Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Żelazna 59a
00-848 Warszawa
powiat: Warszawa
monika.kondracka@wody.gov.pl
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18888,Interwencyjnhttps://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18888,Interwencyjna-rozbiorka-tam-bobrowych-przetamowan-i-zatorow-na-ciekach-naturalny.html
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie ZZ Kielce w roku 2024
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie NW Jędrzejów;
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z interwencyjną rozbiórką tam bobrowych, przetamowań, likwidacją zatorów na ciekach naturalnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach.
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca dla każdej części zamówienia będzie realizował usługi rozbiórki tam bobrowych oraz zatorów (przetamowań) na ciekach naturalnych m.in. poprzez:
- wydobycie elementów przetamowań z koryta rzeki,
- przeniesienie elementów przetamowań poza koryto rzeki lub/i poza obszary chronione zgodnie z zaleceniami właściwego RDOŚ lub GDOŚ oraz złożenie w stosy celem rozdrobnienia rębakiem i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- mechaniczne lub ręczne usunięcie materiału z koryta rzeki w obrębie przetamowań (likwidacja progu przetamowania) wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rozdrobnienie rębakiem gałęzi pochodzących z przetamowania i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wywóz pozostałości z rozdrobnienia,
- uporządkowanie terenu na skarpach i w obrębie koryta rzeki (m.in. zbiórka śmieci) po zakończeniu robót wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
- naprawa ewentualnych uszkodzeń skarp rzeki i jak terenów przyległych powstałych w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę,
Ponadto:
- rozbiórkę tam bobrowych oraz likwidację zatorów należy prowadzić ręcznie lub mechanicznie (w zależności od sytuacji), również przy udziale ciężkiego sprzętu umożliwiającego wydobycie elementów przetamowania z koryta rzeki.
- bezpośrednio po wyciągnięciu elementów przetamowania z koryta rzeki muszą one zostać usunięte z terenu prowadzonych prac. Nie dopuszcza się pozostawienia żadnych pozostałości na skarpach rzek i na gruntach przyległych.
- zabrania się spalania w ogniskach na skarpach rzeki i na gruntach przyległych zbędnych pozostałości po wydobytych z koryta rzeki elementów przetamowań (w tym drewnianych) - wszelkie odpady m.in. drewniane należy usunąć w całości bądź przerobić przy użyciu rębarek i zagospodarować odpady we własnym zakresie.
Zamawiający zaznacza, że przedmiotowe prace mogą być prowadzone w miejscach trudno dostępnych (m.in. w pobliżu zabudowań, dróg, mostów, linii energetycznych lub telekomunikacyjnych).
3. Jednostkę obmiaru (rozliczeniową) stanowi 1 mp rozebranej tamy bobrowej lub zatoru itp.
4. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć fizyczną realizację prac w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia i nieprzerwanie kontynuować prace, aż do rozebrania tamy bobrowej lub usunięcia zatoru/ przetamowań. O dacie i godz. rozpoczęcia prac Wykonawca zawiadamia właściwy Nadzór Wodny stosownym e-mailem.
5. Szczegółowy zakres i rodzaj prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, mapy poglądowe stanowiące Załącznik nr 3a - 3c do SWZ. Wskazane załączniki zawierają wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia co wypełnia przesłanki art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach:
Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/
z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z decyzjami właściwych wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast oraz zaleceniami właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska lub/i Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (wymienione dokumenty będą stanowić załącznik do zlecenia).
Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte w pkt. 6 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Kod CPV:
71311100 - 2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
8. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie na zasadach określonych w umowie oraz zgodnie z poniższymi regulacjami:
8.1 Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część podstawową (gwarantowaną), bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części podstawowej (gwarantowanej) jak i części opcjonalnej.
8.2 Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości prac zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). Maksymalna wartość opcji to 100% wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1 umowy.
8.3 Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego i obejmuje ten sam zakres prac.
8.4 Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od pozyskania środków finansowych na realizację zamówienia w ramach prawa opcji.
8.5 Od momentu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, do przedmiotu zamówienia udzielanego w ramach opcji odnoszą się wszystkie zapisy umowy bezpośrednio regulujące kwestie opcji oraz regulujące sposób wykonania umowy oraz obowiązki Wykonawcy w sposób ogólny.
8.6 Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem terminu od którego obowiązują wszystkie zapisy dotyczące zamówienia realizowanego w ramach opcji.
8.7 Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie przez Zamawiającego tego prawa.
8.8 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
8.9 Wykonawcy nie przysługuje prawo rezygnacji z realizacji opcji i nie może składać oferty jedynie w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie tj. zarówno zamówienia podstawowego, jak i objętego prawem opcji.
Część II - Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie NW Kazimierza Wielka oraz NW Busko Zdrój;
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z interwencyjną rozbiórką tam bobrowych, przetamowań, likwidacją zatorów na ciekach naturalnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach.
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca dla każdej części zamówienia będzie realizował usługi rozbiórki tam bobrowych oraz zatorów (przetamowań) na ciekach naturalnych m.in. poprzez:
- wydobycie elementów przetamowań z koryta rzeki,
- przeniesienie elementów przetamowań poza koryto rzeki lub/i poza obszary chronione zgodnie z zaleceniami właściwego RDOŚ lub GDOŚ oraz złożenie w stosy celem rozdrobnienia rębakiem i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- mechaniczne lub ręczne usunięcie materiału z koryta rzeki w obrębie przetamowań (likwidacja progu przetamowania) wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rozdrobnienie rębakiem gałęzi pochodzących z przetamowania i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wywóz pozostałości z rozdrobnienia,
- uporządkowanie terenu na skarpach i w obrębie koryta rzeki (m.in. zbiórka śmieci) po zakończeniu robót wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
- naprawa ewentualnych uszkodzeń skarp rzeki i jak terenów przyległych powstałych w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę,
Ponadto:
- rozbiórkę tam bobrowych oraz likwidację zatorów należy prowadzić ręcznie lub mechanicznie (w zależności od sytuacji), również przy udziale ciężkiego sprzętu umożliwiającego wydobycie elementów przetamowania z koryta rzeki.
- bezpośrednio po wyciągnięciu elementów przetamowania z koryta rzeki muszą one zostać usunięte z terenu prowadzonych prac. Nie dopuszcza się pozostawienia żadnych pozostałości na skarpach rzek i na gruntach przyległych.
- zabrania się spalania w ogniskach na skarpach rzeki i na gruntach przyległych zbędnych pozostałości po wydobytych z koryta rzeki elementów przetamowań (w tym drewnianych) - wszelkie odpady m.in. drewniane należy usunąć w całości bądź przerobić przy użyciu rębarek i zagospodarować odpady we własnym zakresie.
Zamawiający zaznacza, że przedmiotowe prace mogą być prowadzone w miejscach trudno dostępnych (m.in. w pobliżu zabudowań, dróg, mostów, linii energetycznych lub telekomunikacyjnych).
3. Jednostkę obmiaru (rozliczeniową) stanowi 1 mp rozebranej tamy bobrowej lub zatoru itp.
4. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć fizyczną realizację prac w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia i nieprzerwanie kontynuować prace, aż do rozebrania tamy bobrowej lub usunięcia zatoru/ przetamowań. O dacie i godz. rozpoczęcia prac Wykonawca zawiadamia właściwy Nadzór Wodny stosownym e-mailem.
5. Szczegółowy zakres i rodzaj prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, mapy poglądowe stanowiące Załącznik nr 3a - 3c do SWZ. Wskazane załączniki zawierają wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia co wypełnia przesłanki art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach:
Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/
z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z decyzjami właściwych wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast oraz zaleceniami właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska lub/i Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (wymienione dokumenty będą stanowić załącznik do zlecenia).
Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte w pkt. 6 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Kod CPV:
71311100 - 2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
8. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie na zasadach określonych w umowie oraz zgodnie z poniższymi regulacjami:
8.1 Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część podstawową (gwarantowaną), bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części podstawowej (gwarantowanej) jak i części opcjonalnej.
8.2 Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości prac zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). Maksymalna wartość opcji to 100% wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1 umowy.
8.3 Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego i obejmuje ten sam zakres prac.
8.4 Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od pozyskania środków finansowych na realizację zamówienia w ramach prawa opcji.
8.5 Od momentu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, do przedmiotu zamówienia udzielanego w ramach opcji odnoszą się wszystkie zapisy umowy bezpośrednio regulujące kwestie opcji oraz regulujące sposób wykonania umowy oraz obowiązki Wykonawcy w sposób ogólny.
8.6 Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem terminu od którego obowiązują wszystkie zapisy dotyczące zamówienia realizowanego w ramach opcji.
8.7 Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie przez Zamawiającego tego prawa.
8.8 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
8.9 Wykonawcy nie przysługuje prawo rezygnacji z realizacji opcji i nie może składać oferty jedynie w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie tj. zarówno zamówienia podstawowego, jak i objętego prawem opcji.
Część III - Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie NW Kielce;
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z interwencyjną rozbiórką tam bobrowych, przetamowań, likwidacją zatorów na ciekach naturalnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach.
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca dla każdej części zamówienia będzie realizował usługi rozbiórki tam bobrowych oraz zatorów (przetamowań) na ciekach naturalnych m.in. poprzez:
- wydobycie elementów przetamowań z koryta rzeki,
- przeniesienie elementów przetamowań poza koryto rzeki lub/i poza obszary chronione zgodnie z zaleceniami właściwego RDOŚ lub GDOŚ oraz złożenie w stosy celem rozdrobnienia rębakiem i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- mechaniczne lub ręczne usunięcie materiału z koryta rzeki w obrębie przetamowań (likwidacja progu przetamowania) wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rozdrobnienie rębakiem gałęzi pochodzących z przetamowania i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wywóz pozostałości z rozdrobnienia,
- uporządkowanie terenu na skarpach i w obrębie koryta rzeki (m.in. zbiórka śmieci) po zakończeniu robót wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
- naprawa ewentualnych uszkodzeń skarp rzeki i jak terenów przyległych powstałych w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę,
Ponadto:
- rozbiórkę tam bobrowych oraz likwidację zatorów należy prowadzić ręcznie lub mechanicznie (w zależności od sytuacji), również przy udziale ciężkiego sprzętu umożliwiającego wydobycie elementów przetamowania z koryta rzeki.
- bezpośrednio po wyciągnięciu elementów przetamowania z koryta rzeki muszą one zostać usunięte z terenu prowadzonych prac. Nie dopuszcza się pozostawienia żadnych pozostałości na skarpach rzek i na gruntach przyległych.
- zabrania się spalania w ogniskach na skarpach rzeki i na gruntach przyległych zbędnych pozostałości po wydobytych z koryta rzeki elementów przetamowań (w tym drewnianych) - wszelkie odpady m.in. drewniane należy usunąć w całości bądź przerobić przy użyciu rębarek i zagospodarować odpady we własnym zakresie.
Zamawiający zaznacza, że przedmiotowe prace mogą być prowadzone w miejscach trudno dostępnych (m.in. w pobliżu zabudowań, dróg, mostów, linii energetycznych lub telekomunikacyjnych).
3. Jednostkę obmiaru (rozliczeniową) stanowi 1 mp rozebranej tamy bobrowej lub zatoru itp.
4. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć fizyczną realizację prac w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia i nieprzerwanie kontynuować prace, aż do rozebrania tamy bobrowej lub usunięcia zatoru/ przetamowań. O dacie i godz. rozpoczęcia prac Wykonawca zawiadamia właściwy Nadzór Wodny stosownym e-mailem.
5. Szczegółowy zakres i rodzaj prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, mapy poglądowe stanowiące Załącznik nr 3a - 3c do SWZ. Wskazane załączniki zawierają wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia co wypełnia przesłanki art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach:
Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/
z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z decyzjami właściwych wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast oraz zaleceniami właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska lub/i Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (wymienione dokumenty będą stanowić załącznik do zlecenia).
Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte w pkt. 6 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Kod CPV:
71311100 - 2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
8. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie na zasadach określonych w umowie oraz zgodnie z poniższymi regulacjami:
8.1 Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część podstawową (gwarantowaną), bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części podstawowej (gwarantowanej) jak i części opcjonalnej.
8.2 Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości prac zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). Maksymalna wartość opcji to 100% wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1 umowy.
8.3 Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego i obejmuje ten sam zakres prac.
8.4 Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od pozyskania środków finansowych na realizację zamówienia w ramach prawa opcji.
8.5 Od momentu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, do przedmiotu zamówienia udzielanego w ramach opcji odnoszą się wszystkie zapisy umowy bezpośrednio regulujące kwestie opcji oraz regulujące sposób wykonania umowy oraz obowiązki Wykonawcy w sposób ogólny.
8.6 Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem terminu od którego obowiązują wszystkie zapisy dotyczące zamówienia realizowanego w ramach opcji.
8.7 Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie przez Zamawiającego tego prawa.
8.8 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
8.9 Wykonawcy nie przysługuje prawo rezygnacji z realizacji opcji i nie może składać oferty jedynie w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie tj. zarówno zamówienia podstawowego, jak i objętego prawem opcji.

CPV: 71311100-2

Dokument nr: 2024/BZP 00248195, K.ROZ.2710.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia - zwanej dalej ,,SWZ" - komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ"), Wykonawca korzysta z zakładki ,,Zapytaj" (na etapie składania ofert) lub ,,Wiadomości" (po otwarciu ofert). Zakładki te służą również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", niemniej jednak Zamawiający rekomenduje sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: monika.kondracka@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w formie niepieniężnej. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii Platformy, przy czym bez względu na przyczynę poczta elektroniczna nie może służyć do złożenia oferty. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
11. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9:00-17:00) e-mail: pomoc@jskinternet.pl.
12. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Monika Kondracka. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.
13. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy Ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania K.ROZ.2710.10.2024 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
5. Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-27 10:00
Miejsce składania ofert: 14.9 Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą Platformy

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.