kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja pokrycia dachowego budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz tel. (+48 18) 415 30 02, (+48 18) 415 30 06, fax (+48 18) 415 37 01, tel. 18 415 3079 anna.wisniowska2@strazgraniczna.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (+48 18) 415 30 |
Termin składania ofert: | 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Konserwacja pokrycia dachowego budynku PKT w m. Nowy Sącz" I. Określenie przedmiotu zamówienia. 1. Zakres prac konserwacyjnych pokrycia dachu znajdującego się przy Ul. 1-go Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w m. Nowy Sącz: o Likwidacja przecieków pojawiających się w pomieszczeniu socjalnym będzie polegało na wykonaniu następujących prac.: - skucie psa tynku ściany budynku nr 7 nad obróbkami blacharskimi, wykonanie nowego tynku z dodatkiem środka uszczelniającego, a także pomalowanie obróbek blacharskich. - pokrycie dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej z wywinięciem na istniejące obróbki blacharskie. - wykonanie obróbki blacharskiej na ścianie szczytowej budynku nr 7 z wcięciem w ścianę oraz zabezpieczenie od góry sylikonem dekarskim. - wymiana skorodowanej rynny i rury spustowej wykonanej z blachy ocynkowanej. CPV: 45261210-9 Dokument nr: 04/GMiK/2024/ZO Składanie ofert: V. Termin i sposób składania ofert. 1. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 27.03.2024 r. do godz. 12:00 2. Miejsce składania ofert: Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, Ul. 1-go Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz. 3. Sposób składania ofert: a) mailem na adres: anna.wisniowska2@strazgraniczna.pl b) pocztą (decyduje czas otrzymania oferty zgodny z pkt. V.l) na adres podany w punkcie V.2 Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia. 1. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy (w przypadku długotrwałych, nie korzystnych warunków atmosferycznych termin może być wydłużony). II. Termin realizacji zamówienia. 1. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy (w przypadku długotrwałych, nie korzystnych warunków atmosferycznych termin może być wydłużony). Wymagania: Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w mysi art. 66 Kodeksu Cywilnego. 2. Wykonawca musi przed złożeniem oferty zapoznać się z przedmiotem zamówienia dokonując wizji lokalnej. III. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej. 1. Oferty zostaną ocenione według kryterium - cena brutto - 100 %. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca przedstawi najniższą cenę. IV. Sposób przygotowania ofert. 1. Każdy Wykonawca może złożyć 1 ofertę. 2. Oferta ma być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. 7. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wykonanie wszelkich prac i czynności oraz zawrzeć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania umowy, jak również zawrzeć wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. 8. Termin związania ofertą-40 dni od upływu terminu składania ofert. Oferta otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana. 4. W przypadku złożenia oferty mailem Wykonawca powinien potwierdzić jej otrzymanie przez Zamawiającego pod numerem telefonu: o 18 415 3079 lub 502 039 341 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -14:30) VI. Warunki realizacji zamówienia. 1. Przy realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się z Wykonawcą droga mailową oraz za pomocą telefonów i faksów. 2. Zamawiający zapewni ze swojej strony bieżącą współpracę oraz gotowość do udzielania dodatkowych informacji i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji zamówienia. 3. Przed realizacją umowy Wykonawca winien porozumieć się z Zamawiającym odnośnie terminu wykonania usługi oraz wymiaru czasu pracy z dwudniowym wyprzedzeniem. 4. Zleceniobiorca oświadcza, że w/w usługa będzie przeprowadzona z zachowaniem przepisów BHP i ppoż oraz z zachowaniem należytej staranności przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i doświadczenie. 4. Należność za wykonaną usługę regulowana będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane na prawidłowo wystawionej fakturze, w terminie 21 dni od daty wpływu faktury, z wykorzystaniem mechanizmu podzielnej płatności (MPP). 5. Z wykonanych czynności należy spisać protokół z potwierdzeniem wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami ( należy wyszczególnić zakres prac) 6. Protokół z przeprowadzonych prac należy dostarczyć zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończeniu prac. 7. Koszty związane z dojazdem do w/w miejscowości leżą po stronie Wykonawcy. VII. Gwarancja. 1. Wykonawca udzieli 24-ro miesięcznej gwarancji na wykonanie prac naprawczych oraz w przypadku potrzeby ponownego wykonania prac zobowiązuje się do wykonania ich w terminie 5 dni roboczych. VIII. Pozostałe warunki. 1. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania oferty najkorzystniejszej, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom postępowania. 2. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji w całości lub w części z udzjelenia zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego zapytania przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zastrzega możliwość poprawy oczywistych omyłek rachunkowych w złożonych ofertach. 7. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Okoliczności uzasadniające odrzucenie oferty. 1. Oferty złożone w sposób niezgodny z warunkami znajdującymi się w pkt. IV oraz V nie zostaną brane pod uwagę. Informacje końcowe. Kontakt: 1. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego: Anna Wiśniowska: anna.wisniowska2@strazgraniczna.pl 18 415 30 79 lub 502 039 341 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:30). |
© eurobudowa.pl 2004-2024