Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowe więźby dachowej oraz konstrukcji nośnej stropów kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowe więźby dachowej oraz konstrukcji nośnej stropów kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Bożej Królowej Polski
ul. Szprotawska 20 A
67-321 Leszno Górne
powiat: żagański
Fax 068/3762220
m.rzeszutek@szprotawa-um.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Leszno Górne
Wadium: ---
Nr telefonu: Fax 068/3762220
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
GMINA SZPROTAWA

PROCEDURA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

postępowanie w trybie ,,zapytania ofertowego" na podstawie Regulaminu udzielania i ewidencjonowania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Szprotawie, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 zł.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

,,Prace remontowe więźby dachowej oraz
konstrukcji nośnej stropów kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Lesznie Dolnym."

3. Przedmiot zamówienia.

3.1Nazwa przedmiotu zamówienia:

,,Prace remontowe więźby dachowej oraz
konstrukcji nośnej stropów kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Lesznie Dolnym"
3.2 Zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonania na rzecz Zamawiającego zadania inwestycyjnego p.n. ,,Prace remontowe więźby dachowej oraz konstrukcji nośnej stropów kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Lesznie Dolnym". Zadanie realizowane będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj". Wykonawca na podstawie Programu Funkcjonalo-Użytkowego - stanowiącego opis przedmiotu zamówienia i załącznik do SWZ, wykona niezbędną dokumentację projektową uzgodnioną z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków pozwalającą na jej podstawie wykonać prace remontowo budowlane określone w PFU. Dla uzgodnionej z Lubuskim Konserwatorem Zabytków Dokumentacji Projektowej Wykonawca uzyska pozwolenie na budowę pozwalające na prowadzenie robót budowlanych. Na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej oraz prawomocnego pozwolenia na budowę Wykonawca wykona przewidziane w dokumentacji projektowej roboty budowlane. Prace przewidują w pierwszej kolejności powstrzymanie procesów niszczących, a w drugiej przywrócenie wartości poprzez rekonstrukcję brakujących elementów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

Dokument nr: WI.271.14.2024

Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
Wykonawca złoży ofertę drogą elektroniczną, na adres: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl
oferty w formie elektronicznej należy złożyć w terminie do dnia 29.04.2024 roku do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
4. Okres, w którym należy zrealizować zamówienie: od podpisania umowy do 29.11.2025

Wymagania:
2. Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone w trybie ,,zapytania ofertowego" na podstawie Regulaminu udzielania i ewidencjonowania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Szprotawie, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 zł.
5. Warunki udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:

Spełniający warunki udziału w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie odnośnie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, - Zamawiający nie określa warunku udziału w postepowaniu w tym zakresie
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - Zamawiający nie określa warunku udziału w postepowaniu w tym zakresie
c) zdolności technicznej lub zawodowej tj:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane na obiektach ujętych w rejestrze zabytków, które uzyskały pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę lub zgłoszenie.
2) dysponuje zespołem projektowym :
- osoba posiadająca - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U.2023 r. poz.682), - doświadczenie projektowe minimum 3 lat:
- osoba będąca dyplomowanym konserwatoram sztuki dla przewidzianych do wykonania prac konserwatorsko - restauratorskich, posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac konserwatorskich lub restauratorskich.

6. Poleganie na zdolnościach innych Wykonawców:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

7. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:

1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SWZ;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
3) zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 2 do SWZ
4) kosztorys ofertowy -kalkulacja własna wykonawcy zadania będącego przedmiotem zamówienia

8. Forma dokumentów i oświadczeń:
1.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf,.doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .xml, .xls, .xlsx (zalecany .pdf) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta musi być złożona w oryginale (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej poprzez opatrzenie skanu oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.

9. Pełnomocnictwo:
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
10. Cena oferty:
1) ceny ( jednostkowe ryczałtowe) oferty, uwzględniają należny podatek VAT, muszą obejmować cały przedmiot zamówienia wyceniony w oparciu o szczegółowy opis zamówienia danej pozycji.
2) cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, po zaokrągleniu do pełnych groszy - dwa
miejsca po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza
i wyższe zaokrągla się do 1 grosza);
3) cena oferty podana przez Wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia jest stała przez cały okres trwania umowy.
4) cena oferty obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie
przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonaniem danego zamówienia;
5) cena oferty podana w załączniku nr 1 do SWZ musi być podana cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
6) prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
7) w celu oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny
takiej oferty, doliczy do ceny przedstawionej w ofercie podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami - w przypadku takim Wykonawca składając
ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których
dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez
kwoty podatku.

11. Podwykonawstwo:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom
wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte
wykonanie tego zamówienia.
2. Zamawiający zgodnie żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw
(firm).
3. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom
wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie
pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty
budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez
Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą),

12. Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

13. Sposób przygotowania ofert:
1) oferta sporządzona według załącznika nr 1 do SWZ oraz załączniki do oferty powinny być
napisane czytelnie w języku polskim, i sporządzone w wersji elektronicznej.
2) oferta oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące jej integralną część muszą być podpisane
przez Wykonawcę lub osoby upoważnione podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym;
3)Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

14. Okres związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Oferta musi być podpisana podpisem zaufanym, kwalifikowany lub osobistym,
2) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
17. Kryteria oceny ofert:

Oferty oceniane będą według poniższych kryteriów i ich wag (znaczenia):

cena oferty - 100%

18. Wybór oferty najkorzystniejszej:
1. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i została najwyżej oceniona spośród złożonych ofert, w oparciu o podane w SWZ kryteria oceny ofert;
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje Wykonawców, którzy
złożyli oferty, poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo
adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
b) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając
uzasadnienie.

19. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą elektroniczną.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

20. Zmiana treści SWZ :
1) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert
zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający zamieści na stronie internetowej
Gminy Szprotawa bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl Zmiana treści SWZ stanowi jej
integralną część;
2) Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający
poinformuje wszystkich Wykonawców, którym przekazano SWZ oraz zamieści tę informację
na stronie internetowej Gminy Szprotawa bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl

21. Inne postanowienia
Zamawiający zastrzega że postępowanie może zostać unieważnione w każdym momencie bez konieczności podawania przyczyn.

Uwagi:
3) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Szprotawy, ul. Rynek 45, 67-300 Szprotawa,
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: inspektor@cbi24.pl, listownie: ul. Rynek 45, 67-300 Szprotawa,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach zamówienia jest
Pan Rzeszutek Marek, e-mail: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.