Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
441z dziś
6308z ostatnich 7 dni
23491z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane związane z remontem -wykonaniem niezbędnych prac konserwatorskich na...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane związane z remontem -wykonaniem niezbędnych prac konserwatorskich na wieży i części elewacji kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Barbary w Budzyniu
ul. Ks. Eustechego Struka 4
64-840 Budzyń
powiat: chodzieski
tel. 508 331893, tel. 600 572 217
zabytki@budzyn.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Budzyń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 508 331893, tel
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
V - Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem -wykonaniem niezbędnych prac konserwatorskich na wieży i części elewacji kościoła pw. św. Andrzeja Boboli w Budzyniu, zlokalizowanego przy ul Rynkowej 16,działce o numerze ewidencji geodezyjnej gruntów 963 obręb ewidencyjne Budzyń-miasto. Kościół wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem zabytku 1160/WLKP/A decyzją z dnia 03.03.2023 roku
3. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: inwentaryzacja, projekt architektoniczno-budowlany, ramowy program prac konserwatorskich i zakres określony w przedmiarze robót. Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
Uwaga:
1) Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.
2) Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia przez Wykonawcę oferty określającym zakres planowanych do wykonania w ramach zamówienia prac.
4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca na wszelkie zmiany musi uzyskać zgodę Zamawiającego. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do zapytania.
5. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. Przed przystąpieniem do robót należy ustalić miejsca wywozu odpadów pobudowlanych i z rozbiórki.
6. Teren wykonywania robót musi być odpowiednio oznakowany i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich.

CPV: 45000000*7, 45453000*7, 45452000*0

Składanie ofert:
Rozdział XI - Sposób oraz termin składania ofert,
1. Miejsce składania ofert: Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem poczty, kuriera lub
też dostarczona osobiście na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Barbary w Budzyniu Ul. Ks. Eustechego Struka 4,64-840 Budzyń.
2. Przez dostarczenie rozumie się faktyczne wpłynięcie oferty na wskazanych w pkt 1 adres.
3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 29.04.2024 r. do godz. 9:00.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
VI - Termin realizacji zamówienia
1. Przekazanie terenu budowy - w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy,
2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do dnia 31 października 2024r od dnia podpisania umowy,
3. Za datę wykonania przez wykonawcę zamówienia, uznaje się dzień zgłoszenia przez wykonawcę osiągnięcia gotowości do odbioru robót.

Wymagania:
III. Tryb udzjelenia zamówienia
1. Niniejsze postępowanie zakupowe prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wnioskowo Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r poz. 1605 z późn. zm).
3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści zapytania ofertowego. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku takiej zmiany, informacja o tym zostanie zamieszczona na stronie internetowej Gminy Budzyń: https://bip.budzyn.pl/budzyn
7. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Sposób i miejsce publikacji zmówienia oraz sposób porozumiewania się
1. Upublicznienie postępowania zakupowego następuje poprzez zamieszczenie zapytania na stronie internetowej Gminy Budzyń: https://bip.budzyn.pl/budzvn
2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, drogą elektroniczną (e-mail: zabytki@budzyn.pl).
VII - Warunki gwarancji i rękojmi
1. Gwarancja
1} Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty przez okres co najmniej 36 miesięcy (termin minimalny) licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
2) Długość okresu gwarancji o której mowa wyżej stanowi kryterium oceny ofert.
2. Warunki rękojmi obejmujące wykonane roboty budowlane.
Stosownie do postanowień art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady wykonanego przedmiotu zamówienia, w tym za wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały na okres 36 miesięcy licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
VIII - Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia
1. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład oraz z budżetu Gminy Budzyń.
2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym.
W ramach wynagrodzenia Wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z niniejszego zapytania wraz z załącznikami oraz wskazań i wytycznych zawartych we wzorze umowy. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją projektową i uzyskać wszelkie informacje niezbędne do wyceny oferty i kompletnego wykonania robót.
3. Rozliczenia za wykonane roboty dokonywane będą na podstawie dwóch faktur VAT wystawianych w sposób następujący:
1) pierwsza faktura częściowa wystawiona po wykonaniu minimum 50% zakresu rzeczowego zamówienia. Kwota faktury nie może przekraczać 50 % ceny ofertowej;
2) faktura końcowa wystawiona na pozostałą kwotę należnego wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie całego przedmiotu umowy, nie wcześniej jak po zakończeniu i odebraniu wszystkich robót na podstawie protokołu końcowego odbioru robót bez istotnych wad (wraz z zestawieniem rzeczowo-finansowym) oraz zatwierdzonymi dokumentacjami powykonawczymi zaakceptowanymi przez Nadzór inwestorski i zatwierdzonymi przez Zamawiającego.
4. Podstawą rozliczenia za wykonane roboty i wystawienia faktury będą odpowiednio protokoły częściowego/ końcowego odbioru robót wraz z zestawieniem potwierdzającym procentowe zaawansowanie rzeczowo - finansowe robót zaakceptowane przez Inżyniera i zatwierdzone przez Zamawiającego
5. Zamawiający będzie miał obowiązek zapłaty prawidłowo wystawionej faktury w terminie do 30 dni licząc od daty jej doręczenia do siedziby Zamawiającego przelewem na rachunek bankowy podany w fakturze VAT, sprawdzonej i zaakceptowanej przez Inżyniera.
Zapłatę uzna się za dokonaną w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.
6. Wykonawca nie może dokonać zastawienia lub przeniesienia, w szczególności cesji, przekazu, sprzedaży, jakiejkolwiek wierzytelności wynikającej z umowy lub jej części, jak również
korzyści wynikającej z umowy lub udziału w niej na osoby trzecie bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
IX - Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków polegające na wymianie pokrycia dachowego wraz z naprawą więźby dachowej oraz renowacją ścian lub innych elementów ceglanych o wartości każdego z zadań nie mniejszą niż 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych ), co potwierdzą w wykazie wykonanych robót stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz na podstawie dowodów, w postaci referencji/poświadczeń lub protokołów odbioru prac potwierdzających należyte wykonanie prac.
2. Dysponują osobami:
- Kierownik budowy -osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz spełniającego wymogi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie na terenach objętych ochroną konserwatorską, zgodnie z art. 37c ustawy z dn. 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 840 z późn. zm.), posiadającego doświadczenie zawodowe z ostatnich 5 lat, jako kierownik budowy w minimum 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie budynków wpisanych do rejestru zabytków .
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu osób, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz na podstawie dowodów, w postaci:
- dołączenia kserokopii uprawnień budowlanych,
- dokumentów (poświadczenia/ referencje potwierdzające sprawowanie funkcji kierownika budowy wystawione przez Inwestorów lub protokoły odbiorów robót w zakresie wykazania i potwierdzenia doświadczenia kierownika)
- Konserwatora - osobę do kierowania pracami konserwatorskimi, lub samodzielnego ich wykonywania, posiadającą uprawnienia określone w art. 37 a Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz co najmniej roczne doświadczenie w kierowań i u/nadzorowaniu pracami konserwatorskimi, restauratorskim! lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu osób, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz na podstawie dowodów, w postaci:
- dołączenia kserokopii dyplomu ukończenia studiów wyższych w ww. zakresie.
Rozdział X - Opis sposobu przygotowania oferty
1. Złożenie oferty wymaga zachowania formy pisemnej.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
3. Oferta i wszystkie załączone do niej dokumenty muszą być napisane w języku polskim.
W przypadku złożenia oferty w języku obcym, należy złożyć dokumenty z tłumaczeniem na język polski
4. Na ofertę składają się: oferta cenowa sporządzona na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz wszystkie pozostałe wymagane załączniki i dokumenty.
5. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
6. Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą we właściwym rejestrze.
7. Do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (o ile jest wymagane)
8. Ofertę należy umieścić w nieprzeźroczystym, trwale zamkniętym opakowaniu oznaczonym nazwą, adresem Wykonawcy.
9. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej przez siebie oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostaną dokonane przed upływem terminu składania ofert.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
5. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
Rozdział XII - Badanie ofert
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów lub złożone dokumenty zawierały błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie lub do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty.
Rozdział XIII - Sposób obliczenia ceny
1. W celu obliczenia ceny oferty wykonawca wypełnia formularz ofertowy, stanowiący załącznik Nr 1 do zapytania.
2. Cena oferty wymieniona w formularzu ofertowym powinna być obliczona przez wykonawcę na podstawie załączonej dokumentacji wytycznych zawartych w niniejszym zapytaniu ..
3. Cena oferty musi obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentów, jak w pkt. 2 oraz inne koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in.:
1) koszty dostaw materiałów i wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji
projektowej,
2) koszty składowania i utylizacji materiałów pochodzących z robót, a zwłaszcza koszty utylizacji
odpadów.
3) koszty wykonania dokumentacji powykonawczej,
4) koszty podłączenia się do mediów i koszty ich zużycia,
5) koszty organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy,
6) koszty przywrócenia dróg dojazdowych i terenu budowy do stanu pierwotnego,
7) uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu zamówienia,
8) koszty odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzonych robót budowlanych,
4. koszty wszystkich innych następujących po sobie czynności, niezbędnych dla zapewnienia zgodności wykonania tych robót z dokumentacją projektową oraz z wiedzą techniczną.
5. Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeden grosz jest najmniejszą jednostką monetarną w systemie pieniężnym RP i nie jest możliwe wyliczenie ceny końcowej, jeśli komponenty ceny (ceny jednostkowe) są określone za pomocą wielkości mniejszych niż 1 grosz. Wartości kwotowe ujęte jako wielkości matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, w odniesieniu do nieistniejącej wielkości w polskim systemie monetarnym powodują, że tak wyrażona cena usługi dla powszechnego obrotu gospodarczego jest niemożliwa do wypłacenia. Ceny jednostkowe, stanowiące podstawę do obliczenia ceny oferty, muszą być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę podatku VAT zgodnie z obowiązującymi na dzień składania ofert przepisami.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość poprawienia w formularzu ofertowym oczywistych omyłek:
1) pisarskich;
2) rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Rozdział XIV - Opis kryteriów oceny ofert, i sposobu oceny ofert, wybór oferty _______najkorzystniejszej____________następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Rozdział XV - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia oraz informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
1. Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich dokonania zawarto w Projekcie umowy -stanowiącym załącznik nr 4 .
3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy i Zapytania ofertowego.
4. Wykonawca przed zawarciem umowy:
1) poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego,
2) przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające, że wymieniona w wykazie osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby umowa konsorcjum:
1) określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum - głównego partnera (Lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy,
2) stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
3) oznaczała czas trwania konsorcjum obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia,
4) określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia,
5) wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia,
6) określała sposób współdziałania podmiotów,
7) określała szczegółowy podział czynności do wykonania przez poszczególnych partnerów konsorcjum,
8) określała szczegółowe zasady rozliczania się pomiędzy partnerami konsorcjum za wykonywanie przedmiotu zamówienia ( wyklucza się płatności przez Zamawiającego dla każdego z partnerów z osobna - wystawcą faktury ma być pełnomocnik konsorcjum ).
6. Wykonawca przed zawarciem umowy, dostarczy do Zamawiającego kosztorys ofertowy sporządzone w formie uproszczonej. Do kosztorysu ofertowego należy załączyć zestawienie założeń wyjściowych do kosztorysowania tj. cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowej pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu pełnomocnictwo
zawierające umocowanie osoby do działania jako przedstawiciela wykonawcy.
8. Przed zawarciem umowy wykonawca przedstawi dowód ubezpieczenia tj. opłaconą w całości polisę potwierdzającą ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż cena brutto oferty, na czas nie krótszy niż termin realizacji zamówienia.
Rozdział XVI - Unieważnienie postępowania
1. Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji:
1) braku ofert,
2) gdy cena ofertowa przewyższy wartość, jaką Zamawiający zamierza i może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia,
3) gdy wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy,
5) w przypadku braku finansowania,
6) w każdym innym przypadku bez podawania przyczyny.

Kontakt:
Osoby do kontaktu w sprawie zamówienia
1. Ks. Marek Piosik - Proboszcz Parafii
tel. 600 572 217
2. Maciej Grabarski tel. 508 331893
e-mail: zabytki@budzyn.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.