dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace remontowe więźby dachowej oraz konstrukcji nośnej stropów kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Bożej Królowej Polski ul. Szprotawska 20 A 67-321 Leszno Górne powiat: żagański Fax 068/3762220 m.rzeszutek@szprotawa-um.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Leszno Górne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Fax 068/3762220 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
GMINA SZPROTAWA PROCEDURA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO postępowanie w trybie ,,zapytania ofertowego" na podstawie Regulaminu udzielania i ewidencjonowania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Szprotawie, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 zł. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ,,Prace remontowe więźby dachowej oraz konstrukcji nośnej stropów kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Lesznie Dolnym." 3. Przedmiot zamówienia. 3.1Nazwa przedmiotu zamówienia: ,,Prace remontowe więźby dachowej oraz konstrukcji nośnej stropów kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Lesznie Dolnym" 3.2 Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonania na rzecz Zamawiającego zadania inwestycyjnego p.n. ,,Prace remontowe więźby dachowej oraz konstrukcji nośnej stropów kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Lesznie Dolnym". Zadanie realizowane będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj". Wykonawca na podstawie Programu Funkcjonalo-Użytkowego - stanowiącego opis przedmiotu zamówienia i załącznik do SWZ, wykona niezbędną dokumentację projektową uzgodnioną z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków pozwalającą na jej podstawie wykonać prace remontowo budowlane określone w PFU. Dla uzgodnionej z Lubuskim Konserwatorem Zabytków Dokumentacji Projektowej Wykonawca uzyska pozwolenie na budowę pozwalające na prowadzenie robót budowlanych. Na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej oraz prawomocnego pozwolenia na budowę Wykonawca wykona przewidziane w dokumentacji projektowej roboty budowlane. Prace przewidują w pierwszej kolejności powstrzymanie procesów niszczących, a w drugiej przywrócenie wartości poprzez rekonstrukcję brakujących elementów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Dokument nr: WI.271.14.2024 Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Składanie ofert: Wykonawca złoży ofertę drogą elektroniczną, na adres: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl oferty w formie elektronicznej należy złożyć w terminie do dnia 29.04.2024 roku do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: 4. Okres, w którym należy zrealizować zamówienie: od podpisania umowy do 29.11.2025 Wymagania: 2. Tryb postępowania Postępowanie prowadzone w trybie ,,zapytania ofertowego" na podstawie Regulaminu udzielania i ewidencjonowania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Szprotawie, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 zł. 5. Warunki udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: Spełniający warunki udziału w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie odnośnie: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, - Zamawiający nie określa warunku udziału w postepowaniu w tym zakresie b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - Zamawiający nie określa warunku udziału w postepowaniu w tym zakresie c) zdolności technicznej lub zawodowej tj: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane na obiektach ujętych w rejestrze zabytków, które uzyskały pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę lub zgłoszenie. 2) dysponuje zespołem projektowym : - osoba posiadająca - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U.2023 r. poz.682), - doświadczenie projektowe minimum 3 lat: - osoba będąca dyplomowanym konserwatoram sztuki dla przewidzianych do wykonania prac konserwatorsko - restauratorskich, posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac konserwatorskich lub restauratorskich. 6. Poleganie na zdolnościach innych Wykonawców: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SWZ; 2) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 3) zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 2 do SWZ 4) kosztorys ofertowy -kalkulacja własna wykonawcy zadania będącego przedmiotem zamówienia 8. Forma dokumentów i oświadczeń: 1.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf,.doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .xml, .xls, .xlsx (zalecany .pdf) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Oferta musi być złożona w oryginale (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej poprzez opatrzenie skanu oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy. 9. Pełnomocnictwo: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 10. Cena oferty: 1) ceny ( jednostkowe ryczałtowe) oferty, uwzględniają należny podatek VAT, muszą obejmować cały przedmiot zamówienia wyceniony w oparciu o szczegółowy opis zamówienia danej pozycji. 2) cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, po zaokrągleniu do pełnych groszy - dwa miejsca po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza); 3) cena oferty podana przez Wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia jest stała przez cały okres trwania umowy. 4) cena oferty obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonaniem danego zamówienia; 5) cena oferty podana w załączniku nr 1 do SWZ musi być podana cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 6) prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. 7) w celu oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty, doliczy do ceny przedstawionej w ofercie podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami - w przypadku takim Wykonawca składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 11. Podwykonawstwo: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 2. Zamawiający zgodnie żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). 3. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą), 12. Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13. Sposób przygotowania ofert: 1) oferta sporządzona według załącznika nr 1 do SWZ oraz załączniki do oferty powinny być napisane czytelnie w języku polskim, i sporządzone w wersji elektronicznej. 2) oferta oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące jej integralną część muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osoby upoważnione podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym; 3)Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu 14. Okres związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferta musi być podpisana podpisem zaufanym, kwalifikowany lub osobistym, 2) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane 17. Kryteria oceny ofert: Oferty oceniane będą według poniższych kryteriów i ich wag (znaczenia): cena oferty - 100% 18. Wybór oferty najkorzystniejszej: 1. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i została najwyżej oceniona spośród złożonych ofert, w oparciu o podane w SWZ kryteria oceny ofert; 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl o: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację; b) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie. 19. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 20. Zmiana treści SWZ : 1) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający zamieści na stronie internetowej Gminy Szprotawa bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl Zmiana treści SWZ stanowi jej integralną część; 2) Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców, którym przekazano SWZ oraz zamieści tę informację na stronie internetowej Gminy Szprotawa bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl 21. Inne postanowienia Zamawiający zastrzega że postępowanie może zostać unieważnione w każdym momencie bez konieczności podawania przyczyn. Uwagi: 3) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Szprotawy, ul. Rynek 45, 67-300 Szprotawa, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: inspektor@cbi24.pl, listownie: ul. Rynek 45, 67-300 Szprotawa, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach zamówienia jest Pan Rzeszutek Marek, e-mail: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024