Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO
ul. Ignacego Paderewskiego 2
32-590 Libiąż
powiat: chrzanowski
326277338
zmk@libiaz.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Libiąż
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 326277338
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy Ul. Floriańskiej 1 w Libiążu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Renowacja wieży oraz wzmocnienie stropu w budynku OSP w Libiążu przy Ul. Floriańskiej 1
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które ma na celu zachowanie niszczejącej substancji zabytkowej obiektu i jej właściwe wyeksponowanie. Przedsięwzięcie obejmie:
1) usunięcie zmurszałych spoin ścian wieży strażniczej;
2) reprofilację spoin;
3) wykonanie tynków renowacyjnych celem zabezpieczenia muru wieży;
4) wykonanie fundamentu pod ramę wzmacniającą strop obiektu;
5) wykonanie stalowej ramy wzmacniającej;
6) odtworzenie posadzek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) przedmiar robót (załącznik nr 8a i nr 8b do SWZ dla części 1);
2) projekt budowlany i wykonawczy (załącznik nr 9a i 9b do SWZ dla części 1
Przedmiot zamówienia związany z wykonaniem ramy wzmacniającej jest kolejnym etapem inwestycji realizowanej zgodnie z dokumentacją techniczną na Modernizację budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Libiążu przy Ul. Floriańskiej 1 polegającej na przebudowie budynku, zmianie konstrukcji dachu, zmianie sposobu użytkowania poddasza na cele rekreacyjne i szkoleniowe, wykonaniu stalowych schodów zewnętrznych wraz z remontem i przebudową wewnętrznej instalacji elektrycznej, gazowej, wod. - kan., instalacji centralnego ogrzewania oraz z infrastruktura techniczną, zatwierdzonej pozwoleniem na budowę decyzja nr 143/2019 z 08.03.2019.
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części dotyczącej prac związanych wykonaniem ramy wzmacniającej (załącznik nr 10 do SWZ dla części 1);
4) projekt umowy (załącznik nr 7 do SWZ dla części 1).
Zamawiający wymaga złożenia oferty dla części 1 po odbyciu wizji lokalnej.
Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumentacja, ST lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym SWZ.
Część 2 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z wymogami prawa budowlanego i warunkami pozwolenia na budowę w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy Ul. Floriańskiej 1 w Libiążu.
Inspektor nadzoru powinien posiadać prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z uprawnieniami budowlanymi do nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanych bez ograniczeń, uzyskanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Szczegółowy zakres określa projekt umowy (załącznik nr 7 do SWZ dla części 2)

CPV: 45210000-2, 45430000-0,45400000-1,45216100-5,45262500-6,45453000-7, 71000000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00262208, ZMK.2610.3.2024.AMK

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ab8ca79-ec08-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu odbywać się będzie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej - zakładka zamówienia publiczne pod adresem: https://bip.malopolska.pl/mzadarembiecha,m,342057
3. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: platforma https://ezamowienia.gov.pl/
4. Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab8ca79-ec08-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieni publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Zamawiający informuje, że SWZ wraz z załącznikami oraz wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania, a w szczególności zmiany SWZ, przedłużenie terminu składania ofert, udzielenie wyjaśnień treści SWZ wraz z załącznikami, odpowiedzi na zapytanie oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnienia postępowania, zamieszczone będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl.
3. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
4. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielenie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami z wyłączeniem składania ofert może odbywać się również za pośrednictwem poczty elektronicznej (zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl ).
5. Zamawiający nie zamierza komunikować się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.plw zakładce ,,Zgłoś problem". We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: ZMK.2610.3.AMK.2024.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, zamawiający domniema, że korespondencja została wysłana na adres e-mail podany przez wykonawcę, została mu dostarczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
11. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
12. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami w SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 08:30
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/ lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy e- zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółowego postępowania, wybrać zakładkę oferty/ wnioski i następnie przycisnąć złóż ofertę. Ofertę należy złożyć we wzorze Formularza ofertowego sporządzonego przez zamawiającego

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.