łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa KRUSZYWA KAMIENNEGO DOLOMITOWEGO |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD GMINY GRABICA Grabica 66 97-306 Grabica powiat: piotrkowski tel.: 44 616 11 25, tel. 0-44 / 616-11-80, 0-44 / 616-00-85 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Grabica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 44 616 11 25, |
Termin składania ofert: | 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Grabica zaprasza do złożenia oferty na: 1. Przedmiot zamówienia i jego opis: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa KRUSZYWA KAMIENNEGO DOLOMITOWEGO niezbędnego dla robót drogowych prowadzonych na terenie Gminy Grabica w 2024r., powiat piotrkowski, woj. łódzkie" Szczegółowe warunki zamówienia: a) Całkowita dostawa szacowana jest do 1600 Mg kruszywa kamiennego dolomitowego - dolomitu o frakcji 0 mm - 31,5 mm. Dostawy nie będą obejmować kruszywa wyprodukowanego z innego rodzaju skały niż dolomit. b) DOSTAWA przedmiotu zamówienia realizowana będzie sukcesywnie od daty podpisania umowy do 30 listopada 2024r. c) Kruszywo kamienne dolomitowe (0-31,5 mm) winno posiadać odpowiednią jakość i spełniać odpowiednio normę PN-EN 13242, PN-EN 13043. d) Dostawy będą odbywać się sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego po uprzednim złożeniu zapotrzebowania ilościowego i asortymentowego u Wykonawcy (e-mailem lub telefonicznie), transportem Wykonawcy. e) Wartość przedmiotu niniejszej umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy (załącznik nr 3). f) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostawy mniejszej ilości kruszywa kamiennego dolomitowego, niż określona powyżej i w § 1 ust. 2 projektu umowy (załącznik Nr 3). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. CPV: 14.21.22.00-2, 44.92.22.00-1 Dokument nr: ZP.271.4.3.2024, 3 Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 27.03.2024r. do godz. 10:00 do Kancelarii Urzędu Gminy w Grabicy, 97-306 Grabica - parter Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy realizować sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2024r. Wymagania: Poprzez sformułowanie dostawa należy rozumieć: sprzedaż, załadunek, transport oraz rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie Gminy Grabica ustalonym każdorazowo w miarę możliwości i potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostawy: a) umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; b) do każdej faktury, o której mowa w §2 pkt. 4 projektu umowy (załącznik nr 3). Wykonawca dołączy: o dowody wydania - WZ o deklarację zgodności lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego kruszywa dolomitowego z normą PN-EN 13242, PN-EN 13043 wydanej partii kruszywa 2. Opis sposobu obliczania ceny: Cena ofertowa brutto - podstawa do porównania ofert musi uwzględniać koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia łącznie z wszelkimi opłatami, podatkami i daninami, w tym koszt transportu i obsługi, należy ją podać cyfrowo i słownie jako wartość brutto uwzględniającą należny podatek VAT i wyliczyć według wzoru zamieszczonego w tabeli w Formularzu ofertowym. 4. Kryterium wyboru ofert: najniższa cena (podstawa do porównania ofert) - 100 %, 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 1) O udzielenie niniejszego postępowania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj. posiadają licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. b) Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonują (przy czym w tym przypadku będzie liczona wielkość zrealizowanej części przedmiotu umowy), co najmniej 2 dostawy kruszywa kamiennego dolomitowego w ilości co najmniej 1 000 Mg każda. 2) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy; b) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ichnależyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. 6. Zawartość oferty 1) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1); 2) odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) certyfikat zgodności lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego kruszywa dolomitowego z wymaganiami normy PN-EN 13242, normy PN-EN 13043, wydany(e) przez niezależny podmiot. Poddane badaniu kruszywo winno pochodzić z kopalni, z której będzie sprzedawane Zamawiającemu, wskazanej w formularzu ofertowym. 4) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 2 5) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentacji osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty; 6) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy tj. ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji; Uwaga! Wszelkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych ,,za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści: projekt umowy w załączeniu 8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia: nie dotyczy 9. Warunki gwarancji: nie dotyczy 10. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres wykonawcy, nazwa i adres zamawiającego, z adnotacją ,,Zapytanie ofertowe nr 5 do postępowania o udzielenie zamówienia na sukcesywną dostawę kruszywa kamiennego dolomitowego niezbędnego dla robót drogowych prowadzonych na terenie Gminy Grabica w 2024r., powiat piotrkowski, woj. łódzkie" Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny. Uwagi: Projekt umowyInformacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, NIP:771-17-33- 841, REGON 590647865, tel. 44/616-11-25 e-mail: urzadgminy@grabica.pl; inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Grabicy jest Pan Piotr Pryliński, tel. +48 535801123, e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia znak: ZP.271.4.3.2024 pn. ,,SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA KAMIENNEGO DOLOMITOWEGO NIEZBĘDNEGO DLA ROBÓT DROGOWYCH PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY GRABICA w 2024r., POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE" prowadzonego w oparciu o Regulamin dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Gminy Grabica o wartości poniżej 130 000,00 zł netto. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez Instrukcję kancelaryjną oraz przepisy prawa o archiwizacji dokumentów obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu Cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Kodeksu Cywilnego; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacja o ograniczeniach: ? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ? Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: - w zakresie przedmiotu zamówienia: Grzegorz Luciak w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, tel. 0-44 / 616-11-80 - w zakresie procedury zapytania ofertowego: Monika Pierek w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, tel. 0-44 / 616-00-85 |
© eurobudowa.pl 2004-2024