Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Obsługa i konserwacja instalacji wentylacji mechanicznej, nawilżaczy i klimatyzacji w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa i konserwacja instalacji wentylacji mechanicznej, nawilżaczy i klimatyzacji w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
ul. Garbarska 55/57
26-600 Radom
powiat: Radom
FAX (048) 383 57 49
sekretariat@mzl.radom.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: FAX (048) 383 57 49
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
zaprasza do złożenia oferty na: usługę polegającą na obsłudze i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej, nawilżaczy i klimatyzacji w budynkach będących w zarządzie MZL.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na obsłudze, konserwacji i przeglądach technicznych wszystkich urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej, nawilżaczy klimatyzacji, kurtyn powietrznych zamontowanych w budynku przy Ul. Rynek 14 i 15 w Radomiu, przeglądzie technicznym i konserwacji wentylacji mechanicznej i klimatyzatora w lokalu użytkowanym przez Centrum Aktywności Seniorów przy Ul. Traugutta 31/33 w Radomiu oraz przeglądzie technicznym i konserwacji klimatyzatorów w budynku biurowym MZL przy Ul. Garbarskiej 55/57 w Radomiu.
Wszystkie instalacje i urządzenia w budynku przy Ul. Rynek 14 i 15 są na gwarancji.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 ,,Opis przedmiotu zamówienia" (OPZ), a sposób jego realizacji zawiera Załącznik nr 3 - Wzór umowy.

Dokument nr: WT.222.216.2024.WW

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemne (papierowej) lub w formie dokumentowej na adres e- mail sekretariat@mzl.radom.pl na Formularzu oferty. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego przy Ul. Garbarskiej 55/57 w Radomiu, parter, sekretariat, w terminie do 27.03.2024 r. godz. 10:00.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz tytuł oferta na: ,,Usługę polegającą na obsłudze i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej, nawilżaczy i klimatyzacji w budynkach będących w zarządzie MZL".
Oferty będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą termin jej przyjęcia.
Oferty złożone po terminie będą zatrzymane przez Zamawiającego bez otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w terminie od 01.04.2023 r do 31.03.2024 r zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
IV. Warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga od Wykonawców:
- doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi i konserwacji wentylacji mechanicznej podobnego typu.
- posiadania statusu Autoryzowanego Instalatora wystawionego przez firmę Zymetric Sp z o.o. do wykonywania przeglądów technicznych klimatyzatorów marki MIDEA.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę druku oświadczenia zawartego w ofercie i przedłożonych poświadczeń (np. referencji). Certyfikaty (potwierdzające statusu Autoryzowanego Instalatora) wymagane będą od Wykonawcy, który otrzyma największą liczbę punktów w postępowaniu; na wezwanie Zamawiającego.
V. Wykaz dokumentów

1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2.
2. Do formularza oferty należy załączyć:
2.1. aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru
lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej)
2.2. poświadczenia (referencje).
Uwaga: Podmioty świadczące usługę dla MZL w Radomiu w poprzednich okresach, nie muszą przedkładać poświadczeń.
VII. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena brutto - 100%.

Wykonawca w ofercie określi ceny jednostkowe netto, wartość netto i brutto, za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z załączonym drukiem oferty.
Zamawiający oceni i porówna te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców i nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena - waga kryterium 100 % (max 100 pkt.).

Sposób obliczania wartości punktowej:

Cena min
Kc = ----------- x 100
C bad
gdzie:
Kc - liczba punktów w kryterium cena
C min - najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad - cena oferty badanej
IX. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. W formularzu oferty należy podać cenę jednostkową netto i brutto całego zamówienia oraz ceny jednostkowe na poszczególne usługi. Przy wyliczeniu ceny brutto należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wszelkie należne opłaty i podatki oraz wszystkie pozostałe koszty realizacji zamówienia, wg odpowiadających jej składników cenowych. Wartość całkowita oferty brutto - zgodnie z załącznikiem nr 2 będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku.
X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu udzielenia zamówienia

1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie podpisania umowy.
2. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówieni w wysokości minimum łącznej kwoty ofertowej i obejmującej cały okres trwania umowy lub zobowiązanie do jej kontynuacji.

XI. Pozostałe informacje

1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający zamyka postępowanie bez zawarcia umowy jeżeli:
1) nie została złożona żadna oferta,
2) żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego,
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia,
4) stwierdzono zaistnienie okoliczności, które powodują, że zawarcie umowy nie leży w interesie zamawiającego.
5) bez podania przyczyny.
3. Zamawiający może zaprosić do negocjacji dwóch Wykonawców, których oferty były z największą liczbą punktów. Zawiadamia wówczas w/w Wykonawców jeżeli zdecydował o przeprowadzeniu negocjacji.
4. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (w tym dotyczące podatku VAT).
5. O wyborze oferty lub unieważnieniu zaproszenia do złożenia oferty Zamawiający zawiadomi w terminie do 15 dni po upływie terminu złożenia ofert. W tym okresie Wykonawcy pozostają związani ofertą.

Uwagi:
Obowiązek informacyjny wynikający z Art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO 1)", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu z siedzibą w Radomiu przy ul. Garbarskiej 55/57;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zarządzie Lokalami w Radomiu jest Pan Mateusz Szczypior, kontakt: kontakt.iod@gmail.com;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak postępowania 07/03./24/R prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy Pzp na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną stanowiącą załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

UWAGA:
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO1), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Na potwierdzenie, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub 14 RODO - zgodnie z Formularzem Oferty.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Władysław Wieczorek faks /48/ 383-57-49
czas urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.15 - 15.15
faks do korespondencji (48) 383-57-49
adres do korespondencji sekretariat@mzl.radom.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.