramach niniejszego postępowania ofertowego. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Ofertę mogą złożyć Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej terminowe i należyte wykonanie zamówienia, oraz wobec których nie zostały wszczęte postępowania: upadłościowe, egzekucyjne, lub jakiekolwiek inne postępowanie uniemożliwiające wykonanie zamówienia jak również nie zachodzą inne okoliczności, które uniemożliwiają uczestnictwo w postępowaniu ofertowym lub też wykonanie zamówienia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta powinna zawierać: 1) Potwierdzoną podpisem znajomość specyfikacji technicznej (załącznik nr 2). 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3). 3) Wypełniony i podpisany formularz oświadczeń (załącznik nr 4). 4) Wypełnioną i podpisaną listę referencyjną wyprodukowanych form w latach 2020-2023 (załącznik nr 5). Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty. W trakcie wyboru ofert nie będą udzielane informacje, które mogłyby mieć wpływ na treść składanych ofert. Wszelkie braki oraz odstępstwa od warunków technicznych przedstawionych w załączniku nr 2 skutkują odrzuceniem oferty. Ofertę na środki trwałe należy składać pisemnie, w języku polskim. Zapytania w zakresie przedmiotu postepowania ofertowego należy kierować do zamawiającego poprzez aplikację BK2021 pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ do dnia: 27.03.2024. Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Dyrektor Zarządzający. Oferta powinna zawierać: 1) Potwierdzoną podpisem znajomość specyfikacji technicznej (załącznik nr 2). 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3). 3) Wypełniony i podpisany formularz oświadczeń (załącznik nr 4). 4) Wypełnioną i podpisaną listę referencyjną wyprodukowanych form w latach 2020-2023 (załącznik nr 5). Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty. W trakcie wyboru ofert nie będą udzielane informacje, które mogłyby mieć wpływ na treść składanych ofert. Wszelkie braki oraz odstępstwa od warunków technicznych przedstawionych w załączniku nr 2 skutkują odrzuceniem oferty. Oferent może złożyć 1 ofertę. Wymagana ważność oferty: do dnia 30.06.2024r. Oferta powinna zawierać: 1) Cenę netto z rozbiciem na poszczególne środki trwałe oraz sumę całościową oferty, z uwzględnieniem transportu pod adres firmy Zamawiającego oraz spełnieniem wymagań technicznych przedstawionych w załączniku nr 2. 2) Termin realizacji dostawy. 3) Termin ważności oferty. 4) Okres gwarancji (wyrażony jako gwarantowana trwałość formy w ilościach cykli lub minimalnie 2 lata, maksymalnie 5lat). 5) Sugerowany typ maszyny, do której przystosowany będzie środek trwały. 6) Deklarowana siła zwarcia maszyny w celu wyprodukowania przedstawionego detalu. Cena oferty musi być ostateczna, zawierać wszystkie koszty, narzuty, upusty, opłaty, cła i podatki związane z wykonaniem i dostawą środków trwałych, łącznie ze wszystkimi kosztami niezbędnymi do ich testów, sporządzenia dokumentacji odbiorowej i transportów. Cena oferty stanowić będzie wartość netto wpisaną na formularzu oferty za całość przedmiotu zamówienia oraz z rozbiciem na poszczególne pozycje. Kwotę należy podać netto, cyfrowo i słownie. Przedstawiona w ofercie wartość netto wynagrodzenia Dostawcy będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy. Ceny należy przedstawić w walucie: polski złoty [PLN]. Oferty przedstawione w innych walutach zostaną odrzucone. Liczba punktów przyznanych za powyższe kryteria po zsumowaniu stanowić będzie ocenę końcową oferty. Stosowane zaokrąglenia będą do jednego miejsca po przecinku, według zasady, że jeśli druga liczba po przecinku jest mniejsza od 5 - zaokrąglenie w dół, jeśli jest równa lub wyższa od 5 - zaokrąglenie w górę. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która nie podlega wykluczeniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów po ich zsumowaniu. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w siedzibie Zamawiającego i udokumentowany zostanie pisemnie za pomocą protokołu z postępowania ofertowego. Ogłoszenie wyników nastąpi do 10 dni od daty sporządzenia protokołu wyboru, na stronie : https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. Protokół z postępowania ofertowego zawierać będzie: a) Nazwę firmy Dostawcy lub imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania Dostawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem wyboru. b) Nazwy wszystkich firm lub imiona i nazwiska Oferentów, siedziby oraz adresy zamieszkania, wraz z przyznaną punktacją złożonej oferty oraz ceną. c) Wykryte przypadki konfliktu interesów i podjęte w związku z tym środki albo informację o braku występowania konfliktu interesów. d) Informację o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez Oferentów. e) Imiona i nazwiska osób, które wykonywały czynności w prowadzonym postępowaniu. f) Dokumenty potwierdzające wymianę informacji poza Bazą Konkurencyjności pomiędzy Zamawiającym a Oferentem. Zamawiający zawrze w terminie do 10 dni od ogłoszenia wyników postępowania ofertowego umowę z Dostawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą oraz, który spełni wszystkie wymogi określone w niniejszym postępowaniu ofertowym. W przypadku gdy wybrany Dostawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy z Oferentem, którego oferta w postępowaniu została oceniona z kolejną najwyższą liczbą punktów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia ostatecznego terminu dostaw środków trwałych będących przedmiotem postepowania. Zamówienie należy wykonać najpóźniej do dnia: 30.07.2024r. Zamówienie uważa się za wykonane na podstawie podpisanego protokołu odbioru środka trwałego. Brak podpisanego protokołu odbioru środka trwałego może wynikać między innymi z nieterminowej dostawy lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia lub odstąpienia od zawartej umowy. Niedotrzymanie terminów realizacji dostaw skutkuje brakiem podpisanego protokołu odbioru poszczególnych środków trwałych, co spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości: 3% za każdy rozpoczęty tydzień zwłoki względem określonego w umowie terminu dostawy, jednak nie więcej niż 12%. Wysokość kary umownej obliczana będzie od ceny niedostarczonych środków trwałych. Dostawca udzieli na dostarczone przez siebie środki trwałe gwarancji: minimum 2 lata lub minimum 40.000 cykli. Maksymalny okres gwarancji wynosi: 5 lat lub 120.000 cykli. Okres gwarancji zostaje uznany za ukończony w przypadku gdy którykolwiek z parametrów nastąpi wcześniej. W okresie gwarancji Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego serwisu form bez względu na miejsce ich eksploatacji na terenie Polski. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-15 Data ostatniej zmiany 2024-03-15 14:00:52 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Suma całościowa cen netto - waga punktowa 70 pkt. (70%) Liczba punktów w kryterium ,,suma całościowa cen netto" będzie przyznawana według poniższego wzoru: (Najniższa cena oferty netto spośród wszystkich ofert nieodrzuconych/Cena netto wskazana w badanej ofercie) x 70 Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja w ilości cykli - waga punktowa 20 pkt. (20%). Liczba punktów w kryterium ,,gwarancja producenta w ilości cykli " będzie przyznawana według poniższego wzoru: (gwarantowana ilość cykli wskazana w badanej ofercie/ maksymalna ilość cykli określona przez Oferenta z największą ilością cykli) x20 Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji zamówienia - waga: 10 pkt. (10%) (Suma wszystkich terminów poszczególnych form w dniach) . Liczba punktów w kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" będzie przyznawana według poniższego wzoru: (Termin najkrótszy spośród wszystkich ofert nieodrzuconych/Termin oferty badanej) x 10 Kontakt: Osoby do kontaktu Daniel Komraus tel.: 669722144 e-mail: d.komraus@planetfan.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024