Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja nawierzchni metodą śrutowania w ciągu drogi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja nawierzchni metodą śrutowania w ciągu drogi

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Al. Niepodległości 32
65-042 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
Tel. (68) 328 03 300, fax (68) 328 03 32, tel. 68 322-17-09
zdw@zdw.zgora.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (68) 328 03 300
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Przedmiot zamówienia: Konserwacja nawierzchni metodą śrutowania w ciągu drogi
woj. nr 282 odc. Droszków - Łaz
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wg formularza nr 3.

Dokument nr: RDWZG.2911.18.2024

Składanie ofert:
VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć w zamkniętej kopercie lub
pocztą elektroniczną lub przez platformę ePUAP do dnia.... / w ciągu 5 dni
roboczych od umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej ZDW
Zielona Góra na stronie internetowej bip.zdw.zgora.pl..* do godz. 10:00.
Oferty można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Zapytanie ofertowe
Konserwacja nawierzchni metodą śrutowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 282 odc.
Droszków - Łaz" na adres:
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona
Góra lub pocztą elektroniczną na adres e-mail zdw@zdw.zgora.pl lub poprzez platformę
ePUAP na adres /ZDWZG/skrytka lub /ZDWZG/skrytkaESP .

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 2024-06-28

Wymagania:
Załącznik Nr 3
do Zarządzenia Dyrektora w sprawie zasad postępowania
przy udzielaniu zamówień których wartość
nie przekracza kwoty 130 000 złotych
o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi / dostawy / roboty
budowlanej* o wartości nieprzekraczającej kwoty netto 130 000 zł, o której mowa w art. 2
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605 z późn. zm).
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena - 100 %
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą
ekonomicznie i jakościowo.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:
1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę na formularzu cenowym.
2. Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności
umowy i nie będą podlegać zmianom.
4. Wszystkie wartości określone w formularzu cenowym oraz ostateczna cena oferty winny
być wyliczone według przepisów zawartych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o Narodowym Banku Polskim.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich
pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie
brana pod uwagę podczas oceny ofert.
Decydujące
znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do
Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie
internetowej zamawiającego, jeżeli zapytanie ofertowe było opublikowane na stronie
internetowej.
X. Oferta powinna zawierać:
1. wypełniony formularz nr 1 + załącznik nr 1 (OŚWIADCZENIE związane
z przeciwdziałaniem wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa
narodowego),
2. wypełniony formularz nr 2 - formularz cenowy,
3. referencje potwierdzające realizację jednego zadania związanego z przedmiotem
zamówienia, tj.: konserwacji nawierzchni metodą śrutowania na min. ilość: 1560 m?
Nie dopuszcza się sumowania robót celem uzyskania wymaganej minimalnej ilości (m?).
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być
spełniony przynajmniej przez jeden z podmiotów.
4. wykaz narzędzi / sprzętu - samobieżne urządzenie lub samobieżny pojazd
wyposażony w urządzenie śrutujące przeznaczony do śrutowania nawierzchni
drogowych - 1 szt.
5. wykazanie osób skierowanych do realizacji zamówienia, tj. kierownika robót
drogowych posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg
w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
Spełnienie warunku udziału w postępowaniu musi wykazać dowolny z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż: 33 800,00 zł brutto.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być
spełniony przynajmniej przez jeden z podmiotów.
7. kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji działalności gospodarczej,
XI. Pozostałe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;
c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także
pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Uwagi:
XII. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
Al. Niepodległości 32
65-042 Zielona Góra
tel.: (0-68) 328-03-00,
fax: (068) 328-03-32, (068) 328 03 38.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, którego dane kontaktowe
udostępnione są na stronie internetowej www.zdw.zgora.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Konserwacja nawierzchni metodą śrutowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 282 odc.
Droszków - Łaz, nr sprawy: RDWZG.2911.18.2024, prowadzonym w trybie zapytania
ofertowego, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami) oraz realizacji zawartej w wyniku przeprowadzonego
postępowania umowy;
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020, poz. 2176);
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez
okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany
w przepisach o archiwizacji.
5. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek
konieczny do skutecznego złożenia oferty i zawarcia umowy;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Kontakt:
V. Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego:
p. Joanna Stańczyk-Kaźmierczak tel. 68 322-17-09

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.