Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja monitoringu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja monitoringu

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kłodzku
ul. Bohaterów Getta 15
57-300 Kłodzko
powiat: kłodzki
tel. +48 (74) 865 13 00, tel. 690 639 878
adm@klodzko.sr.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kłodzko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 (74) 865 13
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia ofert na: konserwację monitoringu
w Sadzie Rejonowym w Kłodzku, Ul. Bohaterów Getta 15
Zamawiający Sąd Rejonowy w Kłodzku zaprasza do złożenia ofert na: na konserwację i naprawę monitoringu w Sądzie Rejonowym w Kłodzku, Ul. Bohaterów Getta 15
1.Przedmiot zamówienia:
Konserwacja monitoringu:
SPRZĘT ILOŚĆ
REJESTRATORY 3
KAMERY WEWNĘTRZNE 1 ZEWNĘTRZNE HD 42
MONITORY 3
UPS 2
ZASILACZ BUFOROWY Z AKUMULATOREM 3
SZAFA RACK 1
1) Zakres prac dotyczących przeglądu stanowiska operatora:
-sprawdzenie, jakości wyświetlanych i rejestrowanych obrazów w warunkach dziennych i nocnych, -sprawdzanie parametrów wyświetlanych i rejestrowanych obrazów oraz optymalizacja parametrów, -założenie, prowadzenie, weryfikacja i uzupełnienie książki konserwacji systemu (awarie systemu, konserwacje, wszelkie nieprawidłowości),
-określenie i wyjaśnienie przyczyn nieprawidłowości zgłaszanych przez użytkownika,
-weryfikacja poprawności długości zapisu zdefiniowanego dla systemu rejestracji,
-czyszczenie i przegląd pulpitu sterowania kamerami,
-przeprogramowanie systemu pracy kamer.
2) Zakres prac dotyczących systemu rejestracji:
- weryfikacja poprawności działania systemu rejestracji,
- sprawdzenie czy zasilanie główne i awaryjne działają poprawnie (zweryfikować czas podtrzymania pracy urządzeń w centrum monitoringu w momencie zaniku zasilania głównego).
3) Zakres prac dotyczący kamer oraz sposobu zasilania urządzeń:
-sprawdzenie, jakości zamocowania kamery - stan uchwytu kamerowego, elementów montażowych, wymiana elementów, montażowych (takich jak opaski itp.), które mogły ulec degradacji.
-sprawdzenie szczelności kamery oraz wyprowadzeń kablowych,
-mycie kloszy kamer oraz ich obudów
-otwarcie i sprawdzenie mechanizmów kamery (mechanizmu obrotowego, naciągu pasków głowicy),
- wymianę elementów, które mogły ulec degradacji (gumowe paski, smarowania, uszczelki),
- sprawdzenie okablowania zasilającego wraz ze sposobem zabezpieczenia,
- sprawdzenie czy zasilanie główne i awaryjne działają poprawnie (zweryfikować czas podtrzymania pracy urządzeń w punkcie kamerowym w momencie zaniku zasilania głównego).
4) Zakres prac dotyczący systemu transmisji:
-sprawdzenie jakości zamocowania elementów systemu radiowego - maszty, elementy montażowe anten, -sprawdzenie jakości wykonanych połączeń kablowych pomiędzy szafkami punktów kamerowych, a terminalami radiowymi,
-sprawdzenie parametrów transmisyjnych pomiędzy terminalami, a stacją bazową jak również w relacji pomiędzy stacją bazową a centrami monitoringu.
Wszystkie uwagi i czynności wykonywane w ramach konserwacji powinny zostać opisane w tzw. książce eksploatacji systemu monitoringu wizyjnego.
3. Warunki realizacji zamówienia
Częstotliwość usługi konserwacji ustala się raz na kwartał.
Czas reakcji na zgłoszenie awarii to 24 godz. licząc od zgłoszenia. Przez czas reakcji rozumie się przystąpienie do usunięcia usterki na miejscu jej wystąpienia. Na usunięcie usterki przewiduje się całkowity czas 48 godzin od momentu zgłoszenia. Zgłoszenie odbywa się poprzez zawiadomienia Wykonawcy na podany numer telefonu lub podany adres mailowy. Naprawy urządzeń i instalacji wykraczające poza czynności dot. konserwacji oraz montaż dodatkowych urządzeń dokonywane będą odpłatnie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Na zakres i koszt omawianych prac zgoda musi być wyrażona poprzez pisemne zlecenie Zamawiającego. Zamawiający w przypadku konieczności wymiany elementów monitoringu zażąda od Wykonawcy wyników ekspertyz dokonanych przez producenta.
Czynności konserwacyjne oraz wszelkie dokonane naprawy wykonane przez Wykonawcę będą zakończone protokołem podpisanym przez obie strony, mówiącym o poprawnym działaniu monitoringu.

Dokument nr: A.262.6.2024

Składanie ofert:
4. Termin i sposób złożenia oferty:
Oferty należy przesyłać drogą mailową na adres: adm@klodzko.sr.gov.pl do dnia 27.03.2024 r. do godz: 12:00

Miejsce i termin realizacji:
Umowa zawarta na 24 miesiące (załącznikiem do zapytania ofertowego jest wzór umowy).

Wymagania:
2. Kryteria wyboru wykonawcy:
1) cena - proszę podać wartość umowy i opłaty ryczałtowej kwartalnej (brutto).
Faktura za wykonanie zamówienia płatna do 14 dni.
W celu rzetelnego przygotowania oferty Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dokonania wizji lokalnej.
Oferta powinna zawierać nazwę oraz adres wykonawcy wraz z telefonem kontaktowym.

Kontakt:
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Monika Pawelec, e-mail: adm@klodzko.sr.gov.pl
tel. 690 639 878

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.