Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i nadzór eksploatacyjny instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i nadzór eksploatacyjny instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Tarnowie
ul. Jarosława Dąbrowskiego 27
33-100 Tarnów
powiat: Tarnów
telefon: (14) 688-74-05
gospodarczy@tarnow.so.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: (14) 688-74
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia poniżej
130 000 złotych netto.
Zamówienie jest udzielane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)
Nazwa zadania: Konserwacja i nadzór eksploatacyjny instalacji i urządzeń
klimatyzacji i wentylacji w Sądzie Okręgowym w Tarnowie, Sądzie Rejonowym
w Dąbrowie Tarnowskiej, Sądzie Rejonowym w Bochni oraz w Sądzie
Rejonowym w Tarnowie
II.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Konserwacja i nadzór eksploatacyjny instalacji i urządzeń
klimatyzacji i wentylacji w Sądzie Okręgowym w Tarnowie, Sądzie Rejonowym
w Dąbrowie Tarnowskiej, Sądzie Rejonowym w Bochni oraz w Sądzie
Rejonowym w Tarnowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy -
Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wykaz urządzeń stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień: 26 marca 2024 roku
o godz. 10.00 we wszystkich lokalizacjach.

Dokument nr: BG.262.4.2024

Otwarcie ofert: . Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 28 marca 2024 r. o godz. 10.15.
4. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia.
2. Ofertę składa się za pośrednictwem poczty, kuriera/gońca lub osobiście pod
adresem: Sąd Okręgowy w Tarnowie, Ul. Jarosława Dąbrowskiego 27, 33-100
Tarnów w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 marca 2024 r. do godz.
10.00 z dopiskiem: ZAPYTANIE OFERTOWE ZNAK BG.262.4.2024

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
Od dnia 02 kwietnia 2024 roku do dnia 31 października 2024 roku.

Wymagania:
IV.
Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia
1. Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie
gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
2. Wykonawca musi posiadać kompetencje i uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w
tym:
a) posiadać certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 ustawy z
dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz
o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
b) posiadać wpis do BDO, a odpady powstałe przy realizacji przedmiotu
zamówienia należą do niego, jako wytwórcy odpadu w rozumieniu ustawy z
Strona 2 z 12dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach i zobowiązuje się do ich zabrania z
siedziby Zamawiającego niezwłocznie po zakończeniu prac, opisanych w
przedmiocie zamówienia.
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
3. Wykonawca musi posiadać zdolności techniczne lub zawodowe umożliwiające
wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym:
posiadać co najmniej dwie (2) osoby posiadające kwalifikacje do zajmowania
się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, w tym posiadające kwalifikacje
typu ,,E" i ,,D" oraz posiadające kwalifikacje (certyfikat personelu) do napraw i
obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających
substancje kontrolowane - art. 20 ust. 1-4 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o
substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych
gazach cieplarnianych. Na każde wezwanie Zamawiający Wykonawca jest
zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na potwierdzenie
powyższych okoliczności.
4. Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
a) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co
podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku
zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub
nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać
za pomocą stosownych środków dowodowych,
b) który, we wcześniej prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego uchylił się od podpisania umowy lub z przyczyn leżących po
jego stronie nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu
wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę
koncesji, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia
odszkodowania,
- jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą
wykluczenia.
c) w stosunku do którego zachodzą okoliczności o których mowa w:
art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 roku,
poz. 1497 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą SUB" - wykonawcę oraz uczestnika
Strona 3 z 12konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady
(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków
ograniczających
w
związku
z
sytuacją
na
Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanym dalej
,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z
dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu
do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i
niezależność
Ukrainy
lub
im
zagrażających,
zwanym
dalej
,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy SUB;
art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy SUB - Wykonawcę, którego beneficjentem
rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy SUB;
art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy SUB - Wykonawcę, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę
lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
SUB
- na okres trwania wymienionych okoliczności.
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego.
6. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy. W sytuacji reprezentowania Wykonawcy przez
pełnomocnika, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo, o ile sposób
reprezentacji nie wynika wprost z wpisu do KRS lub CEIDG.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
8. Zamawiający dopuszcza przesyłanie ofert w postaci elektronicznej, opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, w postaci zarchiwizowanego pliku z rozszerzeniem .zip
zabezpieczonego hasłem. Nazwa pliku powinna zawierać znak sprawy
i nazwę oferenta. Hasło do pliku należy przesłać w dniu składania i otwarcia
ofert pomiędzy godziną 10.00, a 10.15. na adres e-mail:
gospodarczy@tarnow.so.gov.pl Nazwa pliku powinna zawierać znak sprawy
i nazwę oferenta.
9. Oferta złożona w postaci elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, która nie
została zabezpieczona hasłem nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę
przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
10. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
Dokumenty obcojęzyczne, Wykonawca winien złożyć wraz z tłumaczeniem na
język polski. Polska wersja językowa jest wersją wiążącą dokumentu.
11. Poprawki, zmiany, wykreślenia w treści oferty winny być naniesione czytelnie,
datowane i parafowane przez osobę(y) upoważnioną(e).
12. Zamawiający może żądać dodatkowych dokumentów lub oświadczeń.
13. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione
w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym
postępowaniu.
15. Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie.
VI.
Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena oferty musi wynikać z kalkulacji przedstawionej w formularzu ofertowym.
Strona 5 z 122. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, związane z realizacją
zamówienia, obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania
przedmiotu zamówienia wynikające wprost z dokumentacji zapytania
ofertowego, jak również w niej nie ujęte z powodu wad spowodowanych jej
niezgodnością z zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez
których nie można wykonać przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi
odpowiedzialność na zasadzie ryzyka z tytułu oszacowania wszelkich kosztów
związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może
być podstawą do żądania zmiany ceny oferty.
3. Cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. W przypadku braku cyfr po przecinku Zamawiający
przyjmuje, że występują zera. Ceny zawierające trzy lub więcej cyfr po
przecinku zostaną zaokrąglone przez Zamawiającego do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Wszystkie wartości cenowe w ramach niniejszego postępowania, określane są
w PLN.
5. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek
akcyzowy. jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi)
podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem
akcyzowym.
VII.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium:
1) Cena - waga 60
Ocena dokonana będzie wg wzoru: ,,mniej = lepiej"
cena ofertowa najniższa/cena oferty badanej x 60
2) Przejęcie gwarancji innego Wykonawcy - waga 40
Ocena dokonana będzie wg wzoru: ,,zgoda - brak zgody"
Zgoda na przejęcie gwarancji = 40 pkt
Brak zgody na przejecie gwarancji = 0 pkt
Przejęcie gwarancji innego Wykonawcy oznacza dokonywanie wszystkich
czynności określonych przedmiotem zamówienia bez porozumienia z
Strona 6 z 12gwarantem i zamawiającym w przypadku urządzeń objętych gwarancją innego
Wykonawcy.
2. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uznaje ofertę, która uzyskała
najwyższą liczbę punktów, obliczonych w oparciu o ustalone kryteria oceny
ofert.
3. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będzie taką samą najwyższą liczbę
punktów, zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę zawierającą najniższą
cenę.
4. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w zakresie
ceny, jeżeli dwie lub więcej ofert zawierających najwyższą liczbę punktów
zawierać będą taką samą cenę.
5. Wykonawca, składając ofertę dodatkową, nie może zaoferować ceny wyższej
niż w złożonej ofercie.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny oferty
najkorzystniejszej.
VIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po
wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
1. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zamieści na
swojej stronie internetowej.
2. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta zgodnie z postanowieniami
niniejszego zapytania, załączonego wzoru umowy oraz treścią złożonej oferty,
w miejscu i terminie podanym przez Zamawiającego telefonicznie lub e-
mailem. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej
lub pisemnej.
3. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może
zbadać, czy nie podlega wykluczeniu i czy spełnia warunki udziału w
prowadzonym zapytaniu ofertowym Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej
ocenioną spośród pozostałych ofert, jeśli zostały złożone.
4. W razie konieczności pilnego udzielenia zamówienia, w sytuacji, gdy nie
wpłynęła żadna oferta lub jedyny oferent uchyla się od podpisania umowy,
Zamawiający ma prawo udzielić zamówienia bez ponownego ogłaszania
zapytania ofertowego.
Strona 7 z 125. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny, a Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
IX.
Pozostałe informacje:
1. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji
przedmiotu zamówienia.
2. Oferty złożone po terminie składania ofert nie podlegają ocenie.
3. Oferty złożone po terminie nie podlegają zwrotowi i dołączane są do
dokumentacji zamówienia.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
c) oferta dodatkowa zawiera cenę wyższą niż zawarta w ofercie,
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
e) posiada uzasadnione obawy nienależytego wykonania zamówienia,
f) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z
postępowania,
g) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w
postępowaniu.
5. Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) oferty dodatkowe zawierają takie same ceny,
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie
zapytanie ofertowe nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć,
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
6. W razie zaistnienia wątpliwości co do wskazanej przez Wykonawcę ceny
wykonania zamówienia, Zamawiający może zbadać cenę oferty. Obowiązek
wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na
Wykonawcy.
7. Procedura badania rażąco niskiej ceny:
Strona 8 z 12Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się
rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości
Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z
odrębnych przepisów - Zamawiający żąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym
złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych
części składowych, w szczególności w zakresie:
1) zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy;
2) wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków
dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych;
3) oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez
wykonawcę;
4) zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość
przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych
na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub przepisów odrębnych właściwych
dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
5) zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach
dotyczących pomocy publicznej;
6) zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia
społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest
zamówienie;
7) zgodności z przepisami z zakresu ochrony środowiska.
8. W przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30 % od:
a) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług,
ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen
wszystkich złożonych ofert, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie
wyjaśnień, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które
nie wymagają wyjaśnienia;
b) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług,
zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po
wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych,
Strona 9 z 12Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień w przedmiotowym
zakresie.

Uwagi:
I. Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego
Zamawiający: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Tarnowie
adres siedziby: ul. Jarosława Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów
NIP: 873-10-47-701; REGON 000570708
godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek: 8:00-18:00;
wtorek - piątek, 8:00 - 16:00
strona internetowa Zamawiającego: http://www.tarnow.so.gov.pl/
poczta elektroniczna:gospodarczy@tarnow.so.gov.pl
telefon: (14) 688-74-05
Zamawiający działa w imieniu i na własną rzecz oraz na podstawie
art. 21a. § 1. Ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku - Prawo o ustroju sądów
powszechnych (t.j. Dz.U z 2024 roku, poz. 334 w imieniu i na rzecz:
1. Skarbu Państwa - Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej,
z siedzibą przy ul. Jakuba Bojki 2, 33-200 Dąbrowa Tarnowska,
NIP 871-177-11-09, REGON 000570708-00033
Strona 1 z 122. Skarbu Państwa - Sądu Rejonowego w Bochni,
z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 4, 32-700 Bochnia,
NIP 868-102-22-18, REGON 000570708-00040
oraz na podstawie upoważnienia z dnia 15 marca 2024 roku w imieniu i na rzecz:
3. Skarbu Państwa - Sądu Rejonowego w Tarnowie
z siedzibą przy ul. Jarosława Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów,
NIP 869-103-57-48, REGON 00032287.
Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych
w procesie udzielania zamówień publicznych w Sądzie Okręgowym
w Tarnowie
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) - RODO informujemy, że:
1. Dane kontaktowe administratora - Administratorem Państwa danych
osobowych jest Dyrektor Sądu Okręgowego w Tarnowie z siedzibą przy
ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - Kontakt z Inspektorem
Ochrony Danych w Sądzie Okręgowym w Tarnowie możliwy jest za pomocą
poczty tradycyjnej pod adresem: Sąd Okręgowy w Tarnowie,
ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów lub poprzez e-mail:
iod@tarnow.so.gov.pl. Funkcję pełni Pani Sylwia Wardzała.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych - Państwa dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) lub b) w celu związanym
z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przewidzianym ustawą z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych - dalej ,,ustawa Pzp" lub
zgodnie z regulacjami wewnętrznymi zamawiającego oraz w celu zawarcia,
realizacji i rozliczenia umowy.
4. Informacje o odbiorcach danych - Odbiorcami danych osobowych
przekazanych przez Państwa mogą być wyłącznie organy lub podmioty
upoważnione na podstawie odrębnych przepisów lub podmioty przetwarzające
dane w imieniu Administratora Danych.
5. Informacja o zamiarze przekazywania danych do państw trzecich - Państwa
dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w przepisach prawa.
Strona 10 z 126. Okresy przechowywania danych i kryteria ich ustalania - Państwa dane
osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do dochodzenia lub
obrony roszczeń, następnie zostaną zarchiwizowane, a usunięte zostaną
zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi kwestię archiwizacji
dokumentów. W tym celu będziemy postępować zgodnie z obowiązującą
w Sądzie Okręgowym w Tarnowie Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym
Rzeczowym Wykazem Akt.
7. Informacje o przysługujących podmiotom danych prawach na podstawie
RODO - Posiadają Państwo:
7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Państwa dotyczących,
7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Państwa danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa),
7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia),
7.4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie
danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Państwu:
8.1. prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z przepisem art. 17 ust. 3 lit.
b), d) lub e) RODO,
8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
Strona 11 z 128.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art.
21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) lub b) RODO.
9. Informacja o obowiązku podania danych - Podanie przez Państwa danych
osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów określonych
w pkt 3.
10. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji - Państwa dane osobowe
nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowanego podejmowania decyzji,
w tym profilowania.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.