Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o
Niegowić 90
32-420 Gdów
powiat: wielicki
tel/fax 12 251-40-95
zgkgdow@gazeta.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Gdów
Wadium: 50.000,00 zł
Nr telefonu: tel/fax 12 251-40-95
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie Gminy Gdów poprzez budowę infrastruktury kanalizacyjnej w miejscowości Marszowice - ETAP II.

NAZWA ZADANIA:

Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie Gminy Gdów poprzez budowę infrastruktury kanalizacyjnej w miejscowości Marszowice - ETAP II.

Zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pod nazwą:

Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie Gminy Gdów poprzez budowę infrastruktury kanalizacyjnej w miejscowości Marszowice - ETAP II.

II. INFORMACJE OGÓLNE O POSTĘPOWANIU

1. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest wyłącznie na zasadach podanych w niniejszym zapytaniu, z wyłączeniem zapisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1720, z późn. zm.), zwaną dalej ,,ustawą" lub ,,u.p.z.p".

Niniejsze zamówienie (,,zamówienie sektorowe podprogowe") udzielane jest w celu wykonywania działalności sektorowej w zakresie gospodarki wodnej określonej w art. 5. ust.4 pkt 1 ustawy.

Szacunkowa wartość zamówienia jest niższa od kwoty 5 538 000 euro netto określonej w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów. W związku z tym, na podstawie art.2 ust. 1 pkt 2 ustawy p.z.p. do niniejszego zamówienia nie stosuje się jej przepisów.

2. Niniejsze zapytanie ofertowe ze wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowi komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.

3. Zapytanie ofertowe z załącznikami zostało udostępnione na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o. pod adresem: www.zgkgdow.pl w zakładce BIP (zamówienia publiczne) i pobierane jest samodzielnie przez Wykonawców. Wszelkie ewentualne zmiany, uzupełnienia i wyjaśnienia w toku postępowania będą umieszczane wyłącznie na wyżej podanej stronie internetowej, a na wniosek wykonawcy Zamawiający może przekazać je w innej, uzgodnionej formie. Przed terminem składania ofert wykonawcy winni sprawdzić ponownie zawartość umieszczonego na stronie folderu w celu zapoznania się z treścią ewentualnych odpowiedzi lub wyjaśnień albo innymi wprowadzonymi zmianami. Za zapoznanie się z całością udostępnionych dokumentów odpowiada Wykonawca.

4. Oferty, oświadczenia, przekazywane przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o. oraz Wykonawców muszą być składane pisemnie.

W pozostałych sprawach wystarczające jest przekazanie faksem lub pocztą elektroniczną albo w inny sposób przewidziany w zapytaniu dla danego rodzaju spraw, w takim przypadku każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W niniejszym postępowaniu forma pisemna obowiązuje dla ofert oraz dla wszelkich czynności podejmowanych po złożeniu ofert, w tym wezwań do wyjaśnienia lub uzupełnienia oferty, odpowiedzi na te wezwania, informacji o wykluczeniu wykonawcy, o odrzuceniu ofert, wyników postępowania, informacji o nieprawidłowościach i odpowiedzi na nie oraz wszelkich innych czynności związanych ze środkami ochrony prawnej. Jeżeli dla danej czynności przewidziana jest obowiązkowo forma pisemna, to jeżeli strony porozumieją się w innej formie, przekazana treść musi zostać niezwłocznie potwierdzona na piśmie; jeśli zostanie tak potwierdzona, uważa się ją za doręczoną adresatowi w chwili jej doręczenia do adresata faksem lub pocztą elektroniczną.

5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert, oświadczeń i innych dokumentów ani na korespondencję w innych językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.

Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie Gminy Gdów poprzez budowę infrastruktury kanalizacyjnej w miejscowości Marszowice - ETAP II.

2. Przewidywany zakres robót do wykonania:

- kanalizacja sanitarna PVC 200 mm SN 8 (rura lita) - 1.635,5 m,

- kanalizacja sanitarna PVC 160 mm SN 8 (rura lita) -162,5 m,

IV. PODSTAWOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT

Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcom na własny koszt dokonanie wizji lokalnej w terenie robót objętych zapytaniem ofertowym. Wizja ma na celu zgłoszenie ewentualnych uwag Zamawiającemu, by ten wprowadził zmiany, jeśli byłyby konieczne, tak aby w cenę składanej przez Wykonawcę oferty wkalkulowane były wszystkie czynności, które są niezbędne do kompleksowego wykonania zadania. Złożenie oferty jest jednoznaczne z potwierdzeniem, że przedstawione przez Zamawiającego materiały i założenia są kompletne do wykonania zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem, a wszelkie możliwe wątpliwości ze strony wykonawcy zostały wyjaśnione.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich działań i czynności podjętych na terenie budowy, metod i materiałów użytych przy budowie oraz za ich zgodność z wykonaną dokumentacją projektową i poleceniami Inspektora Nadzoru. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 września 2021 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. (Dz. U.2021 poz. 1686.) zobowiązany jest do oznakowania miejsca budowy poprzez wystawienie tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zgodnego z ww. rozporządzeniem.

Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą prawo budowlane.

Jeżeli dokumentacja lub inny dokument będący częścią niniejszego zapytania wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, dopuszcza składanie ,,produktów" równoważnych. Wszelkie ,,produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię lub ocenie inspektora nadzoru. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji ,,równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich ,,nierównoważności".

Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany zastosowanych materiałów, urządzeń lub rozwiązań na urządzenia lub rozwiązania równoważne, w tym poniesie pełne koszty wynikające z wszelkich zmian w tym zakresie.

Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

4. Projekt budowlany i wykonawczy podlega zaakceptowaniu przez tut. Spółkę przed złożeniem do instytucji opiniujących lub wydających zgody na rozpoczęcie robót.

CPV: 45000000 -7, 45200000-9, 45231300-8

Dokument nr: ZGK.071.73.2024

Otwarcie ofert: b) Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi publicznie w miejscu: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o. Niegowić 90, 32-420 Gdów, parter, sala konferencyjna

c) Termin otwarcia ofert 27.03.2024 r. o godz. 9:45

Składanie ofert:
XX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT.

1. Miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o. Niegowić 90, 32-420 Gdów, sekretariat pok. nr 1.

a) TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 27.03.2024 r. do godz. 9:30

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI UMOWY.

Realizacja całości zamówienia nastąpi do dnia 30 września 2024 r.

Wymagania:
VI. WYMAGANIA I DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI.

Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności oraz koszty umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:

1) roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,

2) zorganizowanie i przeprowadzenie wszelkich koniecznych badań, rozruchów, analiz, prób, testów, monitoringu itp. niezbędnych przy realizacji przedmiotu zamówienia i/lub wymaganych przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru,

3) obsługę geodezyjną w tym geodezję powykonawczą.

4) przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz na dostarczone urządzenia, na każde żądanie inspektora nadzoru, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej,

5) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,

7) koszty wynikające z bieżącej obsługi budowy, koszty mediów itp.

VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI.

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w formularzu ofertowym. Warunki gwarancji opisuje § 9 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Zaoferowanie gwarancji o krótszym terminie stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.

Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji.

Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się, na każde wezwanie Zamawiającego na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 1do umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania).

VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
Warunki udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności:

a) technicznej

- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia:

- wykonał odcinek kanalizacji sanitarnej PVC o długości min. 500,0 m.

b) zawodowej:

- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na czas realizacji zadania będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zadania:

- wymagany jest kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych (pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi określonymi w przedmiocie zamówienia) lub uprawnienia równoważne (pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi określonymi w przedmiocie zamówienia)

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

4. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów wymienionych w rozdz. XV pkt 4 niniejszego zapytania.

5. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

6. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia na stronie Zamawiającego.

IX. INFORMACJA NA TEMAT GRUP KAPITAŁOWYCH.

Osoby biorące udział w postępowaniu powinny być bezstronne i obiektywne.
Zamówienie nie może być udzielone Wykonawcom, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

X. WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym.
Oferty wspólne Wykonawców muszą być zgodne z następującymi wymaganiami:

1) Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą wyznaczyć lidera (partnera wiodącego) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców, którzy udzielili mu pełnomocnictwa, a realizacja umowy będzie prowadzona wyłącznie we współpracy z nim (dotyczy to również płatności).

2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie oraz do zawarcia umowy winno być załączone do oferty w oryginale lub kopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawców. Wymaganym jest złożenie podpisów zgodnie z reprezentacją podmiotu ujawnioną we właściwym rejestrze, do którego jest wpisany.

3) Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Musi to być określone w umowie regulującej ich współpracę, którą należy dostarczyć po ewentualnym wyborze oferty złożonej przez takich wykonawców.

Zapisy zapytania ofertowego dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym.

Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (na każdą z części osobno lub obie części łącznie) własną lub wspólną z innym Wykonawcą (innymi Wykonawcami).

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty niezależnie od wyniku postępowania.

XI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH.

1. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych i wariantowych.

XII. ZMIANY W TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO, UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

1. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania wykonawców.

2. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pocztą elektroniczną (na adres: zgkgdow@gazeta.pl), faksem nr 12 251-40-95 albo pisemnie na adres: Niegowić 90, 32-420 Gdów. Wskazane jest przekazywanie wniosków o wyjaśnienie (pytań), zwłaszcza przy większej ich objętości, pocztą elektroniczną w postaci edytowalnej, tj. umożliwiającej wpisanie wyjaśnień (odpowiedzi). Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

3. Zamawiający udzieli wyjaśnień (odpowie na pytania) niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o. nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Na wnioski (pytania) otrzymane po tym terminie Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić je bez rozpoznania.

4. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert wynikające z przyczyn realizacji przyjętej procedury nie wpływa na bieg terminu do składania wniosków i pytań.

5. Treść zapytań (bez ujawniania źródła zapytania) oraz udzielone wyjaśnienia zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.zgkgdow.pl w zakładce ,,Zamówienia publiczne" - postępowanie.

6. Zamawiający nie ma obowiązku przesyłania odpowiedzi poszczególnym Wykonawcom.
XIV. INFORMACJA O ZASTOSOWANIU TWZ. PROCEDURY ODWRÓCONEJ

W niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający zbada, czy Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
XV. FORMA I ZAWARTOŚĆ OFERTY.

1. Ofertę należy przygotować zgodnie formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

2. Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

2) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty lub/i załączników do niej (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny),

3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w rozdziale X zapytania ,,Wykonawcy występujący wspólnie" (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę).

3. Wykonawcy, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, którą Zamawiający zamieści niezwłocznie po otwarciu ofert, przekażą Zamawiającemu oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

4. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni - następujących oświadczeń i dokumentów;

1) Wykaz robót budowlanych / prac projektowych przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane/prace projektowe zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty,

2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, przygotowaną zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.

XVI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej wraz z wymaganymi podpisami Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.

2. Ofertę należy podpisać przy zachowaniu następujących zasad:

1) druk oferty, formularze oraz wymagane oświadczenia mają być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wymaganym jest złożenie podpisów zgodnie z reprezentacją podmiotu ujawnioną we właściwym rejestrze, do którego jest wpisany,

2) wymagane przez Zamawiającego załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub przez podmiot wydający. Wymaganym jest złożenie podpisów zgodnie z reprezentacją podmiotu ujawnioną we właściwym rejestrze, do którego jest wpisany. W przypadku, gdy załączniki są przedkładane w formie kserokopii muszą być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wymaganym jest złożenie podpisów zgodnie z reprezentacją podmiotu ujawnioną we właściwym rejestrze, do którego jest wpisany, pełnomocnika lub inny sposób zgodny z kodeksem cywilnym, lub poświadczone notarialne.

3) W przypadku dokumentów wielostronicowych dopuszcza się możliwość ich podpisania lub potwierdzenia za zgodność z oryginałem na początku lub końcu dokumentu (zamiast na każdej stronie). W takim przypadku strony winny być kolejno ponumerowane, a informacja o zgodności winna określać ilość stron dokumentu.

4) W przypadku oferty wspólnej kilku podmiotów podpisy na ofercie muszą złożyć wszyscy wykonawcy (wszyscy wspólnicy) lub wyznaczony przez nich wszystkich pełnomocnik. W przypadku oświadczeń i formularzy odnoszących się wyłącznie do jednego z wykonawców wystarczające jest ich podpisanie przez osoby upoważnione do reprezentowania tego Wykonawcy (tyle osób, ile jest wymaganych do reprezentacji).

3. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

4. Koperta / opakowanie zawierające ofertę lub dokument wadialny winno być zaadresowane do zamawiającego na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o. Niegowić 90, 32-420 Gdów i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:

Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie Gminy Gdów poprzez budowę infrastruktury kanalizacyjnej w miejscowości Marszowice ETAP II.

Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert tj. 27.03.2024 r. godz. 9:45

5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/ opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

XVII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.

1. Składający ofertę pozostaje nią związany przez 40 kolejnych dni począwszy od dnia składania ofert włącznie.

2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

4. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ust. 2 nie powoduje utraty wadium.

XVIII. SPOSÓB OBLICZANIA CENY OFERTOWEJ.

Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1740 z późn. zm.):

W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji SIWZ, jak również inne koszty typu: podatku VAT w obowiązującej wysokości, wykonania wszelkich robót projektowych, przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy) odwodnienia wykopów, ewentualnego pompowania wody, wywozu nadmiaru gruntu, ewentualnej wymiany gruntu, zagęszczenia gruntu, przekopów kontrolnych, wykonania ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, odtworzenia dróg, chodników zniszczonych w trakcie prowadzenia robót, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, wykonania BIOZ, dokumentacji powykonawczej, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych i innych czynności wynikających z umowy, jak również wszelkich innych niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia, a także koszt uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

2. Cena ofertowa ulegnie zwiększeniu tylko w sytuacjach określonych we wzorze umowy. Czyli w sytuacji zmiany stawki VAT, lub zmiany zakresu zamówienia (zwiększenia, zmniejszenia) w zakresie robót, w tym nie objętych dokumentacją budowlaną. Zmniejszenie ceny ofertowej nastąpi w przypadku zrezygnowania przez Zamawiającego z wykonania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, a więc wystąpienia tzw. ,,robót zaniechanych" rozumianych jako odstąpienie od części przedmiotu zamówienia.

Ceny poszczególnych elementów zamówienia należy przedstawić w Tabeli Cen poszczególnych elementów robót zamieszczonej w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Sposób obliczenia należytego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania części umowy nastąpi na poniższych zasadach:

1) W przypadku odstąpienia od całego elementu robót nastąpi odliczenie wartości tego elementu od ogólnej wartości przedmiotu zamówienia,

2) W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu obliczenie wykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie protokolarnego ustalenia przez Inspektora Nadzoru, Zamawiającego i Wykonawcę procentowego i rzeczywistego zaawansowania wykonania danego elementu oraz tabeli cen elementów. Wynagrodzenie należne wykonawcy za zabezpieczenie przerwanych prac nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych przygotowanych przez Wykonawcę, w oparciu o nośniki cen materiałów, robocizny oraz sprzętu, obowiązujące na rynku.

3. Cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku.

4. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.

5. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.

6. Ilekroć w zapytaniu jest mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 178 z pón. zm.)

7. Nie dopuszcza się rozliczenia w walutach obcych.

XIX. WADIUM.

1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:

50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach;

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego:

02 85910007 0070 0121 2332 0001

Terminem wniesienia wadium będzie termin uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego.

5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w rozdz. XIX ust 3 pkt (2 - 4) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji.

6. Nie dopuszcza się wniesienia wadium w walucie obcej.

8. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium, tj.:

1) kopię potwierdzenia dokonania przelewu - w przypadku gwarancji pieniężnej lub

2) kopię odpowiedniego dokumentu finansowego (poręczenie, gwarancja).

9. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy złożyć na dzienniku podawczym w siedzibie zamawiającego: pok. nr 1 sekretariat Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o. Niegowić 90, 32-420 Gdów lub dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty). Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty z uwagi na konieczność jego zwrotu po zakończeniu postępowania.

10. Dokument zabezpieczający wadium nie może wygasać przed upływem okresu ważności oferty podanego w rozdz. XVII oraz musi treścią odpowiadać rozdz. XIX pkt.5 . W przypadku, gdy gwarancja/poręczenie nie będzie zawierać treści określonej w rozdz. XIX pkt 5 lub nie będzie obejmować całego okresu związania ofertą, zamawiający może uznać, że nie wniesiono wadium, a wówczas Wykonawca może zostać odrzucony z postępowania.

11. Zamawiający zwraca wadium:

1) Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania;

2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana - niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie po otrzymaniu tego wniosku.

12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących sytuacjach:

1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

3) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

14. Wadium w pieniądzu (wraz z należnymi odsetkami) wniesione przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, może być - na jego wniosek - zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

15. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo.

2. Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia.

3. Decydująca jest data i godzina doręczenia oferty, a nie data nadania. Za doręczenie oferty w terminie przez pocztę lub kuriera pod wskazany w pkt. 1 adres odpowiada Wykonawca.

4. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda informacje dotyczące:

a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

4.Zamawiający może przesunąć termin składania ofert z powodów określonych w rozdz. XII zapytania ofertowego.

5. Jeżeli w ofercie Wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, podczas otwarcia ofert zostanie podana cena napisana słownie.

6. Każdy Wykonawca w dowolnym czasie przed upływem terminu składania ofert może wycofać swoją ofertę lub zmienić swoją ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty wymaga zachowania formy pisemnej.

XXI. ODRZUCENIE OFERTY

1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

2) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w zapytaniu ofertowym.

3) została złożona po terminie składania ofert. W tym przypadku oferta nie zostanie otwarta i pozostanie w aktach Zamawiającego.

XXIII. INFORMACJA O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA.

1. Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.zgkgdow.pl w zakładce BIP ,,Zamówienia publiczne" informację o wyniku postępowania.
XXIV. WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA.

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 10 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
XXV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.

1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu Umowy podanej w ofercie. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy do wniesienia należytego zabezpieczenia umowy najpóźniej w dniu jej podpisania. Zabezpieczenie może być wnoszone w następujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

2. Poręczenia i Gwarancje muszą być bezwarunkowe.

3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

Uwagi:
XXII. KRYTERIA OCENY OFERT, INFORMACJA O WAGACH ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT.

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

- cena (C)

- gwarancja (G)

L.p.

Opis kryterium

Waga kryterium

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta

1

Cena (C)

88 %

88 pkt.

2

Okres gwarancji (G)

12 %

0 pkt. - 60 miesięcy (gwarancja wymagana)

12 pkt. - powyżej 60 do 72 miesięcy i powyżej

3

Razem

100%

Maksymalna liczba punktów - 100 pkt

2 Zasady punktacji.

Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, dodatkowo Wykonawca może zaoferować przedłużoną gwarancję (nie więcej niż kolejne 12 miesięcy - okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach), która będzie dodatkowo punktowana przy ocenie złożonych ofert. W przypadku wskazania dłuższego okresu gwarancji niż 72 miesiące do obliczeń Zamawiający przyjmuje okres 72 miesięcy.

Według poniższego wzoru:

Cena - waga kryterium 88 pkt

Sposób obliczenia:

Pk1 = (Cn / Cr x88 %) x 100

Pk1 - ilość punktów dla kryterium

Cn - najniższa oferowana cena

Cr - cena oferty rozpatrywanej

Gwarancja - waga kryterium 12 pkt

Sposób obliczenia:

Pk2 = (Gw / Gwn x 12 %) x 100

Pk2 - ilość punktów dla kryterium

Gw - ilość punktów przyznana za przedłużoną gwarancję (za każdy miesiąc wydłużonej gwarancji przyznawany jest jeden punkt (Gw) - maksymalnie Gw=12

Gwn - największa liczba punktów za przedłużoną gwarancję (Gwn=12)

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty (O=Pk1+ Pk2)

3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

6. Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania.

7. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.

XXVI. POZOSTAŁE INFORMACJE.

1. Powyższe zapytanie ofertowe zamówienia stanowić będzie integralną część umowy zawartej z wybranym w postępowaniu Wykonawcą.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1) zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

4) unieważnienia postępowania, jeśli:

a. cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na

sfinansowanie zamówienia;

b. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

c. postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

3. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

4. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.

6. Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.

7. W sprawach nie opisanych w niniejszym zapytaniu stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego.

8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:

a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Gdowie Sp. z o.o. 32-420 Gdów 406, Spółka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres inspektor@cbi24.pl;

b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia /dane identyfikujące postępowanie, pt

Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie Gminy Gdów poprzez budowę infrastruktury kanalizacyjnej w miejscowości Marszowice - ETAP II.

c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z postępowania udzielenia zamówienia.

d) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

e) posiada Pani/Pan:

? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

f) nie przysługuje Pani/Panu:

? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
XIII. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI

Szymon Boroń tel. 12 251.40.95

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.