Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
ul. Partyzantów 2/4
05-802 Pruszków
powiat: pruszkowski
tel. 22/ 739 15 82
zp@mscz.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pruszków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22/ 739 15 82
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Przedmiot zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie Szpitala.
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie półrocznych i rocznych kontroli stanu technicznego budynków na potrzeby Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane.

Dokument nr: ZO/BR/11/2024

Składanie ofert:
20. Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę z podaniem ceny w PLN (z VAT) należy sporządzić w języku polskim, w następujący sposób: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z adnotacją ,,Zapytanie Ofertowe -nr postępowania ZO/BR/11/2024
Ofertę należy złożyć do dnia 27.03.2024 r. do godz. 10:00, w jeden z podanych
niżej sposobów:
-pisemnie na adres: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, 05-802 Pruszków, Ul. Partyzantów 2/4, Kancelaria (budynek Dyrekcji, hol główny, parter),
-drogą elektroniczną na adres e-mail: zp@mscz.pl.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 listopada 2025 roku.

Wymagania:
w ramach zakupu dostaw, usług lub robót budowlanych, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł
5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zp@mscz.pl.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wraz z załącznikami. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa polowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeśli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął po terminie składania wniosku albo dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie.
7. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem wagi tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1) w celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium, przypisując mu odpowiedną wagę procentową: cena - 100%;
2) sposób obliczania wartości punktowej w kryterium ,,cena":
Cmin
C =---------- x 100 pkt
CB
C - wartość punktowa kryterium ,,cena"
Cmin - cena najniższa spośród złożonych ofert Cb - cena badanej oferty
Z najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę Z obliczenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nic podlegają wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zin,). Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego.
9. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeśli wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy będącego osobą fizyczną lub prawną prowadzącą działalność gospodarczą dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
2) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że:
a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w robotach wykonywanych na terenie i w budynkach objętych opieką Konserwatora Zabytków. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu robót wykonanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór Wykazu robót wykonanych stanowi Załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego;
b) dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia, która:
b.l) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub ich nadzorowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem; w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
- kopii posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
- kopii posiadanego zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego, aktualnego co najmniej do końca 2022 roku;
b.2) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-sanitarnei w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem; w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
- kopii posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
- kopii posiadanego zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego, aktualnego co najmniej do końca 2022 roku;
b.3) posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi; w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia o posiadaniu doświadczenia.
10. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania;
3) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
4) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
5) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) oferta została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (bez zachowania terminów umownych, niegodnie z umową, nie wywiązał się z warunków gwarancji, rękojmi, zamówienia itp.).
11. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem Ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
/ za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
- wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
- omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
12. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
13. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
14. Jeżeli w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) zmiany treści Zapytania Ofertowego;
2) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.
17. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku z niniejszym Zapytaniem Ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i ewentualnych szkód, w szczególności w przypadku unieważnienia przez Zamawiającego niniejszego postępowania.
18. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
2) treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia;
3) oferta może być złożona tylko do terminu składania ofert;
4) na ofertę składa się Formularz oferty - Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego oraz Wykaz obiektów budowlanych/Wycena - Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego;
5) do oferty Wykonawca dołącza:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
b) zaakceptowany oraz parafowany Wykaz obiektów budowlanych - Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego;
c) zaakceptowany oraz parafowany projekt umowy - Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego;
d) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego;
e) Wykaz robót wykonanych wraz z dowodami określającymi, czy te roboty zostały wykonane należycie (zgodnie z pkt 9 ppkt 2 lit. a)) - Załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego;
f) kopię posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego, aktualnego co najmniej do końca 2022 roku (zgodnie z pkt 9 ppkt 2 lit. bi) i lit. b2));
g) oświadczenie o posiadaniu doświadczenia (zgodnie z pkt 9 ppkt 2 lit. b3)).
19. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Kontakt:
6. Osoba odpowiedzialna za kwestie merytoryczne: Bartosz Rettinger - Kierownik Działu Logistyki, e-mail: bartosz.rettinger@mscz.pl. tel. 22/ 739 15 82.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.